koubarias Posted June 7, 2017 Report Posted June 7, 2017 καλησπέρα στην ομάδα, είμαι καινούριο μέλος και θα ήθελα να συζητησω μαζί σας για ένα δίλημμα που έχω. έχω ένα vw jetta 1.4 με τα 140 άλογα του 2007 μοντέλο έχω κάνει 175.000 Km και σκεφτομαι να το κάνω αέριο, θα ηθελα σας παρακαλώ την βοηθεια σας αν έχετε κάποια εμπειρία η αν έχετε βάλει στο δικό σας και έχετε προσωπική πείρα. Quote
doggy Posted June 8, 2017 Report Posted June 8, 2017 Αυτό που έχω ακούσει από φίλο στο παρελθόν που δούλευε στην καρέντα εν έτει 2008-2010 είναι πως το αέριο ξέρενε τα μοτέρ και πολλά πηγαίνανε με αρπαγμένες βαλβίδες, πιστόνια κ.α. Από την άλλη έχω γνωστό που σε 6Ν είχε αέριο και έβγαλε πάνω από 100,000 χλμ με αυτό χωρίς θέμα. by the way το μεταφέρω αυτό το θέμα στην ενότητα των Bora/Jetta Quote
koubarias Posted June 8, 2017 Author Report Posted June 8, 2017 Σε ευχαριστώ πολύ φιλε μου για το σχολιο σου ητανε πολυ χρισημο. Αλλα λυσε μου μια απορια σε πατακαλω πολυ γιατί είμαι και λίγο άσχετος τι ειναι το 6N? Quote
alex_varv_jetta Posted October 18, 2017 Report Posted October 18, 2017 καλησπερα σε ολους....τον περασμενο μαιο εβαλα lpg στο jetta μου εδω στην θεσσαλονικη...ειναι ιταλικο συστημα...καθε εξαρτημα εχει serial number...με εγγυηση σωστης λειτουργειας ολων των μερων...8ης γενιας παλμικου ψεκασμου....εως τωρα εχω κανει περιπου 30.000 χλμ απροβληματιστα παρα μονο το τυπικο σερβις απο τον εγκαταστατη οπου προβλεπεται....οσον αφορα αυτο που λενε οτι ξεραινει το μοτερ στο συγκεκριμενο ο εγκεφαλος οταν ''διαβαζει'' οτι ζοριζεται ο κινητηρας με το αεριο ''ψεκαζει''και αυτοματα βενζινη για να προστατεψει το μοτερ.. Quote
Guest Connor Posted September 14, 2018 Report Posted September 14, 2018 @alex_varv_jetta Καλησπέρα, σκέφτομαι κι εγώ κάτι αντίστοιχο για το δικό μου Jetta GT 1.4. Εσύ πιο μοντέλο έχεις? Με απασχολεί πως αντιδρούν αυτοί οι κινητήρες στο υγραέριο. Σε ευχαριστώ alex_varv_jettaalex_varv_jetta Quote
ΠΑΤΡΟΚΛΟΣ ΔΡΟΥΛΙΑΣ Posted October 20, 2018 Report Posted October 20, 2018 Καλησπέρα,θα ήθελα να ρωτήσω τον alex varv_jetta εάν προτίμησε σύστημα για direct έγχυση γιατί κοιτάζοντας στις εταιρείες μόνο 3 βρήκα (Lovato/la direnza/zavoli) που έχουν συστήματα direct για tsi (6ης/7ης γενεάς) και με ποσοστό 80% υγραέριο-20% βενζίνη αυξομειούμενο ανάλογα με το φορτίο. Εάν έχει σύνδεση με obd ο εγκέφαλος του υγραερίου για να μην προκαλέσει πρόβλημα και παράλληλα να επεμβαίνει για μικροδιορθώσεις στα trim σύμφωνα με το πρόγραμμα της εταιρείας εγκατάστασης για το συγκεκριμένο μοτέρ VW. Quote
nikdev Posted October 31, 2018 Report Posted October 31, 2018 (edited) Δεν νομίζω ότι έβαλε direct, εκτός αυτού εργοστασιακό το 1.4 TSi 140-150-160ps είναι εξαιρετικά οικονομικό μοτέρ αλλά πάει αλλού η κουβέντα. Edited October 31, 2018 by nikdev 1 Quote