Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
kwstasst

Προβλημα Με Octavia Scout

Recommended Posts

Καλησπέρα σε ολα τα μελη το φοριουμ , ειμαι κατοχος ενος skoda octavia 5 scout  1.8 tsi το αγορασα προσφατα μεταχειρισμενο με 59000 χμ και εχω προβλημα ολο αυτον τον καιρο με τα λαδια του . Στην αρχη μου εκαιγε με 5w30 1 λιτρ στα 1000 χμ ,και μετα απευθυθηκα στην εταιρια που το πηρα (Die profis καλδης ) και μου ειπαν να βαλω 5w40 λαδια οτι φταιει ο τυπος  λαδιου . το κανω και μετα απο παρακουλουθηση μου καιει  1λιτρο στα 1800 xm . Με κανονικη χρηση , Δεν ξερω ασχετα με το τι λεει το βιβλιο service εγω προσωπικα τα θεωρω πολλα και παλι .. Θα ηθελα να μου πειτε τις γνωμες σας !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα!!!Το λάδι που έβαζες είναι το σωστό για σέρβις longlife δηλ. το 5W-30..Με το 5W-40 βελτιώθηκε η κατάσταση όπως είπες αλλά πρέπει να το αντικαθιστάς κάθε χρόνο ή 15000 χλμ.Δεν φταίει λοιπόν το ιξώδες του λιπαντικού για τη κατανάλωσή του από τον κινητήρα.Ενδεχομένως η αμφιβόλου ποιότητά του να παίζει κάποιο ρόλο αν δηλ. δεν είναι επώνυμο.Κατά τη γνώμη μου επειδή με τη 2η αλλαγή σε 5W-40 που θα κάνεις θα μειωθεί ακόμη λιγότερο η κατανάλωση του λαδιού παρακολούθησέ το και μη κάνεις βεβιασμένες ενέργειες.Ο κινητήρας σου καίει λάδι και πρέπει να συμβιβαστείς με αυτό.

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλησπερα φιλε μου .Το αμαξι το εχω μονο 1 διμηνο και δν του εχω κανει καν 15000 χμ , του εχω κανει περιπου 6000 χμ και αυτα λογου οτι το παρακουλουθουσα για τα λαδια του . Τωρα δν ξερω και ο προηγουμενος ιδιοκτητης καθε ποτε του αλλαζε τα λαδια , γτ ακομα δν εχω το βιβλιο service και ειναι στην συγκεκριμενη . τωρα απο την ωρα που το πηρα στα χερια μου οπως σου ειπα και παραπανω του εβαλα 5w30 castol και τωρα φοραει 5w40 valvoline , λαδια τα οποια μου τα εδωσε εστειλε η συγκεκριμενη εταιρια .. Απο κει και περα να του βαλω 10w40 ?? , η να ψαξω για κανεναν καλο μαστορα να του κανω ανακατασκευη ??? , Και να σε ρωτησω κατι αλλο εσυ τι μηχανη εχεις στο passat  , τι λαδια ?? , σου καιει το δικο σ η φυσιολογικα πραγματα ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μην του βάζεις 10W-40 γιατί δεν συμβαδίζει με την οδηγία της κατασκευάστριας εταιρίας.Οι κινητήρες της vw συνήθως καταναλώνουν λάδι αλλά σε πολύ μικρότερη ποσότητα από αυτή που καίει το δικό σου.Γνωρίζω ότι τα δίλιτρα tfsi καταναλώνουν περίπου 2 λίτρα στα 15000 χλμ.Οι δίλιτροι όμως tsi δεν καταναλώνουν σχεδόν καθόλου λάδι.Ο δικός μου 1.6 fsi καταναλώνει μισό λίτρο περίπου λάδι στα 15000 χλμ.Υπάρχουν τα polo τα οποία καταναλώνουν πάρα πολύ λάδι ακόμη και αν άλλαξαν κινητήρες μέσω εγγύησης.Για 1.8 tsi δεν έχω ακούσει κάτι σχετικό με τόση πολύ κατανάλωση λαδιού.Παρακολούθησέ το λοποόν λίγο ακόμη το δικό σου για να βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα και μετά ψάξε τι θα κάνεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε kwstasst,

διάβασα με ενδιαφέρον το πρόβλημα που περιγράφεις με το αυτοκίνητό σου.

Έχω και εγώ το ίδιο αυτοκίνητο και με το ίδιο πρόβλημα !  Καίει και αυτό 1 λίτρο λάδι περίπου (5w-30) στα 1000 Km και προσπαθώ να καταλάβω τι γίνεται.

Βρήκες τελικά κάποια άκρη στη δική σου περίπτωση;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημερα! Εχω και εγω το 1.8 tsi. Με τα 5w30 στα 3000km εκαψε 2.7L σχεδον! Χθες έκανα αλλαγή λαδιων και εβαλα τα 5w40 μετά απο παρότρυνση του μηχανικού μου. Εσεις παιδιά τελικά τι κανατε;

Στάλθηκε από το VTR-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Καλημερα! Εχω και εγω το 1.8 tsi. Με τα 5w30 στα 3000km εκαψε 2.7L σχεδον! Χθες έκανα αλλαγή λαδιων και εβαλα τα 5w40 μετά απο παρότρυνση του μηχανικού μου. Εσεις παιδιά τελικά τι κανατε;

Στάλθηκε από το VTR-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Σε έκαψε πάρα πολύ λάδι. Δεν σώζεται με το 5-40. Ελατήρια λογικά στα πιστόνια. Πόσα χλμ έχει το αμάξι και τι χρονολογία είναι; Πιο μοτέρ φοράει;

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μόλις το μοτέρ κάψει 1 λίτρο λάδι ανάβει το λαμπάκι. Άρα το άφησες έκαψε αλλά 1700 ml και μετά το κοίταξες. Ευτυχώς δεν το άφησες και άλλο.. Δυστυχώς έχουν αναφερθεί και στο παρελθόν προβλήματα με τα CDAA. Πρόβλημα στα ελατήρια πιστονιων με αποτέλεσμα να καίει λάδι. Η μόνη λύση είναι να το κάνεις πριν πάρεις μοτέρ στο χέρι. Βρες κάποιον που να ασχολείται για να σε κάνει την εργασία η και στην VW.

 

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με το αυτοκίνητο εχω κανει ακριβώς 3580 χλμ. Οταν το πήρα, ο μαντρας υποτίθεται ότι ειχε κανει αλλαγή λαδιων, φίλτρων και μπουζι. Γνωριζοντας οτι τα συγκεκριμένα μοτερ τσιμπάνε λαδάκι, το τσέκαρα μετά απο 1000 χλμ και χρειάστηκε να σημπληρωσω σχεδον 1L 5w30 και μάλιστα χωρίς να έχει ανάψει κανένα λαμπάκι. Για να πω την αλήθεια πίστεψα πως το λαμπάκι για κάποιο λόγο δεν λειτουργεί. Στη συνέχεια έκανα ακομα 2000 χλμ περιπου χωρίς να συμπληρώσω και χωρίς να εχει ανάψει κάποιο λαμπάκι! Μέχρι που αναψε! Εννοείται οτι τσεκαρα την στάθμη των λαδιων μου τακτικα. Ωστόσο δεν συμπληρωνα μέχρι να παει στο min. Όπου και αναψε το λαμπακι! Με λαμπακι κινήθηκα για μολις 8 χλμ ΜΕΤΡΗΜΕΝΑ!!! Και συμπλήρωσα παρακαλω 1.7L!

Στάλθηκε από το VTR-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βασικά η απορία μου είναι αν τελικα με τα 5w40 μαζεύεται αυτο το χάλι! Θα το δω βέβαια και στην πράξη, αλλα ξερεις.... είναι αυτή η ρημαδα η περιέργεια!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θέμα ανακατασκευής δεν παίζει για κανένα λογο. Μου ζητησαν 3500 με 4000 ευρώ. Για να αλλαξουν δαχτυλίδια, μπιστονια, καδενα, γλυστρες κτλπ... Καλύτερα να το πουλήσω και να χάσω 1000 ευρώ από την μεταπώληση

Στάλθηκε από το VTR-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Με το αυτοκίνητο εχω κανει ακριβώς 3580 χλμ. Οταν το πήρα, ο μαντρας υποτίθεται ότι ειχε κανει αλλαγή λαδιων, φίλτρων και μπουζι. Γνωριζοντας οτι τα συγκεκριμένα μοτερ τσιμπάνε λαδάκι, το τσέκαρα μετά απο 1000 χλμ και χρειάστηκε να σημπληρωσω σχεδον 1L 5w30 και μάλιστα χωρίς να έχει ανάψει κανένα λαμπάκι. Για να πω την αλήθεια πίστεψα πως το λαμπάκι για κάποιο λόγο δεν λειτουργεί. Στη συνέχεια έκανα ακομα 2000 χλμ περιπου χωρίς να συμπληρώσω και χωρίς να εχει ανάψει κάποιο λαμπάκι! Μέχρι που αναψε! Εννοείται οτι τσεκαρα την στάθμη των λαδιων μου τακτικα. Ωστόσο δεν συμπληρωνα μέχρι να παει στο min. Όπου και αναψε το λαμπακι! Με λαμπακι κινήθηκα για μολις 8 χλμ ΜΕΤΡΗΜΕΝΑ!!! Και συμπλήρωσα παρακαλω 1.7L!

Στάλθηκε από το VTR-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk




Λυπάμαι που θα το πω αλλά ο μαντρας σε πούλησε αμάξι που καίει λάδι και έχει και άλλα προβλήματα και μάλιστα εις γνώση του. Σε όλα τα αμάξια 1.8 tsi μόλις πάει 1 λίτρο κάτω τότε ανέβει το λαμπάκι. Καίει πολύ λάδι. Δεν είναι φυσιολογικό. Εμένα είναι 1.8 tsi K04 με 144.000 και στα 15.000χλμ με καίει μισό με ένα λίτρο.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Βασικά η απορία μου είναι αν τελικα με τα 5w40 μαζεύεται αυτο το χάλι! Θα το δω βέβαια και στην πράξη, αλλα ξερεις.... είναι αυτή η ρημαδα η περιέργεια!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Θέμα ανακατασκευής δεν παίζει για κανένα λογο. Μου ζητησαν 3500 με 4000 ευρώ. Για να αλλαξουν δαχτυλίδια, μπιστονια, καδενα, γλυστρες κτλπ... Καλύτερα να το πουλήσω και να χάσω 1000 ευρώ από την μεταπώληση

Στάλθηκε από το VTR-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk




Αγόρασε ένα μτχ μοτέρ με κανένα 1000€.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πιο πιθανό ειναι να το πουλήσω. Μέσα στην γκαντεμιά μου και παρα το γεγονός οτι ειμαι μακριά απο το σπίτι μου (εδω και 3.5 χρόνια μενω Γερμανία) εδω μπορείς να πουλήσεις εύκολα και οτιδήποτε. Πάρε παραδειγμα εμενα

Στάλθηκε από το VTR-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το πιο πιθανό ειναι να το πουλήσω. Μέσα στην γκαντεμιά μου και παρα το γεγονός οτι ειμαι μακριά απο το σπίτι μου (εδω και 3.5 χρόνια μενω Γερμανία) εδω μπορείς να πουλήσεις εύκολα και οτιδήποτε. Πάρε παραδειγμα εμενα

Στάλθηκε από το VTR-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk




Άρα το αμάξι έχει γερμανικές πινακίδες. Το έχεις Γερμανία;

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ναι βασικά από εδω το πήρα πριν απο τρεις μηνες περίπου.

Στάλθηκε από το VTR-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk




Πουλα το και πάρε ένα 2.0 tsi η 2.0 TDI.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν του αλλάξω τα λάδια σε skoda octavia 1800t 2002 από 5,30 σε 0 -40 aral θα είναι καλύτερα λόγω ότι καίει λάδι 1.5 λίρα ανά 1000 χλμ.

Στάλθηκε από το Mi 9T Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ειναι πολυ χρειαζεται ανοιγμα μοτερ


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να σας ενημερώσω ότι και εγώ είμαι κάτοχος scout με το ίδιο πρόβλημα. Μαλιστα το αυτοκίνητο έκαιγε λάδι από την πρώτη ημερά που το πήρα ολοκαίνουριο. Βεβαια δεν μου το είπε κανείς από την αντιπροσωπεία και την πρώτη φορά που χρειάστηκε να βάλω λάδι έγινε ενώ ήμουν σε βουνό στη μέση του πουθενά. Ετσι λοιπόν έμαθα υπό αυτές τις συνθήκες ότι πρέπει να συμπληρώνω συχνά λάδι αν και αυτό δεν αναφέρεται πουθενα στο εγχειρίδιο χρήσης το οποιο είχα διαβάσει και είχε φτάσει να καίει όπως είπαν και οι προηγούμενοι πάνω από 1lt στα 1000χλμ. Έτσι λοιπόν ήρθε η πρώτη σοβαρή ζημιά στις ~50000-60000 χλμ, δεν θυμαμαι ακριβως. Χτύπησε καδένα και χρειάστηκε να αλλαχθεί ο μισός κινητήρας. Παρόλο που ήταν εκτός εγγύησης, με πολύ φασαρία από εμένα και αποστολή email και fax σε αντιπροσωπείες και στο εξωτερικό, δέχθηκαν να μου καλύψουν το 75% της ζημιάς των ανταλλακτικών και εργασία. Εγω πλήρωσα ~1500 γιατί τους είπα να αλλάξουν και δίσκο/πλατώ αν και δεν χρειαζόταν, όπως μου είπαν μιας που ήταν μισοφαγωμένος, γιατί ήθελα όταν το πάρω το αυτοκίνητο να είναι κομπλέ από άποψη μηχανής. Τους ρωτάω, παιδιά από εδώ και στο εξής θα είναι οκ το αυτοκίνητο; Θα καίει ξανά λάδι; Όχι μου λένε, θα είναι μια χαρά, διορθώθηκε το πρόβλημα. Σημειωτέον, όλα τα service τα έκανα σε επίσημη αντιπροσωπεία και πάντα στην ώρα τους και νωρίτερα, γι'αυτο άλλωστε δέχθηκαν να καλύψουν και μέρος της ζημιάς. Τουλάχιστον έτσι μου ειπαν. Μετα από ~1,5 χρόνο, και ενώ το αυτοκίνητο συνέχιζε να καίει λάδι και τους το είχα πει αλλά με κράταγαν standby και δεν έκαναν κάτι γιατί λέει περίμεναν να βγει μία καμπάνια και να το εντάξουν εκεί, το αυτοκίνητο με αφήνει ξανά στον δρόμο απο μηχανή. Αν θυμαμαι καλά, πιστώνια, γιατι δεν τα ξέρω και καλά αυτα τα τεχνικά. Το ξαναπάω εκεί, τους ρωτάει γιατί ρε παιδια, και μου λένε ότι έπρεπε να είχαμε αλλάξει ελατήρια στην προηγούμενη επισκευή, αλλά δεν το κάναμε γιατί θα σου κόστιζε 100 ευρώ παραπανω! Το καταλαβαίνετε; Η μηχανή είχε κατεβεί όλη κάτω και αυτοί δεν έβαλαν ένα ανταλλακτικό γιατί λέει θα κόστιζε 100 ευρω επιπλέον! Εγω είχα δώσει σύνολο 1500 και από αυτά τα 500-600 για δίσκο πλατω που ίσως χρειαζόταν και αυτοί δεν έιχαν διορθώσει το πρόβλημα που υπήρχε εξαρχής σον κινητήρα και φαντάζομαι δημιούργησε και τις δυο βλάβες. Μου είπαν στη συνέχεια ότι το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό και αν δεν θέλω να το φτιάξω, γιατι η ζημια ήταν οπως καταλαβαίνετε πολύ μεγάλη, είναι διατεθημμένοι να το αγοράσουν. Εκεί βασικά καταλάβα ότι είχα να κάνω με απατεώνες και ότι δεν είχαν σκοπό να μου φτιάξουν αλλά να μου το φάνε το αυτοκίνητο. Ξαναφώναξα γερανό και το πήρα από εκεί, και ευτυχώς βρήκα έναν άλλο καλό μάστορα στην γειτονιά μου, δεν ήταν επίσημος αντιπρόσωπος αλλά διορθώνει μηχανές του vw group και κάνει βελτιώσεις, ο οποίος το έφτιαξε με μεγάλο κόστος βεβαια για εμένα, σχεδόν ~4000. Δηλαδη σχεδόν ξαναγόρασα το αυτοκίνητό μου, αλλά από τότε δεν συμπληρώνω ούτε σταγόνα λάδι. Το αυτοκίνητο τώρα έχει πάνω απο 160.000 χλμ. Βεβαια πλέον κάνω αλλαγή λαδιού στα 7500 και όχι στα 15000 που λέει το εγχειρίδιο. Αυτη η εμπειρία μου. Κατα τ'αλλα το αυτοκίνητο στον δρόμο είναι πολύ άνετο και δυνατό. Κάνω και μεγάλα ταξίδια και το ευχαριστιέμαι. Μακάρι να μου πάει πολλά χρόνια ακόμη γιατί δύσκολα το αλλάζω.

Edited by djk604

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν εισαι απο Αθήνα , δωσε καμια πληροφορία για τον μάστορα που πήγες να έχουμε μια εικόνα (αχρείαστος να ειναι) αλλα ποτέ δεν ξέρεις.

 

Εύχομαι απο εδω και στο εξής άλλος μπελάς να μην σε βρει και να το ευχαριστηθείς το αμάξι σού.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...