Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
NIKSKE

Λαμπάκι κινητήρα - Πολλαπλασιαστής????

Recommended Posts

Γεια σας και πάλι παιδιά....

Η ιστορία έχει ως εξής: Μετά από φουλάρισμα (σε βενζινάδικο που φουλάρω 4 χρόνια) έκανα 2χλμ και το έσβησα. Όταν πήγα να το ξαναβάλω (μετά από ώρα), έκανε κάτι περίεργα μπερδέματα, πήγε να ψιλοσβήσει, "μπουκ-μουκ" τελικά πήρε και αμέσως άναψε το λαμπάκι κινητήρα...Δούλεψε κανονικά μέχρι το σπίτι (με το λαμπάκι αναμμένο).

Την επομένη πήγα συνεργείο (με το λαμπάκι συνέχεια ανοιχτό), το έβαλε στο διαγνωστικό και είχε 3 σφάλματα...Δεν τα θυμάμαι φσκ....Κάτι για υπολειτουργια κυλίνδρου, κάτι για πρόβλημα στην εξαγωγή καυσαερίου....Το βιβλίο του cc πάντως έλεγε πχ μπορεί να είναι αισθητήρας λάμδα. Έφυγα από εκεί γιατί ήταν βράδυ...

Την μεθεπόμενη ίίίίίίίίσα που καταλάβαινες ένα μικρό ρετάρισμα...Με τα πολλά αυτός μου λέει κατά 99% είναι κάποιος πολλαπλασιαστής.  Δεν έχει 3 χρόνια που άλλαξα 2 από τους 4 αν θυμάμαι καλά. 

Σήμερα θα το πάω για να το φτιάξει...

Ακούω γνώμες-προβλέψεις :thumbsu:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το έχεις με αναμμένο λαμπάκι κινητήρα και το κυκλοφορείς?! (γιατί να σου κάνει κάποιος τηλε-διάγνωση χωρίς να έχεις καν κωδικούς σφαλμάτων είναι κομματάκι δύσκολο ως αδύνατο)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μίλησα μαζί του.. Μου λέει θα το βάλει πάλι στο διαγνωστικό για να γράψει τους κωδικούς και λογικά θα ρωτήσει τις πηγές του για να πράξει αναλόγως.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πρόσεξε μην σου κάνει flooding σε κανένα κύλινδρο, και κάνει κανένα καμπούμ και πάρεις πιστόνι στο χέρι! Εγώ στη θέση σου δεν θα το κυκλοφορούσα ούτε για πλάκα έτσι... και σίγουρα θα έψαχνα κάποιο μηχανικό που να μην είναι με το "ίσως" ή "κατά 99.9%" αλλά που να ξέρει να διαβάζει τα σφάλματα. Εντελώς φιλικά σου το λέω φυσικά!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ξέρω ότι τα "πονάς" τα αυτοκίνητα... Το έχω δει και και σε άλλα τόπικ και σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρων. 

Αν δεν γίνει το αμάξι μέχρι αύριο, θα το κλειδώσω μέχρι να είναι όλα οκ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν αλλάξει κάτι, ενημέρωσε το θέμα ώστε να προσαρμόσουμε και τον τίτλο.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχω κάποια νέα... Τα σφάλματα είναι αυτά που παραθέτω....

 

Παράθεση

20170926_192311_HDR.jpg

 

Edited by NIKSKE

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

VAG Error Code: 18447/008213 

EOBD II Error Code: P2015

Fault Location:
Intake Manifold Flap Position Sensor, Bank 1 - Implausible Signal - Intermittent

Possible Cause:
Malfunction Indicator Lamp (MIL)(K83) active.
Power Loss.

Intake Manifold Flap faulty.
Intake Flap Motor 1 (V157) stuck/faulty.
Engine Control Module Software/Firmware Version faulty.
Wiring/Connector(s) from/to Intake Flap Motor 1 (V157) faulty.

Possible Solutions:
Check/Replace Wiring/Connector(s) from/to Intake Flap Motor 1 (V157).
Check Intake Manifold Flap.
Check/Replace Intake Flap Motor 1 (V157).
Perform Output Tests/Basic Setting.

Special Notes:
In some Cases the Issue can only be resolved by Replacing the whole Intake Manifold.
The Intake Flap Motor 1 (V157) and Intake Manifold Flap Potentiometer (G336) may be Part of the same Unit.
When found in a VW Golf/Jetta (1K): 1.9l PD-TDI (BRM), check Engine Control Module (ECM) Software Version:
03G-906-016-AB @ 7328 or 7550 as well as 03G-906-016-AC @ 7280 or 7551 do have a Software Error which requires a special Adaptation for the Intake Flap Motor 1 (V157) which at this Point can only be performed with the Factory Tool.
     
VAG Error Code: 16684/000768 
EOBD II Error Code: P0300

Fault Location:
Random/Multiple Cylinder(s) - Misfire Detected/Implausible Signal - Intermittent

Possible Cause:
Malfunction Indicator Lamp (MIL)(K83) active.
Lack/loss of power.
Hard start.
Engine hesitation.

Wiring/Connector(s).
Air Intake System leaking.
Fuel Supply faulty.
Injector(s) faulty.
Ignition Cable(s) and/or Spark Plug(s) faulty.
Ignition coil(s) faulty.
Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) stuck/open.
Camshaft Position (CMP) Sensor (G40) faulty.
Low compression.

Possible Solutions:
Check/Replace all faulty Wiring/Connector(s).
Check Misfire Recognition.
Check Air Intake System.
Check Fuel Supply.
Check Injector(s) and Injector Sealing.
Check Ignition Cable(s) and Spark Plug(s).
Check Ignition Coil(s).
Check Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18).
Check Camshaft Position (CMP) Sensor (G40).
Check cylinder compressions.

Special Notes:
This Diagnostic Trouble Code (DTC) indicates that one or multiple cylinders are misfiring, but the Electronic Control Unit (ECU) fails to identify the cylinder.

Tech Notes:
The P0300 code means that a cylinder(s) is misfiring or is randomly misfiring. Start by checking for intake leaks, intake gaskets are common caused of multi-cylinder misfiring. If no leak are found the next step is to replace the spark plugs. If the problem persist more tests needs to be done to diagnose problem.

When is the code detected?:
The control module monitors the crankshaft speed and has detected a misfire condition.

Description:
When a misfire occurs, engine speed will fluctuate. If the engine speed fluctuates enough to cause the Crankshaft Position (CKP) sensor signal to vary, the Engine Control Module (ECM) can determine that a misfire is occurring. 

 
VAG Error Code: 16688/000772 
EOBD II Error Code: P0304

Fault Location:
Cylinder 4 - Misfire Detected

Possible Cause:
Malfunction Indicator Lamp (MIL)(K83) active.
Lack/loss of power.
Hard start.
Engine hesitation.

Wiring/Connector(s).
Ignition system.
Fuel injectors.
Fuel pressure.
Running out of fuel.
EVAP canister purge valve.
Evaporative emission system.
Low compression.
Base engine problems.
Engine Control Module (ECM) damaged.

Special Notes:
This feature search for engine misfire in a specific cylinder. Most of the time the cause for a misfire is a lack of combustion in a cylinder due to absence of spark, poor fuel metering, or poor compression. 

Tech Notes:
The P0304 code means that the cylinder 4 is misfiring or is randomly misfiring. Start by checking for intake leaks an if no leaks are found the next step is to replace the spark plugs on cylinder 4. If the problem persist more tests needs to be done to diagnose problem.

When is the code detected?:
Engine Cylinder 4 is misfiring.

Description:
When a misfire occurs, engine speed will fluctuate. If the engine speed fluctuates enough to cause the Crankshaft Position (CKP) sensor signal to vary, the Engine Control Module (ECM) can determine that a misfire is occurring. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πόσα χιλιόμετρα έχει το αμάξι σου? Πολλοί λένε για μαζεμένη βρώμα στην εισαγωγή.

Share this post


Link to post
Share on other sites

110 χλδ έχει φίλε...

Τα παραπάνω εξηγούν τα σφάλματα;

Share this post


Link to post
Share on other sites

ναι τα εξηγούν, αλλά στα 110000 παίζει πολύ δυνατά σενάριο να είναι βρώμα στην εισαγωγή (θέλει πλήρες λύσιμο εισαγωγής και καθάρισμα των flaps, των αυλών, και των βαλβίδων εισαγωγής)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ψάχνε σιγά σιγά στο ebay για πολλαπλή με το p/n σου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με καθαρισμό δεν σώζονται λες? (δεν το έψαξα ποτέ)

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago , nikdev said:

Ψάχνε σιγά σιγά στο ebay για πολλαπλή με το p/n σου.

Χμμμμ...δεν ξέρω και πολλά από ορολογίες, πόσο μάλλον συντομογραφίες... Μπορείς να μου πεις τι εννοείς?

 

Εντωμεταξύ μετά τη δεύτερη φορά που μου έσβησε το σφάλμα ο "μάστορας", δεν έχει ξανά ανάψει κάτι... Κάποια μικρο-μπερδέματα τα κάνει, ή απλά είμαι υποψιασμένος και μου φαίνονται....:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Part number , θα το βρεις στην παλια πολλαπλη


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γράφω και πάλι μετά από καιρό.....(Ξέρω αδικαιολόγητος) 

Το πρόβλημα λύθηκε. Στην αντιπροσωπεία μου ζητούσαν 600+ ευρώ να αλλάξουν όλη την πολλαπλή...

 Τελικά το πήγα σε ένα απλό συνεργείο. Το ξήλωσε, το έψαξε, 5 μέρες το είχε.... Τελικά μου λέει ο αισθητήρας πρέπει να είναι (Δεν ξέρω αν λέγεται και ποτενσιόμετρο :huh:). Με τα πολλά τον παρήγγειλε και όλα καλά..

Βέβαια Νμζ μου πήρε αρκετά για τον αισθητήρα και μόνο (105).

Τουλάχιστον είναι original part.

Παραθέτω τυχαίο λινκ του ανταλλακτικού.

Intake Manifold Sensor

Edited by NIKSKE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Περιμενε λιγο καιρο μπορει να στο ξαναβγαλει. σε ορισμενα θελει πολλαπλη αλλαγη , αν εισαι τυχερος και τη βγαλεις μονο με το ποτενσιονετρο


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...