FSI Posted April 22, 2015 Report Share Posted April 22, 2015 Λοιπόν επανέρχομαι καθώς τελικά το ηλεκτρολογικό πρόβλημα που είχα γράψει παραπάνω λύθηκε. Στο πάνω μέρος του χώρου αποσκευών έχει δύο μαύρα σωληνάκια τα οποία μέσα τους έχουν καλώδια τα οποία φέρνουν ρεύμα πίσω, στα διάφορα συστήματα καθώς και στη θύρα του χώρου αποσκευών. Σε εμένα κάποια από αυτά τα καλώδια κόπηκαν και κάποια άλλα ήταν φθαρμένα οπότε έγινε επανένωσή τους και όλα κομπλέ. Επίσης ο ηλεκτρολόγος διαπίστωσε δύο καλώδια που είχαν κοπεί, τα οποία είναι ενωμένα στη μηχανή και αφορούν κάποιους αισθητήρες που έχουν να κάνουν με τα φρένα και τη μηχανή (Αυτό κατάλαβα, αν κάποιος ξέρει ακριβώς ας πει). Τέλος η μη λειτουργική πλαφονιέρα είχε να κάνει με πρόβλημα στο μηχανισμό της (ένας διακόπτης είναι) και έχει παραγγελθεί νέα. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
socrates Posted April 23, 2015 Author Report Share Posted April 23, 2015 Τι είχε τελικά το καρούλι ρε Πάνο? αντλια βενζινης η πισω και ψυγειο λαδιου....κραταμε μια πισινη μηπως παω για φλατζα...εαν τα ξανανερωσει τα λαδια παω για φλατζα...ελπιζω να τη γλιτωσω επειδη ποτε δεν μου ανεβασε θερμοκρασια αλλα επειδη τα εχω δει ολλα με το συγκεκριμενο αμαξι δεν ειμαι ακομα σιγουρος για τιποτα....το μονο καλο στην υποθεση ειναι οτι γλιτωσα το διακοπτη του παραθυρου με μια καμενη ασφαλεια.... @παντως το αμαξι ειναι βραχος στο δρομο...ειχα ξεχασει τη συμπεριφορα ειχε..και επειδη οδηγαω συχνα και μια μιτο που εχουμε στην οικογενεια απλα στη σταθεροτητα και στην εμπιστοσυνη που σου δειχνει στο δρομο το golfaki ειναι αλλου!!! βεβαια εχει πολυ πεθαμενο μοτερ σε σχεση με την ιταλιδα η οποια ειναι μολις 105 αλογα και εχει τιμονι που σπαρταραει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristosven Posted May 3, 2015 Report Share Posted May 3, 2015 (edited) Καλησπερα στην παρεα. Ειμαι καινουριος στην ομαδα και δεν ειμαι σιγοθρος αν επρεπε να θεσω εδω το ερωτημα μου.. Ζω στην Γερμανια και εχω σκοπο να αγορασω αμαξι. Συγκεκριμενα Golf 1.4 Tsi Dsg Gt Sport R-Line 140 Ps 70.500km Αυτοματο Μοντελο 3/2008 Βενζινη. Θα ηθελα την γνωμη σας και συμβουλες. Ευχαριστω Edited May 3, 2015 by xristosven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FSI Posted May 16, 2015 Report Share Posted May 16, 2015 Καλησπέρα! Κάποιος καλός άνθρωπος να με πει1)τι ακριβώς κάνει ο αισθητήρας Nox (γιατί υπάρχει, που βρίσκεται και τι ρυθμίζει)?2)Πόσο κοστίζει αν χαλάσει (μεταχειρισμένο παίζει)?3)Τι θα συμβεί αν δεν τον αλλάξω και απλά σβήνω το σφάλμα του όταν εμφανίζεται?4)Για ποιους λόγους ανάβει η ένδειξη του στο καντραν (τι παθαίνει δηλαδή, βγάζει ένδειξη για να πει ότι ''χάλασα'' και θέλω λεφτά ή και για να σου πει ότι μεγάλε αυτή τη στιγμή καις μαλακίες και τα καυσαέριά σου είναι άθλια) ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
socrates Posted May 19, 2015 Author Report Share Posted May 19, 2015 μην ασχοληθεις καν με τον κολοαισθητηρα...πανακριβος και ισως σου ξαναχαλασει..εμενα μου χαλασε 2 φορες...τωρα πλεον το εχω με αναμενο λαμπακι...ο μηχανικος μου ειπε δεν χρειαζεται να τον αλαξω....καμια διαφορα στη λειτουργια του αυτοκινητου η στη καταναλωση....εγω μετρησα και καυσαερια και ειναι μια χαρα... ο δευτερος αισθητηρας αντεξε 27.000χλμ!!! ο μηχανικος που το παω τωρα τελευταια (εξουσιοδοτημενο alfa romeo) εχει ενα φιλο που δουλευει σε εξουσιοδοτημενο vw και τον ρωτησε για τον αισθητηρα...αυτος του απαντησε οτι δεν χρειαζεται να τον αλαξω και οτι δεν θα εχω κανενα προβλημα το μονο προβλημα ειναι οτι σε μελοντικη πωληση μπλεκουν τα πραγματα διοτι αντε να πεισεις τον αγοραστη οτι δεν θα εχει προβλημα και οτι ισως ξαναχαλασει στο μελον.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted May 21, 2015 Report Share Posted May 21, 2015 Βασικά ο NOx (Nitrous Oxide) έχει να κάνει με τα καυσαέρια (ποιότητα και θερμοκρασία) και βρίσκεται κάπου μπροστά (αν δεν κάνω λάθος, δεν είμαι μηχανικός) από τον καταλύτη. Προ τριετίας ένας φίλος τον άλλαξε με κόστος γύρω στα 450 ευρώ. Σήμερα νομίζω είναι κατά τι ακριβότερος. Το κύριο πρόβλημα είναι αυτό που έγραψε ο panosss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FSI Posted May 22, 2015 Report Share Posted May 22, 2015 Έσβησα το σφάλμα και μετά από 2000+ χιλιόμετρα δεν ξαναάναψε! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
socrates Posted May 22, 2015 Author Report Share Posted May 22, 2015 μακαρι να μη σου ξαναναψει,,,εμενα μου ειπαν οτι εχει 500 ευρω ο αισθητηρας... τον εσβησα και μεσα σε 50χλμ ξανα λαμπακι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Akaleo Posted May 23, 2015 Report Share Posted May 23, 2015 (edited) Και εμένανε τα ίδια! Μακάρι να μπορούσε να ξηλωθεί τελείως αυτή η βλακεία... Edited May 23, 2015 by Akaleo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FSI Posted June 5, 2015 Report Share Posted June 5, 2015 Ξαναάναψε το ρημάδι...Η τραγική ειρωνεία είναι ότι το εξάρτημα αυτό είναι φτιαγμένο στην Ιαπωνία τρομάρα του...Όσο θέλει να ανάβει εγώ δεν το αλλάζω! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billy255 Posted June 6, 2015 Report Share Posted June 6, 2015 Panosss τι γκαντεμιά είναι αυτή... Είχα golf 1.6fsi από το 2004 έως το 2010 και το έδωσα με 90.000χλμ χωρίς να έχω αλλάξει ούτε μπαταρία... Μόνο που έφαγα στην μάπα την κοροίδια της αντιπροσωπείας στην Πάτρα σχετικά με τον nox. Αφού με χρέωσαν για δήθεν αναβαθμίσεις μετά μου πήραν τα 500 και μετά ξαναάναψε. Άθλιοι πραγματικά. Κατά τα άλλα το αμάξι ήταν ακριβώς όπως τα λες. Βράχος... Δοκίμασα να κάνω test drive κάποιες δήθεν πιο αξιόπιστες μάρκες και μου φάνηκε τόσο χάλια το πάτημα τους στο δρόμο που πήγα κατευθείαν και πήρα το εξάρι tsi 122ps και για άλλα πέντε χρόνια απολαμβάνω 20 κιλά ροπής στις 2000 στροφές με ανάλογο πάτημα με το πεντάρι χωρίς κανένα μηχανολογικό πρόβλημα και φυσικά μακριά απ'o τα εξουσιοδοτημένα φαρμακεία της vw... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
socrates Posted June 6, 2015 Author Report Share Posted June 6, 2015 ασε φιλε βασιλη εγω ημουν απο τους ατυχους και φαντασου το αμαξι εχει 40.000χλμ παντα σε γκαραζ και σχεδον ολλα εθνικη δυστυχως τα περιφεριακα τους απο το 4αρι και μετα ειναι εντελως μαπα!!!αμα διαβασεις το φορουμ θα καταλαβεις οτι λιγοι ειναι αυτοι που δεν αντιμετωπισαν προβληματα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giabritsos Posted July 28, 2015 Report Share Posted July 28, 2015 παιδια μου κανει κατι κενα το γκαζι.με πρωτη και δευτερα σαν να φρεναρει ελαφρα η να κανει το γκαζι διακοπες.στο διαγνωστικο δεν βγαζει πεταλουδα,λεει ο δευτερος κυλινδρος δεν εχει καλο σπυνθηρα η κατι τετοιο...πολλαπλασιαστης η μπουζι παιζει?οταν μου εκαιγε πολλαπλασιαστες θυμαμαι δεν δουλευε κθολου ενας κυλινδρος,ηταν χειροτερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfistas Posted July 28, 2015 Report Share Posted July 28, 2015 Μπορείς να ττο παιδια μου κανει κατι κενα το γκαζι.με πρωτη και δευτερα σαν να φρεναρει ελαφρα η να κανει το γκαζι διακοπες.στο διαγνωστικο δεν βγαζει πεταλουδα,λεει ο δευτερος κυλινδρος δεν εχει καλο σπυνθηρα η κατι τετοιο...πολλαπλασιαστης η μπουζι παιζει?οταν μου εκαιγε πολλαπλασιαστες θυμαμαι δεν δουλευε κθολου ενας κυλινδρος,ηταν χειροτερα. Μπορείς να το τσεκάρεις αλλάζοντας τη φίσα του πολλαπλασιαστή με μία από άλλο κύλινδρο. Αν συνεχίσει να το κάνει είναι μπουζί. Αν το κάνει στον άλλο κύλινδρο είναι πολλαπλασιαστής. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giabritsos Posted July 28, 2015 Report Share Posted July 28, 2015 Παίζει να είναι κάποιο μεγαλύτερο πρόβλημα?ρωτάω γιατί πάω συνεργειο μετά μη με πιάσουν κορόιδο..υπαρχει περίπτωση να είναι πεταλούδα ?μπεκ?να έχει βουλώσει το φίλτρο βενζίνης? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FSI Posted August 5, 2015 Report Share Posted August 5, 2015 Παιδιά καλησπέρα..Θα θελα να κάνω μια ερώτηση γιατι μπερδεύτηκα... Μπορει κάποιος να μου απαντήσει υπεύθυνα και σίγουρα τι είδους λάδι παίρνει ο 1,6 FSI?Με άλλα λόγια ποιο mobil ή ποιο castrol πρέπει να βάζω με την προυπόθεση ότι κάνω service ανα 15.000km Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted August 5, 2015 Report Share Posted August 5, 2015 http://www.castrol.com/content/castrol-country/en_sg/singapore/products/cars/engine-oils/castrol-edge/product-range/jcr:content/landing_dropzone/landing_dropzone/tabsaccordion/contents-04b/image.img.1024.high.jpg/1415199709588.jpg http://wesemshop.ru/assets/images/dop%20foto%20tovarov/Maslo/Mobil/5w-40%20S3000%20X1/Mobil%20Super%203000%20X1%204L.1.jpg 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FSI Posted August 5, 2015 Report Share Posted August 5, 2015 (edited) Ευχαριστώ για την απάντηση...Πως είχα την ιδέα ότι για το σερβις των 15.000 χιλιομέτρων θέλει 5W30???Στο site της Castrol προτείνει για τον 1,6 FSI τα 5W30!!! Για αυτό μπερδεύομαι! Edited August 6, 2015 by FSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted August 5, 2015 Report Share Posted August 5, 2015 Στο site της Castrol προτείνει για τον 1,6 FSI τα 15W30!!! Για αυτό μπερδεύομαι! Προτείνει 5W-30 για 30000 χλμ ή 2 χρόνια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FSI Posted August 5, 2015 Report Share Posted August 5, 2015 Όχι αφού το κοιτούσα όλο το απόγευμα!!http://oilselector.castrol.com/c/gr/gre/recommendation/9bf53799b820fdcd2a17f8d31159a04d/Volkswagen-(VW)/Golf-V-1K-(2003-2009)/Golf-V-1-6-16V-FSI-(2003-2008)Για αυτό ρώτησα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted August 5, 2015 Report Share Posted August 5, 2015 Παιδιά καλησπέρα.. Θα θελα να κάνω μια ερώτηση γιατι μπερδεύτηκα... Μπορει κάποιος να μου απαντήσει υπεύθυνα και σίγουρα τι είδους λάδι παίρνει ο 1,6 FSI? Με άλλα λόγια ποιο mobil ή ποιο castrol πρέπει να βάζω με την προυπόθεση ότι κάνω service ανα 15.000km Η εταιρεία για τον 1.6 Fsi συστήνει την τοποθέτηση λαδιού με ιξώδες 5W30 και αλλαγή ανά 15.000 χλμ ή 1 χρόνο. Το λάδι που θα βάλεις πρέπει να είναι συγκεκριμένων προδιαγραφών. Περισσότερα για αυτό εδώ: http://www.volkswagen.co.uk/assets/common/content/owners/Longlife_servicing.pdf Το λάδι αυτό είναι long life που σημαίνει ότι αλλάζει κάθε 30.000km ή 2 χρόνια. Λόγω οδηγίας από την Κοσμοκαρ αλλάζεται το νωρίτερο δλδ στις 15.000. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FSI Posted August 5, 2015 Report Share Posted August 5, 2015 Αυτά δηλαδή τι σημαίνουν.... SAE 5W30? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted August 6, 2015 Report Share Posted August 6, 2015 Παραπάνω στο #193 έγραψες μάλλον εκ παραδρομής 15W-30 ενώ το σωστό είναι 5W-30. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FSI Posted August 6, 2015 Report Share Posted August 6, 2015 (edited) Ναι δικο μου λάθος...Άρα καταλήγουμε στο δίλημμα 5w30 ή 5w40? Edited August 6, 2015 by FSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted August 6, 2015 Report Share Posted August 6, 2015 Σωστά.Αν λοιπόν βάζεις 5W-40 μη το αλλάζεις.Απλά κάθε χρόνο θα αλλάζεις λάδια και φίλτρο λαδιού.Με το 5W-30 σίγουρα θα χρειαστεί να συμπληρώσεις τουλάχιστον 1 λίτρο για να σου βγάλει 2 χρόνια ή 25000-30000 χλμ γιατί πρέπει να αλλάξεις τον τρόπο υπολογισμού από το καντράν σε longlife σέρβις, οπότε αναλόγως τον τρόπο οδήγησής σου στα πρώτα 500 χλμ υπολογίζει και τα ακριβή χλμ που οφείλεις να κάνεις την αντικατάσταση των λαδιών. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...