ERMO Posted September 8, 2014 Report Share Posted September 8, 2014 Γειά σας παιδιά, θα ήθελα την γνώμη σας όσον αφορά τον κυβισμό του Passat... Όπως ξέρουμε όλοι είναι ένα αυτοκίνητο με σχετικά μεγάλο "σουλούπι" να το πώ, οπότε έχει και ανάλογο βάρος. Είμαι γενικά πολύ κοντά στις μηχανές με 1.400 cc αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση του Passat πιστεύω ότι θα ζορίζεται η μηχανή με 1.400 cc και ίσως θα ήταν προτιμότερη μία με 1.600 cc. Το πρόβλημα με τις 1.600 άρες είναι ότι έχω διαβάσει διάφορα άρθρα που λένε ότι τα 1.600 είναι FSI οπότε βγάζουν προβλήματα και θα είναι προτιμότερη μία TSI. Όπως έχω παρατηρήσει κιόλας μετά το 2006 έχουν αρχίσει να βγαίνουν τα περισσότερα σε TSI, αλλά δεν είμαι σίγουρος για τα κυβικά. Συνοψίζοντας, ξεκάθαρα η ερώτησή μου είναι αν μια 1.400άρα μηχανή καλύπτει τις ανάγκες του αυτοκινήτου ή θα μπορούσαμε να πούμε ότι σχετικά "ζορίζεται" ; Σας ευχαριστώ προκαταβολικά!!! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted September 8, 2014 Report Share Posted September 8, 2014 Η λυση σου ειναι μια...και ακουει στο 1.8Τ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passatfsi Posted September 8, 2014 Report Share Posted September 8, 2014 Μια χαρά είναι τα 1600αρια αλλά καλύτερα πάρε 1800 tsi ιδανική επιλογή η 2.0αρο αν θες κάτι παραπάνω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted September 8, 2014 Report Share Posted September 8, 2014 Το πρόβλημα με τις 1.600 άρες είναι ότι έχω διαβάσει διάφορα άρθρα που λένε ότι τα 1.600 είναι FSI οπότε βγάζουν προβλήματα και θα είναι προτιμότερη μία TSI. Το παραπάνω είναι συμπέρασμα που αποκόμισες μετά από αναζήτηση που έκανες ο ίδιος ή κάποιος φίλος-γνωστός σε ενημέρωσε έτσι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ERMO Posted September 8, 2014 Author Report Share Posted September 8, 2014 Οοοπππ ρε παιδιά πώς τα λέτε αυτά έτσι; ???? Έπεσα από τα σύννεφα να πούμε! ???? Καλά τώρα σοβαρά δε παίζει 1.8 έχουμε φόρους πολυτελείας, έχουμε κρίση και πρέπει να είμαστε και λίγο οικονομικοί και στα καύσιμα. Εγώ ρώτησα συγκεκριμένα 1.4 ή 1.6 γιατί οτιδήποτε άλλο δύσκολα το σηκώνει η τσέπη, δε θα μπορέσω να το διατηρήσω... ???? Το παραπάνω είναι συμπέρασμα που αποκόμισες μετά από αναζήτηση που έκανες ο ίδιος ή κάποιος φίλος-γνωστός σε ενημέρωσε έτσι; Speedy σωστά κατάλαβες φίλε όλο αυτό το αποκόμισα από άρθρα που διάβασα στο διαδίκτυο ο ίδιος ή από συζητήσεις με φίλους αφού ποτέ πιο μπροστά δεν είχα την ευκαιρία να πάρω το Passat... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted September 8, 2014 Report Share Posted September 8, 2014 Το 1.6 μια χαρα αξιοπιστο ειναι,ωστοσο 115 αλογα με 3-4 ατομα και πορτ μπαγκαζ ειναι ταφος. Εγω θα κοιταζα για 1.8t-20vt,ουτε φορους,ουτε τεκμηριο,ουτε καιει,παει τον κ&λο του,δεν θα πας ποτε συνεργειο. Και το παιρνεις και με μαξ 5 χιλιαρικα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted September 8, 2014 Report Share Posted September 8, 2014 Οοοπππ ρε παιδιά πώς τα λέτε αυτά έτσι; ???? Έπεσα από τα σύννεφα να πούμε! ???? Καλά τώρα σοβαρά δε παίζει 1.8 έχουμε φόρους πολυτελείας, έχουμε κρίση και πρέπει να είμαστε και λίγο οικονομικοί και στα καύσιμα. Εγώ ρώτησα συγκεκριμένα 1.4 ή 1.6 γιατί οτιδήποτε άλλο δύσκολα το σηκώνει η τσέπη, δε θα μπορέσω να το διατηρήσω... ???? Speedy σωστά κατάλαβες φίλε όλο αυτό το αποκόμισα από άρθρα που διάβασα στο διαδίκτυο ο ίδιος ή από συζητήσεις με φίλους αφού ποτέ πιο μπροστά δεν είχα την ευκαιρία να πάρω το Passat... Επέτρεψε μου να σου πω ότι σχημάτισες λανθασμένη άποψη για τα 16αρια.. Φόρο πολυτελείας για το 1.8 δεν έχεις.. Αφού ήρθε η ώρα, η καλύτερη επιλογή είναι αυτή που σου έδωσε ο κ.Καθηγητής..Κάνε λίγο υπομονή για να μαζέψεις την διαφορά και δεν θα το μετανιώσεις.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ERMO Posted September 8, 2014 Author Report Share Posted September 8, 2014 (edited) Μάλιστα παιδιά, κάπως κατάλαβα πώς πάει το θέμα. Βλέπω και σχόλια μόνο για 16άρες μηχανές που μπορεί να γίνουν και τάφος, πόσο μάλλον οι 14άρες για τις οποίες δε βλέπω σχόλια καν. Σας ευχαριστώ... Μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει όμως για τα τα έξοδα που θα έχω στα καύσιμα? Θα καίει πολύ ή αναλόγως το πόσο πατάει το πόδι στο γκάζι είναι οι 18άρες μηχανές? Edited September 8, 2014 by ERMO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 8, 2014 Report Share Posted September 8, 2014 η καλυτερη λυση ειναι να πας και να κανεις ενα test drive σε καμια αντιπροσωπια, η σε καμια μαντρα με μεταχειρησμενα και με τους δυο κινητηρες, νομιζω οτι θα βγαλεις συμπερασματα. εγω οταν εψαχνα να παρω αμαξι δοκιμασα και το 1.4 tsi με τα 122 αλογα, επαθα πλακα. δεν το συζηταμε καν για τις επιδοσεις, σε σχεση με το 1.6 fsi. αν δεν ηθελα αποκλειστηκα πετρελαιο θα επερνα το 1.4 tsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ERMO Posted September 8, 2014 Author Report Share Posted September 8, 2014 η καλυτερη λυση ειναι να πας και να κανεις ενα test drive σε καμια αντιπροσωπια, η σε καμια μαντρα με μεταχειρησμενα και με τους δυο κινητηρες, νομιζω οτι θα βγαλεις συμπερασματα. εγω οταν εψαχνα να παρω αμαξι δοκιμασα και το 1.4 tsi με τα 122 αλογα, επαθα πλακα. δεν το συζηταμε καν για τις επιδοσεις, σε σχεση με το 1.6 fsi. αν δεν ηθελα αποκλειστηκα πετρελαιο θα επερνα το 1.4 tsi Νομίζω ότι έχεις δίκιο στο θέμα με το test drive αρχηγέ. Δεν έπιασα το θέμα με τη διαφορά που θέλεις να μου πείς ότι έχουν, εννοείς πως το 1.400 έχει καλύτερες επιδόσεις από το 1.600? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 8, 2014 Report Share Posted September 8, 2014 αυτο εννοω, ειναι η μερα με τη νυχτα. παρε το 1.4 tsi με κλειστα τα ματια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ERMO Posted September 8, 2014 Author Report Share Posted September 8, 2014 Μάλιστα χαίρομαι, είσαι ο πρώτος που μου προτείνεις το 1.4, ενώ ξέρεις είχα την εντύπωση πώς η 1.400άρα μηχανή δεν θα αντέχει και το αμάξι κυριολεκτικά θα σέρνεται... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
economist Posted September 8, 2014 Report Share Posted September 8, 2014 Νομίζω ότι έχεις δίκιο στο θέμα με το test drive αρχηγέ. Δεν έπιασα το θέμα με τη διαφορά που θέλεις να μου πείς ότι έχουν, εννοείς πως το 1.400 έχει καλύτερες επιδόσεις από το 1.600? Φιλε εχεις μπερδευτει λιγο...το 14αρι tsi ειναι σαφως γρηγοροτερο απο το 16αρι fsi κυριως στις ρεπριζ (επιταχυνση εν κινησει) λογω turbo...δεν σημαινει πως τα λιγοτερα κυβικα πανε πιο αργα 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ERMO Posted September 8, 2014 Author Report Share Posted September 8, 2014 Φιλε εχεις μπερδευτει λιγο...το 14αρι tsi ειναι σαφως γρηγοροτερο απο το 16αρι fsi κυριως στις ρεπριζ (επιταχυνση εν κινησει) λογω turbo...δεν σημαινει πως τα λιγοτερα κυβικα πανε πιο αργα Έχεις απόλυτο δίκιο φίλε, δεν είναι ότι έχω μπερδευτεί αλλά είναι η άγνοια μου, δεν σκαμπάζω τόσα πολλά από αυτοκίνητα. Για τον λόγο αυτόν μαζεύω διάφορες ιδέες και προσπαθώ να βγάλω μία άκρη. Εσένα σε βλέπω ότι νιώθεις το θέμα, εσύ θα μου πρότεινες την 14άρα μηχανή σε Passat ή όχι??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passatfsi Posted September 8, 2014 Report Share Posted September 8, 2014 Αν δεν αντέχει η τσέπη φίλε πάρε 1.4 η tdi 1.6 αλλιώς μη το κοιτάς το passat 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ERMO Posted September 8, 2014 Author Report Share Posted September 8, 2014 Εχ σωστό και αυτό... Αν δεν αντέχει η τσέπη φίλε πάρε 1.4 η tdi 1.6 αλλιώς μη το κοιτάς το passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted September 8, 2014 Report Share Posted September 8, 2014 Το 1.6 fsi ειναι ατμοσφαιρικο μοτερ,δηλαδη εχει την οποια δυναμη ψηλα,4.000+ στροφες. Το 1.4 tsi εχει δυναμη λογω τουρμπο απο χαμηλα,ωστοσο δεν εχει το στροφαρισμα ψηλα οπως ο ατμοσφαιρικος. Το 1.8t ειναι 1.8ρι τουρμπατο,αν δο πας χαλαρα σε μεικτο κυκλο θα σου καψει 8.5-9 λιτρα,ειναι σκυλι,δεν εχει φορους τεκμηρια,θελει τα πολυ φθηνα service του και τελος. Και με ενα προγραμματακι εχεις 200 ασφαλη αλογακια και οικονομικα. Και με 5 χιλιαρικα περνεις καλο εργαλειο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted September 8, 2014 Report Share Posted September 8, 2014 Μάλιστα χαίρομαι, είσαι ο πρώτος που μου προτείνεις το 1.4, ενώ ξέρεις είχα την εντύπωση πώς η 1.400άρα μηχανή δεν θα αντέχει και το αμάξι κυριολεκτικά θα σέρνεται....... Η αγνοια ειναι το χειροτερο στον κοσμο μας σημερα. 15 χρονια που υπαρχει στις αυτοκινητοβιομηχανιες και ιδιαιτερα στο φολκςβαγκεν γκρουπ η λεξη DOWNSIZE....ΚΟΙΜΩΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΑ ΤΣΑΡΟΥΧΙΑ.... http://en.wikipedia.org/wiki/Engine_downsizing Το 1.6 fsi ειναι ατμοσφαιρικο μοτερ,δηλαδη εχει την οποια δυναμη ψηλα,4.000+ στροφες. Το 1.4 tsi εχει δυναμη λογω τουρμπο απο χαμηλα,ωστοσο δεν εχει το στροφαρισμα ψηλα οπως ο ατμοσφαιρικος. Το 1.8t ειναι 1.8ρι τουρμπατο,αν δο πας χαλαρα σε μεικτο κυκλο θα σου καψει 8.5-9 λιτρα,ειναι σκυλι,δεν εχει φορους τεκμηρια,θελει τα πολυ φθηνα service του και τελος. Και με ενα προγραμματακι εχεις 200 ασφαλη αλογακια και οικονομικα. Και με 5 χιλιαρικα περνεις καλο εργαλειο. εισαι λαθος για το 14αρι με τα 122αλογα..... το ποσο ευκολα στροφαρει σε σχεση με το φσι η μερα με την νυχτα ...το φειλινγ οτι ξεμενεις απο δυναμη δεν υπαρχει γιατι τιν εχεις παντα απο μικρες στροφες(το συγκρινω και με το 1,8τ ) και γενικος το 14αρι λογο 16βαλβιδου απλωνει καλητερα την δυναμη σε σχεση με το20βαλβιδο που το φορτε του ειναι οι χαμηλομεσαιες. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted September 9, 2014 Report Share Posted September 9, 2014 Η αγνοια ειναι το χειροτερο στον κοσμο μας σημερα. εισαι λαθος για το 14αρι με τα 122αλογα..... το ποσο ευκολα στροφαρει σε σχεση με το φσι η μερα με την νυχτα ...το φειλινγ οτι ξεμενεις απο δυναμη δεν υπαρχει γιατι τιν εχεις παντα απο μικρες στροφες(το συγκρινω και με το 1,8τ ) και γενικος το 14αρι λογο 16βαλβιδου απλωνει καλητερα την δυναμη σε σχεση με το20βαλβιδο που το φορτε του ειναι οι χαμηλομεσαιες. Το 1.6 fsi σε σχεση με το 1.4 tsi με τα 122 αλογα,οι διαφορες στους στο δρομο ειναι αμελητεες. Μην σε ξεγελαει το μπαμ που εχει το tsi,αν τα δεις στο δρομο πανε σχεδον μαζι. Εγω δεν θα επερνα tsi. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted September 9, 2014 Report Share Posted September 9, 2014 Καλημέρα!!!Αφού ψάχνεις για μεταχειρισμένο και όπως βλέπω ζορίζεσαι οικονομικά,θα σου πρότεινα τα παρακάτω: Πάρε tsi αν έχουν αλλαχθει όλο το κιτ της καδένας και έχει ανοιχθεί για καθάρισμα η πολλαπλή εισαγωγής για καθάρισμα των βαλβίδων.Αν όχι για πιο σίγουρα πάρε το 1.6 το οποίο δεν βγάζει προβλήματα.Στο θέμα των επιδόσεων το 1.4 έχει πιο καλές ρεπριζ και φεύγει ελαφρώς πιο καλά στις χαμηλές στροφές αλλά σε τελική ταχύτητα δεν έχει καμιά διαφορά από το 1.6. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sterpc Posted September 9, 2014 Report Share Posted September 9, 2014 Οτιδηποτε και αν παρεις ποσο μαλλον turbo μτχ ΜΗΝ εξαντλησεις τα χρηματα που εχεις. Ποτε δεν ξερεις τι χρηση εχει γινει απο τον προηγουμενο και ποσο σχολαστικος ηταν με τη συντηρηση του. Παντα να εχεις μια καβατζα γυρω στο χιλιαρικο για μικροεξοδα τα οποια δεν φαινονται με την πρωτη και μπορει να σου βγουν απο την χρηση σε σενα.Εγω θα πηγαινα στο 20vt και οχι στο 1.4 ή στο fsi. Ειναι καλυτερο μοτερ, δεν εβγαλε σοβαρα προβληματα συντηρησης και το ξερουν ολοι με κλειστα ματια.Χωρια που θα σου περισσεψει και κεφαλαιο για οτι χρειαστει παραπανω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted September 9, 2014 Report Share Posted September 9, 2014 (edited) professor-a δεν νομιζω ομως οτι και την ιδια τελικη να εχουν οτι την πιανουν το ιδιο ευκολα...και οικονομικα....ενδεικτικα απ το γκολφ μου εχει 210+κοντερ με 4000ρπμ στην 6η περα απο αυτο η ροπη των 20κιλων ροπης σε σχεση με τα 15 για αμαξια 1,5τονου εχει τεραστια διαφορα στον δρομο,ιδιαιτερος στο ταξιδι ,εξαλου μην ξεχνας οτι το μοτερ που αντικατεστησε ο 1,4 τσι με τα 122 ειναι το 1,6φσι. Edited September 9, 2014 by xristos/red tornado Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted September 9, 2014 Report Share Posted September 9, 2014 (edited) ..ενδεικτικα απ το γκολφ μου εχει 210+κοντερ με 4000ρπμ στην 6η Υπερβολές 1,4 TSI αβλεπεί Edited September 9, 2014 by TASOS M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mdgeorge Posted September 10, 2014 Report Share Posted September 10, 2014 Πάντως 1.6 fsi με 4 άτομα κ ποτρ μπαγκάζ Αθήνα Θεσσαλονίκη μια χαρα ανεβηκαμε με 160-170 km/h ( παραπάνω ειχα διαμαρτυρίες ) κ έκαψα μέσω όρο 6 λίτρα ! Δεν κατάλαβα κατι κ κοιμοντουσαν όλοι μεσα ! ( τωρα δεν ξέρω ένα θα μπορούν με το μεταλλικό καταλύτη ) ) ευχαριστω !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted September 10, 2014 Report Share Posted September 10, 2014 Πάντως 1.6 fsi με 4 άτομα κ ποτρ μπαγκάζ Αθήνα Θεσσαλονίκη μια χαρα ανεβηκαμε με 160-170 km/h ( παραπάνω ειχα διαμαρτυρίες ) κ έκαψα μέσω όρο 6 λίτρα ! Δεν κατάλαβα κατι κ κοιμοντουσαν όλοι μεσα ! ( τωρα δεν ξέρω ένα θα μπορούν με το μεταλλικό καταλύτη ) ) ευχαριστω !! Φιλε με χωρις να ειρωνευομαι;,εκανες ταξιδι με 160-170 με 1.6 με 4 ατομα και εγραψες μεση καταλωση 6????????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...