mirage Posted February 10, 2015 Report Share Posted February 10, 2015 Αν και με την ερευνα που εκανα στο φορουμ ,βρηκα καποιες πληροφοριες για αυτους τους κινητηρες,θα ηθελα κατι ποιο συγκεκρημενο. Είμαι κάτοχος ενός golf mk4,2003mod με κινητήρα BCA.To έχω εδώ και σχεδόν 5 χρόνια και δυστυχώς υπήρχαν και υπάρχουν καποιά "θέματα" που πρέπει να λυθούν! Γενικά είμαι νεος στην παρέα και επειδή η ιστορία μου με τα αυτοκίνητα ειναι σχετικά μεγάλη και όντας φάν των ιαπωνικών αυτοκινήτων,(ειδικά Mitsubishi),τα προβλήματα που αντιμετωπίζω με το golfaki μου φαίνονται "εντελώς" παράξενα... 1ον.Αυξημένη καταναλωση!Καταλαβαίνω οτι έχει αδύναμη μηχανή και το αμάξωμα ειναι βαρύ,αλλά και πάλι "καίει" πολυ.Οσο περνάνε τα χρόνια,"καίει" πιο πολύ.(κατα καιρούς,καθάρισα πεταλούδα γιατί είχε απιστεύτη "μάκα",δοκίμαζα διαφορετικά μπουζί,μετραγα τα "ρεύματα" της αναφλεξης,φίλτρα καυσίμου,χρήση καθαριστικού καυσίμου κτλ)ολα ειναι οκ αλλα και πάλι "καίει" πολυ.Προφανώς το δεξί μου πόδι δεν ειναι και τόσο βαρυ,προσπαθώ να οδηγώ γραμμικά και πάντα με καλά ζεσταμένη μηχανή.Το επόμενο βήμα ειναι να βγάλω τα μπέκ και να τα ελένξω.Υπάρχει κάποιο ανάλογο συμβάν στο παρελθόν με κάποιο αλλο μέλος? (θα κάνω μια τελευταία μετρηση σε lt/km και θα σας πω που ακριβώς βρισκόμαστε.) 2ον."Καίει λάδια!Όλα τα παλαιότερα σέρβις έγιναν σε αντιπροσωπεία και προς το παρρόν έχει κάνει 160.000χλμ.Από αλλαγή σε αλλαγή λαδιών συμπληρώνω πάνω απο 1.5lt λαδι.(Χρησημοποιώ 10W40)Κάποιοι μου είπαν οτι αυτά τα μοτέρ εχουν "θέμα" εκ κατασκευής... Τι ιστορικό υπάρχει με αυτά τα μοτέρ? 3ον.Σκέπτομαι να αλλάξω τον 1400cc με τον 1600cc.(bca-bcb).Η βασική ερώτηση είναι:Μπορώ να αλλάξω κινητήρα-σασμάν χωρίς να μπλεχτώ με καλώδια-ecu? Στο παρελθόν εχω κανει διαφορες μετατροπές σε mitsubishi και nissan αλλα δεν υπηρχαν ποτε προβλήματα.Μιλάω για αντιστοιχες αλλαγες με τον bca-bcb και σε πρόμοια κυβίκα. Οι πιο πολλές μετατροπες που εχω κανει μονος μου δεν ηθελαν να μπερδευτεις με ιδιαίτερες επεμβάσεις στη πλεξούδα-εγκέφαλο.(mitsubishi colt απο 1300 σε 1500,lancer apo 1300 σε 1600mivec,1300cc σε 1600ccV6,2500cc σε 2800cc,nissan micra απο 1000cc σε 1300cc κτλ).Εν αντιθέση με τις γνώσεις μου στα mitsubishi,οσον αφορά τα VW,δεν γνωριζω σχεδόν τίποτα. Για το κομμάτι της αλλαγής του bca σε bcb,θα ηθελα πληροφοριες συγκεκρημένες ώστε να ξερω τι θα κάνω γιατι σκοπεύω πρίν τοποθετήσω τον bcb,να του κάνω total rebuild(πιστόνια,ελλατήρια,μέταλλα,φλάντζες κτλ) μιας και πρόκειται να κρατήσω το golfaki μέχρι να λιώσει.... Ευχαριστω πολυ ολους εκ των προτέρων!!!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted February 10, 2015 Report Share Posted February 10, 2015 Σχεδόν όλα τα 1400 καίνε λάδια, και δεν πάνε βήμα, βρες ένα μοτέρ bcb, το θέμα είναι που θα βρεις 11 χρονών κινητήρα και να είναι καλός. Παρε εγγύηση απο όπου τον πάρεις. Τον κουμπώνεις κατευθείαν πάνω χωρίς μετατροπές στην πλεξούδα, (το έχει κάνει κάποιο μέλος από εδώ μέσα) μια μετατροπή θα χρειαστείς στα κολάρα του νερού, μιας και ο 1600 έχει ψυγείο λαδιού, ο οποίος 1400 δεν έχει. Αν βρεις και εγγέφαλο ακόμα καλύτερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirage Posted February 11, 2015 Author Report Share Posted February 11, 2015 Φιλε μου ευχαριστω πολυ για τη απαντηση σου. Οπως ειπα,αν κανω τετοια μετατροπη,θα κανω ανακατασκευη στο μοτερ και ετσι θα εχω το κεφαλι μου ηρεμο για χρονια. Ο εγκεφαλος του bcb,κουμπωνει στις φυσετες της πλεξουδας του bca? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted February 11, 2015 Report Share Posted February 11, 2015 Εγω θα σου προτεινα αφου θες μετατροπη και προφανως διαθετεις τα χρηματα να βρεις ενα 1.8τ 180αρι και να ξεμπερδεψεις μια και καλη με το καλημερα τα διπλασια αλογα αλλιως αν δεν θελεις βρες εναν bcb που ειναι καλο μοτερ και αν δεν κανω λαθος σε δυναμομετρησεις μανισιο εβγαζε 115-120 αλογα απλα κοιτα να ειναι καλο γτ ειναι και 11 χρονων μοτερ οπως ειπε και ο φιλος πιο πανω και θα εχει πολλα χιλιομετρα στην πλατη του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirage Posted February 11, 2015 Author Report Share Posted February 11, 2015 Γεια σου Σταυρο,το 1.8τ ειναι μια μετατροπη με πολυ μεγαλητερο κοστος.Αποτι ξερω,ο bcb βγαζει 100-105hp.Για την χρηση που γινεται στο golfaki ειναι αρκετα,δεν θελω να φτασω σε τοσα πολλα αλογα.Αν βαλω το bcb θα του κανω ανακατασκευη(πιστονια,ελατηρια,μεταλλα καπακια,φλατζες κτλ κτλ).Ξερεται καποια μαγαζια-μαντραδες που πουλανε μοτερ bcb και ποσο κυμαινονται; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsikis007 Posted February 11, 2015 Report Share Posted February 11, 2015 (edited) Ρίξε μια ματιά στο καρ.τζρ (συγνώμη για το κουλό) κάτι θα βρεις. Έχει ανταλλακτικά στην Αμβροσίου Φραντζή στην Αθήνα, επίσης στην 25ης Μαρτίου, Πειραιάς Edited February 11, 2015 by tsikis007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 11, 2015 Report Share Posted February 11, 2015 Γεια σου Σταυρο,το 1.8τ ειναι μια μετατροπη με πολυ μεγαλητερο κοστος.Αποτι ξερω,ο bcb βγαζει 100-105hp.Για την χρηση που γινεται στο golfaki ειναι αρκετα,δεν θελω να φτασω σε τοσα πολλα αλογα.Αν βαλω το bcb θα του κανω ανακατασκευη(πιστονια,ελατηρια,μεταλλα καπακια,φλατζες κτλ κτλ).Ξερεται καποια μαγαζια-μαντραδες που πουλανε μοτερ bcb και ποσο κυμαινονται; Η ανακατασκευή που αναφέρεις ξέρεις πόσο κοστίζει μαζί μένα μοτέρ bcb? Μιλάω μόνο ανταλλακτικά. Νομίζω ότι πρέπει να συμβιβαστείς και όταν μαζέψεις ένα 3-4K να το δώσεις και πάρε ένα άλλο αμάξι. Δοκίμασε τα Motul 10w40, κάνε και δοκιμές με Castrol 5w40 και 5w30 να δεις πως πάει με την κατανάλωση λαδιού. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted February 11, 2015 Report Share Posted February 11, 2015 Πιο πολυ απο οτι θα σου κοστισει ο bcb μαζι με την ανακατασκευη δεν κοστιζει το τροπετο 1.8τ αλλα αφου εσυ θες ετσι εγω μαζι σου ειμαι με το καλο λοιπον και ανεβασε φωτο αναλυτικα να δουμε τι κανεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted February 11, 2015 Report Share Posted February 11, 2015 Και τροπέτο 1800 να βρει πάλι είναι 11 χρωνών κινητήρας φαγωμένος λιωμένος. Θα το πληρώσει ποιο ακριβά και θα του φύγουν ακόμα περισότερα για να το ανακατασκευάσει. Χώρια να το δηλώσει, χώρια αυξημένα τέλη, ασφάλεια. Τον bcb αν είναι λίγο μάγκας ο μηχανικός, χτυπάει τα ίδια νούμερα και τέλος. Ενα bcb μπόρει να το βρει μάξιμουν 500€, οι τιμές πέσανε, ο εγγέφαλος 1400-1600 είναι ίδιος οπτικά, κουμπώνει στην φύσα απευθείας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirage Posted February 11, 2015 Author Report Share Posted February 11, 2015 ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον σας!ευχαριστω! Το κοστος του να ανακατασκευασω το bcb θα ειναι αρκετα μεγαλο ΑΛΛΑ θα εχω ενα κινητηρα εντελως καινουριο και επειδη θα τα κανω ολα μονος μου θα ξερω ακριβως τι εχει γινει.Το τροπετο του 1.8τ ειναι πολυ καλη επιλογη αλλα δεν θα παυει να ειναι ενα μεταχειρισμενο μοτερ που κανεις δεν ξερει ακριβως τι εχει γινει και επειδη στο παρελθον την ειχα πατησει με τροπετο που το εβαλα "ετσι" οπως ηταν,μετα απο λιγο εκεγε καργα λαδια κτλ κτλ και ολα αυτα λογο της μακροχρονιας ακινησιας μεχρι που ξαναδουλεψε.Τα τσιμουχακια των βαλβιδων ηταν εντελως ξερα,και τα ελατηρια των πιστονιων πολυ ταλαιπορημενα λογω της "καρβουνηλας" κτλ κτλ. Γιαυτο θελω πριν βαλω τον bcb,να του κανω ανακατασκευη. Αν σκεπτομουν ποτε για 1800cc ,θα μπορουσα μονο να μιλησω για τον ατμοσφαιρικο.Κατα βαση,αντι να εχω εναν 1400cc 16v,να εχω 1800cc 16v.Και παλι με προβληματιζει η καταναλωση.Σιγουρα ο bcb θα καιει λιγοτερο απο τον bca επειδη ειναι πιο δυνατος και δουλευει πιο ανετα,οπως ολοι ξερουμε,αλλα με το να παω στο 1800cc 16v,δεν ξερω αν θα κυμαινομαι στην ιδια καταναλωση...Ξερουμε ποιος ειναι ο κωδικος του 1800cc 16v (ατμοσφαιρα,χωρις fsi,tsi κτλ)??? dasauto,τα εχω υποψην μου αυτα! θεωρησε τα ως....δεδομενα! ο εγκεφαλος ποσο κυμαινεται? ειμαστε σιγουροι οτι κουμπωνει στις φυσετες του bca? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted February 11, 2015 Report Share Posted February 11, 2015 Δεν υπαρχει 1.8 16ν για golf mk4 μονο 1.8 20ν υπαρχει που φοραγαν τα passat b5 b5.5 και τα audi a4 μεχρι το 2002 αν δεν κανω λαθος για το golf υπαρχει μονο 2.0 8ν. Τον bcb μπορεις να τον κανεις 1.8 αλλα θες στροφαλο απο 1.8 για αλλαξει η διαδρομη και μετα θες εισαγωγες προγραμματα εκκεντροφορους εξατμισεις πεταλουδες για να δουλεψει σωστα πολλα λεφτα αστο δεν συμφερει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirage Posted February 11, 2015 Author Report Share Posted February 11, 2015 δεν μπαινει το μοτερ απο το polo εκεινης της χρονολογιας? Αν θυμαμαι καλα,ειχα δει καποια polo με 1800...ατμοσφαιρικα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archon_rc Posted February 11, 2015 Report Share Posted February 11, 2015 Καλησπέρα και από εμένα. Έχω βάλει bcb από 1.4 axp χωρίς καμία άλλη μετατροπή εκτός μοτέρ. Όλα δουλεύουν ακόμη άψογα. Είναι καλος κινητήρας οικονομικος αλλά και χώμα έως τις 4000 στροφές, μετά όμως αρχίζει και δίνει αρκετά καλά. Η πραγματική του ιπποδύναμη είναι μεταξύ 110 και 115. Βρες ένα μοτέρ με σωστή συμπίεση κάνε του το βασικό σέρβις, άλλαξε ιμάντες και γνώμη μου μην ανοίξεις μοτέρ χωρίς λόγο. Δούλεψε το έτσι και βλέπεις. Καλύτερα να δώσεις χρήματα σε καινούρια ανταλλακτικά όπως πολλαπλασιαστες μπουζοκαλωδια σωληνακια κολαρα και φθαρμενες φυσες /καλωδιωσεις. Αυτά θα είναι τα κουσούρια του μετά από τόσα χρόνια. Πάντως ξανά σκέψου το 1.8 τ. Αν δεν έχεις σκοπό να το δηλώσεις κοίτα και το 2.3 v5 είναι διαμάντι μοτέρ, πολύ οικονομικό σε χαλαρή οδήγηση, ηχητική απόλαυση και θα κάνεις και τη διαφορά, απλά θέλει πολύ ψάξιμο και 100% εισαγωγή, αλλά παίζουν καλές τιμές και δίνουν και κάποιους μήνες εγγύηση. Τέλος για να επιστρέψω και στην αρχική σου ερώτηση ο bcb είναι η ιδανική μετατροπή του bca χωρίς να χρειάζεται καμία αλλαγή/πατέντα στα περιφερειακά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirage Posted February 12, 2015 Author Report Share Posted February 12, 2015 archon,ευχαριστω πολυ! Αυτη ηταν η απαντηση που ηθελα.... Δηλαδη δεν αλλαζει ουτε ο εγκεφαλος; φιλε καλα τα μοτερ 18τ και τα 2.3v,αλλα ξεφεβγουμε.....! Τωρα η επομενη κινηση ειναι να βρω το μανουαλ του golf και να δω τι διαφορες εχει το σασμαν του 1400 με του 1600 στις σχεσεις του κα ιστη τελικη σχεση μεταδοσης... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted February 17, 2015 Report Share Posted February 17, 2015 φιλε διαβασε τις 5 πρωτες σειρες απο το ποστ του αρκον και κανε ακριβως αυτα!τπτ παραπανω τπτ λιγοτερο. απλα να ξερεις πως εχει πολυ υψηλη συμπιεση...11,5.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...