jsk Posted November 6, 2015 Report Share Posted November 6, 2015 Ζητώ συγνώμη αν φαίνομαι αδαής αλλά θα ήθελα αν μπορείτε να μου λύσετε μια απορία: όταν κάνω όπισθεν είναι πολύ δύσκολο έως αδύνατο να βγάλω τη ταχύτητα εν κινήσει. Δηλαδή για να τη βγάλω εύκολα πρέπει να είμαι εντελώς σταματημένος. Είναι αυτό πρόβλημα ή απλά μια ιδιαιτερότητα (που ομολογουμένως με στεναχωρεί) ??? Ευχαριστώ πολύ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roulias 5inline Posted November 7, 2015 Report Share Posted November 7, 2015 εδω ειμαστε για να βοηθαμε ο ενας τον αλλο με οποιο τροπο μπορει ο καθενας.. τωρα στο κανει μονο στην οπισθεν; οταν κουμπωνεις τις αλλες ταχυτητες; τι χλμ εχεις; αν εχεις αλλαξει συμπεκτη ξανα; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 7, 2015 Report Share Posted November 7, 2015 Η οπισθεν δεν εχει συγχρονιζε καλο ειναι να σταματας. Sent from my iPhone5 using Tapatalk 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted November 8, 2015 Report Share Posted November 8, 2015 Και εμενα η οπισθεν δεν βγενει αν τσουλαει το αμαξι, εμενα βεβαια κοντευει τα 200000km, αλλα νωμιζω οτι υσχειει το παραπανω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsk Posted November 9, 2015 Author Report Share Posted November 9, 2015 Το αυτοκινητο έχει 70000χλμ. Εγώ το πήρα με 63000χλμ ενώ στις 60000χλμ βλέποντας και την απόδειξη του service (όλα σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία) έχουν αλλαχτεί οι βαλβολίνες με τις βελτιωμένες συνθετικές του group vag. Γενικά όλες οι ταχύτητες κουμπώνουν εύκολα και χωρίς θορύβους ή αίσθηση γρατζουνίσματος. Ωστόσο αναπόφευκτα κάνω τη σύγκριση με το δεύτερο αυτοκίνητο μου ένα altea 1.4 tsi 2011 όπου και ο συμπλέκτης είναι αισθητά ελαφρύτερος αλλά και το ίδιο το κιβώτιο απαιτεί πολύ λιγότερη δύναμη (σημ. τώρα γράφει 51000χλμ) ενώ φυσικά η όπισθεν βγαίνει πανεύκολα εν κινήσει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted November 9, 2015 Report Share Posted November 9, 2015 1. μην συγκρίνεις την σύμπλεξη του 1.4 με το 1.8! Τα έχω και τα δύο μοτέρ και καμία σχέση σε θέμα "βάρους πεντάλ". 2. σχόλιο Nikdev, συμφωνώ και επαυξάνω! 3. να έχεις υπόψη ότι "νέα βελτιωμένη βαλβολίνη" δεν παίζει. Τουλάχιστον όταν το έψαξα αυτό μου είπαν όπου και αν ρώτησα. Γενικά "ανταλλακτική βαλβολίνη" δεν παίζει ίδια με της εργοστασιακής τοποθέτησης. Το τι, το γιατί, και το πως πραγματικά δεν το γνωρίζω! Ισως να έχει να κάνει με τις συνθήκες που γίνεται η πλήρωση. Πάντως η ενημέρωση που είχα ήταν ότι με το που αλλάζεις βαλβολίνη τότε θα πρέπει να την αλλάζεις κάθε δυο χρόνια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsk Posted November 9, 2015 Author Report Share Posted November 9, 2015 ΟΚ! Ευχαριστώ πολύ φίλε Yositosi. Το πρόβλημα μου πάντως δεν είναι στη σύμπλεξη. Ποτέ βέβαια δεν έχω κάνει απόπειρα εμπλοκής της όπισθεν εν κινήσει (είτε προς τα εμπρός είτε προς τα πίσω). Το πρόβλημα είναι στην αποσύμπλεξη! Είναι φυσιολογικό να μην μπορώ να απεμπλέξω την όπισθεν την ώρα που κινούμαι προς τα πίσω? αν ναι οκ το δέχομαι σαν ιδιαιτερότητα του κιβωτίου γιατί μέχρι τώρα δεν μου έχει τύχει κάτι παρόμοιο σε άλλο αυτοκίνητο. Αν όχι προφανώς το κιβώτιο ή ο συμπλέκτης μου έχουν κάποιο πρόβλημα αν και ξαναλέω ότι αυτό είναι το μοναδικό μεπτό σημείο της μετάδοσης του αυτοκινήτου μου. Ευχαριστώ και συγνώμη αν σας κούρασα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...