Jump to content
Quasar

Βενζίνες, Εταιρίες, Οκτάνια και Προγράμματα [Γενική Συζήτηση και Απορίες]

Recommended Posts

πιο πολυ κλεινουν προς shell Και μετα bp εαν καταλαβα καλα?επισεις ειδα μετρανε με vag πως?σε πια ενοτητα,σε Golf iv Μπορω?

Link to comment
Share on other sites

Καλωσήρθες στο forum,

 

Όσο για τις βενζίνες, επιλέγω αυτή που αν τη μετρήσεις με vagcom βγάζει τα καλύτερα αποτελέσματα. :give_rose:

Έχει χαθεί πάσα εμπιστοσύνη πλέον..

Νικο πως μετραμε με vagcom? Μπορείς να δώσεις το Path?

Link to comment
Share on other sites

Χρόνια Πολλά,

 

η ακριβής μέτρηση της στάθμης βενζίνης γίνεται ως εξής:

(απαραίτητο το ίσιο επίπεδο στάσης).

Select

17-Instuments

Adv. Meas. Blocks

Επιλέγουμε το fuel level

 

η αποτύπωση των επιστροφών (Cfs) γίνεται ως εξής:

Select

01-Engine

Meas. Blocks

020

(Πάτημα 2000rpm έως κόφτη) κατά προτίμηση 3η / 4η ταχύτητα.

 

Η ιδανική βενζίνη και λέω ιδανική γιατί εάν ένα αυτοκίνητο έχει ρυθμιστεί με 95 πρέπει να βάζει 95οκτ, όπως αντίστοιχα και με 100άρα,

θα πρέπει να έχει τιμή 0 παντού. Μόνο σε πολλά πατήματα δικαιολογείται να έχει λίγες επιστροφές.

Όσο πιο μεγάλες αρνητικές τίμές λοιπόν τόσο χειρότερη η ποιότητα της βενζίνης για το δικό μας αμάξι/setup.

 

Η παραπάνω μέθοδος λειτουργεί άψογα όταν τα μπουζί είναι σε άψογη κατάσταση. Πολυκαιρισμένα μπουζί θα βγάζουν λαθος συμπεράσματα.

 

Για περαιτέρω ανάλυση στην αντίστοιχη ενότητα του Vag Com.

Link to comment
Share on other sites

διαβαζα για τις βενζινες και λεει οτι περισσοτερη νοθεια γινετε στην 100αρα ενα αποκομμα Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων (ΠΟΠΕΚ), το 10% της βενζίνης και του πετρελαίου, κατά μέσον όρο, είναι νοθευμένο. Μόνο στην Αττική, το 5,2% των πρατηρίων υγρών καυσίμων που ελέγχθηκαν διέθετε νοθευμένη βενζίνη. Τα μεγαλύτερα ποσοστά νοθείας (10%) παρουσιάζονται στη λεγόμενη σούπερ - αμόλυβδη (100 οκτάνια), ενώ στην κατηγορία του πετρελαίου αγγίζουν το 10,3% για το Λεκανοπέδιο της Αττικής.

 

Σούπερ LRP: Μείξη απλής αμόλυβδης με σούπερ. Η χρήση απλής αμόλυβδης από αυτοκίνητα παλιάς τεχνολογίας φθείρει σταδιακά τα έδρανα των βαλβίδων του κινητήρα και οδηγεί τελικά στη σοβαρή φθορά του ίδιου του μπλοκ του κινητήρα. Σούπερ αμόλυβδη (100 οκτάνια): Νοθεία με απλή αμόλυβδη. Σε Ι.Χ. που απαιτούν υψηλό αριθμό οκτανίων, η χρήση απλής αμόλυβδης μειώνει σημαντικά την απόδοση, αυξάνει τα επικίνδυνα καυσαέρια και τις επικαθίσεις στον κινητήρα, με αποτέλεσμα την πρόωρη φθορά του.

 

να ρωτησω εγω μαμα 1.8t golf iv τι πρεπει να βαζω?

Link to comment
Share on other sites

Στο θέμα αυτό συζητάμε περί επιλογής 95/100 οκτ.

Περί νοθείας και πρατηρίων μπορείς να συμβουλευτείς το ποστ 12 που σε παραπέμπει σε πολλά αντίστοιχα θέματα.

Η ενότητα Γενικά Θεματα-Πρατήρια Καυσίμου είναι γεμάτη τέτοια θέματα.

 

Το προτεινόμενο είδος καυσίμου, τα περισσότερα αυτοκίνητα το αναγράφουν εσωτερικά της τάπας βενζίνης.

 

Αυτή είναι από Golf MK4

post-5289-0-33008900-1421170357_thumb.jp

 

Αυτή από Skoda

post-5289-0-29497200-1421170558_thumb.jp

 

Λόγω εμπειρίας στο μοτέρ που φοράς, εφόσον δεν έχεις αλλαγμένη χαρτογράφηση μπορείς να βάζεις 95οκτ βενζίνη.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

o 20vt μαμα αν θυμαμαι καλα περνει ακομα και 91 οκτανια τουλαχιστον ετσι λεει στην ταπα στο πασσατ μου  πεζει ρολο και τι προδιαγραφων euro  ειναι παντος..

(εμενα ειναι euro 3  πασσατ φεισλιφτ 12/2000)

 

με 100 αρα παντος βλεπεις τρελες διαφορες κυριος στην αυτονομια  και κατ επεκταση στην καταναλωση.και μακρια απο 100εκο.

Link to comment
Share on other sites

Μόνο καλό κάνεις Σταύρο στο μοτέρ και ίσως ελάχιστη καλύτερη απόδοση.

Έχει μεγαλύτερη αντικροτικότητα και μικραίνει η πιθανότητα να προκαλεί έντονα προβλήματα καύσης.

(Ιδιαίτερα εάν είναι νοθευμένη).

 

Αν έχεις τη δυνατότητα συνέχισε να βάζεις 100οκτ. :acute:

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

 ΠΥΡΑΚΙΑ .Γράφο αυτό το topic Γιατί νομίζω ενδιαφέρει πόλους. Βρέθηκε λύση για τα πυράκια ( του λαχνιστών για μένα για το passat 1.6 fsi  )Λυπών τα πυράκια είναι οπός μερικοί ξέρουμε (προανάφλεξη) που δεν έχει να κάνει καθόλου μα καθόλου με την βενζίνη 100 -95. Η προαναφλέξει έχει να κάνει με τον εγκέφαλο (δηλαδή  η κάποιος προσπάθησε να ανεβάζει άλογα πορίζοντας τον εγκέφαλο η ο εγκέφαλος  ξερυθμιστικε από μόνο του πράγμα που συμβαίνει ,αυτό σημαίνει ότι πειραχτικέ το avans .  Μετά από κόπια χιλιόμετρα ειδικά όταν πέρανε τα 60.000-100.000 κμ  ο εγκέφαλος χιάζεται reset πράγμα το όπιο μπορετέ να το κάνετε μόνοι σας  χωρίς να ξοδεύετε ούτε 1 Έβρο και χωρίς να φοβάστε τίποτα για τυχόν ζημιά. Πώς να το κάνετε αυτό? . Λυπών ανοίξτε  τον καπό πατέ στην μπαταριά και απομονώνετε το καλώδιο (μόνο το πλην) αν δεν έχετε καθαρίσει την πεταλούδα γκαζιού ευκαιρία να το κάνετε  αφού πρώτα έχετε αποσυνδέσει το καλώδιο πλην .Αφήνετε του λάχιστων  15 – 20 λεπτά με απομονωμένο καλώδιο  μέχρι ο εγκέφαλος να κάνει τις απαραίτητες  ρυθμίσεις από μόνο του   συνδέστε το καλώδιο πλην και απολύστε το αγαπημένο σας αυτοκίνητο . Για μένα δούλεψε 100%  καλή επιτυχία . Και κάτι το τελευτώ  δεν χιάζεται να το πατέ για διαγνώσει για να σβήσουν οι βλάβες  μετά από αυτό κάτι λαμπάκια οπός του τιμονιού και το ESP θα σβήσουν με το που θα ξεκινήσει το αυτοκίνητο.

 

 

 

edit:οτιδηποτε κανει ο καθενας ,το κανει μονο με δικια του ευθυνη

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

Εχουμε ξεφύγει σ άλλη διάσταση πλέον... Τα πυράκια οφείλονται στους νεφελίμ .

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , naruel said:

Άρα του φαδερ μου το Passat του 80 χωρίς εγκέφαλο δεν έχει πυράκια?

Όχι φιλέ μου δεν ειναι έτσι του φαδερ σου το πασσατ του 80 έχει μηχανικό avans και αυτό  ρυθμίζετε  .Στα παλιά αυτοκίνητα πειράζαμε το avans για να πάρουμε  επιπλέον  hp

Edited by thanasistech22
Link to comment
Share on other sites

18 hours ago , DubbeR_ChRoniS said:

που τα διαβασες αυτα για τα πυρακια?

 

18 hours ago , DubbeR_ChRoniS said:

που τα διαβασες αυτα για τα πυρακια?

Φιλέ dubber  εσύ αν έχεις πρόβλημα με τα πυράκια  κάνε αυτό που έχω γράψει και θα δις την διάφορα .Εγώ το έκανα αυτό και όλα οκ  .Έγινα μέλος σε αυτό το φόρουμ  επειδή με έχει  βοηθήσει σε κόπια πράγματα  για το vw μου και επειδή έχω δη ότι αγαπάτε τα vw σας έγραψα αυτό το άρθρο μπας και βοήθησε κοπιών .Δεν το διάβασα πουθενα απλά είμαι  μηχανικός  μηχανολόγος  και ξερό κάποια πράγματα .

Και κάτι για να καταλάβουν κάποιοι (προαναφλέξει  από την όποια δημιουργούνται  τα πουράκια δεν σημαίνει κακή  ποιότητα καύσιμου ,προανάφλεξη είναι πρόβλημα  timing)    

Edited by thanasistech22
Link to comment
Share on other sites

 

Η  θεωρία λέει γιατί όταν το αυτοκίνητο  είναι καινούριο δεν βάρα  πυρακια ? Το ίδιο βενζίνη έβαζες πριν με, 0000 κμ και το ίδιο βενζίνη βάζεις μετά από 100.000 κμ …………. Άρα κάτι πεζή (μηχανικά ).

Link to comment
Share on other sites

Βασικά το σχόλιο μου είχε λίγη ειρωνία μέσα. Στο λέω φίλικα αλλά δεν πιστευω οτι είσαι μηχανικός λέγοντας μας οτι  η προανάφλεξη σε αυτοκίνητα με ECU είναι μόνο θέμα εγκεφάλου. 
ΠΧ

 

Quote

 

RON? Not your next-door neighbour.

What does the RON number mean in regard to petrol?

Unleaded fuels carry a RON (Research Octane Number) rating. Put simply, RON determines petrol's 'anti-knock' quality or resistance to pre-ignition; or if you want to put in another way, the Octane Number denotes its resistance to detonation.

If you run your vehicle on low octane petrol you might notice a 'knocking', 'rattling', or 'pinging' sound (as it’s often called), which means the fuel is detonating instead of burning smoothly. This is not only a waste of energy, but it can also damage your engine in the long run. Burning is the desired effect of any internal combustion engine (not an explosion per se).

 

Fuel with a higher octane number suitable for your vehicle's engine will eliminate knocking. Older cars that were designed to run on a lower RON fuel can also benefit from a higher RON, because the older the car and the higher the kilometres, means the engine will have a greater propensity to knock. This is mainly caused by a build-up of contaminants and carbon deposits which, when hot, can cause pre-ignition.

 

Φυσικα του πατέρα μου έχει αβανς ρυθμιζόμενο χειροκίνητα γιατι δεν έχει  τίποτα ηλεκτρονικό πάνω του.  Αυτον τον σκοπό έχουν τα Knock detectors. και φυσικά ο λόγος τους είναι η τελειότερη κάυση καυσίμου άρα περισσότερη ενεργεία με τα λιγότερα δυνατα πυράσκια. Και όσο άφορα την αύξηση τις "ιπποδύναμης" κάθε κάυσμο μπορεί να παράγει απο την καύση μια συγκεκριμένη θερμική ενεργεία το μόνο που βελτιώνουμε είναι πόσο κοντά μπορούμε να φτάσουμε στην θεωρητική τιμή. Ναι ίσως μια επανεκκίνηση του εγκεφάλου να διορθώσει κάποια στοιχεία αλλά όχι να σβήσει εντελώς τα πυράκια. Άλλιως θα βάζαμε 70άρες βενζίνες με 60 λέπτα του ευρώ. Συγχωρέστε με αν έχω κάπου λάθος

Edited by naruel
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , DubbeR_ChRoniS said:

και γιατι οταν βαζω 100αρα δεν εχω πειρακια?

Μπορεί να έχεις δίκαιο αλά εγώ έχω δοκιμάσει  τι 100άρες τι ενισχυτικά  και πάλι τα ιδία ίσως το δικό μου να τα είχε παίξει τέλειος . Αλά αυτό  που έκανα ήταν 100% επιτύχεις.

Link to comment
Share on other sites

32 λεπτά πριν , naruel said:

Βασικά το σχόλιο μου είχε λίγη ειρωνία μέσα. Στο λέω φίλικα αλλά δεν πιστευω οτι είσαι μηχανικός λέγοντας μας οτι  η προανάφλεξη σε αυτοκίνητα με ECU είναι μόνο θέμα εγκεφάλου. 
ΠΧ

 

Φυσικα του πατέρα μου έχει αβανς ρυθμιζόμενο χειροκίνητα γιατι δεν έχει  τίποτα ηλεκτρονικό πάνω του.  Αυτον τον σκοπό έχουν τα Knock detectors. και φυσικά ο λόγος τους είναι η τελειότερη κάυση καυσίμου άρα περισσότερη ενεργεία με τα λιγότερα δυνατα πυράσκια. Και όσο άφορα την αύξηση τις "ιπποδύναμης" κάθε κάυσμο μπορεί να παράγει απο την καύση μια συγκεκριμένη θερμική ενεργεία το μόνο που βελτιώνουμε είναι πόσο κοντά μπορούμε να φτάσουμε στην θεωρητική τιμή. Ναι ίσως μια επανεκκίνηση του εγκεφάλου να διορθώσει κάποια στοιχεία αλλά όχι να σβήσει εντελώς τα πυράκια. Άλλιως θα βάζαμε 70άρες βενζίνες με 60 λέπτα του ευρώ. Συγχωρέστε με αν έχω κάπου λάθος

Προφανώς όχι δεν είναι μόνο θέμα ecu είναι και θέμα καύσιμου αλά όταν βάζεις 100αρα,ενισκιτικα κλπ και το πρόβλημα παραμένει τι γίνεται? .Για αυτό την παραπάνω θεωρία την έκανα πράξει και όλα οκ.

Όσο αφορά το αν είμαι μηχανικός μηχανολόγος πιστέψετο  έχω εργαστεί σε μεγάλη έτεραι ανταλλακτικών αυτοκινήτων  VALEO. Φιλικά .

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.