Jump to content
v@p@

Golf 5 Gti - Απορίες για Front mount intercooler και Θερμοκρασία IAT

Recommended Posts

Παιδια sos γνωριζει κανεις βαθμούς εισερχόμενου αερα με μαμα ιντερκουλερ!! Η αλλιως με καποιο αφτερμακετ τι διάφορες εχει δει κ ποσό πρεπει να δω!! Μέτρησα εχθες +20 περιπου τ μέγιστο σε σχεση μ την εξωτερική θερμοκρασία, μ αφτερμακετ Κούλερ!!aa496ef8841948928935cfe1834b5802.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

+10 βαθμούς περίπου είναι στο μαμά όταν η εισαγωγή είναι από έξω στη μετόπη.  Τώρα, αν έχεις τη γνωστή ελληνική συνταγή (πετάω ένα μανιτάρι giga μέσα στο μηχανοστάσιο) δεν πρόκειται να πέσει το ΙΑΤ ότι κούλερ και αν βάλεις.

Link to comment
Share on other sites

Αν τραβήξω σωλήνα μεχρι κατω στο προβολακι κ βαλω μια διπλού κώνου χοάνη θ δω λες διαφορα ;;;;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τι είδους / μάρκα Intercooler είναι το εμφανιζόμενο στη φωτογραφία ?

 

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Μάρκα δν ξερω ρε φιλε. Σε μέγεθος απομίμηση forge, τωρα τ υπολοιπα ελα ντε;;;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Βγάλτο και βάλε ένα S3 i/c.  Φοράς και 04 turbo?

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Οχι ακομα κ04 ειναι τ μοναδικό π μ λειπει. Δν μ αρεσει τ s3 ουτε η φιλοσοφία ουτε η κλεισούρα σάντουιτς εκει μεσα. Ενα αλλο front mount θ έβαζα αλλα τι;; Κ οχι 500€ ειναι τραγικά λεφτα για ενα πραγμα που μονο τ ψυγείο μ τα καπάκια κανεις στην πραγματικότητα τ πολυ 150€. Καταλαβαινεις τ θελω ν πω!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

To i/c που φοράς δεν αποδίδει σωστά, το καλοκαίρι θα ψήνεται το αμάξι, κι έχεις και 03 ακόμα.

Εγώ  σου προτείνω S3 ή Apr αν θες απόδοση, άρα πληρώνεις.

Μην περιμένεις με φτηνες λύσεις να πάρεις αυτό που θες και μην επηρεάζεσαι από το Fmic άρα καλύτερα. 

Όπως είδες ήδη πέταξες λεφτά, καλύτερα μια και καλή σε κάτι σωστό.

 

 

 

ΥΓ. Αν θες γράφε ολόκληρες τις λέξεις είναι ευκολότερο για όλους τους υπόλοιπους.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

To i/c που φοράς δεν αποδίδει σωστά, το καλοκαίρι θα ψήνεται το αμάξι, κι έχεις και 03 ακόμα.

Εγώ  σου προτείνω S3 ή Apr αν θες απόδοση, άρα πληρώνεις.

Μην περιμένεις με φτηνες λύσεις να πάρεις αυτό που θες και μην επηρεάζεσαι από το Fmic άρα καλύτερα. 

Όπως είδες ήδη πέταξες λεφτά, καλύτερα μια και καλή σε κάτι σωστό.

 

 

 

ΥΓ. Αν θες γράφε ολόκληρες τις λέξεις είναι ευκολότερο για όλους τους υπόλοιπους.

+1 εκεί ούτε βρίσκεται δεν αποδίδει. APR για το μέγιστο αλλά εχει το αντίστοιχο κόστος. Το S3 είναι ένα πολύ καλό v4m

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, v@p@ said:

Αν τραβήξω σωλήνα μεχρι κατω στο προβολακι κ βαλω μια διπλού κώνου χοάνη θ δω λες διαφορα ;;;;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Θα δεις διαφορά αλλά κινδυνεύεις να αρπάξεις νερά από εκεί. Το καλύτερο είναι σκούπα στο υπάρχον εργοστασιακό άνοιγμα στη μετόπη και η επόμενη επιλογή μια θερμοπασπίδα γύρω από το φίλτρο για να περιορίσεις όσο μπορείς περισσότερο την θερμότητα από το μηχανοστάσιο.

Αν ρίξεις μια ματιά στις δυναμομετρήσεις των παιδιών εδώ στο forum όλοι ανεξαιρέτως  (που έχουν χύμα το φίλτρο στο μηχανοστάσιο) έχουν το ίδιο πρόβλημα και ας έχουν μεγαλύτερα κούλερ.

Edited by Vassilis63
Link to comment
Share on other sites

Θα δεις διαφορά αλλά κινδυνεύεις να αρπάξεις νερά από εκεί. Το καλύτερο είναι σκούπα στο υπάρχον εργοστασιακό άνοιγμα στη μετόπη και η επόμενη επιλογή μια θερμοπαγίδα γύρω από το φίλτρο για να περιορίσεις όσο μπορείς περισσότερο την θερμότητα από το μηχανοστάσιο.

Αν ρίξεις μια ματιά στις δυναμομετρήσεις των παιδιών εδώ στο forum όλοι ανεξαιρέτως  (που έχουν χύμα το φίλτρο στο μηχανοστάσιο) έχουν το ίδιο πρόβλημα και ας έχουν μεγαλύτερα κούλερ.

Διαφωνω στο τελευταιο, αλλα δεν ειναι του παροντος.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου μια χαρα ειναι το cooler σου μην το αλλαζεις αφου το εχεις βαλει με καλυτερο επωνυμο, λεφτα θα χασεις απο την τσεπη σου και τιποτα αλλο, δεν θα δεις μεγαλη διαφορα εκτος και αν κινηγας τα αλλογα με το πιστολι, ασε που αλογα δεν θα δεις απο το cooler, παρα μονο σταθερη αποδοση το καλοκαιρι, και εγω τοσα χρονια κινεζια ειχα και τα καλοκαιρια μια χαρα ψυχραινε τον αερα ποτε δεν ειδα οτι κωλονε καπου.

Απο εκει και περα βαζεις του s3 για να εχεις oem look, αυτο που θα σου δωσει το cooler του s3 στο δινει και το front mount.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, nikdev said:

Διαφωνω στο τελευταιο, αλλα δεν ειναι του παροντος.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Χωρίς καμιά διάθεση αντιπαράθεσης, αντιγράφω από της δυναμομετρήσεις που βρήκα εδώ στο forum όπου σε κάποιες φαίνεται η ΙΑΤ.

quicksilver πρώτη μέτρηση +25,7 δεύτερη μέτρηση +31.1

nikDEV  +32

vassilis63 +11,6

DarkX πρώτη μέτρηση +10.6 δεύτερη μέτρηση +43.1

Αυτά μόνο για αντικείμενο προβληματισμού και μελέτης και τίποτα περισσότερο.

Link to comment
Share on other sites

Η διαφωνια δεν σημαινει αντιπαραθεση.

Το παρον αφορα το i/c υπαρχει θεμα για εισαγωγες ας συνεχιστει εκει η κουβεντα.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Παιδια δν χρειαζεται καμια αντιπαράθεση καμια διαφωνία. Το ερώτημα ειναι ενα, αν τ +20 που ειδα με βάση την εξωτερική θερμοκρασία ειναι κακο νούμερο;;; Αν οχι τοτε καλως, αν ναι τοτε κατι πρεπει ν γινει! Αυτο και τπτ αλλο!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου μια χαρα ειναι το cooler σου μην το αλλαζεις αφου το εχεις βαλει με καλυτερο επωνυμο, λεφτα θα χασεις απο την τσεπη σου και τιποτα αλλο, δεν θα δεις μεγαλη διαφορα εκτος και αν κινηγας τα αλλογα με το πιστολι, ασε που αλογα δεν θα δεις απο το cooler, παρα μονο σταθερη αποδοση το καλοκαιρι, και εγω τοσα χρονια κινεζια ειχα και τα καλοκαιρια μια χαρα ψυχραινε τον αερα ποτε δεν ειδα οτι κωλονε καπου.

Απο εκει και περα βαζεις του s3 για να εχεις oem look, αυτο που θα σου δωσει το cooler του s3 στο δινει και το front mount.

Φυσικα και δεν θα παρει οτι δινει το s3 η το apr μενα κινεζικο με κυψελες της κακιας ωρας.

Ο συνεταιρος μου i/c κατασκευαζει, ενα δωματιο κυψελες με διαφορετικες τιμες για ολα τα βαλαντια.

Υπαρχουν για ολες τις τσεπες δεν ειναι τυχαιες μερικες τιμες ουτε επιλογες που εχουν γινει σε αμαξια με ιδια setup που αποδιδουν διαφορετικα.

Οποιος εχει χρημα παιρνει ΑΑΑ ποιοτητα οποιος δεν εχει βολευεται, αλλα οχι να λεμε οτι ειναι το ιδιο.

Δεν ειναι κακο το φτηνο, αλλα οχι να υποβιβαζουμε το κορυφαιο και το γνωστο/επωνυμο/δοκιμασμενο.

Και γω s3 φοραω (ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ custom, και θα το εκανα ΤΣΑΜΠΑ).

Αν θα σκεφτομουν μονο το apr γι αναβαθμιση και οχι custom fmic, παρα μονο με συγκεκριμενη κυψελη που ερχεται λιγο πιο κατω απο apr, αλλα εχει και κοψε ραψε. Αρα ποιος ο λογος;

Τα παραπανω καλοπροαιρετα σε ολους, ειναι πραγματα που βλεπω συνεχεια και σε αρκετα αμαξια οποτε τα λεω για να βοηθησω τα οποια μελη εχουν βλεψεις βελτιωσης..

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παιδια δν χρειαζεται καμια αντιπαράθεση καμια διαφωνία. Το ερώτημα ειναι ενα, αν τ +20 που ειδα με βάση την εξωτερική θερμοκρασία ειναι κακο νούμερο;;; Αν οχι τοτε καλως, αν ναι τοτε κατι πρεπει ν γινει! Αυτο και τπτ αλλο!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Παιζουν ρολο οι συνθηκες που τα ειδες και το προγραμμα που φορας.

Γενικα σε custom μετρημενα (με φτηνη κυψελη) δεν εχω δει τις τιμες του s3.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εξωτερική θερμοκρασία 14 βαθμούς βραδυ. Προγραμμα revo stage2 αντλία υψηλής autotech, εισαγωγη που ειδες, εξατμιση 70. Απο downpipe κ πισω αυτα μες τις άκρες οι συνθήκες αυτες που σου ειπα, δν ξερω αν ξεχνάω κατι. Και κ03

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ήταν εν κινήσει και έκανες πάτηματα  ?

ρελαντι ?

πόσα πατήματα, και σε ποιες στροφές και που είδες τα +20oC

 

Link to comment
Share on other sites

Έν κινήσει πατήματα 2-3 στα σκοταδια ηταν η μέγιστη τιμη που είδα σε ενα logαρισμα που εκανα σε κινητο που λογικα γραφει τι βλεπει απο τον μαφ. Στροφές πρεπει να ηταν 4500 και πανω δεν θυμαμαι ακριβως. Με λιγα λογια κάναμε 2-3 περάσματα και βλέπαμε κομματι κομματι τι μας δείχνει πίεση, οβερ, στο κόφτη, θερμοκρασίες κτλ. Αυτο. Κ η μέγιστη τιμη που ειδα έφτασε και το +20.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Για να δεις εσύ ο ίδιος τις διαφορές,

ρόλαρε το αμάξι ώστε να έχεις iat +3 έως +5 και κάνε 3 πατήματα 2000-7200 κόφτη και Logare την iat.

αν κρατήσεις τα δεδομένα, μπορεί να κάνεις το γράφημα και να δεις πως συμπεριφέρεται το cooler σου ακριβώς στο πάτημα και στη διάρκεια.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.