Jump to content
salvadore187

Mk Iv Gti 180 Ή A3 180 ('99-'03) Ή S3 225 ('99-'03)?

Recommended Posts

Χρόνια πολλά σε όλους με υγεία!

Χρειαζομαι τη βοήθειά σαας!

Είμαι κάτοχος ενός iv 1.4 pacific εδώ και τρία χρόνια και αποφάσισα να αναβαθμιστώ σε 1.8Τ! Η σκέψη που με βασανίζει μέρες τώρα, είναι σε ποιο από τα τρία αυτοκίνητα να επικεντρωθώ για να να αρχίσω να ψάχνω για  μεταχειρισμένο (δεν με ενδιαφερει μετατροπή). Το θέμα μου είναι ότι καθημερινά κάνω αρκετά χιλιόμετρα επομένως θα με ενδιαφέρεικαι η κατανάλωση καυσίμου με δεδομένο ότι μόλις το αποκτήσω σκέφτομαι να του βάλω κάποιο κιτ υγραεροκίνησης. Θέλω κάτι πιο δυνατό από το 1.4 αλλά δε σκοπεύω να το λιώνω (λογική χρήση).

Έχω υπόψη μου τις διαφορές τους, δηλαδη 150 Κ03, 180 Κ03s και 225 Κ04.

- Ποιοτικά είναι καλύτερα τα Α3 - S3 από το υπέροχο IV GTi;

- Πρακτικά τι διαφορές κατανάλωσης υπάρχουν μεταξύ τους, αν γνωρίζετε;

- Η τετρακίνηση επιβαρύνει κατά πολύ την κατανάλωση πέραν του δίσκου σε κάποιες περιπτώσεις;

Έχω σταμπάρει το επετειακό iv gti αλλά και διάφορα S3 αλλά θέλω να κάνω μια καλήεπιλογή για να μην το μετανιώσω, δεδομένου ότι δεν θα έχω σκοπό να αλλάξω σύντομα αμάξι.

Έχω ήδη ψάξει για τις καταναλώσεις, αλλά πέρα του ότι κάθε site είχε και διαφορετικές μετρήσεις, κατάλαβα ότι και αυτές δεν αντιστοιχούν στην πρακτική και για το λόγο αυτό ρωτάω βάσει της εμπειρίας σας.

Ότι παραπάνω από αυτά που ρωτάω γνωρίζεται παρακαλώ συμβουλεψτε με!

Συγνώμη για το μεγάλο κείμενο-απορίες μου αλλά έχω βαλτώσει στη σκέψη!

Αν και έψαξα δεν βρήκα κάποια συζήτηση για το θέμα, αλλά αν υπάρχει ήδη ανοιχτή ενημερώστε με.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

Link to comment
Share on other sites

Δύσκολες εποχές για κυβικά, υπολόγιζε για 150αρι μανήσιο κατανάλωση απο 9lt και πάνω μέσα στην πόλη, μην σου πω 10+.

Τώρα για υγραέριο δεν ξέρω. Εχε υπόψην σου οτι το Ελληνίκο κρατος τα έχει στο μάτι και έρχετε φορολόγηση αυτών ή άυξηση της τιμής του υγραέριου.

Στην περίπτωση μου πάντως ο νέος χρόνος θα με βρει με corsa diesel, 4lt/100km. Τα γούστα και τα λούσα περάσανε, η γνώμη μου βρες ένα dieselaki να κάνεις την δούλεια σου χωρίς να σκέφτεσε τα κάυσιμα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δύσκολες εποχές για κυβικά, υπολόγιζε για 150αρι μανήσιο κατανάλωση απο 9lt και πάνω μέσα στην πόλη, μην σου πω 10+.

Τώρα για υγραέριο δεν ξέρω. Εχε υπόψην σου οτι το Ελληνίκο κρατος τα έχει στο μάτι και έρχετε φορολόγηση αυτών ή άυξηση της τιμής του υγραέριου.

Στην περίπτωση μου πάντως ο νέος χρόνος θα με βρει με corsa diesel, 4lt/100km. Τα γούστα και τα λούσα περάσανε, η γνώμη μου βρες ένα dieselaki να κάνεις την δούλεια σου χωρίς να σκέφτεσε τα κάυσιμα

Σε αυτό δεν έχεις άδικο, απλά για τα χρήματα που διαθέτω δεν μπορώ να πάρω κάτι καινούριο και diesel. Ήθελα να δω αν γνωριζει κάποιος λεπτομέριες για τα συγκεκριμένα...Να σου πω την αλήθεια και να έιχα περισσότερα να διαθέσω, πάλι τα ίδια θα έψαχνα!Κολλημένος! :)

Ότι έχει ανέβει η τιμή στο αέριο κίνησης, έχει ανέβει.

Συμβουλές και προτάσεις θέλω να συγκεντρώσω! :search:

Link to comment
Share on other sites

Η διαφόρα Α3-Golf στα συγγεκρίμενα μοντέλα χρονολόγιας, ποιοτικά είναι το ίδιο,

στα 150 αλογα, στα Α3 πληρώνεις σήμα,

στα 180 το golf υπερέχει λόγω anniversary

στα 225 το A3 δεν έχει αντίπαλο + οτι αναβαθμίζετε φθηνότερα λογο k04

η τετρακίνηση αναιβάζει την κατανάλωση

αυτη την στιγμη το best value for money πιστέυω είναι το anniversary, το εσωτερικό του δεν συγγρίνετε με το απλό του quattro που έχει μόνο δέρματα και ένα ταμπελάκι στο ντουλαπάκι να σου λεεί οτι είναι quattro.

Edited by dasauto
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η διαφόρα Α3-Golf στα συγγεκρίμενα μοντέλα χρονολόγιας, ποιοτικά είναι το ίδιο,

στα 150 αλογα, στα Α3 πληρώνεις σήμα,

στα 180 το golf υπερέχει λόγω anniversary

στα 225 το A3 δεν έχει αντίπαλο + οτι αναβαθμίζετε φθηνότερα λογο k04

η τετρακίνηση αναιβάζει την κατανάλωση

αυτη την στιγμη το best value for money πιστέυω είναι το anniversary, το εσωτερικό του δεν συγγρίνετε με το απλό του quattro που έχει μόνο δέρματα και ένα ταμπελάκι στο ντουλαπάκι να σου λεεί οτι είναι quattro.

Αυτά παρατήρησα και εγώ αυτές τις μέρες που ψάχνομαι. Τα anniversary επειδή είναι εισαγωγής, πως μπορούν να διασταυρωθούν χιλιόμετρα κτλ. για όσο ήταν έξω; Πέραν από βιβλίο σέρβις που κυκλοφορούν πολλά μαιμού... Βρήκα σε μάντρα ένα και αναγράφει 62000 χιλιόμετρα!!

Link to comment
Share on other sites

Οι διαφορές μεταξύ του κινητήρα των 150 / 180 ίππων με αυτόν των 225 είναι τεράστιες.

 

- Πρώτη και κύρια, ο 225hp έχει καλύτερα έμβολα και ισχυρότερες μπιέλες με πύρρο 20χιλιοστών.
Ο 150/180hp (το γράφω έτσι γιατί είναι ο ίδιος κινητήρας με διαφορετική χαρτογράφηση) εχει πύρρο 19 χιλιοστών.

 

- Ο 225hp έχει τουρμπίνα Κ04-023 αντί για K03S, μαζί με μεγαλύτερα μπεκ, μεγαλύτερη αντλία βενζίνης, μεγαλύτερο airflow sensor

και ΔΥΟ intercooler αντί για ένα που έχει ο 150/180hp. Επίσης έχει μεγαλύτερη εξάτμιση με διπλό downpipe και καταλύτες και γενικότερα

είναι ένα πολύ καλύτερο μηχανολογικό σύνολο από το εργοστάσιο. Δεν τσιγγουνεύτηκαν όταν τον κατασκεύασαν.

Κάτι που πρέπει να γνωρίζεις για ολους τους κινητήρες είναι ότι ανάλογα με τη χρονολογία παραγωγής (πριν ή μετά το 2001) αλλάζουν τα ηλεκτρικά τους

και αποκτούν μεταβλητό χρονισμό. Τα μοντέλα 1999-2000 με ηλεκτρική πεταλούδα ΔΕΝ έχουν μεταβλητό χρονισμό ενώ τα 2000-2003 έχουν, είτε αναφερόμαστε σε Golf, A3, S3.

Μαζί με το μεταβλητό χρονισμό έρχονται αναβαθμισμένα ηλεκτρονικά που κάνουν την κατανάλωση πολύ καλύτερη και τη συνολική συμπεριφορά του

αυτοκινήτου σαφώς βελτιωμένη σε σχέση με τα προγενέστερα.

 

Μια παρένθεση ακόμα, τα Golf 4 GTI και A3 150 ίππων που είχαν πεταλούδα με ντίζα αντί για ηλεκτρική έχουν πραγματικά παλιά ηλεκτρονικά εγκεφάλου, μικρότερο turbo Κ03,

μικρότερα μπεκ. Αλλά έχουν κινητήρα με κωδικό AGU, που είναι ό,τι καλύτερο έχει δημιουργηθεί ποτέ από πλευράς αξιοπιστίας και ανθεκτικότητας σε 1.8Τ 20V.

 

Ταπεινή μου γνώμη, βρες ένα S3.

Στα μειονεκτήματα του να αποκτήσεις ένα τετρακίνητο αυτοκίνητο είναι η κατανάλωση, αλλά δεν είναι μεγαλύτερη από 1λίτρο/100χλμ σε σχέση

με τα αντίστοιχα δικίνητα μοντέλα.

Αν το αυτοκίνητο είναι σε καλή κατάσταση θα το διασκεδάσεις και δε θα μετανιώσεις την επιλογή σου.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φίλε salex, σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες! Εχω όμως απορία!

Τα ντιζατα ανήκουν στην κατηγορία που αναφερες για τη χρονολογία; Δηλαδή ντιζάτα ήταν τα πρώτα μοντέλα κ μετα έβγαιναν μονο ηλεκτρογκαζα ή μπορω να βρω ντιζατο του 2003;

Επίσης αν γνωρίζεις ή κάποιος αναγνώστης, πόσο περίπου καταναλώνει με μέση χρήση το καθένα απο αυτά..πρακτικά πάντα απο την εμπειρία του ο καθένας..δηλαδή για παράδειγμα στο 1,4 μου το γέμιζα πάντα, μηδενιζα τον μετρητή και για τα τρία χρόνια έβγαλα έναν μέσο όρο 570-600 χιλιόμετρα ανα ντεπόζιτο (45-50 λίτρα καυσιμου).. Ενώ με υγραερίο που εχω, μου βγάζει 500-520 λίτρα (50 λίτρα καυσίμου με 60αρι ντεπόζιτο)...

Επειδή κάνω πολλά χιλιόμετρα θέλω πραγματικά, όπως λες, να το ευχαριστήθω το αυτοκίνητο σε όλες τις εκφάνσεις (ταχύτητα, σταθερότητα στο δρόμο, ασφάλεια) και να μην το εχω μονο για τα Σαββατοκύριακα. Για το λόγο αυτο άνοιξα το θέμα για να δώ, στους καιρούς που ζούμε, τι με συμφέρει οικονομικά (βάση κατανάλωσης) αλλά και μηχανολογικα-ποιότητα-αξιοπιστία (βάση μοντέλων-κινητήρων) για τα συγκεκριμένα πάντα μοντέλα.

Παράλληλα προσπαθώ να θιξω και λίγο το θέμα με το υγραερίο γιατί δε γνωρίζω κατα πόσο ειναι αξιόπιστο στους συγκεκριμένους τούρμπο κινητήρες και έτσι να βρω/βρούμε μια λύση να απολαύσω/απολαύσουμε λίγο πιο οικονομικά τα αυτοκίνητα μας.

Επίσης ανάμεσα σε anniversary και Α3 στα 180 θα σύμφωνουσες υπέρ του golf;

Συγνώμη αν ήμουν κουραστικος και σε πήρα μονότερμα!

Link to comment
Share on other sites

Για την τελευταία ερώτηση περί των 180 (κ03s), γνωρίζεις τι κωδικό έχουν και αν υπάρχουν περισσότεροι, ποιον θα ξεχωριζες; Επιπλέον αν κατάλαβα καλά ντιζάτα βγαίνουν μονο σε 150 ή και 180; Σίγουρα ξέρω πως μετα το 2002 τα golf gti έβγαιναν με 180.

Link to comment
Share on other sites

Ωχ, μάλλον παρασύρθηκα και ξέχασα να τα παραθέσω με τη σειρά που εμφανίστηκαν στην αγορά μας.
Πρακτικά θα βρεις ντιζάτα να κυκλοφορούν από το 1997 εως το 1999 (άντε 2000 αν ξέμεινε κανένα). Ακόμη και στα ντιζάτα υπάρχουν διαφορετικές γενιές εγκεφάλων όμως με τα ίδια ηλεκτρικά.
Οι κινητήρες AGU που τα συνόδευαν ήταν με 150 ίππους και ήταν Euro 2. Για αυτό έχουν ένα αισθητήρα λάμβδα.

Τα αμέσως επόμενα ήταν με ηλεκτρική πεταλούδα, ταυτόχρονα με την εμφάνιση των πρώτων S3. Κάπου στο 2003 και μετά έγινε η μετάβαση στη δεύτερη γενιά ηλεκτρικών/εγκεφάλων.
Η ηλεκτρική πεταλούδα έφτασε μαζί με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 3, για αυτό και όλοι αυτοί οι κινητήρες έχουν διπλούς αισθητήρες λάμβδα (πριν και μετά τον καταλύτη).

Από πλευράς χρήσης υγραερίου δεν πιστεύω να συναντήσεις προβλήματα, αρκεί να βεβαιωθείς ότι ΟΛΑ τα σωληνάκια του μηχανοστασίου θα αντικατασταθούν πρωτού κάνεις τη μετατροπή.
Οι κινητήρες 20V έχουν το αδύναμο σημείο τους εκεί γιατί με τον καιρό ψήνονται, χάνουν την ελαστικότητά τους και ανοίγουν. Αρχίζεις και χάνεις πίεση από εκεί, μπερδεύεται το airflow και μεταφυσικά
πράγματα αρχίζουν συμβαίνουν.

Ταπεινή μου γνώμη, το επαιτειακό Golf είναι κουκλί μπροστά στο (βαρετό) Α3. Αν καταφέρεις να βρεις τέτοιο σε καλή κατάσταση με ηλιοροφή, παρε το χωρίς δεύτερη σκέψη.
Αν θυμάμαι καλά η ημερομηνία παραγωγής του σημαίνει ότι δε θα χρειαστεί να ζήσεις το δράμα με τους πλαστικούς γρύλλους παραθύρων που έσπαγαν και έπεφτε το τζάμι

κάτω στα καλά καθούμενα.


 

 

Φίλε salex, σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες! Εχω όμως απορία!
Τα ντιζατα ανήκουν στην κατηγορία που αναφερες για τη χρονολογία; Δηλαδή ντιζάτα ήταν τα πρώτα μοντέλα κ μετα έβγαιναν μονο ηλεκτρογκαζα ή μπορω να βρω ντιζατο του 2003;
Επίσης αν γνωρίζεις ή κάποιος αναγνώστης, πόσο περίπου καταναλώνει με μέση χρήση το καθένα απο αυτά..πρακτικά πάντα απο την εμπειρία του ο καθένας..δηλαδή για παράδειγμα στο 1,4 μου το γέμιζα πάντα, μηδενιζα τον μετρητή και για τα τρία χρόνια έβγαλα έναν μέσο όρο 570-600 χιλιόμετρα ανα ντεπόζιτο (45-50 λίτρα καυσιμου).. Ενώ με υγραερίο που εχω, μου βγάζει 500-520 λίτρα (50 λίτρα καυσίμου με 60αρι ντεπόζιτο)...
Επειδή κάνω πολλά χιλιόμετρα θέλω πραγματικά, όπως λες, να το ευχαριστήθω το αυτοκίνητο σε όλες τις εκφάνσεις (ταχύτητα, σταθερότητα στο δρόμο, ασφάλεια) και να μην το εχω μονο για τα Σαββατοκύριακα. Για το λόγο αυτο άνοιξα το θέμα για να δώ, στους καιρούς που ζούμε, τι με συμφέρει οικονομικά (βάση κατανάλωσης) αλλά και μηχανολογικα-ποιότητα-αξιοπιστία (βάση μοντέλων-κινητήρων) για τα συγκεκριμένα πάντα μοντέλα.
Παράλληλα προσπαθώ να θιξω και λίγο το θέμα με το υγραερίο γιατί δε γνωρίζω κατα πόσο ειναι αξιόπιστο στους συγκεκριμένους τούρμπο κινητήρες και έτσι να βρω/βρούμε μια λύση να απολαύσω/απολαύσουμε λίγο πιο οικονομικά τα αυτοκίνητα μας.
Επίσης ανάμεσα σε anniversary και Α3 στα 180 θα σύμφωνουσες υπέρ του golf;

Συγνώμη αν ήμουν κουραστικος και σε πήρα μονότερμα!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οι καταναλώσεις σε όλους τους ίππους αν το πας νορμάλ και μεσα στην πόλη ειναι πάνω κάτω σε αυτά τα λίτρα 9-10/100km. αλάζουν μόνο αν το σπας, γιατι φυσικό ειναι το 150αρι στο σπάσιμο να κάψει πολύ λιγότερο απο ένα S3 που εκτοξέυετε, αλλά από την άλλη ένα 150αρι θα κάψει περισότερο σε σχέση με ένα s3 όταν τα συγγρίνεις σε κίνηση επαρχιακού δρόμου με προσπεράσεις, για το λόγο οτι το 150αρι θα ζοριστεί να δώσει ρεπρίζ, πράγμα που το s3 τις έχει ψωμοτύρι. Με ένα τεπόζιτο με χαλαρή οδήγηση θα βγάλεις 450-500km εντός, εκτός με 120km σταθερά 550-600km, με 20€ κανεις 110-120km εντός πόλης με κανα σπασιματάκι. Αν βάλεις ενα 20€ και πας να το ευχαριστηθείς θα σου βγάλει 70-80Km.

Στην τελική το συγγεκριμένο αυτοκίνητο μπωρώ να σου πω μέτα απο 6 χρόνια κατοχής, ειναι μια κάλη ψυχανάλυση, μπένεις μέσα και κατεβαίνεις άλλος άνθρωπος!!

Γενικά κοίτα να πάρεις κάποιο που να έχει εξτρά, μετά δύσκολα τα βάζεις πάνω, υπολογιστής ταξιδίου και esp ειναι 2 πράγματα που δεν πρέπει να λήπουν από το αμάξι. ενα μεγάλο + του επετειακού και του s3 ειναι και το 6αρι σασμάν.

Οσο για τα χιλιόμετρα, αυτά δεν κρύβονται, εκτός και αν έχουν γίνει ριζικές αλαγές, αυτά προδίδονται από τις εσωτερικές χειρολαβές, λεβιέ ταχυτήτων, πενταλ, το τιμόνι κυριώς, το δικό μου με χέρια σκληρά φθάρθηκε μετά τις 140000km, δισκόπλακες αν έχουν αλαχτεί, δεν ξέρω αν πάρεις τον αριθμό πλαισίου και πας σε μια αντιπρωσοποία αν μπορεί να δει το ιστορικό του αυτοκινήτου, ακόμα και αν ήταν γερμανίας, παλιά γινόταν, ο μηχανικός σου θα σου πει κατά πόσο είναι τα χιλιόμετρα δικά του. Αν έχει πινακίδες πας στην ασφαλιστική σου και σου λέει αν έχει και ιστορικό με τρακάρησμα, κατεγεγραμένο πάντα.

Edited by dasauto
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 

Στην τελική το συγγεκριμένο αυτοκίνητο μπωρώ να σου πω μέτα απο 6 χρόνια κατοχής, ειναι μια κάλη ψυχανάλυση, μπένεις μέσα και κατεβαίνεις άλλος άνθρωπος!!

χαχα! Αυτό πιστευω και εγώ!

Link to comment
Share on other sites

Χρονια σου πολλα, αυτο που θα σου πω εγω ειναι οτι ειχα το Golf IV 1.4 και το εκανα GTI του 2000. Ειναι με ντιζα, εχει 150 αλογα, δεν εχει αλλαχτει τιποτα , μεχρι και το φιλτροκουτι εχει πανω του. Παρολο που στη μετατροπη μου εκαναν πουστια φιλε με καντραν, προεντατηρες, δισκο πλατο βολαν, και πολλα αλλα που μου κοστισαν αρκετα λεφτα παραπανω, και παλι ειμαι φουλ ικανοποιημενος με το οχημα, Γνωμη μου παρε το 180 αρι , με τα επιπλεον ηλεκτρικα-ηλεκτρολογικα τα οποια δεν μπαινουν μετα, μια μεση λυση η οποια ειναι προσωπικα για μενα, τελεια.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γνωμη μου παρε το 180 αρι , με τα επιπλεον ηλεκτρικα-ηλεκτρολογικα τα οποια δεν μπαινουν μετα, μια μεση λυση η οποια ειναι προσωπικα για μενα, τελεια.

Σε αυτό το μοτέρ αλλά και με καλύτερο στήσιμο που μου εχουν πει, θα ήταν καλύτερο το GTi 25th Anniversary... Αλλά...... δυσεύρετο  :search:  και σε σχετικά καλή κατάσταση :db: !

Link to comment
Share on other sites

Χρόνια πολλά σε όλους με υγεία!

Χρειαζομαι τη βοήθειά σαας!

Είμαι κάτοχος ενός iv 1.4 pacific εδώ και τρία χρόνια και αποφάσισα να αναβαθμιστώ σε 1.8Τ! Η σκέψη που με βασανίζει μέρες τώρα, είναι σε ποιο από τα τρία αυτοκίνητα να επικεντρωθώ για να να αρχίσω να ψάχνω για  μεταχειρισμένο (δεν με ενδιαφερει μετατροπή). Το θέμα μου είναι ότι καθημερινά κάνω αρκετά χιλιόμετρα επομένως θα με ενδιαφέρεικαι η κατανάλωση καυσίμου με δεδομένο ότι μόλις το αποκτήσω σκέφτομαι να του βάλω κάποιο κιτ υγραεροκίνησης. Θέλω κάτι πιο δυνατό από το 1.4 αλλά δε σκοπεύω να το λιώνω (λογική χρήση).

Έχω υπόψη μου τις διαφορές τους, δηλαδη 150 Κ03, 180 Κ03s και 225 Κ04.

- Ποιοτικά είναι καλύτερα τα Α3 - S3 από το υπέροχο IV GTi;

- Πρακτικά τι διαφορές κατανάλωσης υπάρχουν μεταξύ τους, αν γνωρίζετε;

- Η τετρακίνηση επιβαρύνει κατά πολύ την κατανάλωση πέραν του δίσκου σε κάποιες περιπτώσεις;

Έχω σταμπάρει το επετειακό iv gti αλλά και διάφορα S3 αλλά θέλω να κάνω μια καλήεπιλογή για να μην το μετανιώσω, δεδομένου ότι δεν θα έχω σκοπό να αλλάξω σύντομα αμάξι.

Έχω ήδη ψάξει για τις καταναλώσεις, αλλά πέρα του ότι κάθε site είχε και διαφορετικές μετρήσεις, κατάλαβα ότι και αυτές δεν αντιστοιχούν στην πρακτική και για το λόγο αυτό ρωτάω βάσει της εμπειρίας σας.

Ότι παραπάνω από αυτά που ρωτάω γνωρίζεται παρακαλώ συμβουλεψτε με!

Συγνώμη για το μεγάλο κείμενο-απορίες μου αλλά έχω βαλτώσει στη σκέψη!

Αν και έψαξα δεν βρήκα κάποια συζήτηση για το θέμα, αλλά αν υπάρχει ήδη ανοιχτή ενημερώστε με.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Νομιζω οτι και με ενα 5αρι tsi 140 θα κανεις μια χαρα την δουλεια σου και φυσικα αρκετα πιο οικονομικα.Γιατι θελεις να μπλεξεις με ενα αμαξι που κοντευει την  15ετια με οτι αυτο συνεπαγεται σε δυσκολια ευρεσης ανταλακτικων?Το θεμα καταναλωσης (κυριως στο 180αρι γκολφ) το προσπερναω.

Νομιζω οτι εχεις βαλει η' σου εχουνε βαλει λαθος στοχο φιλε μου.Το θεμα οικονομια και τουρμπατα παλαιας τεχνολογιας,ειναι δυο πραγματα που στην εποχη μας δεν συμβαδιζουν.

Και να μην σου πω οτι τωρα που εμαθες στο αεριο,εισαι υποψιος για κανενα εγγεφαλικο οταν δεις την καταναλωση απο τις ρουφηχτρες που ψαχνεις να αγορασεις.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι και με ενα 5αρι tsi 140 θα κανεις μια χαρα την δουλεια σου και φυσικα αρκετα πιο οικονομικα.Γιατι θελεις να μπλεξεις με ενα αμαξι που κοντευει την  15ετια με οτι αυτο συνεπαγεται σε δυσκολια ευρεσης ανταλακτικων?Το θεμα καταναλωσης (κυριως στο 180αρι γκολφ) το προσπερναω.

Νομιζω οτι εχεις βαλει η' σου εχουνε βαλει λαθος στοχο φιλε μου.Το θεμα οικονομια και τουρμπατα παλαιας τεχνολογιας,ειναι δυο πραγματα που στην εποχη μας δεν συμβαδιζουν.

Και να μην σου πω οτι τωρα που εμαθες στο αεριο,εισαι υποψιος για κανενα εγγεφαλικο οταν δεις την καταναλωση απο τις ρουφηχτρες που ψαχνεις να αγορασεις.

Σε ευχαριστώ για την απάντησηή σου! Όσον αφορά στο golf mk v, το θεωρώ μετά το mk ii το πιο άσχημο golf κατά τη γνώμη μου :) Πάντα πολύ φιλικά! Απ' οτι είδα πρέπει να το απόκτησες πριν κανενα χρονο. Δεν θεωρώ στοχο την απόκτηση ενός από τα ανωτέρω αυτοκίνητα και σε καμία περίπτωση δεν περιμένω οικονομία, αλλιώς θα έμενα με ότι έχω. Απλά επειδή δεν έχω ιδέα από τουρμπο κινητήρες και υπάρχουν πολλοι διαφορετικοί είχα πελαγωσει. Το θέμα μου ήταν ξεκαθαρα μεταξύ των τριών πιο συμφέρει για τους λόγους που ανάφερα και όχι γενικά για λόγους οικονομίας. 'Οπως επίσης και για το αέριο αν δίναται να συνεργαστεί με τους κινητήρες αυτούς.

Link to comment
Share on other sites

να σου πω εγω που περασα απτο γτι 4 στο γτι 5?καμια σχεση...εκει που λεγα οτι το 4 ηταν κορυφη και το σνομπαρα το 5ρι με πολυ φτιαξιμο το 4 που ειχα σε ρ32 αυθεντικο μεσα εξω..οταν αλλαξα ειδα να εχω 200+και να μην ακουω τον αερα πλεον...να εχω επιδοσεις ανετες με ελαχιστα χρηματα που στο 4 με το agu ηθελα τα διπλασια χρηματα...τραβα κατευθειαν στο γτι5 και ασε τα4ρια.γιατι το στησιμο του 5 δεν το εχει το 4ρι ουτε με σφαιρες στο δρομο...και τα ζησα και τα δυο μοντελα 8 χρονια το 4ρι και 4χρονια το 5ρι που εχω ακομη

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ για την απάντησηή σου! Όσον αφορά στο golf mk v, το θεωρώ μετά το mk ii το πιο άσχημο golf κατά τη γνώμη μου :) Πάντα πολύ φιλικά! Απ' οτι είδα πρέπει να το απόκτησες πριν κανενα χρονο. Δεν θεωρώ στοχο την απόκτηση ενός από τα ανωτέρω αυτοκίνητα και σε καμία περίπτωση δεν περιμένω οικονομία, αλλιώς θα έμενα με ότι έχω. Απλά επειδή δεν έχω ιδέα από τουρμπο κινητήρες και υπάρχουν πολλοι διαφορετικοί είχα πελαγωσει. Το θέμα μου ήταν ξεκαθαρα μεταξύ των τριών πιο συμφέρει για τους λόγους που ανάφερα και όχι γενικά για λόγους οικονομίας. 'Οπως επίσης και για το αέριο αν δίναται να συνεργαστεί με τους κινητήρες αυτούς.

το 5αρι 1.6fsi ειχα φιλε μου και τωρα ψαχνομαι για αστερι 5αρι 122αλογα η' κανενα 6αρι σε λογικα λεφτα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.