Βιταλης Posted October 31, 2014 Report Share Posted October 31, 2014 ξερετε τιποτα για αυτα ? ενας λαστιχας μου ειπε πως με επιπλεον 40 ευρω +300 λαστιχα μπορει να μου κανει τα πισω λαστιχα ποιο φαρδια τι ειναι αυτο ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFAKI 4 Posted October 31, 2014 Report Share Posted October 31, 2014 Τα λαστιχα δεν ξερω τροπο να φαρδυνουν. Μηπως εννοει ανταπτορες αυξησης του αξονα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Βιταλης Posted October 31, 2014 Author Report Share Posted October 31, 2014 Δεν εχω ιδεα φιλε μου οταν παω για λαστιχα θα ξανα ρωτησω αλλα ηθελα να δω μηπως ξερετε εσεις τιποτα παιδια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFAKI 4 Posted October 31, 2014 Report Share Posted October 31, 2014 Λογικα για αποστατες θα σου ειπε 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted October 31, 2014 Report Share Posted October 31, 2014 Αποστατες,λογικα για νς βγουν πο εξω οι ζαντες. Ειμαι και γω στο ψαξιμο,μιας και η 16αρα δειχνει πολυ "μεσα" και δεν μ αρεσει. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted October 31, 2014 Report Share Posted October 31, 2014 (edited) Αποστάτες:αλλαγη του offset δηλαδή. Μα πολύ πετυχημένη διαδικασία για να φθαρούν πιο γρήγορα τα ρουλεμάν των τροχών, να στρίβει το τιμόνι πιο δύσκολα σε στάση, να έχει πιο αργή επαναφορά στην ευθεία πορεία κλπ-κλπ. Edited October 31, 2014 by nikdev 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest black gt Posted October 31, 2014 Report Share Posted October 31, 2014 Αν βαλεις βαλε 5mm σε κάθε τροχο με τα ιδια μπουλονια και ομορφο θα δειξει και δεν θα εχεις καποιο προβλημα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Βιταλης Posted October 31, 2014 Author Report Share Posted October 31, 2014 Παιδια σιγουρα δεν θα εχω θεμα αν τα βαλω δεν ειμαι σιγουρος βεβαια ακομα αλλα αν ειναι να αλλαξη κατι στο αμαξι εκτος απο θεμα ομορφιας τοτε να το αφησω καλυτερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted November 1, 2014 Report Share Posted November 1, 2014 αστο καλυτερα.βαλε πιο φαρδια ζαντα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 1, 2014 Report Share Posted November 1, 2014 (edited) η Βαλε ιδιο φαρδος ζαντας με ελαχιστα μικροτερο offset. Πχ αν ειχες 7.5x17 et42 πηγαινε σε et35 Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited November 1, 2014 by nikdev 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted November 1, 2014 Report Share Posted November 1, 2014 Ακόμα δεν κατάλαβα, πως θα φαρδύνουν τα πίσω λάστιχα 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted November 1, 2014 Report Share Posted November 1, 2014 ουτε και μεις μη νομιζεις 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archon_rc Posted November 1, 2014 Report Share Posted November 1, 2014 (edited) Φοράω μπρος πίσω 15mm της hr με δικά της μπουλονια εδώ και150000+ χλμ. φυσικά και το έκανα μόνο για το look λαμβάνοντας υπόψη όλα τα αρνητικά τότε. Παρόλαυτα ρουλεμαν άλλαξα 1η φορά και μόνο στον εμπρός δεξι τροχό όταν το αμάξι είχε 240000χλμ (τώρα είναι στα 278000). Δεν έχω παρατηρήσει καθόλου θόρυβο ούτε περίεργες αναπηδησεις στα πολλά χλμ. Ίσως φταιει το ότι είναι hr και το ζευγάρι είναι σχετικά ακριβά, αν θυμάμαι καλά γύρω στα 100 ευρώ. Αυτά που σου πρότεινε ο λαστιχας σίγουρα είναι φτιαγμένα από κάποιο μάστορα εδώ με ότι αυτό συνεπάγεται (μπορεί να είναι άψογα μπορεί και οχι). Απλά σου λέω την προσωπική μου εμπειρία μετά από τόσα χλμ. Γενικά ισχύουν αυτά που σου ειπαν και τα παιδιά παραπάνω. Ένα μόνιμο πρόβλημα που έχω που πραγματικα δεν έχω ιδέα εάν φταίνε οι αποστατες (πολύ πιθανό) είναι η πολύ γρήγορη φθορά των μπιλιοφορων, βεβαια πάντα επιλέγω στην αλλαγή τους πιο φθηνους που βρίσκω... Sent from my LG-LS980 using Tapatalk Edited November 1, 2014 by archon_rc 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 1, 2014 Report Share Posted November 1, 2014 ισως αν εβαζες σχετικα καλους μπιλιοφορους να μην χρειαζοτανε να τους αλλαζεις τοσο συχνα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archon_rc Posted November 1, 2014 Report Share Posted November 1, 2014 ισως αν εβαζες σχετικα καλους μπιλιοφορους να μην χρειαζοτανε να τους αλλαζεις τοσο συχναΝαι αυτό λέω ότι δεν ξέρω αν τελικά φταίνε οι αποστατες, ίσως φταίει το ότι καλώς ή κακώς βάζω τους φθηνους. Sent from my LG-LS980 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
economist Posted November 1, 2014 Report Share Posted November 1, 2014 Ναι αυτό λέω ότι δεν ξέρω αν τελικά φταίνε οι αποστατες, ίσως φταίει το ότι καλώς ή κακώς βάζω τους φθηνους. Sent from my LG-LS980 using Tapatalk Βαλε μια φορα καποιους ακριβους να μας λυθει η απορια 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Βιταλης Posted November 2, 2014 Author Report Share Posted November 2, 2014 Ευχαριστω για της απαντησεις παιδια θα αλλαξω μονο λαστιχα οταν ερθουν η ωρα τους Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TsakasG40 Posted November 18, 2014 Report Share Posted November 18, 2014 Εκτος αν εννοει stretching η πως το λεν αυτο 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted November 20, 2014 Report Share Posted November 20, 2014 Αποστάτες:αλλαγη του offset δηλαδή. Μα πολύ πετυχημένη διαδικασία για να φθαρούν πιο γρήγορα τα ρουλεμάν των τροχών, να στρίβει το τιμόνι πιο δύσκολα σε στάση, να έχει πιο αργή επαναφορά στην ευθεία πορεία κλπ-κλπ. Χαχαχχα έχω χειροποίητους και πραγματικά δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα εδώ και περίπου 5-6 χρόνια που τους χρησιμοποιώ.Ρουλεμάν ακόμα τα εργοστασιακά και έχω 199000 χιλιόμετρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted November 20, 2014 Report Share Posted November 20, 2014 Εάν γνωρίζατε φυσική και γεωμετρία θα σας κοβόντουσαν τα χάχανα.Επίσης, για να σας ικανοποιήσω λίγο, ότι ανέφερα αφορά αυτοκίνητα με αξιόλογο βάρος και όχι φτερό στον άνεμο, όπου οι δυνάμεις που εξασκούνται είναι κλασματικής μορφής. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...