dnapas Posted January 19, 2016 Report Share Posted January 19, 2016 Ο δρόμος για την εργασία μου έχει ένα ανηφορικό κομμάτι γύρω στα τέσσερα χιλιόμετρα, το οποία κάθε χειμώνα κάποιες ημέρες πιάνει χιόνι και μετά πάγο. Με το Passat δεν έχω περάσει ούτε μία φορά προς τα πάνω, γυρίζω πίσω ή πρέπει να βάλω αλυσίδες για να φτάσω στον προορισμό μου. Βέβαια, παρατηρώ ότι άλλα αυτοκίνητα μικρότερα έως και το Polo δεν καταλαβαίνουν τίποτα και ανεβαίνουν την ανηφόρα. Να σημειωθεί ότι η συμπεριφορά αυτή παρουσιάστηκε με DUNLOP ελαστικά της μάνας του αλλά και με τα WANLI 1063 που φοράει τώρα. Δεν ξέρω τι φταίει και θα ήθελα τη γνώμη όσων διαβάσουν το θέμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted January 19, 2016 Report Share Posted January 19, 2016 Φταίει το μεγάλο πέλμα του ελαστικού. Αφού έχεις τέτοιο πρόβλημα το λιγότερο που πρέπει να κάνεις είναι να εφοδιάσεις το αυτοκίνητό σου με λάστιχα 4 εποχών.Καλύτερο αποτέλεσμα είναι βέβαια η τοποθέτηση χειμερινών ελαστικών σε διάσταση 205/55/R16. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted January 19, 2016 Report Share Posted January 19, 2016 μονο χιονολαστιχα να περεις και μετα να δεις γελια,,,,λογικα θα τους αφηνεις πισω,,,, 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 19, 2016 Report Share Posted January 19, 2016 Αν εχεις οικονομική ανεση, βαλε χιονολαστιχα Η μοναδικη σοβαρη και ασφαλέστερη επιλογη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anaslih Posted January 19, 2016 Report Share Posted January 19, 2016 Και γω αυτό λέω χιονολαστιχα ή αλλιως μια τετράδα χειμερινά ζαντολαστιχα οπως είπε και ο professor πιο πάνω να τα πηγαίνεις εναλλάξ!. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dragonfighter Posted January 19, 2016 Report Share Posted January 19, 2016 (edited) Το παρατήρησα και γω με το EOS αυτό, με λίγο χιόνι έκανε τσουλήθρα. Από τιμές ξέρει κανείς ποσό πάνε τα ζαντολάστιχα και τα χιονολάστιχα; Edited January 19, 2016 by dragonfighter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeoFele Posted January 20, 2016 Report Share Posted January 20, 2016 Εβαλα στο polaki μου 2 χιονολαστιχα μπροστα gislaved και μαμανε δεν υπαρχει κατι καλυτερο αλλα μ βγηκαν 2εκατοσταρικα..σε ford τυ πατερα μου βαλαμε τα pirelli και οσο κουτσουρα ειναι τα κανονικα λαστιχα της pirelli ετσι ηταν και τα χιονολαστιχα..ελεος..και τα nokian λενε οτι ειναι καλα αλλα δεν ξερω.. Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toni_power Posted January 20, 2016 Report Share Posted January 20, 2016 Πάνε βάλε μια τετράδα χειμερινά ελαστικά και το passat θα γίνει τρένο φίλε μου... το ίδιο θέμα είχα και εγώ δεν έκανε βήμα στο χιόνι ούτε μπροστά ούτε πίσω άσε και όταν έκανε ήταν πολύ επικίνδυνο όπου ήθελε πήγαινε με τα 235/45/17 πήγα σε φίλο με μαγαζί με ελαστικά μου έβαλε μια τετράδα hankook winter i-cept evo 205/55/16 στα 340 ευρώ και πλέων παρακαλάω να ρίξει χιόνι να βγω για βόλτα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passatfsi Posted January 20, 2016 Report Share Posted January 20, 2016 κλεισε και το esp 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosigal Posted January 20, 2016 Report Share Posted January 20, 2016 ΕΓω έχω βάλει το michelin crossclimate λίγο ακριβό(ότι πληρωνεις περνεις) αλλά είναι για χειμώνα-καλοκαιρι... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toni_power Posted January 22, 2016 Report Share Posted January 22, 2016 ΕΓω έχω βάλει το michelin crossclimate λίγο ακριβό(ότι πληρωνεις περνεις) αλλά είναι για χειμώνα-καλοκαιρι... Σε τι διάσταση τα έβαλες ? τι διάσταση φοράς όλο το χρόνο ? γιατί σε 235/45/17 που τα θέλω εγώ δεν τα βρήκα πουθενά !!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosigal Posted January 22, 2016 Report Share Posted January 22, 2016 215/55/16 στην μαμά διάσταση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosigal Posted January 22, 2016 Report Share Posted January 22, 2016 (edited) http://www.autogreeknews.gr/elastika-boulkanizater-zantes/6495-neo-elastiko-michelin-crossclimate-gia-kalokairi-kai-xionia Αυτές είναι οι διαστάσεις που το βγάζει.... Edited January 22, 2016 by kosigal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toni_power Posted January 23, 2016 Report Share Posted January 23, 2016 αν το έβγαζε 235/45/17 θα το έβαζα και εγώ με κλειστά μάτια!!! το set up μου δεν μου επιτρέπει 215 είναι λίγο δεν θα πατάω καθόλου κάτω ;( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagelis287 Posted January 23, 2016 Report Share Posted January 23, 2016 Και εγω ηθελα να τα βαλω σε 225/45/17 Αλλα μαλλον δεν κανουν και πολλα ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 23, 2016 Report Share Posted January 23, 2016 ε οχι, δεν κανουν και πολλα δεν κανουν απολυτως τιποτα καλοκαιρινα λαστιχα θα ειχαν περισσοτερη προσφυση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted January 23, 2016 Report Share Posted January 23, 2016 Πολύ διαφήμιση για το τίποτα μου φαίνεται.... άσε που αισθητικά το λάστιχο είναι τραγικό.... ούτε για μπετονιέρα δεν κάνει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosigal Posted January 23, 2016 Report Share Posted January 23, 2016 (edited) Εσείς λέτε και βλέπετε τα τεστ... Εγώ το λάστιχο το έχω δοκιμάσει στο χιόνι και είναι πολύ καλό... Δεν μπορεί στην Γερμανία να του δίνουν έγκριση για χιονολαστιχο και να μην μπορεί να πάει 5 μέτρα...ΑΣΕ που στο βίντεο δεν το φέρνει κοντά να δούμε αν όντως είναι αυτό.... Edited January 23, 2016 by kosigal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 23, 2016 Report Share Posted January 23, 2016 Σ αυτό έχεις δίκιο Δεν φαίνεται αν είναι όντως αυτο το λάστιχο φορεμενο Αλλα για πιο λογο να το δυσφημιζουν; Αφου λες εσυ οτι ειναι καλα. Απο τη στιγμή που τα φορας τότε παω πασο Ειναι ομως περίεργο πως ενα λάστιχο 4ων εποχων ειναι εξίσου καλο με ενα καλοκαιρινο και ενα χειμερινό στις αναλογες καιρικες συνθήκες Αν ισχύουν αυτα που γράφονται, τοτε ειναι το λάστιχο που θα αφήσει εποχη. Το υπέρ λάστιχο του μέλλοντος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candlemass Posted January 24, 2016 Report Share Posted January 24, 2016 Το CrossClimate βγήκε το Μάιο του 15, οπότε τώρα τεστάρεται για τη συμπεριφορά του σε χιόνια. Πάντως, έχει λάβει αποθεωτικές κριτικές, σε μερικούς μήνες θα έχουμε πιο ολοκληρωμένη εικόνα. @kosigal Φίλε αφού το έχεις, μπορείς να μας γράψεις 2 λόγια, για συμπεριφορά σε στεγνό/βρεγμένο/χιόνια κλπ;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosigal Posted January 24, 2016 Report Share Posted January 24, 2016 (edited) http://www.skai.gr/mobile/article?aid=276465 Αυτά για να δείτε γιατί είναι εξίσου καλό χειμώνα και καλοκαίρι..... Από δικιά μου εμπειρία τα λάστιχα είναι πολύ αθόρυβα ....όταν κινούνται στο βρεγμένο φρενάρει πολύ καλά και στο χιόνι έχω πάει σε ανηφορικό κομάτι με 4 άτομα χωρίς να μου κάνει το παραμικρό υπόψην δεν το πλακωσα στο γκάζι το χιόνι θέλει σταθερή ταχύτητα χωρίς απότομες κινήσεις μέχρι ώρας είμαι πολύ ευχαριστημένος του χρόνου που θα θέλει και το polaki αυτά πάλι θα βάλω..... Edited January 24, 2016 by kosigal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted December 26, 2016 Report Share Posted December 26, 2016 Αν θέλετε 4 εποχών σε μεγάλες διαστάσεις 235/45/17-235/40/18-245/40/18 μόνο σε Maxxis ap2 η τα πολύ καλά vredestein quatrac 5.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted December 26, 2016 Report Share Posted December 26, 2016 (edited) Το michelin crossclimate με αυτο το πελμα χωρις ''σκουλικι'', αποκλειετε να πατησει χιονι και να βγει, τα maxxis ap2 που εβαλα, εχουν καθαρο σχημα πελματος χιονολαστιχου κατα 90% θα ελεγα, οσοι τα ειδανε μου ειπανε εβαλες χιονολαστιχα?? Σε χιονι δεν τα εχω δοκιμασει γιατι δεν εριξε ακομα, αλλα σε στεγνο μεχρι στιγμης και σε θερμοκρασιες κατω των 10 βαθμων παταει αρκετα ικανοποιητικα, σε εναλαγη στεγνο βρεγμενο δεν υπαρχει ολισθηση, μεχρι στιγμης δεν μου εχει γλυστρισει, ειναι και καινουριο βεβαια, αλλα το βλεπω σαν να κουραζετε στην γρηγορη οδηγιση, σαν να μπαλατζαρει στις αποτομες επιταχυνσεις. Edited December 26, 2016 by dasauto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...