Guest methana Posted January 17, 2013 Report Share Posted January 17, 2013 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted January 17, 2013 Report Share Posted January 17, 2013 Τέρμα γκάζι ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiptronic Posted January 17, 2013 Report Share Posted January 17, 2013 (edited) Τέρμα γκάζι ; Εννοείται.... Edited January 17, 2013 by Chiptronic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted January 17, 2013 Report Share Posted January 17, 2013 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted January 17, 2013 Report Share Posted January 17, 2013 (edited) Και έχω λάπτοπ δίπλα μπαίνω στο κανάλι το παταω κ μετα προστάρω να μ πείτε αν ειναι Οκ πλούσιος δηλαδη δεν χρειάζομαι αντλία αλλιώς group buy Edited January 17, 2013 by Playmaker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
titikos Posted January 17, 2013 Report Share Posted January 17, 2013 Καθε ποτέ !!! προληπτικα μια φορα το χρονο.....15.000km Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted January 17, 2013 Report Share Posted January 17, 2013 Ποσο ;;;αξονΑκι κι αυτό;ενημερωσε για παγια εξοδα Ποσο ;;;αξονΑκι κι αυτό;ενημερωσε για παγια εξοδα Ποσο ;;;αξονΑκι κι αυτό;ενημερωσε για παγια εξοδα Ποσο ;;;αξονΑκι κι αυτό;ενημερωσε για παγια εξοδα Ποσο ;;;αξονΑκι κι αυτό;ενημερωσε για παγια εξοδα Ποσο ;;;αξονΑκι κι αυτό;ενημερωσε για παγια εξοδα Ποσο ;;;αξονΑκι κι αυτό;ενημερωσε για παγια εξοδα Ποσο ;;;αξονΑκι κι αυτό;ενημερωσε για παγια εξοδα Ποσο ;;;αξονΑκι κι αυτό;ενημερωσε για παγια εξοδα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 18, 2013 Report Share Posted January 18, 2013 (edited) @Off Topic Επειδή γράφονται ανακρίβειες. Οι κινητήρες BMY - BLG έχουν narrowband λ, o οποίος δραστηριοποιείται κυρίως στην περιοχή τιμών 0,9-1,1 κυρίως για οικονομία καυσίμου, ρελαντί κλπ Για να γίνει σωστή μέτρηση μείγματος χρειάζεται είται όργανο Wideband (gauge δηλαδή) ή μέτρησης όπως αυτό στα δυναμόμετρα H τοποθέτηση στην πρώτη περίπτωση γίνεται οπουδήποτε σε όλη την εξάτμιση, τουλαχιστο 30cm πριν την έξοδο. Στην δεύτερη περίπτωση μπαίνει στο στόμιο της εξάτμισης. Οι κινητήρες σειράς CAVD κλπ έχουν αισθητήρα wideband που μπορεί και δίνει κατευθείαν ακριβείς μετρήσεις λ μεσω VCDS συν τοις αλλοις δίνουν τη δυνατότητα για καλύτερο προγραμματισμό Edited January 18, 2013 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
titikos Posted January 18, 2013 Report Share Posted January 18, 2013 @Off Topic Επειδή γράφονται ανακρίβειες. Οι κινητήρες BMY - BLG έχουν narrowband λ, o οποίος δραστηριοποιείται κυρίως στην περιοχή τιμών 0,9-1 κυρίως για οικονομία καυσίμου, ρελαντί κλπ Για να γίνει σωστή μέτρηση μείγματος χρειάζεται είται όργανο Wideband (gauge δηλαδή) ή μέτρησης όπως αυτό στα δυναμόμετρα H τοποθέτηση στην πρώτη περίπτωση γίνεται οπουδήποτε σε όλη την εξάτμιση, τουλαχιστο 30cm πριν την έξοδο. Στην δεύτερη περίπτωση μπαίνει στο στόμιο της εξάτμισης. Οι κινητήρες σειράς CAVD κλπ έχουν αισθητήρα wideband που μπορεί και δίνει κατευθείαν ακριβείς μετρήσεις λ μεσω VCDS συν τοις αλλοις δίνουν τη δυνατότητα για καλύτερο προγραμματισμό να διωρθωσω φιλικα..... η τοποθετηση γινεται ενα μετρο 1m από την εξαγωγή σε turbo κινητήρες λόγω των υψηλών θερμοκρασιών και πριν από τον καταλύτη για να δινει πιο ακριβεις μετρησεις, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted January 18, 2013 Report Share Posted January 18, 2013 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 18, 2013 Report Share Posted January 18, 2013 (edited) να διωρθωσω φιλικα..... η τοποθετηση γινεται ενα μετρο 1m από την εξαγωγή σε turbo κινητήρες λόγω των υψηλών θερμοκρασιών και πριν από τον καταλύτη για να δινει πιο ακριβεις μετρησεις, Δεν ισχύει αυτό που λες,απόλυτα. Η σύσταση των αερίων δεν αλλάζει μέσα στην εξάτμιση. Εκτός αν έχουμε τρύπα κάπου ή όπως έγραψα είναι κοντά στην έξοδο γι αυτό έδωσα μια μικρή απόσταση. Προσωπικά τον έχω τοποθετήσει ακριβώς απέναντι (αντιδιαμετρικά) από τον 2ο λ. Μοτέρ BMY. Edited January 18, 2013 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
titikos Posted January 18, 2013 Report Share Posted January 18, 2013 Δεν ισχύει αυτό που λες,απόλυτα. Η σύσταση των αερίων δεν αλλάζει μέσα στην εξάτμιση. Εκτός αν έχουμε τρύπα κάπου ή όπως έγραψα είναι κοντά στην έξοδο γι αυτό έδωσα μια μικρή απόσταση.Προσωπικά τον έχω τοποθετήσει ακριβώς απέναντι (αντιδιαμετρικά) από τον 2ο λ. Μοτέρ BMY. ναι αναφερθηκα σαυτο που οριζει το manual απο το aem widεband. αναφερθηκα σε πιο ακριβεις μετρησεις. συμφωνα με επιστημονικη ερευνα κανανε μετρησεις και ερευνα για την χρηση wideband με piggy στο τερμα της εξατμισης. και συμπερανανε τελικα οτι οι αποκλισεις ειναι μηδαμηνες και περισσοτερο στα ακρα των μετρησεων (extremely rich και στεγνο) και κυριος λογο θερμοκρασιας οποτε γενικοτερα λεγαν οτι δεν υπαρχει προβλημα χρησης του οπου θελεις.πρωτεινωμενη λυση να αντικαταστησεις τον καταλυτη βαζοντας τον οσο πιο χαμηλα γινεται... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted January 19, 2013 Report Share Posted January 19, 2013 Πως θα το μέτρηση τελικά ..με το vag com τελικά αναξιόπιστο ε; Ξέρετε κανέναν να πάω ν μ τη μετρήσει ;pm ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted January 19, 2013 Report Share Posted January 19, 2013 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasillakis Posted February 11, 2013 Report Share Posted February 11, 2013 (edited) Ρε παιδεια αντλια απο scirocco h golf 6 μεταχ. εμεις με τα golf 5 μπορουμε να βαλουμε για να μην παρουμε την kmd; Sent from my golf 5 Edited February 11, 2013 by vasillakis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted February 11, 2013 Report Share Posted February 11, 2013 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabbit-Mk5 Posted July 30, 2013 Report Share Posted July 30, 2013 (edited) Καλησπερα παιδες και απο εμενα,τα φωτα σας λιγακι...Golf V 1,4 Tsi με Prog stage1 εισαγωγη τελικο..στα πλακωματα ψηλες στροφες συνηθως 4η -5η και ενω παω αφηνω γκαζι και μπενει σε safe mode αφηνω τσουλαει μερικα μετρα και επανερχεται στο Vag μου βγαζει Fuel Pump Ν276 bla bla(αντλια υψηλης) απο αυτα που διαβασα παραπανω και σε αλλα post για Ν276 ειναι καλυτερα να αλλαχτει με καινουρια (αντ/πιας-μαμα)? υπαρχει αντ/κο? και οχι ολοκληρη η αντλια? πας σε after market εαν υπαρχει...κοστος?? Η απλα φταιει κατι αλλο?? Σας ευχαριστω εκ προτερων.... Edited July 30, 2013 by Rabbit-Mk5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted July 30, 2013 Report Share Posted July 30, 2013 Εισαι σιγουρος οτι εγραφε fuel pump ή μηπως fuel pressure regulating valve (Ν276); Πιθανον να θελει αλλαγη μονο η Ν276 και να την "βγαλεις φθηνα" .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabbit-Mk5 Posted July 30, 2013 Report Share Posted July 30, 2013 χμμμμ Βασιλη ο μηχανικος που το ειδε μου ειπε οτι ειναι η N276 αλλα παει ολοκληρη η αντλια οχι κομματι κομματι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted July 31, 2013 Report Share Posted July 31, 2013 Πόσα Km έχεις; Αν έχεις πολλά, σε πρώτη φάση μπορείς να την βγάλεις (την αντλία υψηλής) να δεις το ποτηράκι απο μέσα, αυτό που έρχεται σε επαφή με τον εκκεντροφόρο. Μπορεί να έχει φθορά αυτό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabbit-Mk5 Posted July 31, 2013 Report Share Posted July 31, 2013 110.000 exei to amaxi,psaxnw mpas Kai brw mono thn n276 dioti h antlia komple bgenei sta 300 tha to dokimasw pados Pinion.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrispant Posted August 1, 2013 Report Share Posted August 1, 2013 110.000 exei to amaxi,psaxnw mpas Kai brw mono thn n276 dioti h antlia komple bgenei sta 300 tha to dokimasw pados Pinion.. Στα ελληνικά να γράφετε και όχι σε greeklish. !!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted August 3, 2013 Report Share Posted August 3, 2013 αν θες απαντα σε αυτα που ρωτησα σε πμ! τι δηλωνεις? 240 αλογα χωρις αντλια 1η φορα ακουω! μηπως προγραμματιζει ο JESUS? http://www.vwclub.gr/vwforum/public/style_emoticons/default/new_lol.gif οπως κ ν εχει ειναι πιστολι... http://www.vwclub.gr/vwforum/public/style_emoticons/default/machinegun.gif http://www.vwclub.gr/vwforum/public/style_emoticons/default/machinegun.gif http://www.vwclub.gr/vwforum/public/style_emoticons/default/machinegun.gif http://www.vwclub.gr/vwforum/public/style_emoticons/default/machinegun. θεμη γινεται κ παραγινεται το ξερεις απο το δικο μου αμαξι δουλευει για περιπου 30.000 χλμ κ μετα ξερεις κ τα δικα μου αποτελεσματα οτι κ να κανεις μην παρεις το εμβολακι της kmd δοκιμασμενο οτι δεν κραταει πιεση καθως μετα απο καμια 10.000 χλμ κανει γρατζουνιες στον πυρο ισως απο κακη λυπανση με αποτελεσμα στο fool boost να μην κραταει την πιεση που ζηταει το προγραμμα.βγαζει η apr αντλια για εμας βελτιωμενη αλλα δεν ξερω κατα ποσο ειναι προιον ελληνικης κατασκευης καθως δεν το εχω βρει σε καταλογο της.μπορεις να αντικαταστησεις την αντλια σου με της μανας του να το δουλεψεις λιγο πιο στεγνα κ να ριξεις θερμοκρασιες με μεθανολες.(θα παρεις κ καμια 20αρια )για μενα πιο αξιοπιστο.αλλα τα παντα σε συνεννοηση με τον προγραμματιστη σου.κ παλι δικη μου γνωμη.. Μπορώ με vag com να δώ τη μείγμα δουλεύω αν ειναι καλο χωρις αντλία και αν ναι πως ;σε κίνηση το αμάξι με τη ταχύτητα Μπορώ με vag com να δώ τη μείγμα δουλεύω αν ειναι καλο χωρις αντλία και αν ναι πως ;σε κίνηση το αμάξι με τη ταχύτητα Μπορώ με vag com να δώ τη μείγμα δουλεύω αν ειναι καλο χωρις αντλία και αν ναι πως ;σε κίνηση το αμάξι με τη ταχύτητα Μπορώ με vag com να δώ τη μείγμα δουλεύω αν ειναι καλο χωρις αντλία και αν ναι πως ;σε κίνηση το αμάξι με τη ταχύτητα Μπορώ με vag com να δώ τη μείγμα δουλεύω αν ειναι καλο χωρις αντλία και αν ναι πως ;σε κίνηση το αμάξι με τη ταχύτητα Μπορώ με vag com να δώ τη μείγμα δουλεύω αν ειναι καλο χωρις αντλία και αν ναι πως ;σε κίνηση το αμάξι με τη ταχύτητα επισης μπορεις με το vagcom να δεις τι πιεση βενζινης ζηταει το προγραμμα κ τι πιεση βενζινης πραγματικα εχεις εκει θα καταλαβεις τι κ πως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1 Posted August 3, 2013 Author Report Share Posted August 3, 2013 θεμη γινεται κ παραγινεται το ξερεις απο το δικο μου αμαξι δουλευει για περιπου 30.000 χλμ κ μετα ξερεις κ τα δικα μου αποτελεσματα οτι κ να κανεις μην παρεις το εμβολακι της kmd δοκιμασμενο οτι δεν κραταει πιεση καθως μετα απο καμια 10.000 χλμ κανει γρατζουνιες στον πυρο ισως απο κακη λυπανση με αποτελεσμα στο fool boost να μην κραταει την πιεση που ζηταει το προγραμμα.βγαζει η apr αντλια για εμας βελτιωμενη αλλα δεν ξερω κατα ποσο ειναι προιον ελληνικης κατασκευης καθως δεν το εχω βρει σε καταλογο της.μπορεις να αντικαταστησεις την αντλια σου με της μανας του να το δουλεψεις λιγο πιο στεγνα κ να ριξεις θερμοκρασιες με μεθανολες.(θα παρεις κ καμια 20αρια )για μενα πιο αξιοπιστο.αλλα τα παντα σε συνεννοηση με τον προγραμματιστη σου.κ παλι δικη μου γνωμη.. επισης μπορεις με το vagcom να δεις τι πιεση βενζινης ζηταει το προγραμμα κ τι πιεση βενζινης πραγματικα εχεις εκει θα καταλαβεις τι κ πως. φιλε εαν εχεις βρει αντλια της apr για 1,4 tsi πες μου ποιος την πουλαει για να την παρω οσο και να εχει.εχω εδω και δυο χρονια ψαχνω αλλα το αξωνακι kmd autotech ειναι μονοδρομος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted August 4, 2013 Report Share Posted August 4, 2013 Apr που μιλησα τηλεφωνικα μου ειπανε οτι δεν εχει βγει κατι και δν ξερουν αν θα βγει. Παντως μου πανε γινετε μοντα με Autotech και οτι μπορουν να ρυθμισουν το προγραμμα τους με την αντλα αυτη και να παρεις το κατι παραπανω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...