Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
jsk

Κιβώτιο 6Άρι Σε 1.8Tsi Πρόβλημα?

Recommended Posts

Ζητώ συγνώμη αν φαίνομαι αδαής αλλά θα ήθελα αν μπορείτε να μου λύσετε μια απορία: όταν κάνω όπισθεν είναι πολύ δύσκολο έως αδύνατο να βγάλω τη ταχύτητα εν κινήσει. Δηλαδή για να τη βγάλω εύκολα πρέπει να είμαι εντελώς σταματημένος. Είναι αυτό πρόβλημα ή απλά μια ιδιαιτερότητα (που ομολογουμένως με στεναχωρεί) ??? Ευχαριστώ πολύ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

εδω ειμαστε για να βοηθαμε ο ενας τον αλλο με οποιο τροπο μπορει ο καθενας..

τωρα στο κανει μονο στην οπισθεν; οταν κουμπωνεις τις αλλες ταχυτητες;

τι χλμ εχεις; αν εχεις αλλαξει συμπεκτη ξανα;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η οπισθεν δεν εχει συγχρονιζε καλο ειναι να σταματας.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και εμενα η οπισθεν δεν βγενει αν τσουλαει το αμαξι, εμενα βεβαια κοντευει τα 200000km, αλλα νωμιζω οτι υσχειει το παραπανω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το αυτοκινητο έχει 70000χλμ. Εγώ το πήρα με 63000χλμ ενώ στις 60000χλμ βλέποντας και την απόδειξη του service (όλα σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία) έχουν αλλαχτεί οι βαλβολίνες με τις βελτιωμένες συνθετικές του group vag. Γενικά όλες οι ταχύτητες κουμπώνουν εύκολα και χωρίς θορύβους ή αίσθηση γρατζουνίσματος. Ωστόσο αναπόφευκτα κάνω τη σύγκριση με το δεύτερο αυτοκίνητο μου ένα altea 1.4 tsi 2011 όπου και ο συμπλέκτης είναι αισθητά ελαφρύτερος αλλά και το ίδιο το κιβώτιο απαιτεί πολύ λιγότερη δύναμη (σημ. τώρα γράφει 51000χλμ) ενώ φυσικά η όπισθεν βγαίνει πανεύκολα εν κινήσει. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. μην συγκρίνεις την σύμπλεξη του 1.4 με το 1.8! Τα έχω και τα δύο μοτέρ και καμία σχέση σε θέμα "βάρους πεντάλ".

2. σχόλιο Nikdev, συμφωνώ και επαυξάνω!

3. να έχεις υπόψη ότι "νέα βελτιωμένη βαλβολίνη" δεν παίζει. Τουλάχιστον όταν το έψαξα αυτό μου είπαν όπου και αν ρώτησα. Γενικά "ανταλλακτική βαλβολίνη" δεν παίζει ίδια με της εργοστασιακής τοποθέτησης. Το τι, το γιατί, και το πως πραγματικά δεν το γνωρίζω! Ισως να έχει να κάνει με τις συνθήκες που γίνεται η πλήρωση. Πάντως η ενημέρωση που είχα ήταν ότι με το που αλλάζεις βαλβολίνη τότε θα πρέπει να την αλλάζεις κάθε δυο χρόνια

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΟΚ! Ευχαριστώ πολύ φίλε Yositosi. Το πρόβλημα μου πάντως δεν είναι στη σύμπλεξη. Ποτέ βέβαια δεν έχω κάνει απόπειρα εμπλοκής της όπισθεν εν κινήσει (είτε προς τα εμπρός είτε προς τα πίσω). Το πρόβλημα είναι στην αποσύμπλεξη! Είναι φυσιολογικό να μην μπορώ να απεμπλέξω την όπισθεν την ώρα που κινούμαι προς τα πίσω? αν ναι οκ το δέχομαι σαν ιδιαιτερότητα του κιβωτίου γιατί μέχρι τώρα δεν μου έχει τύχει κάτι παρόμοιο σε άλλο αυτοκίνητο. Αν όχι προφανώς το κιβώτιο ή ο συμπλέκτης μου έχουν κάποιο πρόβλημα αν και ξαναλέω ότι αυτό είναι το μοναδικό μεπτό σημείο της μετάδοσης του αυτοκινήτου μου. Ευχαριστώ και συγνώμη αν σας κούρασα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...