Jump to content
saxo_29

Δυσκολια αλλαγων ταχυτητων - Passat 2.0 fsi

Recommended Posts

Posted

Καλησπερα κυριοι και Χρονια Πολλα

Εχω το εξης θεματακι με το αμαξι μου Passat 2.0 FSI, μοντ  ΄05 με κινητηρα κωδικο BLR.

Την περασμενη εβδομαδα ξεκινησε να μου παρουσιαζει το εξης προβλημα στις ταχυτητες…

Οσο οδηγω σχετικα αργα μεσα στην πολη, το αμαξι παει κανονικα και η αλλαγες στις ταχυτητες γινονται ευκολα….οπως ηταν δηλαδη. Οσο αρχιζω να το τρεχω λιγο, οι αλλαγες στις ταχυτητες γινονται με λιγο παραπανω δυναμη , κατι που δεν παρουσιαζε πριν.

Το κατεβασμα των ταχυτητων γινεται αρκετα δυσκολα, σαν να μην μπορει να μπει αλλα τελικα μπαινει η ταχυτητα.

Δεδομενο ότι ειμαι στα 85 000χλμ, και ότι το αυτοκινητο το ειχα παρει μεταχειρισμενο, σκεφτηκα μηπως θελει αλλαγη στις βαλβολινες. Παω λοιπον στο συνεργειο ενός φιλου, παραγκελνουμε βαλβολινες 2λιτρα και ξεκιναει να μου τις αλλαξει.

Αρχισε να τις βαζει και βλεπουμε ότι στο ένα λιτρο και περιπου 200ml αρχισε να βγαζει βαλβολινες από την πταπα πληρωσης σαν να είναι γεματο.

Παιρνει τηλεφωνο έναν γνωστο το στην VW, και του λεει ο άλλος ότι ετσι είναι…δεν παιρνει τα 2λιτρα εως 2.3λιτρα που διαβασαμε εμεις παντου.

Λεω οκ , εφοσον τοσα παιρνει..το κλεινουμε και φευγω ταξιδι για τις γιορτες. Διαπιστωνω όμως ότι η συμπεριφορα δεν εχει αλλαξει καθολου, και πλεον δεν ξερω τι θα μπορουσε να είναι..η τι ζημια πλεον μπορει να προκληθει εάν δεν βρεθει λυση για το προβλημα.

 

Ηθελα λοιπον τα φωτα σας…εχει αλλαξει κανεις βαλβολινες σε τετοιο μοντελο αυτοκινητο, και τελικα πως καταφερε να βαλει δυο λιτρα…εάν τα καταφερε?

Δευτερων.. ειχε κανεις παρομιο θεμα με το σασμαν σε τετοιο αυτοκινητο και τι θα μπορουσε να φταει?

Τριτων…υπαρχει πιθανοτητα να θελει απλα ρυθμιση στις ντιζες των ταχυτητων?

Τεταρτων..μενω Κυψελη…κανενα καλο συνεργειο που να ξερει τι τους γινετε, και που δεν παιρνει το σκαλπ σου σε κάθε επισκεψη μπορει καποιος να προτεινει μπας και λυσω το προβλημα μου.

 

Ευχαριστω

Κωστας

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Posted

Μηπως εχει δυο ταπες που πρεπει να ανοιξουν για βγουν ολες οι βαλβολινες? Στο γκολφ κατι τετοιο ειχα ακουσει εδω μεσα

  • Like 1
Posted

Αρχικά να σου πω για την αλλαγή ότι τα passat παίρνουν 2 λίτρα. Υπάρχουν 2 τάπες που ανοίγεις από κάτω. Εμένα μου της είχε αλλάξει ένας πιτσιρικάς στο συνεργείο και με το που άνοιξε την πρώτη έτρεξε περίπου 1 λίτρο, μετά ήρθε ο αρχιμάστορας και άνοιξε και την δίπλα τάπα και βγήκε όλη η ποσότητα... Το πρόβλημα που έχεις δεν νομίζω να είναι από της βαλβολίνες... Προσωπικά δεν μπορώ να σου πω από τι είναι, περίμενε να το δει κάποιος που τα γνωρίζει τα θέματα με τα σασμάν και θα σου πει. 

  • Like 1
Posted

Πολύ σωστά υπάρχουν δύο τάπες η μία κάτω και η άλλη στο πλάι όπου σε αυτή συμπληρώνεις με χωνί σίγουρα πέρνει δύο λίτρα (τις άλλαξα πριν ένα χρόνο) ....Ο μηχανικός μου είναι Βύρωνα αν σε βολεύει μου λες .....

Posted

Καλημερα σε ολους και παλι.

Να προσθεω καποια στοιχεια μηπως βοηθησει ...

Οταν το αμαξι ειναι σβησμενο, οι ταχυτητες μπαινουν πολυ ευκολα χωρις προβλημα. Οταν δουλευει στο ρεαντι ή σε χαμιλες στροφες επισης..μονο οταν το γκαζοσω λιγο μου παρουσιαζει το προβλημα.

Υπαρχει περιπτωση το πλατο να μην απομονονει σωστα και στις ψιλες στροφες οπου εχει περισοτερο ζωρι να μου το κανει ?

 

Posted (edited)

Αφού εξασφαλίσεις ότι έβαλες βαλβολίνες σωστά, κάνε εξαέρωση στο συμπλέκτη.

Μπορεί επίσης να έχει "πέσει" η έξω τρόμπα συμπλέκτη και να θέλει αλλαγή.

Αν έχεις και κανα τρέμουλο όταν ακουμπας το πετάλ το δισκοπλατώ έχει φθορά.

 

Edited by nikdev
  • Like 1
Posted

Αποφασισα να  αλλαξω δισκο-πλατο κλπ.  τελικα..μιας και πιστευω οτι το προβλημα μου βρισκεται εκει. Σημερα που το ξανα-ανεβασαμε στην ραμπα..εψαξα για την δευτερη ταπα /βιδα που θα επρεπε να ανοιξουμε για να αδειασει...αλλα δεν βλεπω κατι ρε παιδια. Βλεπω μια ταπα Hex απο κατω, και μια απο μπροστα ..απ' οπου γινεται η αναπληρωση.

Αλλη ταπα δεν μπορεσα να βρω.

@RAF JOHN       @kosigal

Μηπως εχει καποιος ιδεα να μου πει..η να ανεβασει καποια φωτο για το τι ακριβως ψαχνω...δηλαδη που ειναι αυτη η δευτερη ταπα.

@nikdev

Πραγματη οταν ακουμπαω το πεταλ μου κανει κατι σαν σκαμπανεβασμα στο ρελαντι...το κανει αρκετο καιρο ..ισως απο τοτε που το πηρα...και δεν ηξερα τι ακριβως ηταν, αλλα δεν με ενοχλουσε πολυ οποτε δεν ειχα δωσει σημασια.

Posted

     Αυτές τις 2 αν θυμάμαι καλά.... Αν κάνω λάθος διορθώστε.

  • Like 1
Posted (edited)

@RAF JOHN

Γιαννη ευχαριστω. Αυτο ακριβως καναμε.

Εχει μια ταπα απ' οπου βγαινουν οι βαλβολινες ( στην φωτο με πρασσινο βελακι )...και αλλη μια απ' οπου μπαινουν. ( με κιτρινο βελακι)

Ανοιξαμε την ταπα εισαγωγης των βαλβολινων....μετα ανοιξαμε την ταπα εξαγωγης και το αδειασαμε.

Μετα με μια συριγκα για βαλβολινες ( κατι σαν τρομπα ποδηλατου εμοιαζε...ξεκινησαμε και γεμιζαμε ....αλλα δεν πηρε τα 2 λιτρα....πηρε λιγοτερο απο 1 και μισο και αρχισε να τρεχει απο την τρυπα  ( ταπα) εισαγωγης  ( στην φωτο -  κιτρινο βελακι )

 

( η φωτο ειναι απο internet ..απλα για να καταλαβεις τι ενοοω )

 

1znubdi.jpg

Edited by saxo_29
Posted (edited)

Τι να πω και εγώ σου λέω την δική μου εμπειρία... Άσε μπας και το δει κανένας πιο γνώστης μπας και πει ακριβώς.

Τσέκαρε και αυτά που σου είπε ο Νίκος πιο πάνω.

Edited by RAF JOHN
  • Like 1
Posted

Αυτές ξέρω και εγώ. ....εμένα όταν τις αλλαξα πήρε 2 λίτρα τις έβαζε όπως τα λες με μια τεράστια σύριγγα. ...θα ρωτήσω τον μηχανικό μου και θα σου απαντήσω για κάτι παραπάνω 

  • Like 1
Posted

Λοιπον κυριοι

Μιας και λυθηκε το θεματακι μου, ειπα να ενημερωσω για να ξερετε κι εσεις εαν σας τυχει ....

Τελικα κατεβηκε το σασμαν για να αλλαχτει δισκος , πλατο και ρουλεμαν. Με το κατεβασμα διαπιστωσαμε οτι ο δισκος σε καποια σημεια ειχε σπασει....ναι ακριβως ειχαν δημιουργηθει ρογμες στο υλικο.

Επισης 2 χτενια απο το πλατο ειχαν τα μαυρα τους τα χαλια. Το σετ αλλαχτηκε και μπηκε νεο της LUK. Επισης αλλαχτηκε και η τρομπα του συμπλεκτη με νεα Sachs.

Καθως ηταν κατω το σασμαν, και ηδη αδειασμενο ( τελικα μετρησαμε εβγαλε 1.8λιτρα απο μεσα ), το τουμπαραμε πανω στον παγκο, με την ταμπα πληρωσεις προς τα πανω και βαλαμε 2 λιτρα βαλβολινη 75w της  SWAG.

To σασμαν πλεον δουλευει πολυ απαλα και ολα καλα.

 

Ενα μικρο θεμα που διαπιστωσαμε ασχετο με το σασμαν, ειναι οτι φαινεται το αμαξι να εχει ενα δακρυσμα απο λαδι το οποιο ακολουθησαμε και προερχεται καπου στην βαση του φιλτρου λαδιου .

Στο σερβις πλεον θα βγαλουμε την βαση για να δουμε εαν το δακρυσμα αυτο προερχεται απο ραγισμα καπου πανω στην ιδια την βαση ( ειναι πλαστικη και πανω καθετε και ο μεταλικος ψυκτης λαδιου ) ή εαν φταινε οι τσιμουχες μεταξυ αυτο και τον κινητηρα.

 

 

 

  • Like 1
Posted

Πολύ ωραία τέλος λοιπόν το πρόβλημα.... Ενημέρωσε μας και για τις τιμές που πέτυχες... Να ξέρουν και αυτοί που θα έχουν το ίδιο πρόβλημα πόσο θα τους πάει.

  • Like 1
Posted

Τέλος όλα καλά,  ... αλλά 85000km και φθορά δίσκου ??? σίγουρα τα km είναι δικά του ή έκανες λάθος και ήθελες να γράψεις 185000km

  • Like 1
Posted

Για να πω την αλήθεια και εμένα μου φαίνονται ελάχιστα τα χιλιόμετρα που έπαθε την ζημιά... Αν η ζημιά δεν οφείλεται σε θέμα χρήσης τότε για ακόμα μία φορά η vw μας εξέπληξε δυσάρεστα.

  • Like 1
Posted

@RAF JOHN Γιαννη χρόνια πολλά για χθες. Οτι ποθείς και με υγεία. 

Τα χιλιόμετρα ειναι πραγματικά τσεκαρισμενα και απο την vw. 85.000

Τιμες που πετυχα:

Σετ δισκο πλατο ρουλεμαν 250

Τρομπα συμπλεκτη 38

Βαλβολινες 18€ το λίτρο = 36

Εργασια μου εκανε ειδικη τιμη μιας και ειναι κουμπαρος μου.

 

 

Posted

Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.... Μια χαρά τιμές απλά τις swag τις βαλβολίνες τις πήρες ακριβά...

  • Like 1
Posted (edited)

Το ξερω. Μπορουσα να τις παρω πολυ ποιο φθηνα,  αλλα στην βιασύνη να το κανουμε και να το κλεισουμε παραγγειλαμε απο εναν που συνεργάζεται και μας τις έφερε 

Edited by saxo_29
  • Like 1
Posted

Η VW ήθελε 37€ το λιτρο τις δικες τους.

  • Like 1
Posted
22 λεπτά πριν , saxo_29 said:

Η VW ήθελε 37€ το λιτρο τις δικες τους.

Και λίγα θέλει.... Αν πάρεις ένα στραγγιστήρι θα δεις ότι υπάρχουν  ρινίσματα χρυσού... Επομένως δεν βάζεις βαλβολίνη γατάκι βάζεις χρυσάφι....:thumbsu:

  • Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.