activious Posted January 7, 2015 Report Share Posted January 7, 2015 (edited) πριν λιγες μερες (με τα χιονια)ειχα ενα μικρο ατυχημα... γλιστρησε το αμαξι και επεσα σε ενα τοιχο... αν και το καταλαβα εντονα το τρανταγμα στο τιμονι,την γλυτωσα με καποιες γρατσουνιες στα πλαγια την μασκας... μεχρι εχθες νομιζα οτι ημουν τυχερος... ΟΜΩΣ... χθες το βραδυ,πηγαινοντας σπιτι,ειδα οτι στο φασμα απο 40 εως 55 χλμ ανα ωρα και απο τα 110 εως τα 160 χλμ ανα ωρα.το τιμονι και το αμαξι γενικα ετρεμε(το τιμονι το καταλαβαινα με τα χερια.. ,,,και ενιωθα το ταρακουνημα της καμπινας στο δαπεδο και στο καθισμα...) πηγα σε βουλκανιζατερ και μου ειπε οτι η ζαντα στραβωσε...ολα καλα ..την βγαζει και την παει για φτιαξιμο... ΑΛΛΑ... τωρα το βραδυ που το πηρα και πηγαινα σπιτι,ειδα οτι ενω σταματησε να τρεμει το τιμονι( δεν καταλαβαινα στα χερια μου τρεμουλο.)... στο φασμα απο 40 εως 70 χλμ ανα ωρα ειχα το τρεμουλο της καμπινας..χωρις το τρεμουλο στο τιμονι..... (πριν φτιαξω την ζαντα ηταν στα 40 εως 55 χλμ ανα ωρα).... και στα 160-170 χλμ ανα ωρα ειχα το ιδιο τρεμουλο.μονο στην καμπινα και οχι στο τιμονι...(πριν φτιαξω την ζαντα ηταν στα 110 εως 160 χλμ ανα ωρα)... και ρωταω ... ειχε κανεις παρομοια εμπειρια?????? τι σκ...τα(φτου πιπερι στο στομα) ειναι αυτο τωρα???? Edited January 7, 2015 by activious Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted January 7, 2015 Report Share Posted January 7, 2015 Ευτυχώς τη γλίτωσες φίλε μου κ δεν τραυματίστηκες εσύ. Δοκίμασε έναν έλεγχο για ζυγοστάθμιση, είναι η φθηνότερη κ απλούστερη λύση για αρχή. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted January 8, 2015 Report Share Posted January 8, 2015 Έλεγξε το ψαλίδι και τα συναρτώμενα μέρη που ενώνονται σ΄αυτό (π.χ μπαλάκια,σινεμπλόκ κτλ) από τη μεριά που είχες την επαφή. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted January 8, 2015 Author Report Share Posted January 8, 2015 Ευτυχώς τη γλίτωσες φίλε μου κ δεν τραυματίστηκες εσύ. Δοκίμασε έναν έλεγχο για ζυγοστάθμιση, είναι η φθηνότερη κ απλούστερη λύση για αρχή. ζαντα και λαστιχο ειναι ενταξει... Έλεγξε το ψαλίδι και τα συναρτώμενα μέρη που ενώνονται σ΄αυτό (π.χ μπαλάκια,σινεμπλόκ κτλ) από τη μεριά που είχες την επαφή. ειναι κατι που κοστιζει??? ειδα οτι απο την πισω μερια τησ ροδας(απο την μερια της πορτας.) το κενο λαστιχου-λαμαρινας ειναι 2 δακτιλα,στην αριστερη πλευρα(εκει που ειχα το ατυχημα) αλλα απο την δεξια ειναι 3... λες να στραβωσε καμια γεφυρα??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted January 8, 2015 Report Share Posted January 8, 2015 Για γέφυρα δεν νομίζω αλλά καλό είναι να σηκωθεί στη ράμπα το αυτοκίνητο και να ελεγχθεί πλήρως το σημείο πρόσκρουσης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted January 8, 2015 Report Share Posted January 8, 2015 Ο οδηγός από άλλο αυτοκίνητο πίσω σου να ελέγξει σε πορεία την οπτική ευθυγράμμιση του αυτοκίνητου. Εάν το πίσω μέρος του αυτοκινήτου δεν δείχνει να ευθυγραμμίζεται με το μπροστά.Η ευθυγράμμιση του μπροστινού συστήματος δεν έχει σχέση με το ανωτέρω. Ίσως έχει στραβώσει η ζαμφορ και να έχει αλλάξει η γεωμετρία της γέφυρας συναρτήσει τω αμάξωμα και έχεις αυτά τα αποτελέσματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted January 8, 2015 Author Report Share Posted January 8, 2015 Για γέφυρα δεν νομίζω αλλά καλό είναι να σηκωθεί στη ράμπα το αυτοκίνητο και να ελεγχθεί πλήρως το σημείο πρόσκρουσης. εγινε ηδη αλλα δεν φαινεται να εχει τπτ...θα μου πεις αν ειναι λιγο τι να φαινεται...αλλα........ Ο οδηγός από άλλο αυτοκίνητο πίσω σου να ελέγξει σε πορεία την οπτική ευθυγράμμιση του αυτοκίνητου. Εάν το πίσω μέρος του αυτοκινήτου δεν δείχνει να ευθυγραμμίζεται με το μπροστά. Η ευθυγράμμιση του μπροστινού συστήματος δεν έχει σχέση με το ανωτέρω. Ίσως έχει στραβώσει η ζαμφορ και να έχει αλλάξει η γεωμετρία της γέφυρας συναρτήσει τω αμάξωμα και έχεις αυτά τα αποτελέσματα. εννοεις αν μοιαζει να πηγαινει σαν τον "καβουρα"???να ειναι στην πορεια ,το αμαξωμα,"διαγωνιο"????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted January 8, 2015 Report Share Posted January 8, 2015 ζαντα και λαστιχο ειναι ενταξει... ειναι κατι που κοστιζει??? ειδα οτι απο την πισω μερια τησ ροδας(απο την μερια της πορτας.) το κενο λαστιχου-λαμαρινας ειναι 2 δακτιλα,στην αριστερη πλευρα(εκει που ειχα το ατυχημα) αλλα απο την δεξια ειναι 3... λες να στραβωσε καμια γεφυρα??? 'Εχει φύγει απο την θέση της, αν πας για ευθηγράμμιση θα φανεί η διαφορά, το ίδιο είχα πάθει και εγώ σε τρακάρισμα η γέφυρα μετακινήθηκε αν θυμάμαι καλά 1 πόντο προς τα πίσω μόνο από την μία μεριά. Θες ευθηγράμμιση στην ουσία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sterpc Posted January 8, 2015 Report Share Posted January 8, 2015 Πηγαινε ρε φιλε σε ενα εξουσιοδοτημενο να σου κανουν ενα τσεκ σε ολο το μπροστινο μηπως εχει παρει κανενα ψαλιδι απο κατω. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted January 8, 2015 Report Share Posted January 8, 2015 Μια ευθυγράμμιση θα λύσει το πρόβλημα.Για μια πρώτη εικόνα μπορείς με άλλο ένα άτομο και ένα σπάγκο να γίνει μέτρηση από κάθε πλευρά με εφαπτόμενο το σπάγκο στον πίσω ή(διαζ) μπροστινό τροχό τι απόσταση έχει για να έρθει σε επαφή με τον άλλο. Η απόσταση αυτή θα είναι μίσος, ένας πόντος ας πούμε, το ίδιο πρέπει να είναι και στην άλλη πλευρά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted January 9, 2015 Author Report Share Posted January 9, 2015 (edited) Πηγαινε ρε φιλε σε ενα εξουσιοδοτημενο να σου κανουν ενα τσεκ σε ολο το μπροστινο μηπως εχει παρει κανενα ψαλιδι απο κατω. εσυ αστα αυτα και ελα απο το μαγαζι να μιλησουμε...να μου πεις απο κοντα χαθηκες...ειδες που ειχα δικιο???? Μια ευθυγράμμιση θα λύσει το πρόβλημα. Για μια πρώτη εικόνα μπορείς με άλλο ένα άτομο και ένα σπάγκο να γίνει μέτρηση από κάθε πλευρά με εφαπτόμενο το σπάγκο στον πίσω ή(διαζ) μπροστινό τροχό τι απόσταση έχει για να έρθει σε επαφή με τον άλλο. Η απόσταση αυτή θα είναι μίσος, ένας πόντος ας πούμε, το ίδιο πρέπει να είναι και στην άλλη πλευρά. μπορεις να μου το εξηγησεις ???δεν το καταλαβα... Edited January 9, 2015 by activious Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted January 9, 2015 Report Share Posted January 9, 2015 uploading images Τεντωμένος σπάγκος ΙΚ εφάπτεται στο σημείο Α και στη συνέχεια πλησιάζει το σημείο Β. Μόλις ακουμπήσει σημειώνεις την απόσταση των σημείων Γ και Δ. Η ίδια διαδικασία και στην άλλη πλευρά. Εάν τα αποτελέσματα έχουν διαφορά τότε η γέφυρα έχει μετακινηθεί προς την πλευρά με τις μικρότερες αποστάσεις.Ο τρόπος είναι εμπειρικός , αλλά δίνει μια εικόνα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted January 10, 2015 Author Report Share Posted January 10, 2015 θα το κοιταξω... ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
granset Posted January 12, 2015 Report Share Posted January 12, 2015 (edited) Επειδη ειχες επαφη κανε ενα τσεκ στην ευθυγραμμιση αν και θα ειχες και αλλα συμπτωματα - δεν θα πηγαινες ευθεια . Ελενξετε και πως γυρναει το λαστιχο. Αμα εχει στραβωσει ο σκελετος του απο το κοπανημα, εμφανισιακα ειναι οκ, αλλα θα εχεις τρεμουλο στην καμπινα (απο στρογγυλο θα εχει γινει ψιλοβαλ),μπορει να εχει δημιουργησει παρακεντρο. Το στραβωμα του ελαστικου δημιουργει το συμπτωμα που λες (τρεμουλο σαν ζυγοσταθμιση, ενω το τιμονι ειναι οκ) και νιωθεις τις αναπηδησεις περισσοτερο. Edited January 13, 2015 by granset Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostask106 Posted June 12, 2015 Report Share Posted June 12, 2015 Τελικά φίλε activious λύθηκε το πρόβλημα; Αν ναι, πως; Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted June 13, 2015 Author Report Share Posted June 13, 2015 (edited) τιποτα ακομα...και η αντιπροσωπεια δεν βρισκει τιποτα... μπιλιοφοροι,ακρομπαρα,βασεις παιζει? Edited June 13, 2015 by activious Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostask106 Posted June 14, 2015 Report Share Posted June 14, 2015 Μαλιστα... Όποτε να δω από που θα ξεκινήσω. Μάλλον αντιπροσωπεία και βλέπουμε μετά... Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted August 10, 2016 Author Report Share Posted August 10, 2016 επειδη επεσα σε μια λακουβα,και το προβλημα χειροτερεψε... εχει κανεις καμια ιδεα τι παιζει?απο Τριτη αλλαζω αμορτισερ,κανω ευθυγραμμιση και ελεγχο ζαντες ,λαστιχα... αν δεν γινει τιποτα τι να ψαξω?υπαρχει καποιος που ετυχε κατι παρομοιο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...