Jump to content
vw polo 1.4 tdi 90 hpireas

vw polo 1.4tdi 90 hp

Recommended Posts

Καλησπέρα, είμαι νέος κάτοχος vw polo 1.4 tdi 90ps. Το αυτοκίνητο ανά τακτά χρονικά διαστήματα (όχι συνεχόμενα), μεταφέρει ένα φοβερό ενοχλητικό κροτάλισμα από το κινητήρα στη καμπίνα των επιβατών. Ο ήχος αυτός ειδικά όταν τα τζάμια του αυτοκινήτου είναι κλειστά είναι ανυπόφορος, λες και βρίσκομαι σε τρακτέρ. Όταν είμαι στο φανάρι εν στάση, ο θόρυβος μετριάζεται κατά πολύ και όταν ξεκινάω πάλι, ανάλογα, μερικές φορές μου ξαναβγάζει τον ίδιο ενοχλητικό θόρυβο. Υπάρχει κάποια συμβουλή για να αντιμετωπίσω το πρόβλημα;;;;

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, vw polo 1.4 tdi 90 hpireas said:

Καλησπέρα, είμαι νέος κάτοχος vw polo 1.4 tdi 90ps. Το αυτοκίνητο ανά τακτά χρονικά διαστήματα (όχι συνεχόμενα), μεταφέρει ένα φοβερό ενοχλητικό κροτάλισμα από το κινητήρα στη καμπίνα των επιβατών. Ο ήχος αυτός ειδικά όταν τα τζάμια του αυτοκινήτου είναι κλειστά είναι ανυπόφορος, λες και βρίσκομαι σε τρακτέρ. Όταν είμαι στο φανάρι εν στάση, ο θόρυβος μετριάζεται κατά πολύ και όταν ξεκινάω πάλι, ανάλογα, μερικές φορές μου ξαναβγάζει τον ίδιο ενοχλητικό θόρυβο. Υπάρχει κάποια συμβουλή για να αντιμετωπίσω το πρόβλημα;;;;

Ισως κατι απο αυτα ( η και ολα ) :

1. Αχρηστο καυσιμο . Αλλαξε πρατηριο .

2. Βουλομενο φιλτρο καυσιμου . Αλλαξε το .

3. Λαδια πολυκαιρισμενα . Αλλαξε τα ( με φιλτρο λαδιου παντα).

4. Φθορα στα μπεκ η στην αντλια πετρελαιου. Ωχ .

5. Εαν εχεις καδενα τσεκαρε την .

6. Τρυπια εξατμιση που οταν ζεσταινεται σταματαει .

7 . Χαλαρωσαν οι βιδες που συγκρατουν τα μπεκ υπο πιεση στην θεση τους με αποτελεσμα οταν κρυωνει ,να χανει συμπιεση (*) το μπεκ και να ακουγεται .Τσεκαρε το .

Αυτα !! Τωρα αμα ειναι τιποτε αλλο που ξεχασα ,ας με συμπληρωσει καποιος πιο εμπειρος .

Edit:  7    *να χανει ο κυλινδρος συμπιεση απο την οπη της θεσεως του μπεκ

Edited by O Palios
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
51 λεπτά πριν , vw polo 1.4 tdi 90 hpireas said:

Καλησπέρα, είμαι νέος κάτοχος vw polo 1.4 tdi 90ps. Το αυτοκίνητο ανά τακτά χρονικά διαστήματα (όχι συνεχόμενα), μεταφέρει ένα φοβερό ενοχλητικό κροτάλισμα από το κινητήρα στη καμπίνα των επιβατών. Ο ήχος αυτός ειδικά όταν τα τζάμια του αυτοκινήτου είναι κλειστά είναι ανυπόφορος, λες και βρίσκομαι σε τρακτέρ. Όταν είμαι στο φανάρι εν στάση, ο θόρυβος μετριάζεται κατά πολύ και όταν ξεκινάω πάλι, ανάλογα, μερικές φορές μου ξαναβγάζει τον ίδιο ενοχλητικό θόρυβο. Υπάρχει κάποια συμβουλή για να αντιμετωπίσω το πρόβλημα;;;;

Καλησπέρα & καλώς μας βρήκες.

Αρχικά, να σου πω να μην ανησυχείς ό,τι και αν είναι αυτό που ακούς, το αυτοκίνητο έχει εγγύηση τουλάχιστον 2 χρόνια.

Κατά δεύτερον, λύση θα βρεθεί, είτε από το συνεργείο ή από εδώ, ό,τι σου τύχει είναι σχεδόν σίγουρο πως έχει τύχει και σε κάποιον άλλο.

Το καύσιμο μπορεί να είναι ένας λόγος, αν και φαντάζομαι πως βάζεις σχεδόν κάθε φορά από ένα πρατήριο, οπότε το ψιλοξεχνάμε.

Δες αν έχει ξελασκάρει κάποια βίδα από το φιλτροκούτι, σε εμένα κάποια στιγμή είχε συμβεί αυτό και ο θόρυβος ήταν όντως ανυπόφορος. Βιδώθηκε και όλα είναι καλά πλέον.

 

Δώσε μας λίγα στοιχεία παραπάνω: χιλιόμετρα, εάν έκανες πρόσφατα σέρβις, εάν έχεις προβεί στην ανάκληση βολάν ή εάν το αυτοκίνητο είναι πολύ καινούριο (π.χ. 1-2 μηνών), εάν ο παρατηρούμενος θόρυβος ακούγεται σε κάποιες συγκεκριμένες στροφές (π.χ. στο δικό μου υπάρχει από τη στιγμή που έκανα τις εργασίες ανάκλησης πάντα συντονισμός στις 1700-1800 στροφές, αλλά έμαθα να ζω με αυτό πλέον).

ΥΓ: Αν δεν το έχεις ήδη κάνει, ψάξε στο forum σε παρόμοια θέματα του Polo για θορύβους, συνήθως υπάρχει υπερανάλυση σε κάθε θέμα, όλο και κάποια παραπάνω ιδέα μπορεί να πάρεις για το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις.

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , vw polo 1.4 tdi 90 hpireas said:

Καλησπέρα, είμαι νέος κάτοχος vw polo 1.4 tdi 90ps. Το αυτοκίνητο ανά τακτά χρονικά διαστήματα (όχι συνεχόμενα), μεταφέρει ένα φοβερό ενοχλητικό κροτάλισμα από το κινητήρα στη καμπίνα των επιβατών. Ο ήχος αυτός ειδικά όταν τα τζάμια του αυτοκινήτου είναι κλειστά είναι ανυπόφορος, λες και βρίσκομαι σε τρακτέρ. Όταν είμαι στο φανάρι εν στάση, ο θόρυβος μετριάζεται κατά πολύ και όταν ξεκινάω πάλι, ανάλογα, μερικές φορές μου ξαναβγάζει τον ίδιο ενοχλητικό θόρυβο. Υπάρχει κάποια συμβουλή για να αντιμετωπίσω το πρόβλημα;;;;

Να ρωτήσω , το κάνει στις χαμηλές-μεσαίες στροφές και ψηλά σταματά?

 

Edited by Vassilis63
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , O Palios said:

Ισως κατι απο αυτα ( η και ολα ) :

1. Αχρηστο καυσιμο . Αλλαξε πρατηριο .

2. Βουλομενο φιλτρο καυσιμου . Αλλαξε το .

3. Λαδια πολυκαιρισμενα . Αλλαξε τα ( με φιλτρο λαδιου παντα).

4. Φθορα στα μπεκ η στην αντλια πετρελαιου. Ωχ .

5. Εαν εχεις καδενα τσεκαρε την .

6. Τρυπια εξατμιση που οταν ζεσταινεται σταματαει .

7 . Χαλαρωσαν οι βιδες που συγκρατουν τα μπεκ υπο πιεση στην θεση τους με αποτελεσμα οταν κρυωνει ,να χανει συμπιεση (*) το μπεκ και να ακουγεται .Τσεκαρε το .

Αυτα !! Τωρα αμα ειναι τιποτε αλλο που ξεχασα ,ας με συμπληρωσει καποιος πιο εμπειρος .

Edit:  7    *να χανει ο κυλινδρος συμπιεση απο την οπη της θεσεως του μπεκ

8. ζάχαρο

9. καρδιά

10. έμφραγμα

11.  (......)

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν παιδιά, πήγα το αμάξι για test drive με άνθρωπο μηχανικό σε συνεργείο που εμπιστεύομαι πολλά χρόνια. Το πρόβλημα οφείλεται όταν είναι ανοικτό το πίσω δεξί τζάμι στη καμπίνα των επιβατών. Μετά από κάποια ταχύτητα ο αεροδυναμικός θόρυβος γίνεται ανυπόφορος και το αμάξι τρίζει σαν να έχει Πάρκινσον. Σίγουρα οφείλεται σε αυτό το λόγο το πρόβλημα γιατί όταν ο επιβάτης βγάλλει το χέρι έξω από το τζάμι ο θόρυβος σταματάει αμέσως και τούμπαλιν. Είναι κωμικό το ξέρω αλλά είναι πέρα ως πέρα αληθινό. Προσανατολίζομαι στο να τοποθετήσω ανεμοφράκτες που είναι ένα οικονομικό αξεσουάρ με την ελπίδα να μην παγιδεύεται ο αέρας και να μην εισέρχεται ο ήχος της μηχανής στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Βλέπω πρωτοτύπησα σε σχέση με τις υπόλοιπες αναφορές προβλημάτων. Το πρόβλημα έγκειται σε λάθος στον αεροδυναμικό σχεδιασμό του αυτοκινήτου από τα κεντρικά της vw...... Αν κάποιος έχει κάποια καλύτερη ιδέα από τους ανεμοφράκτες ευχαρίστως να την αναφέρει. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας παιδιά..... 

Link to comment
Share on other sites

ΥΓ:  Να μην παραλείψω επίσης να συγχαρώ τη Kosmocar για την πλήρη αδιαφορία που επέδειξε στο πρόβλημα μου.....

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago , vw polo 1.4 tdi 90 hpireas said:

. Ο ήχος αυτός ειδικά όταν τα τζάμια του αυτοκινήτου είναι κλειστά είναι ανυπόφορος, 

1 hour ago , vw polo 1.4 tdi 90 hpireas said:

Το πρόβλημα οφείλεται όταν είναι ανοικτό το πίσω δεξί τζάμι στη καμπίνα των επιβατών. 

 

Κάτι δεν κολάει  εδώ....

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
19 hours ago , vw polo 1.4 tdi 90 hpireas said:

...μεταφέρει ένα φοβερό ενοχλητικό κροτάλισμα από το κινητήρα στη καμπίνα των επιβατών.

Ο ήχος αυτός ειδικά όταν τα τζάμια του αυτοκινήτου είναι κλειστά είναι ανυπόφορος, ...

 

2 hours ago , vw polo 1.4 tdi 90 hpireas said:

...Το πρόβλημα οφείλεται όταν είναι ανοικτό το πίσω δεξί τζάμι στη καμπίνα των επιβατών. Μετά από κάποια ταχύτητα ο αεροδυναμικός θόρυβος γίνεται ανυπόφορος ...

Φίλε, δυστυχώς αυτά που έχεις γράψει δεν συμβαδίζουν και φαίνεται παραπάνω.

Εάν πράγματι υφίσταται πρόβλημα, θα σου πρότεινα να το ψάξεις περισσότερο, μόνος σου αρχικά & όταν καταλήξεις σε κάποιες αιτίες, να απευθυνθείς και σε συνεργείο.

Όπως λέει σωστά και ο @Vassilis63, κάτι και κάτι περισσότερο δεν κολλάει εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Ολα τα 5 πορτα αμαξια σχεδον εχουν αεροδυναμικο θορυβο αν ανοιξεις ενα απο τα πισω τζαμια.

1ο σου αμαξι να υποθεσω.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Όταν ανοίγουν και τα 4 τζάμια ή είναι κλειστά και τα τέσσερα ο ήχος δεν υφίσταται, καθώς επίσης όταν τα 3/4 τζάμια είναι κλειστά με εξαίρεση το πίσω δεξιά αλλά έχεις βγάλλει έξω το χέρι σου. Όταν είναι ανοικτό το πίσω δεξί τζάμι είναι ανοικτό και τα υπόλοιπα 3 κλειστά τότε ναι ο ήχος είναι όντως ανυπόφορος. Αν δεν ήταν αεροδυναμικός ο θόρυβος και ήταν πρόβλημα μηχανής τότε δεν θα σταμάταγε με το να βγάλλω το χέρι έξω από το αμάξι, φαντάζομαι, δεν ξέρω για αυτό και ρωτάω. Είναι το τρίτο αυτοκίνητο που αλλάζω αλλά το πρώτο diesel και το πρώτο vw. Το συνεργείο της Kosmocar λέει είναι αεροδυναμικός θόρυβος, έτσι είναι, δεν πειράζει που κάνει σαν τρακτέρ κλάιν, επίσημη γραμμή της αντιπροσωπείας και έχω τσαντιστεί απίστευτα, σε συνοικιακό συνεργείο μου πρότειναν να βάλλω ανεμοθραύστες, ευχαριστώ για το χρόνο σας παιδιά.....

 

Για να αποφευχθούν επίσης πιθανόν παρεξηγήσεις, πριν λίγες ώρες έμαθα και επιβεβαιώθηκα ότι είναι αεροδυναμικό το πρόβλημα. Τη πρώτη φορά που πήγα στη Kosmocar με έβγαλαν τρελό ότι δεν καταλαβαίνω και ότι το αυτοκίνητο δεν έχει πρόβλημα. Τη δεύτερη φορά ο ένας μου είπε για εγκλωβισμό αέρα και ο άλλος για αεροδυναμικό πρόβλημα. Δεν μπορούσα να υποπτευθώ ότι η αιτία το προβλήματος είναι το πίσω δεξιά τζάμι όπου πάντα κάθεται ένα άτομο της οικογένειας μου με ειδικές ανάγκες και πάντα σπάει λίγο το τζάμι για να μπαίνει ο αέρας. Τη ρίζα του προβλήματος την ανακάλυψα σήμερα σε συνοικιακό συνεργείο όπου κάναμε δοκιμές-συνδιασμούς με ανοικτά και κλειστά τζάμια, σπαταλώντας το χρόνο ενός ανθρώπου που παλεύει να επιβιώσει και είναι βιοπαλαιστής και φυσικά δεν μου ζήτησε ένα ευρώ για το κόπο του, αυτό δεν μπορούσε να το κάνει κάποιος από την αντιπροσωπία;;;;; Αφενός, αφετέρου όταν έχεις πάρει καινούργιο αυτοκίνητο και δεν ξέρεις το πρόβλημα και σου κάνουν 3 διαφορετικές διαγνώσεις και αδιαφορεί η εταιρία που της έσκασες τα ωραία σου λεφτά να σου εξηγήσει λογικό είναι να μην είσαι και τέρας ψυχραιμίας. Αλλά προσπαθώ όσο μπορώ πέραν της ψυχραιμίας να δείχνω και αξιοπρέπεια. Αυτά. Πρόβλημα με καμία vw δεν έχω από τη κούνια μου, λίγο ανθρώπινο ενδιαφέρον ζήτησα. Και πάλι ευχαριστώ για τη συμβολή σας παιδιά.....

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Προσωπικά, έχεις ή δεν έχεις πρόβλημα με την VW, δε με απασχολεί, δεν την έχω παντρευτεί. Είμαστε εδώ για να βρίσκουμε πιθανές λύσεις σε θέματα που μας απασχολούν και που πιθανόν εχουν ήδη επιλυθεί ή να δίνουμε λύσεις, βάσει των δικών μας εμπειριών. Με εκπλήσσει η περιγραφή σου, θα το δοκιμάσω και εγώ αυτο που περιγράφεις με το πίσω παράθυρο και θα επανέλθω.

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

Στην αρχη του θεματος αλλα δεδομένα  παρατηρησης του ηχου μας λες και αλλα στην πορεία. Μας ειπες οτι ο θορυβος ειναι ανυποφορος οταν τα τζαμια ειναι κλειστά χωρις να μας πει αν κάποιο  ειναι ανοικτό  η λιγο η οτι γινεται μονο σε πορεια με πολλα χιλιόμετρα.

Επισης θορυβος απο συντονισμο αερα στο φαναρι ΔΕΝ γινεται να μετριάσει  καθως ΔΕΝ γινεται να υπαρξει εκτος αν γινεται τυφωνας εξω!

Πανω σε αυτο και σε μενα οταν ειναι ανοικτό  μονο ενα η και τα 2 πισω ο συντονισμος του αερα ειναι τοσο δυνατος που νοιωθω την ταλαντωση του ηχου στο αυτι μου σαν sub woofer! 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

naruel

9 hours ago , naruel said:

Στην αρχη του θεματος αλλα δεδομένα  παρατηρησης του ηχου μας λες και αλλα στην πορεία. Μας ειπες οτι ο θορυβος ειναι ανυποφορος οταν τα τζαμια ειναι κλειστά χωρις να μας πει αν κάποιο  ειναι ανοικτό  η λιγο η οτι γινεται μονο σε πορεια με πολλα χιλιόμετρα.

Επισης θορυβος απο συντονισμο αερα στο φαναρι ΔΕΝ γινεται να μετριάσει  καθως ΔΕΝ γινεται να υπαρξει εκτος αν γινεται τυφωνας εξω!

Πανω σε αυτο και σε μενα οταν ειναι ανοικτό  μονο ενα η και τα 2 πισω ο συντονισμος του αερα ειναι τοσο δυνατος που νοιωθω την ταλαντωση του ηχου στο αυτι μου σαν sub woofer! 

 

Την έχω αλλάξει τη περιγραφή μου γιατί το αυτοκίνητο το χω αγοράσει κοντά ένα μήνα και χθες διέγνωσα την αιτία του προβλήματος. Δεν με απασχολεί καθόλου ο ήχος του αυτοκινήτου εν στάσει στο φανάρι, προσωπικά τον βρίσκω ωραίο και ραφιναρισμένο. Η περιγραφή σου με κάλυψε σχετικά με τον αεροδυναμικό θόρυβο. Πάντα στο πίσω κάθισμα κάθεται ο αδερφός μου και είχε ανοικτό το τζάμι του, που να φανταστώ ότι ήταν αυτή η αιτία του θορύβου;;;;!!!! Για το λόγο αυτό και στο 1-2 ποστ έχω κάνει διαφορετική περιγραφή, αλλά και πάλι νομίζω δεν ήμουν απόλυτος γιατί ρώτησα από που προέρχεται το πρόβλημα......

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θα δοκιμάσω τη λύση των ανεμοθραυστών γιατί είναι απαραίτητο να ανοίγουν τα πίσω τζάμια. Σε μερικές μέρες θα σας πω αν έχει λυθεί πλήρως το πρόβλημα.....

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago , vw polo 1.4 tdi 90 hpireas said:

Θα δοκιμάσω τη λύση των ανεμοθραυστών γιατί είναι απαραίτητο να ανοίγουν τα πίσω τζάμια. Σε μερικές μέρες θα σας πω αν έχει λυθεί πλήρως το πρόβλημα.....

Ωραίος! Θέλω και εγω να βάλω μπρος πίσω για αυτο τον λόγο

Link to comment
Share on other sites

On 19/10/2016 at 0:55 ΜΜ, vw polo 1.4 tdi 90 hpireas said:

Οι ανεμοθραύστες μετρίασαν το πρόβλημα αλλά δεν το εκμηδένισαν....

Μέχρι  το υψος που συναντιέται  το πλαστικό  του ανεμοθραυστη  με το τζαμι η για ολόκληρο  κατεβασμένο?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.