Jump to content
nikdev

Golf 5 - Επιλογη Semi Slick [Toyo και λοιπά..]

Recommended Posts

Θα ηθελα γνωμες αναμεσα στα toyo r1r και r888.

Διασταση 225/45/17, μονο εμπρος.

Κλινω προς τα r1r λογω μεγαλυτερης ανθεκτικοτητας, περισσοτερο all around ελαστικο, λιγοτερος θορυβος κυλισης και μεγαλυτερη αντοχη στο πελμα με μικρη θυσια στην προσφυση.

Τα λαστιχα θα φοριουνται ιουνιο - σεπτεβριο.

Οχι πιστα, μονο δρομο.

Παλαιοτερη εμπειρια με r888, εβγαλαν μονο 8000χλμ. Μετα η φθορα στο πελμα ηταν μεγαλη.

Εχω διαβασει αρκετα, αλλα θα ηθελα και τη γνωμη του κοινου που τα εχει δοκιμασει κι εδω.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ψάξε και για YOKOHAMA PARADA!

Φοβερό λάστιχο,όχι ακριβώς semi-slick αλλά κάτι παραπάνω από high performance

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Νικο φοραω τα R1R εδω κ 2 χρονια κ ειμαι απολυτα ευχαριστημενος κ καλοκαιρι κ χειμωνα μονο που το χειμωνα αν θες να στριψεις με την ''ταυτοτητα στα δοντια'' θα πρεπει να τα ζεστανεις λιγο πρωτα. απο σεπτεμβρη που θα αλλαξω παλι τα ιδια θα βαλω!στα νερα κανενα προβλημα με λογικη οδηγηση.στο δρομο ακουγονται αρκετα κ δεν ειναι κ τοπιο οικονομικο στη βενζινη λαστιχο να ξερεις αλλα αυτο που λεει το κανει κ με το παραπανω!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ψάξε και για YOKOHAMA PARADA!

Φοβερό λάστιχο,όχι ακριβώς semi-slick αλλά κάτι παραπάνω από high performance

Όντως καλό, αλλά για κάτι Χοντα ή περασμένης δεκαετίας κοντράμαξα, άσε που στο βρεγμένο δεν...δεν...

Στο Golf κάθεται καλύτερα το R1R ως all around ελαστικό αυτής της κατηγορίας..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

εγω δοκιμασα τα φ1 απορριπτονται για κοντρες...αλλα μετα προς εκλπηξη ολων μας βαλαμε τα rain sport3 της uniroyal και γα#$$#@@ει λεμε στεγνο και βρεγμενο...τρελες ταχυτητες τα δοκιμασα ηδη σε κοντρες και το αμαξι γραπωνει κατω..σε νερο καλα δεν υπαρχει καν το aquaplaning και επεσα σε νερα με τις βροχες της τελευταιας βδομαδας στην αθηνα μια χαρα .γιαννενα τρελο τεσταρισμα με 270 και βροχη.

το παραντα 

φιλος παντως μετα παραντα της yokohama ηταν και αυτος happy απτην συνολικη αποδωση τους για ζεστη και κοντρες ωστε να γραπωνει κατω το λαστιχο.ειναι φτηνη λυση μπροστα στα 888 για δοκιμες. εγω αν ειχα να διαλεξω τα ρ1ρ και τα παραντα.θα περνα τα παραντα ..νερο μετρια αποδωση εχουν αλλα δεν σε ενδιαφερει την σεζον που αναφερες.

Edited by quicksilver
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μόνο τα δύο Toyo μ' ενδιαφέρουν, και συγκεκριμένα R888 & R1R.

Ο ανταγωνισμός έχει μείνει πολύ πίσω.

 

Τα έχω οδηγήσει αλλά θέλω κι άλλες γνωμες, λόγω αμαξώματος.

 

ΥΓ. Η πρόσφυση είναι τόση που στις Σέρρες Leon II έκοψε ημιαξόνιο, βέβαια το σκίσαμε ( :) )

αλλά γι' αυτό είναι η πίστα.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

για το λογο που τα θες η καλυτερη λυση r1r.τα κανει όλα και συμφερει!

και φυσικα διαρκουν και περισσοτερο σε σχεση με τα 888 που αν τα ζορισεις πολύ θα τα αλλαζεις μαζι με  λαδια :p

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

για το λογο που τα θες η καλυτερη λυση r1r.τα κανει όλα και συμφερει!

και φυσικα διαρκουν και περισσοτερο σε σχεση με τα 888 που αν τα ζορισεις πολύ θα τα αλλαζεις μαζι με λαδια :p

Εαν οι συνθηκες ειναι ζορικες οντως μεχρι τα 7.000-8000 χλμ αντεχουν μετα εχουν μεγαλες φθορες.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μόνο τα δύο Toyo μ' ενδιαφέρουν, και συγκεκριμένα R888 & R1R.

Ο ανταγωνισμός έχει μείνει πολύ πίσω.

 

Τα έχω οδηγήσει αλλά θέλω κι άλλες γνωμες, λόγω αμαξώματος.

 

ΥΓ. Η πρόσφυση είναι τόση που στις Σέρρες Leon II έκοψε ημιαξόνιο, βέβαια το σκίσαμε ( :) )

αλλά γι' αυτό είναι η πίστα.

όχι δεν έχει μείνει πίσω ο ανταγωνισμός απλά έχει πέσει πολύ διαφήμιση!Μα πολλή διαφήμιση...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Τι εγινε πηρες τελικα???

 

Όχι ακόμα, προέκυψαν δουλειές. Η διασκέδαση μετα :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Τελικά τα R1R δοκιμάστηκαν πριν από 3 χρόνια που άνοιξε το νήμα, μετά από 10-15Κ χλμ τα έδωσα σε γνωστό μέχρι να τους βγάλει τα μάτια. 

Μια 3μηνη δοκιμή περίπου, λίγο πριν βάλω τα τότε χειμερινά ήταν αρκετή για να σχηματίσω εντύπωση.

Τίμιο λάστιχο, καλύτερη πρόσφυση από High Performance, περισσότερη σιγουριά στο βρεγμένο και σε μικτό οδόστρωμα.

Φθορά, όχι σαν 8άρι και δεν έχεις και τη σκοτούρα να κάνεις κύκλους ζεστάματος και λοιπές ιεροτελεστίες.

 

Επανέρχομαι όμως στο θέμα φέτος, γιατί μετά την αλλαγή από χειμερινά σε θερινά, βιώνω το μαρτύριο της ελλιπούς πρόσφυσης.

:lol: 2FW

Από την πρώτη κιόλας βόλτα, φαίνεται η διαφορά στο γράπωμα, στους δρόμους που όσο πάνε και χειροτερεύουν. 

 

Η αλήθεια είναι ότι το μικρόβιο όμως είχε μπεί πριν από ένα μήνα, όταν βολτάραμε με καλό φίλο σε πίστα με τα Semi της Zestino, τα οποία έρχονται φτηνότερα

από τα 8άρια, σε τιμή αρκετά ελκυστική, (λίγο πάνω από καλά High Performance και με απόδοση κοντά στο 80-90% των R888).

Με μια ματιά στα συγκριτικά τεστ, οι εντυπώσεις είναι αρκετά θετικές, αλλά η γνώμη του κοινού έχει τη βαρύτητά της...

 

Αν κάποιος λοιπόν έχει εντυπώσεις, ας μας τις γράψει, διότι υπάρχει σκέψη για 2 δυάδες μπροστινές, μία για το Golfάκι και μία για το Cossie γιατί τα μπροστινά 8άρια είναι προς αντικατάσταση.

Race-car-tire-semi-slick-tyre-ZESTINO.jp

Link to comment
Share on other sites

Πες λεπτομέρειες

 

Link to comment
Share on other sites

Τα neova ad08r τα φοράω στο κούπρα εδώ κ 3.5 χρόνια. Είμαι τώρα στο 2ο σετ. Είναι πολύ καλό λάστιχο αν κ δεν είναι επίσημα semi slick, οι επιδόσεις του είναι εφάμιλλες. Συγκεκριμένα είχε γίνει ένα time attack πριν κάποια χρόνια μεταξύ evo όπου δοκίμαζαν διάφορα ελαστικά επιδόσεων σε πίστα. Μεταξύ άλλων ήταν τα ad08r κ τα 8άρια. Ήταν ότι πιο κοντινό στα 8άρια από θέμα χρόνου. Είναι διαμάντια στο στεγνό, είναι κατάλληλα για βροχή (το έχω επαληθεύσει η ίδια) κ αν είσαι στροφάκιας θα τα λατρέψεις. Προσωπικά τα επέλεξα γιατί ήθελα μαλακό λάστιχο με ενισχυμένα πλαϊνά, να βοηθήσει το αμάξι όσο γίνεται να μην είναι σπινιαρίστρα γιατί αν δεν τα ζεστάνω σε γλιστερό δρόμο θα σπινάρω μέχρι τα 120 χαλαρά κ να μην χρειάζεται να το πηγαίνω κότα στη βροχή όπως με τα 8άρια, εκτός αυτών είναι πανέμορφα :wub:. Λίγη προσοχή θέλουν στα λιμνάζοντα κ λίγο ζέσταμα για να πιάσουν γερά. Σαν διάρκεια αντέχουν περίπου διπλάσιο χρόνο από τα 8άρια.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ας γράψω ένα review μιας που τα βαλα και γω τα Yokohama Advan Neova AD08 R (225/40/18), ολοκλήρωσα το στρώσιμο και άρχισα να τα δουλεύω. Αν και περιμένω να βελτιωθούν κι άλλο καθώς γίνεται το αρχικό shaving, ήδη από τα πρώτα τους 600 χλμ αποδίδουν πολύ καλά, ακόμα και σε ρολλ 2ας. Στάση δεν έχω δοκιμάσει ακόμα, θα περιμένω να κάνουν άλλα τόσα να πατήσουν λίγο καλύτερα. Οι πρώτες μου εντυπώσεις είναι πολύ καλές, αλλά στο κομμάτι των επιδόσεων θα ήταν άδικο να τα συγκρίνω με τα 8άρια των τελευταίων μηνών καθώς είχαν ήδη αρχίσει να γλιστράνε, και δεν θυμάμαι πώς πήγαιναν στο αντίστοιχο διάστημα πριν 2 χρόνια για να κάνω αντικειμενική σύγκριση, οπότε αφήνοντας στην άκρη τις συγκρίσεις θα αρκεστώ στο ότι το αμάξι σπινάρει ελάχιστα. Να σημειώσω ότι τα δουλεύω και αυτά 2,5 bar.

 

Επιπλέον έχουν προστασία ζάντας, κάτι που μου είχε λείψει (τα 8άρια δεν έχουν) κι ας μην το χρειαζόμουν 1ον γιατί σπάνια το αφήνω στο δρόμο και 2ον το έχω με το παρκάρισμα, αλλά αισθητικά δείχνει το προφίλ πιό πρησμένο, και έχουν αισθητά πιό τετραγωνισμένο πέλμα κάτι που φάνηκε αμέσως από το γεγονός ότι μπροστά βρίσκω θόλο πολύ ευκολότερα ακόμα και στα ίδια σημεία με ίδια ταχύτητα που με τα 8άρια δεν έβρισκα. Πρακτικά είναι σαν να κατέβηκα μερικά νούμερα offset. Αισθητικά αυτό είναι καλό, οι ήδη γεμάτοι θόλοι λόγω χαμηλώματος (θυμίζω δεν υπάρχει κενό στους θόλους, το ελαστικό έρχεται σύριζα με τον θόλο), τώρα δείχνουν ακόμα πιό γεμάτοι και το μόνο αρνητικό είναι ότι θα πρέπει να ξαναμάθω τα σημεία που βρίσκω από την αρχή. Ακόμα και τα πίσω που έχουν αρκετό camber πατάνε σχεδόν σε όλο το πέλμα ήδη από τώρα πριν αρχίσω να τα στρίβω, τα συγκρίνω με τις φωτογραφίες που είχα τραβήξει όταν είχα βάλει τα 8άρια και η διαφορά είναι αισθητή, μιλάμε για τουλάχιστον 2 εκατοστά παραπάνω. Πίσω δεν βρίσκω θόλους για δύο λόγους 1ον το camber και 2ον εκεί έχω 1 εκατοστό κενό. Πήγα και ταξιδάκι με έξτρα άτομο πίσω και αποσκευές οπότε το ελαστικό μπήκε και μέσα στο θόλο και πάλι δεν βρήκα.

 

Τέλος είναι σχεδόν αθόρυβα, για τα δικά μου standards είναι εντελώς αθόρυβα, καθώς έρχομαι από τα pilot sport cup που σφύριζαν μετά τα 100 και στη συνέχεια από τα 8άρια που έκαναν σαν ελικοφόρο κατά την απογείωση. Σαν αποτέλεσμα το ταξίδι ήταν αισθητά πιό ξεκούραστο με μ.ο. 130 και μόνο την εξάτμιση να ακούγεται. Και η πλάκα είναι ότι καθώς είχα να φορέσω αθόρυβα ελαστικά από το 2011, δεν το είχα πάρει χαμπάρι ότι μόνο το 50% ήταν εξάτμιση, το άλλο 50% ήταν ο θόρυβος των ελαστικών, που και τα δυο μαζί έκαναν ένα μείγμα ακατάλληλο για ταξίδι για ταχύτητες πάνω από τα 90.

 

Συνοψίζοντας, στα πρώτα 600 χλμ έχουμε:

 

+ επιδόσεις (περιμένω επιπλέον βελτίωση)

+ αισθητική (και προφίλ και πέλμα)

+ άνεση

 

- βρίσκουν θόλο ευκολότερα (συγκριτικά με τα 8άρια)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.