Jump to content
marios20vt

Κ03 Tfsi Full Stage 1!

Recommended Posts

Καλησπερα παιδια.Καινουργιος στο forum και εγω και προχαραω στην πρωτη μου ερωτηση.Ποσο εχετε δει να τερματιζουν τα tfsi με κ03?

Link to comment
Share on other sites

Αν θυμάμαι καλά 310ps, αλλά ας πουνε και οι άλλοι γιατί μπορεί να υπάρχει δυνατότερο..

Link to comment
Share on other sites

295-310(αναλογως το προγραμμα και αναλογως σε τι κατασταση βρισκεται το μοτερ) με gate forge και φουλ επιθετικο προγραμμα, επισης θα χρειαστεις και  αντλια υψηλης εξατμηση με 76αρι dp και 70αρι κατμπακ,εισαγωγη αερος και ιντερκουλερ και καλο ειναι να βαλεις και  μπουζι  ενα βαθμο πιο ψυχρα απο τα μαμα (bkr7eix ngk,pfr8s8eg ngk )

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ποιος ο λογος να το κανεις να δουλευει τσιτα την πιεση με κο3...αστο στα 250 και περιμενε να παρεις μια κο4 και εκει να δεις χαρα....μην πεταξεις λεφτα στην κο3 .ουτε καν για αστειο...ειναι χαλια μπροστα στην κο4...τα περασα και τα ειδα ιδιαν...καμια σχεση και με ποιος χμηλες πιεσεις η κο4 για το μοτερακι τα εχει τα 300 αλογα που θες για πλακα....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

295-310(αναλογως το προγραμμα και αναλογως σε τι κατασταση βρισκεται το μοτερ) με gate forge και φουλ επιθετικο προγραμμα, επισης θα χρειαστεις και αντλια υψηλης εξατμηση με 76αρι dp και 70αρι κατμπακ,εισαγωγη αερος και ιντερκουλερ και καλο ειναι να βαλεις και μπουζι ενα βαθμο πιο ψυχρα απο τα μαμα (bkr7eix ngk,pfr8s8eg ngk )

+ εκκεντροφορο για πανω απο 300.

Πιο ρεαλιστικα για tfsi βλεπω τα 280-290

Μπορεις να διαβασεις αναλυτικα το thread των gti.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

quicksilver συμφωνω μαζι σουυ αλλα ειμαι και της αποψης καλυτερα κατι πιεσμενο τερμα παρα κατι πολυ χαλαρο.

Link to comment
Share on other sites

quicksilver συμφωνω μαζι σουυ αλλα ειμαι και της αποψης καλυτερα κατι πιεσμενο τερμα παρα κατι πολυ χαλαρο.

Κακώς αδερφέ γιατί το πιεσμένο τέρμα είναι πιο επιρρεπές σε ζημιές!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει ρε παιδια καποιος με κ03 να κανω μια δοκιμη?και light κ04??Γιατι ψαχνω και δεν βρισκω με τιποτα

Edited by marios20vt
Link to comment
Share on other sites

Ξεκίνα απο τα πιό Light,και μετά θα βρείς και τα τσίτα.

 

Προς το παρόν αν θέλεις μπορώ να σου κανονίσω με:

 

Ibiza Cupra 1.4 tsi full stage 1+ κo3 turbo hybrid ρυθμισμένο ταξόπουλο και έβγαλε 267 άλογα μοτέρ.

 

Y.Γ Γράψε τι μοτέρ και τι φοράει το αμάξι σου γιατι εχω μπερδευτεί.

Edited by Passatoukos
Link to comment
Share on other sites

και managerιλικι ο passatoukos

προβες για οταν κρεμασεις το κρανος σου κανεις;;;;

Link to comment
Share on other sites

και managerιλικι ο passatoukos

προβες για οταν κρεμασεις το κρανος σου κανεις;;;;

 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 

1 είναι ο Manager πάνω στην γέφυρα ρε  :lol:

 

 

Υ.Γ Το ibiza φοράει και μεθανόλες.

Link to comment
Share on other sites

το αμαξι ειναι 2,0 tfsi dsg φιλτρο προγραμμα(top gear/tuning on road)εξατμιση ic σκαστρα αντλια υψιλης μπροστα.1380 κιλα full ντυμενο.stock μπεκ, μοτερ, τουρμπινα, wg, χωρις file dsg

Link to comment
Share on other sites

Πές του ταριφα/manager οτι τον γυρευει ενα Passat να τον πατήσει  :laugh:  :laugh:  :laugh:  :laugh:  :laugh:  :laugh:

 

Κάνε με Add στο fb να τα πούμε....σου στέλνω ονομα σε π.μ.

Link to comment
Share on other sites

Καλά τα άλογα, καλές οι ροπές και όλα τα άλλα.. Για να βγουν όμως χρειάζεται και το ανάλογο ποσό.. Άλλο 2.500€ κι άλλο 5.500€.. Να τα λέμε κι αυτά..

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια κατοχος mk5 gti και φοραω τα εξεις πραγματα s3 ιντερκουλερ πολλαπλασιαστες r8 μπουζι,εξατμιση με 76 downpipe και 70 μεχρι πισω,εισαγωγη αερα injen και θα μπει τωρα wastegate και αντλια autotech ολα αυτα με μαμα τουρμπινα. Εχω 106.000 χιλιομετρα να τις κανω ενα σερβις η να το αφησω για πιο μετα.?αν εχει φτιαξει καποιος αυτο το setup ας μου πει αν του εβγαλε καποιο προβλημα. Ουτε την πιεζα την τουρμπινα ουτε τιποτα. Το φτιαχνω για παρτη μου να το παταω οποτε θελω εγω να το ευχαριστιεμαι.δεν θελω να παω σε k04 και για αυτο δεν το εκανα. Στο μελλον δεν ξερω. Ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια κατοχος mk5 gti και φοραω τα εξεις πραγματα s3 ιντερκουλερ πολλαπλασιαστες r8 μπουζι,εξατμιση με 76 downpipe και 70 μεχρι πισω,εισαγωγη αερα injen και θα μπει τωρα wastegate και αντλια autotech ολα αυτα με μαμα τουρμπινα. Εχω 106.000 χιλιομετρα να τις κανω ενα σερβις η να το αφησω για πιο μετα.?αν εχει φτιαξει καποιος αυτο το setup ας μου πει αν του εβγαλε καποιο προβλημα. Ουτε την πιεζα την τουρμπινα ουτε τιποτα. Το φτιαχνω για παρτη μου να το παταω οποτε θελω εγω να το ευχαριστιεμαι.δεν θελω να παω σε k04 και για αυτο δεν το εκανα. Στο μελλον δεν ξερω. Ευχαριστω.

 

Αν δεν την ξεζουμίζει το πρόγραμμα που φοράς, δεν πιστεύω πως θα σου βγάλει κάτι παραπάνω από τις φυσιολογικές φθορές μιας τουρμπίνας που φορτώνεται με χιλιόμετρα.. Έχεις κάνει κάποια δυναμομέτρηση με το υπάρχον setup κι αν ναι, τι νούμερα έβγαλες ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.