Jump to content
anastos

Κοψίματα Σε Μεγάλες Ταχύτητες

Recommended Posts

Posted

Σήμερα μου παρουσίασε το εξής, καθώς πήγαινα με 160-170 και πατούσα απότομα το γκάζι, το αυτοκίνητο πάθαινε λόξιγκα. Αν το επιταγχυνω μαλακά δεν παρουσιάζει κάτι. Έχω την υποψία ότι κάτι τρέχει με τους πολλαπλασιαστες μου. Σφάλμα δεν έχω αλλά και ούτε misfire sto vagcom. Έχω 68000χλμ και tfsi κινητήρα. Καμία άλλη ιδέα;

Posted

Ειναι stage 2+ APR. Εχω αλλαξει μπουζι πριν απο 2 μηνες αλλα όχι πολλαπλασιαστες. Φοράω ακόμα τους μαμα. Πριν το εκανα πάλι καποιες δοκιμες. στην αρχη χωρις πρόβλημα πηγαινε μεχρι 230 , μετα όμως καθε φορα που το πατουσα μου παρουσιαζε το προβλημα και σε πιο χαμηλη ταχυτητα. Στο τέλος , εχοντας 160 και πατουσα απότομα το γκαζι εκανε κοψιματα. Αν επιταγχυνω ομως αργα δεν παρουσιαζει κατι

Posted (edited)

φιλε δες πρωτα για πολλαπλασιαστες  δες μαφ και δες αντλια υψηλης συν το φιλτρο βενζινης .και δοκιμασε και κατι ακομα αποσυνδεσε τον μαφ και δες πως θα δουλεψει .

Edited by tasossline t
Posted

Αντλια υψηλης φοραω της apr και απο οτι ξερω δεν εβγαλαν καποιο προβλημα. Φίλτρο βενζινης μου φαινεται δεν εχουν τα 2.0tfsi παρα μονο στην αντλια βενζινης. Θα κοιταξω οπως λες πρωτα τους πολλαπλασιαστες και βλεπουμε

Posted

εαν δεν φορας φιλτρο βενζινης οκ αστο .αλλιως  κοιτα για μαφ πολλαπλασιαστες, αντλια  εφοσον λες οτι ειναι οκ ενταξει αστην δες μηπως χανεις αερα απο καποιο σημειο μετα τον μαφ και κανε και αυτο που σου πα με τον μαφ και καντο μια βολτα να δεις τι κανει

Posted

Τελικά το πρόβλημα οφειλόταν στα καινούρια μπουζί που είχα βάλει και τα οποία είχα κλείσει το διακενο από 0.032" σε 0.028". Φίλος μου είχε πει ότι θα είναι καλύτερα για το αυτοκίνητο αλλά μάλλον προβλήματα μου προξένησαν. Έβαλα πάνω τα παλιά μου μπουζί με κανονικό άνοιγμα και όλα φυσιολογικά.

  • Like 1
Posted

και για την ιστορια τα διλιτρα γτι εχουν φιλτρο βενζινης μετα την αντλια χαμηλης πιεσεως βενζινης και βρισκεται κατω δεξια πλευρα απτην πλευρα των πισω επιβατων δεξια...συνισταται να αλλαζεται σε καθε αλλαγη λαδιων για τακτικο ελενχο και την ποιοτητας που βαζουμε...

  • Like 1
Posted

Τα δίλτρα golf gti έχουν φίλτρο όπως τα λες καπετάνιε, αλλά τα δίλιτρα passat TFSI δεν έχουν.

Posted

γιατι βρε καθηγητα??τι συστημα εχουν τα πασσατ για το φιλτραρισμα της βενζινης?τυχον βρωμιων?

Posted

Μια σίτα έχουν τίποτε άλλο δυστυχώς.Όλα τα passat ανεξαρτήτως κινητήρα.

  • Like 1
Posted

Τελικά το πρόβλημα οφειλόταν στα καινούρια μπουζί που είχα βάλει και τα οποία είχα κλείσει το διακενο από 0.032" σε 0.028". Φίλος μου είχε πει ότι θα είναι καλύτερα για το αυτοκίνητο αλλά μάλλον προβλήματα μου προξένησαν. Έβαλα πάνω τα παλιά μου μπουζί με κανονικό άνοιγμα και όλα φυσιολογικά.

Για αυτό, ειδικά όταν έχουμε βελτιωμένο αμάξι, ρωτάμε και τον βελτιωτή πριν αρχίσουμε τις πατέντες.... :)

  • Like 1
Posted

Τελικά το πρόβλημα οφειλόταν στα καινούρια μπουζί που είχα βάλει και τα οποία είχα κλείσει το διακενο από 0.032" σε 0.028". Φίλος μου είχε πει ότι θα είναι καλύτερα για το αυτοκίνητο αλλά μάλλον προβλήματα μου προξένησαν. Έβαλα πάνω τα παλιά μου μπουζί με κανονικό άνοιγμα και όλα φυσιολογικά.

 

Κάποιο λάθος κάνεις με το διάκενο, όσο αφορά τα νούμερα.

Posted

Τι εννοείς; Το 0.032" είναι 0.8mm, το οποίο είναι το εργοστασιακό διακενο των μπουζί

Posted (edited)
εγώ  είμαι αυτός που σου άλλαξε τα μπουζια , και για όσους δεν ξέρουν ο λόγος για την αλλαγή στο διάκενο είναι
γιατί είσαι apr stage2+. έχω κάνει την ίδια αλλαγή στο gti k04 που έχω και στο Passat stage 2+ το δικο μου χωρίς κανένα πρόβλημα.

θα έπρεπε εφόσον δεν έχεις αλλάξει ποτε πολλαπλασιαστές να έβαζες πρώτα καινούργιους και αν συνέχιζε το πρόβλημα τότε να άλλαζες και μπουζια αλλα

πάλι με την σωστή καινούργια διάκενο  .028 (usa) 711 metric ..... αντί για .032 (usa) 813 metric.
όταν ανεβάζεις τους ίππους τότε φανερώνονται προβλήματα τα οποια δεν θα παρουσιάζονταν με λιγότερους ίππους.
τώρα που έβαλες τα παλιά πίσω χαμήλωσες τις επιδοσεις και μάλλον δεν σου φανερώνεται το πρόβλημα που ακόμα έχεις.
Edited by konstantinos passat
Διορθωση greeklish
Posted (edited)

 

apo tin APR :::::APR recommend the NGK PFR7Q spark plugs gapped at .028”(comes at .032”) based on their extensive MKVI higher boost / larger turbo testing.

Αντώνη, αυτό που αναφέρεις είναι για Κ04 και πάνω, και για TSI μοτέρ. Ο Κώστας έχει TFSI και Κ03... Στο δικό μου Passat χρόνια είχα τα μπουζί στο μαμά διάκενο (με stage 2+), και όταν μπήκε το Κ04, άλλαξα στο NGK PFR7Q (πιο ψυχρά) αλλά πάλι μαμά διάκενο...

Edited by Νίκος
Posted

ego  eime autos pou sou alakse ta mbouzia , kai geia osous den kseroun o logos geia tin alagi stin diakeno eine

giati eise apr stage2+. exw kanei tin idia alagi sto gti k04 pou exw kai sto Passat stage 2+ to dikomou xoris kanena provlima.

tha eprepe efoson den exeis alaksi pote polaplasiastes na evazes prota kenourgious kai an sinexize to provlima tote na alazes kai mbouzia ala

pali me tin sosti kenourgia diakeno  .028 (usa) 711 metric ..... anti gia .032 (usa) 813 metric.

otan anevazis tous ipous tote fanerononte provlimata ta opia den tha parousiazontan me ligoterous ipous.

tora pou evales ta palia piso xamiloses tis epidosis kai malon den sou faneronete to provlima pou akoma exeis.

 

episis the prepi na kseroun h touners pies plirofories eine sostes kai pies PATENTES .

 

apo tin APR :::::APR recommend the NGK PFR7Q spark plugs gapped at .028”(comes at .032”) based on their extensive MKVI higher boost / larger turbo testing.

NGK advises to use NGK Audi PFR8S8EG platinum plugs and disagrees with the technical support I got from APR.

 

tous milisa prosopika kai mou eipan .028 eine giea olla to 2.0t tfsi kai tsi veltiomena me stage 2 kai pano.

 

Θα σε παρακαλουσα να χρησιμοποιεις μικρους ελληνικους χαρακτηρες συμφωνα με τους ορους χρησης του forum.

Ευχαριστω.

Posted

Τελικά σε ταξίδι μου το ξαναπαρουσιασε αλλά σε μικρότερο βαθμό σε σχέση με πριν. Οπότε θα προχωρήσω σε αλλαγή πολλαπλασιαστων. Πιστεύω ότι αυτό φταίει. Θα δείξει......

Posted

Θα σε παρακαλουσα να χρησιμοποιεις μικρους ελληνικους χαρακτηρες συμφωνα με τους ορους χρησης του forum.

Ευχαριστω.

Κωσταντίνε, ο Αντώνης μας γράφει από New Jersey, και νομίζω ότι στον υπολογιστή του δεν μπορεί να γράψει με ελληνικούς χαρακτήρες (δεν τους έχει εγκατεστημένους)...

 

 

 

Τελικά σε ταξίδι μου το ξαναπαρουσιασε αλλά σε μικρότερο βαθμό σε σχέση με πριν. Οπότε θα προχωρήσω σε αλλαγή πολλαπλασιαστων. Πιστεύω ότι αυτό φταίει. Θα δείξει......

Τελικά τι έκανες?

Posted

Κωσταντίνε, ο Αντώνης μας γράφει από New Jersey, και νομίζω ότι στον υπολογιστή του δεν μπορεί να γράψει με ελληνικούς χαρακτήρες (δεν τους έχει εγκατεστημένους)...

 

 

 

Τελικά τι έκανες?

 

Ναι Νικο με εχει ενημερωσει πλεον ο Αντωνης σχετικα με το θεμα του υπολογιστη ;)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.