Jump to content
bosco1

Start Stop

Recommended Posts

εχεις δικιο sorry αγορασα πριν λιγες μερες ενα polo,οταν σταματαγα εσβηνε κανονικα ο κινητήρας πατουσα συμπλεκτη επερνε κανονικα ,αν το κανω τωρα αυτο μου γραφει στην οθονη start stop not possible

 
Link to comment
Share on other sites

ισως δεν εχει αποθηκευση ενεργεια για να ενεργοποιησει το start stop.το αμαξι εχει συστημα ανακτησης ενεργειας για να λειτουργει το start stop.και εμενα καμια φορα αμα δεν γινει ανακτηση ενεργειας κατα το φρεναρισμα ειναι απενεργοποιημενο το συστημα.θα σου ξαναενεργοποιηθει μην ανησυχεις εκτος βεβαια και αμα εχει μηχανικο προβλημα!!πηγαινε σε μια αντιπροσωπεια για να εισαι σιγουρος 100%

Link to comment
Share on other sites

ok ευχαριστω ,εκανα πχ 45 χιλ πηγα να το κανω και δεν γινοταν κ παλι ..το αφησα το πηρα μετα παλι εκανα μια βολτα και εκει πχ δουλεψε αλλα απο τοτε τπτ παλι δεν ξερω τι μπορει να εχει γινει

Link to comment
Share on other sites

αν ανοιξεις το βιβλίο υπαρχουν 4-5 προυποθεσεις να δουλεψει το σταρτ στοπ.

1. να εχει προλαβει να φορτιστει η μπαταρια απο το ξεκινημα

2. να φορας ζωνη

3. να μην εχει πεσει η δυναμη της μπαταριας

4. να μην εχεις ανοιχτο κλιματιστικο η κατι τετοιο

 

παιζει κατι απο αυτα?

Link to comment
Share on other sites

οι ζωνες ειναι παντα πανω

το αμαξι ειναι παντα ζεστο οποτε η μπαταρια σιγουρα εχει φορτισει

προχθες πχ μου δουλεψε οποτε και αν σταματαγα εσβηνε,, χθες και σημερα προσπαθω να το κανω και δεν γινεται τπτ

Link to comment
Share on other sites

τοτε κατι αλλο φταιει.. μηπως εχεις αλλαξει μπαταρια και δεν ειναι με το συστημα για το σταρτ στοπ?

 

μου ειπες ειναι καινουργιο αλλα μηπως απο εκει που το πηρες καβατζωσαν την agm

Edited by tatas
Link to comment
Share on other sites

οχι οχι το μονο που εκανα κ δεν ξερω κατα ποσο εχει σημασια αυτο οταν σταματησα και εσβησε δεν πατησα σιμπλεκτι γιανα παρει μπροστα πατησα το κουμπι που εχει γιανα απενεργοποίηση

το start stop  και το αμαξι πηρε μπροστα

Link to comment
Share on other sites

γενικα απο κατασταση stop μπορεις να κανεις διαφορα. αν ανοιξεις κλιματιστικο περνει μπροστα.. αν πατησεις 2 3 φορες το φρενο περνει μπροστα. αν το αφησεις να τσουλησει παλι θα παρει...

Link to comment
Share on other sites

βασικα γιανα τα κανω ολα αυτα πρεπει πρωτα να μου σβησει κατι το οποιο δεν γινεται , το μονο που μ λεει ειναι start stop not possible

Link to comment
Share on other sites

Μετρα με ενα πολυμετρο την ταση της μπαταριας με σβηστο κινητηρα πρεπει ναχεις 12,60volt για ναναι ο.κ.

Μπορει να θελει ενα reset για να επανελθει,αλλα ασε να το κανουν στην αντιπροσωπεια (εγγυηση).

Link to comment
Share on other sites

Το start-stop αν θυμάμαι καλά πάντως έχει δική του ξεχωριστή μικρή μπαταρία που τροφοδοτεί μόνο το συγκεκριμένο σύστημα και φορτίζεται με δυναμό από το σύστημα ανάκτησης ενέργειας.. Με αυτά που λες πάντως φίλε bosco1, η επίσκεψη στην αντιπροσωπεία νομίζω ότι είναι επιβεβλημένη..

Link to comment
Share on other sites

    Για το σύστημα ανάκτησης ενέργειας..., επειδή ο τίτλος είναι αρκετά βαρύγδουπος και  κάποιοι μπορεί να φαντάζονται διάφορα πράγματα δεν είναι τίποτα άλλο από ένα έξυπνο λογισμικό διαχείρισης του δυναμό το οποίο κατά τη φάση της επιτάχυνσης σταματά εντελώς τη φόρτιση με αποτέλεσμα ο κινητήρας να δουλεύει με λιγότερο φορτίο χωρίς τις απώλειες από το δυναμό, έτσι έχει καλύτερες επιδόσεις και μικρότερη κατανάλωση.

   Φορτίζει τη μπαταρία κάθε φορά που αφήνεις το γκάζι και με τεράστιο ρεύμα φόρτισης όταν πατάς φρένο.

 

 

Τώρα για να μη σβήνει το πιο λογικό είναι να είναι ψιλοψόφια η μπαταρία. Θα πρότεινα προτού αρχίσεις να ψάχνεις για βλάβες να κάνεις ένα καλό φόρτισμα με ένα εξωτερικό φορτιστή.

  Επίσης μπορείς να ελέγξεις με το αριστερό κουμπάκι κάτω από τα όργανα το ποσοστό % ενέργειας της μπαταρίας. Aν είναι κάτω από 80% δεν δουλεύει το start stop

Link to comment
Share on other sites

Στα όργανα υπάρχουν δυο κουμπιά, το δεξί είναι αυτό που μηδενίζεις τα μερικά χιλιόμετρα και το αριστερό όταν είναι σε λειτουργία ο κινητήρας να βλέπεις τα χιλιόμετρα και τις μέρες για το επόμενο service καθώς μπορείς να αλλάξεις και την ώρα.

Εσύ για να μπορέσεις να δεις τα ποσοστά της μπαταρίας με το  ίδιο αριστερό κουμπί, ο κινητήρας πρέπει να να είναι ΣΒΗΣΤΟΣ.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Vassilis63 το έκανα αυτό που μου είπες το μόνο που μου δείχνει ειναι να αλλάξω την ωρα και μου εχει τα χιλιόμετρα λογικά το επόμενο service και κατω από την ωρα στο μεσαίο κουτάκι λεει μονο 283

Link to comment
Share on other sites

Στο αριστερό κουμπί στο βίντεο έχει κ ενα ρολογακι έμενε δεν μου το εχει αυτό και επίσης όταν πατάω το κουμπί γιανα μου δείξει μου βγάζει τα χιλιόμετρα που έχω τώρα και το service τπτ άλλο.

Έχω το polo 1200 του 12 μοντέλο

Edited by bosco1
Link to comment
Share on other sites

OK , αυτό είναι του 2014, ίσως το πρόσθεσαν μετά. Τέλος πάντων κάνε ένα καλό φόρτισμα στη μπαταρία με φορτιστή και αν δεν... το ψάχνεις μετά.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.