Jump to content
mkonitsiotis

Golf 6 Gti - Πρόβλημα Με Μηχανη

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους παιδιά! Πραγματικά δεν ξέρω από που να ξεκινήσω και που να τελειώσω. Η αλήθεια ειναι πως εδώ και περίπου 3-4 μήνες το αυτοκίνητο δεν έχει καμμία σχέση με παλιά και εξηγούμαι. Πριν 3-4 μήνες όταν έκανε το αυτοκίνητο μια σχετικά μεγάλη απόσταση (40 χλμ και πάνω) ο ήχος της μηχανής άλλαξε, ο μόνος τρόπος που μπορώ να το περιγράψω είναι να πω πως έκανε σαν ντίζελ, και επίσης ένιωθα ότι το αμάξι δεν πήγαινε όταν εγω πατούσα γκάζι. Το πάω στον μηχανικό την επόμενη μέρα και ωσπου να φτάσω το αμάξι δεν έκανε κανένα ήχο και πήγαινε κανονικά. Ο μηχανικός το βάζει στο μηχάνημα και του έβγαλε πρόβλημα με τον αισθητήρα κρούσης. Ο άνθρωπος με ενημέρωσε πως θα διαγράψει το πρόβλημα και πως θα 'δουμε'. Για να μην μακρηγορούμε και σας κουράζω, φτάνουμε στο σήμερα και έχω αλλάξει τους αισθητήρες, μπουζί, κοίταξαμε μήπως φταίει η καδένα με τον τεντοτηρα, και όχι μόνο το πρόβλημα παραμένει αλλά όλο και περισσότερο χειροτερεύει και παρουσιάζεται και πιο συχνά! Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω! Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη!!! Σας ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν να σε ευχαριστήσω για την απάντηση σου. Δεν θα το έβγαζε ως πρόβλημα όταν το συνέδεαν στον υπολογιστή; Δεν θα έκανε σκασίματα;

Να σου πω την αλήθεια έχω αρχίσει και πραγματικά απογοητεύομαι! Όλοι που το κοίταξαν ουσιαστικά πάνε στο ψάξιμο χωρίς πραγματικά να ξέρουν με αποτέλεσμα να πληρώνω χωρίς να έχω κάποιο αποτέλεσμα! Θα μπορούσε να ειναι η τουρμπίνα; Και αν ναι τι ενδείξεις θα είχα; Τι άλλο μπορεί να ειναι;

Link to comment
Share on other sites

γιατι δεν πας να το αφησεις στην αντιπροσωπεια,και να σε παρουν τηλεφωνο οταν ειναι ετοιμο??????

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το εχω ηδη κανει αυτο δυο φορες και συγκεκριμενα στο γρατσια στην αγια παρασκευη και μια οταν ημουν κερκυρα πληρωσα συνολο 1800 ευρω και πραγματικα μετα απο 40 χλμ παλι τα ιδια.

Link to comment
Share on other sites

1800 ευρο βρε φιλε πληρωσες για το συγκεκριμενο προβλημα?θες να τα παρουμε απτην αρχη μιας και εχεις αλλαξει πολλα πραγματα και δεν εχεις βρει λυση?

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν έχουμε αλλάξει δυο φορές τους αισθητήρες κρούσης, μπουζί, έχει κατέβει η μηχανή, έχουν καθαριστεί τα πάντα, και φυσικά έχουν γίνει και αλλά χωρίς να ξέρω ακριβώς τι ειναι αλλά το πρόβλημα παραμένει. Ξέχασα να πω πως σφάλματα δεν βγάζει καθόλου από όταν έγινε δεύτερη φορά η αλλαγή του αισθητήρα κρούσης. Απλά ακούγεται ένας μεταλλικός ήχος από την μηχανή, φυσικά δεν πηγαίνει όπως πριν και καίει 13-14 λίτρα βενζινά πηγαίνοντας χαλαρά εντελώς. Ο γρατσιας μόνο Που άλλαξε κάποιους αισθητήρες για εργατικά με χρέωσε 600 ευρώ!

 

Η μηχανή δεν κατεβαίνει αν δεν χρειάζεται. Τι καθαρίστηκε ?

Γράψε αν θες αναλυτικά τις εργασίες για να ενημερωθούν και τα υπόλοιπα μέλη.

Ενα τέτοιο ποστ δεν βοηθάει παρά μόνο εξυπηρετεί λόγους εντυπωσιασμού.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Το εχω ηδη κανει αυτο δυο φορες και συγκεκριμενα στο γρατσια στην αγια παρασκευη και μια οταν ημουν κερκυρα πληρωσα συνολο 1800 ευρω και πραγματικα μετα απο 40 χλμ παλι τα ιδια.

Αφού σου παρουσιάστηκε πάλι το πρόβλημα μετά από 40 χλμ έπρεπε να επιστρέψεις και να μην παραλάβεις το αυτοκίνητο μέχρι να επιδιορθωθεί πλήρως το πρόβλημα του κινητήρα.Σε αντίθετη περίπτωση έπρεπε να αξιωθείς την άμεση επιστροφή των χρημάτων που είχες καταβάλει μέχρι τότε για εργατικά και ανταλλακτικά..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους,

 

φίλε μου πίεση στους κυλίνδρους κοιτάξανε στην αντιπροσωπεία; Εμένα μου κανε κόλπα και έβγαζε πρόβλημα στους πολλαπλασιαστές και τελικά μετά από 3-4 σουρτα φερτα αντιπροσωπεία με αλλαγές, αποφασίσαν να το κρατήσουν και να μετρήσουν συμπίεση (βρέθηκε πεσμένη σε 2 από 4 κυλίδρους) και έπειτα ανοίχθηκε η μηχανή όπου διαπιστώθηκαν 3 σπασμένα πιστόνια... και αλλάξαμε χίλια μύρια μετά (καδένα,καπάκια κλπ κλπ) με κόστος τελικά 1840 euro
Το αμάξι πόσων χρόνων είναι; Και σε εγγύηση να μην είσαι ΠΙΕΣΕ τους όσο μπορείς (ξέρω είναι δύσκολο , έχω περάσει και γω από αυτή τη φάση) αλλά είναι κρίμα για βλάβες που δεν φταίμε εμείς να σκάμε τόσα λεφτά...
Πραγματικά σου εύχομαι να βρεις λύση και να το χαρείς (το gti πρέπει να ναι μεγαλύτερη απόλαυση) γιατί εγώ παρόλο που πέρασαν 3 μήνες το χάρηκα λίγο και ξανάρχισαν τα προβλήματα (με πολύδισκο συμπλέκτη αυτη τη φορά , για ακόμη μία φορά μετα το 2012) .

Έχει ξαναειπωθεί αλλά θα το πω για ακόμη μία φορά: Μήπως πρέπει να κινηθούμε με μια διαμαρτυρια είτε μεμονωμένα 15-20 άτομα είτε σαν VWClub και να διεκδικήσουμε δικαστικές αποζημιώσεις για ζημίες-βλάβες που προκλήθηκαν εξ ολοκλήρου από κατασκευαστικά λάθη της εταιρίας; Είναι αμαρτία για ζημιές σε μηχανές και αυτόματα (ΠΟΣΟ να σκίσεις ένα αυτόματο; ΠΟΣΟ λάθος να βάλεις μία ταχυτητα) να πληρώνουμε τόσα λεφτά και να μην καλύπτουν ΟΥΤΕ ΤΑ ΜΙΣΑ...
Κακά τα ψέματα , ο ανταγωνισμός στα αυτοκίνητα έχει ανέβει πάρα πολύ , και μερικές εταιρίες έχουν φτάσει σε επίπεδο τα γερμανικά που απότι φαίνεται πλέον χάνουν το κομμάτι αξιοπιστία (δε μιλάω για ασφάλεια εκεί είναι Νο1)
Και μην ακούσω την καραμέλα , 2 χρόνια είναι η εργοαστασιακή εγγύηση , άμα σάρεσε το αγόραζες. Είναι σαν να αγοράζεις σπίτι και να γκρεμίζονται οι κολώνες μία μία (βλέπε μηχανή κιβώτιο κλπ) , δεν είναι καμία ζημιά σε κανένα κούφωμα ή κανένα φούσκωμα ξύλου σε πόρτα (τπτ ηλεκτρολογικό, κανένα παράθυρο, κανένας αισθητήρας)

Υπομονή θέλει και βήμα βήμα, διεκδίκησε ότι περισσότερο μπορείς, θέλει χρόνο, και μην αποκλείεις και κανένα σπάσιμο νεύρων από τις αντιπροσωπείες (μου χει τύχει γιαυτό στο λέω - ήταν έτοιμο το αμάξι μια βδομάδα αφού είχα πληρώσει και περιμέναμε 5 μέρες τα «χαρτιά» οι ξεφτίλες)

Link to comment
Share on other sites

αυτα φιλε μονο σε σενα....στα 200 αλογα 4 χρονια 350 αλογα 2 χρονια και τωρα 2 χρονια στα 560 μια χαρα...ολα τα σερβισε και ποιο νωρρις και τελεια....τραβα σε ενα συνεργειο της προκοπης αμα δεν βρισκεις ακρη στην αντιπροσωπεια,τραβα πχ 0-400 στο τακη...

Link to comment
Share on other sites

αυτα φιλε μονο σε σενα....στα 200 αλογα 4 χρονια 350 αλογα 2 χρονια και τωρα 2 χρονια στα 560 μια χαρα...ολα τα σερβισε και ποιο νωρρις και τελεια....τραβα σε ενα συνεργειο της προκοπης αμα δεν βρισκεις ακρη στην αντιπροσωπεια,τραβα πχ 0-400 στο τακη...

Εννοείς ότι τα gti δε βγάζουν ή δεν πρέπει να βγάζουν; :)

Link to comment
Share on other sites

δεν βγαζουν ζημιες...και ολων των φιλων τα 5ρια τα γτι ειναι σκυλια...κανεις περα απο ζημιες λογω χλμ δεν εχουν βγαλει ζημιες στο ξεκαρφωτο,,,,δηλαδη μιλαμε για τα κλασσικα σερβισ τα κανονικα.....

Link to comment
Share on other sites

το εχω ξαναπει και θα το λεω. τα 4αρια και τα 5αρια τα καλυτερα golf..

αλλα φιλε,

το πας περα δωθε το αμαξι και πληρωνεις χωρις να βρισκεις ακρη. απλα επρεπε να το πας και να το αφησεις οπως εγραψε και ο φιλος πιο πανω.

θα πληρωσεις δυο αμαξια στο τελος και αμαξι δεν θα εχεις.

βηματα - που θα εκανα εγω και εκανα στο θεμα με το κινητηρα που ειχα.

1. email στη γερμανια (οτι πηγες στην ταδε αντιπροσωπεια πληρωσες κανονικα και η ζημια δεν διορωθηκε)

2. ομοιως τηλεφωνω στην κοσμοκαρ η και email

3. δικηγορο με τιμολογια αποδειξεις και εξωδικο ( οτι πληρωσες χωρις να διορθωθει η ζημια) τουλαχιστον να στο φτιαξουν χωρις να ξαναπληρωσεις.

αν δεν εχεις κουραγιο να κανεις ολα αυτα

απλα το παρατας και πας σε μαστορα της προκοπης

Link to comment
Share on other sites

Οτι δηλαδης τωρα σορρυ που θ γινω κακουλης αλλα ασπουμε μολις εσκασες 600 ή 1800 ή και 40 ευρω θα σ πω εγω γτ ειμαι απλας κ στ εβγαλε μετα απο 40 χιλιομετρα παλι (δλδ τ πολυ σ 2-3 μερουλες) κ δν πηγες στν ιδιο μαστορα? Κ αυτο εγινε χ(επι)4 φορες περιπου δηλαδης? :D

Τι ψιλομουφιτσα ιστοριουλα ειναι αυτη? 

Link to comment
Share on other sites

Οτι δηλαδης τωρα σορρυ που θ γινω κακουλης αλλα ασπουμε μολις εσκασες 600 ή 1800 ή και 40 ευρω θα σ πω εγω γτ ειμαι απλας κ στ εβγαλε μετα απο 40 χιλιομετρα παλι (δλδ τ πολυ σ 2-3 μερουλες) κ δν πηγες στν ιδιο μαστορα? Κ αυτο εγινε χ(επι)4 φορες περιπου δηλαδης? :D

Τι ψιλομουφιτσα ιστοριουλα ειναι αυτη? 

Διάβασε το θέμα μου σε παρακαλώ από την αρχή ( http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=59173&page=3) γιατί δεν θέλω να χαλάσει το ποστ του φίλου με τα δικά μου προβλήματα. Αν θέλεις στείλε μου και το e-mail σου, να σου στείλω τα χαρτιά από την αντιπροσωπεία για το τι έχει αλλαχθεί στο αμάξι από τότε που αγοράστηκε.

ΥΓ: Οτι δηλαδής θα έμπαινα εγώ στο VWClub forum και όλα αυτά θα τα σκαρφιζόμουν για να κατηγορήσω την VW? Ίσως δεν πιάνω το νόημα των λεγομένων σου (γιατί πάντα ο γραπτός λόγος αποδίδει μόνο το 50-60% των λεγομένων και του ύφους, ιδιαίτερα μεταξύ κάποιων αγνώστων) και παρεξηγούμαστε χωρίς λόγο

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα δν ενδιαφερομαι να δω εγγραφα ή οτιδηποτε αλλο.. ειπα οτι η ιστοριουλα μ φανηκε ψιλομουφα.. τωρα εφοσον θες ν τν δεχτω ως αληθινη θα ελεγα πως δν σ συμφερει σαν ατομο γτ τοτε θελω να μ πεις τι λυση μπορω εγω ή καποιος συμφορουμιτης μα δωσουμε σε ατομο το οποιο εδωσε 2.500 Ευρω σε μαστορες κ εν τελει μπαινει στ VW CLUB λεγοντας ολα αυτα + (συν) του γεγονοτος οτι το προβλημα υπαρχει ακομα.. 

Η λυση π μπορω εγω σαν Δημητρης να σ δωσω ειναι πανε στα 2.500EΥΡΩ π εδωσες ασε τ αμαξι εκει κ ξαναπανε αφου θα ειναι ετοιμοτατο. 

Υ.γ Αν κ εφοσον ΟΛΑ αυτα ειναι πραγματικη ιστορια (γτ δν λεω συμβαινουν και τα απιστευτα)
 

Link to comment
Share on other sites

Ξαναλέω , αν θες διάβασε τη περίπτωση τη δική μου (http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=59173&page=3) γιατί μάλλον δεν τα διάβασες ή διάβασες τα μισά. Τα 1840 τα έδωσα για τον κινητήρα, καδένες κλπ . Το πρόβλημα της μηχανής ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΘΗΚΕ (τα εδωσα για τη ΜΗΧΑΝΗ) . Ο πολύδισκος συμπλέκτης που άλλαξα 1η φορά το Φεβρουάριο του 2012 εντός εγγύησης  (ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΑ ΤΙΠΟΤΑ)  έβγαλε μάλλον πάλι πρόβλημα. Αν και τώρα δεν κατάλαβες , δεν είναι πρόβλημα μου.

ΥΓ1: Ναι είναι απίστευτη ιστορία

ΥΓ2: Πληροφοριακά,  τα forum για να μοιραζόμαστε εμπειρίες, γνώσεις και συμβουλες είναι.
ΥΓ3: Διαβάζοντας πάλι όλο το ποστ μάλλον φίλε μπερδεύτηκες με το παλικάρι που το άνοιξε....

Edited by BTH
Link to comment
Share on other sites

Ξαναλέω , αν θες διάβασε τη περίπτωση τη δική μου (http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=59173&page=3) γιατί μάλλον δεν τα διάβασες ή διάβασες τα μισά. Τα 1840 τα έδωσα για τον κινητήρα, καδένες κλπ . Το πρόβλημα της μηχανής ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΘΗΚΕ (τα εδωσα για τη ΜΗΧΑΝΗ) . Ο πολύδισκος συμπλέκτης που άλλαξα 1η φορά το Φεβρουάριο του 2012 εντός εγγύησης  (ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΑ ΤΙΠΟΤΑ)  έβγαλε μάλλον πάλι πρόβλημα. Αν και τώρα δεν κατάλαβες , δεν είναι πρόβλημα μου.

ΥΓ1: Ναι είναι απίστευτη ιστορία

ΥΓ2: Πληροφοριακά,  τα forum για να μοιραζόμαστε εμπειρίες, γνώσεις και συμβουλες είναι.

ΥΓ3: Διαβάζοντας πάλι όλο το ποστ μάλλον φίλε μπερδεύτηκες με το παλικάρι που το άνοιξε....

 

 

Α Κ Ρ Ι Β Ω Σ . Το λαθος δικο μου σας μπερδεψα. Εχεις δικιο!

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

Το θέμα από αλλού ξεκίνησε και αλλού έφτασε. Δεν προσφέρει παρά μόνο παραπληροφορεί.

 

Δεν αναφέρθηκε καν, τι πρόβλημα διορθώθηκε και τι αφορούσαν τα ποσά επισκευής παρά μόνο γενικότητες. 

Ήταν αναμενόμενο τα υπόλοιπα μέλη να αμφισβητήσουν τα λεγόμενα.

 

Ο αρχικός θεματοθέτης δεν ξαναπάντησε, θεωρώ ότι το θέμα δεν εξυπηρετεί και θα κλειδωθεί τις επόμενες ώρες.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα και χρονια πολλα σε ολους!Αρχικα θα ηθελα να πω ζητω συγνωμη που δεν ειχα ενημερωσει το θεμα αλλα δεν ειχα και καποια νεα να σας πω, πιστευα πως δεν υπηρχε λογος να ενημερωσω. Αλλα επειδη για 6 μηνες δεν ειχε βρεθει λυση και προφανως το αυτοκινητο εξακολουθουσε να κανει αυτα που εκανε, αποφασησα οταν εκανε το προβλημα με τον περιεργο ηχο να το ηχογραφησω με το κινητο μου και  αφου ενημερωθηκα για την καταλληλοτητα ενος συνεργειου το πηγα εκει. Θα σας ανεβασω και το βιντεο και της φωτογραφιες τις οποιες και πηραμε. Αρχικα πιστεψε ο μηχανικος πως ειναι καδενα αλλα απο οτι μου ειπε δεν εβρισκε κατι να τρεχει με την καδενα και με τα υπολοιπα υποσυστηματα οποτε συνεχισε να λυνει ωσπου εφτασε στην βαση της μηχανης. Εκει υπαρχει μια μπιλια η οποια δουλεια της ειναι να ανεβοκατεβαινει οταν εμεις παταμε γκαζι. Η βαση ομως αυτης ειχε σπασει με αποτελεσμα η μπιλια να ειναι ελευθερη και να εχει πραγματικα παει παντου. Οπως θα δειτε και απο τις φωτογραφιες που θα ανεβασω η συγκεκριμενη μπιλια εκανε αρκετη ζημια αλλα τουλαχιστον μπορω να πω πως αυτη την στιγμη και εφοσον εχει αλλαχθει η βαση αυτη της μπιλιας και εχει παει η βαση της μηχανης σε τορνο για να λιανει το αυτοκινητο ειναι ακριβως οπως και πριν. Αυτο που πραγματικα με εχει στεναχωρεσει το περισσοτερο ειναι η αθλια και αντι-επαγγελματικη συμπεριφορα τοσο της αντιπροσωπιας γρατσιας καθως και της καρεντα γενικοτερα που μου ειχαν το αυτοκινητο συνολο 4 βδομαδες και δεν μπορουσαν να βρουν τι εχει το αυτοκινητο μου και προχωρουσαν στην αλλαγη αξαρτηματων χωρις κανεναν απολυτως λογο. Βεβαια για ολα αυτα που σας λεω θα ενημερωσω τη μαμα βολκσβαγκεν και οποτε εχω νεα θα σας ξαναενημερωσω.   


αυτες ειναι οι φωτο

post-12632-0-39748700-1429481066_thumb.j

post-12632-0-25630400-1429481093_thumb.j

post-12632-0-25740100-1429481109_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

ενα τελευταιο σχολιο... δεν υπαρχει λογος ατομα να μην πιστευουν και να θεωρουν αναληθη τα οσα λενε τα μελη του φορουμ ειδικα οταν προκειτο για ατομα που ειναι μελη στο φορουμ χρονια. δεν ηθελα ποτε να εντυπωσιασω κανεναν σας και ουτε να δυσφημησω την επιλογη μου που εκανα σε αμαξι!!!


Και όπως σας είχα πει ποστάρω και το βίντεο περισσότερο για άλλους παθόντες μπας και βοηθησω

Edited by activious
merge posts
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.