Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Sakis1234

Λάδια

Recommended Posts

Καλησπέρα σας έχω ένα CC tdi 2.0 2013 DSG το έχω ούτε μίνα μου έβγαλε ένα θέμα με το λαμπάκι του αερόσακου αλλά λύθηκε στην αντιπροσωπεία ήταν ο διακόπτης μου είπαν... Το έχω κάνει περίπου 1500 χλμ δν έχω παρατηρήσει ακόμη αν καίει λάδια αλλά αν καίει το φυσιολογικό πόσο είναι;; 60000χλμ έχει... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Καλησπέρα σας έχω ένα CC tdi 2.0 2013 DSG το έχω ούτε μίνα μου έβγαλε ένα θέμα με το λαμπάκι του αερόσακου αλλά λύθηκε στην αντιπροσωπεία ήταν ο διακόπτης μου είπαν... Το έχω κάνει περίπου 1500 χλμ δν έχω παρατηρήσει ακόμη αν καίει λάδια αλλά αν καίει το φυσιολογικό πόσο είναι;; 60000χλμ έχει... 
Να ξέρεις μόλις κάψει 1000ml τότε θα σε ανάψει το λαμπάκι για να συμπληρώσεις.

Τώρα κατανάλωση λαδιού.

Αν βάζεις Long Life η VW λέει αλλαγή στα 30.000χλμ η στα 2 χρόνια.

Για την κατανάλωση λαδιού παίζουν πολλά ρόλο

Κανονικά μια κατανάλωσή λαδιού είναι φυσιολογικό να υπάρχει πχ 50ml στα 1000χλμ

Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο diesel μπορεί να δεις και τη στάθμη να ανεβαίνει

Share this post


Link to post
Share on other sites
Στο diesel μπορεί να δεις και τη στάθμη να ανεβαίνει
Πως το είπες αυτό;;

Στα VW συμβαίνει αυτό μόνο; Γιατί 11+ χρόνια με BMW Diesel, δεν υπήρχε τέτοιο θέμα.... Ούτε κατανάλωση λαδιού βέβαια...

Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εαν ανέβει η στάθμη θα έχεις προβλημα σοβαρο στο αμάξι σου....δεν ειναι φυσιολογικό να του ανέβει η στάθμη μην λεμε οτι να ειναι. Επισης αλλαγες στα λαδια στα ντιζελ και στα βενζίνης βεβαια αλλα ακομα πιο πολυ στα ντίζελ μαξ ανα 10.000χλμ. Ασε την vw να λεει 30.000χλμ. Τωρα οσον αφορα την κατανάλωση ολα ειναι σχετικα, κανε εναν έλεγχο ανα 1000χλμ και πες μας τι καιει αν σου καίει βεβαια δεν ειναι δεδομενο αυτο.

Edited by crazy bill

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν γραφω οτιναναι.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Πως το είπες αυτό;;

Στα VW συμβαίνει αυτό μόνο; Γιατί 11+ χρόνια με BMW Diesel, δεν υπήρχε τέτοιο θέμα.... Ούτε κατανάλωση λαδιού βέβαια...

Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk



Για τη μειωση τριβων και τη χρηση μικρου ιξωδους, με αποτελεσμα τη μειωση καταναλωσης και ρυπων, χρησιμοποιουνται μεγαλυτερα διακενα στα ελατηρια πιστονιων (των ηδη διευρυμενων στα diesel).

Μην αναφερεις τα παλαιοτερα μοτερ, δεν συμβαδιζουν με τα σημερινα δεδομενα οποτε ναι ειναι εφικτο, μη σε εκπλησει.
Ιδιαιτερα αν δεν ηταν τακτικη και προσεκτικη με ακριβεια η μετρηση λαδιου σε diesel. Και στα παλια ανεβαινε, οχι οσο στα νεας τεχνολογιας.

Η ανοδος πολλες φορες ισοσκελιζε την ελαχιστη καταναλωση οποτε ερχοταν στα ισα.

Ελεγχε τακτικα το αυτοκινητο σου και δεν θα εχεις προβλημα, εδω ενημερωνομαστε.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και ξανα λεω ανεβαίνει η στάθμη λαδιου χωρις να υπαρχει θεμα? Εισαι σιγουρος δηλαδή οτι εαν δει ανεβασμένη σταθμη λαδιου θα είναι απο λαδια? Και απο που βρεθηκαν δηλαδή αυτα τα παραπάνω και εγινε η αύξηση? Ξανα λεω μην λεμε οτι να είναι....εαν δει ανοδο στην στάθμη σημαίνει οτι μεσα στο καρτερ εχει περάσει πετρελαιο κατα 90% και αυτο μπορει να συμβεί για διάφορους λογους....

Edited by crazy bill

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα diesel πάντα στα λάδια πέφτει καύσιμο, ειδικά μετά τα common rail. Έγραψα και γιατί.

Ακόμα και μετά από μια βδομάδα ν΄ αλλάξεις λάδια μυρίζει diesel μέσα και έχουν μαυρίσει.

 

Πάντως βλέπω επιμένεις να γράφεις ότι λέω ότι νάναι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εσύ δεν ήσουν που πέρυσι δεν ήξερες τι μοτέρ φοράει το Golf  - Tiguan και ρωτούσες είχες χάσει τη μπάλα και τώρα γράφεις σε ανθρώπους ότι λένε ότι να ναι.

Έγινες και ειδικός στα diesel και τα λάδια.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 λεπτά πριν , nouli said:

Εσύ δεν ήσουν που πέρυσι δεν ήξερες τι μοτέρ φοράει το Golf  - Tiguan και ρωτούσες είχες χάσει τη μπάλα και τώρα γράφεις σε ανθρώπους ότι λένε ότι να ναι.

Έγινες και ειδικός στα diesel και τα λάδια.

 

 

Σε μενα αναφέρεσαι? Για εξηγησε μου σε ποιο πράγμα ακριβως αναφερεσαι για να καταλάβω. Μαλλον κατι μπερδευεις....εσυ πρεπει να εχεις χασει την μπαλα λεβεντη μου

Edited by crazy bill

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 λεπτά πριν , nikdev said:

Τα diesel πάντα στα λάδια πέφτει καύσιμο, ειδικά μετά τα common rail. Έγραψα και γιατί.

Ακόμα και μετά από μια βδομάδα ν΄ αλλάξεις λάδια μυρίζει diesel μέσα και έχουν μαυρίσει.

 

Πάντως βλέπω επιμένεις να γράφεις ότι λέω ότι νάναι.

Ρε φιλε άλλο ρωταει το παιδι και άλλο του απαντας....τι εξηγεις? Ότι Του απαντας ενα απλο ναι μπορει να δεις αυξημένη στάθμη χωρις τιποτα αλλο...λογικη απαντηση σε μελος που θελει καποια βοηθεια?... θα δει αύξηση στα λαδια? Ναι θα δει αλλα δεν θα ειναι απο λαδια αυτο...ειναι απο πετρέλαιο και εχει θεμα δεν ειναι φυσιολογικό. Είτε θα ειναι απο το dpf λογο μη σωστον αναγεννησεων ή πεσμενων ελατηριων ή και αλλοι παραγοντες που δειχνουμ οτι θα εχει θεμα. Δεν ειναι φυσιολογικο ομως

Edited by crazy bill

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν προσέξεις γράφω στάθμη λαδιών, όχι λάδια. Αναφέρω αναλυτικά τι συμβαίνει.

Σε νορμάλ περιπτώσεις, όπως αναγράφω και πάνω ισοσκελίζει την κατανάλωση λαδιού ή εισχώρηση Diesel ή την ξεπερνά (λίγο), ιδιαίτερα αν τα διαστήματα αλλαγών είναι διευρυμένα.

 

Όταν η στάθμη ξεφύγει υπέρμετρα, τότε ναι έχει πρόβλημα, δεν έγραψα όμως για τέτοια περίπτωση θα είχε ήδη πνιγεί το μοτέρ, θα το είχε καταλάβει ο άνθρωπος.

Όσο για το dpf, (για Euro 4-5) μετά μπήκε ξεχωριστό μπεκ και δεν τίθεται θέμα. Η αιτία όμως είναι πάλι αυτό που γράφω 5 ποστ πιο πάνω.

Τα ίδια ακριβώς ισχύουν και στα βενζινοκίνητα, σε μικρότερο βαθμό αλλά ισχύουν. Τρανό παράδειγμα τα 1.8 CDAA και άλλα πολλά μοτέρ.

 

@crazy bill @nouli

Προσπαθούμε να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλο, δεν είναι groupάκι στο facebook για να λέμε εξυπνάδες ο ένας στον άλλο. :drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 λεπτά πριν , nikdev said:

Αν προσέξεις γράφω στάθμη λαδιών, όχι λάδια. Αναφέρω αναλυτικά τι συμβαίνει.

Σε νορμάλ περιπτώσεις, όπως αναγράφω και πάνω ισοσκελίζει την κατανάλωση λαδιού ή εισχώρηση Diesel ή την ξεπερνά (λίγο), ιδιαίτερα αν τα διαστήματα αλλαγών είναι διευρυμένα.

 

Όταν η στάθμη ξεφύγει υπέρμετρα, τότε ναι έχει πρόβλημα, δεν έγραψα όμως για τέτοια περίπτωση θα είχε ήδη πνιγεί το μοτέρ, θα το είχε καταλάβει ο άνθρωπος.

Όσο για το dpf, (για Euro 4-5) μετά μπήκε ξεχωριστό μπεκ και δεν τίθεται θέμα. Η αιτία όμως είναι πάλι αυτό που γράφω 5 ποστ πιο πάνω.

Τα ίδια ακριβώς ισχύουν και στα βενζινοκίνητα, σε μικρότερο βαθμό αλλά ισχύουν. Τρανό παράδειγμα τα 1.8 CDAA και άλλα πολλά μοτέρ.

 

@crazy bill @nouli

Προσπαθούμε να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλο, δεν είναι groupάκι στο facebook για να λέμε εξυπνάδες ο ένας στον άλλο. :drinks:

Σε αυτο συμφωνούμε οτι παρακατω εννοείται πως εξηγησες και συμφωνω απολυτα!!απλα το εξηγησες αφου εκανα παραθεση εγω. Γι αυτο ανεφερα και εγω πιο πανω παραδείγματα. Απλα μια απάντηση του στυλ να μπορει να  θα δεις αύξηση στην στάθμη δεν νομιζω να βοηθαει και πολυ....ο καθενας θα καταλάβει διαφορα...

 

Οσον αφορα το θεμα που εχει το μελος @nouli μαλλον καπου τα εχει μπερδεψει τα πραγματα στο μυαλο του.....

Edited by crazy bill
Δεν χρειάζεται συνέχεια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και εγώ ford Diesel που είχα , δεν εντόπισα ποτέ κάτι για άνοδο στα λάδια...?

Ίσα ίσα ήταν στα ίδια επίπεδα στάθμης , με πολύ συχνό έλεγχο στα λάδια..

 

Ισχύ σίγουρα αυτο που λέτε στο 100%???

Η είναι καμία πρωτοτυπία στα vw.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η μέτρηση λαδιών στο προηγούμενο όχημα μου ήταν σε εβδομαδιαία βάση, επί 11+ έτη. Ουδέποτε είδα κατανάλωση λαδιού άνω των 200-300ml ανά 15.000ΚΜ αλλαγής, δηλαδή αμελητέες ποσότητες, μέχρι και τα 138.100ΚΜ που το έδωσα.

Τώρα, στο υπάρχον όχημα, η σημερινή μέτρηση μετά από τα πρώτα 17.000ΚΜ του μοτέρ, ο δείκτης είναι στη μέση (500ml).

Με την χρήση μου να κυμαίνεται κοντά στα 15.000ΚΜ ετησίως όπως προβλέπω, η αλλαγή λαδιών ανά έτος είναι must. Ήδη προγραμματιστηκε για την ερχόμενη Τρίτη η αλλαγή, με φρέσκο λάδι Castrol Edge Professional 5W-30 VW 507 00.


3e512dba5c38480028269a6e7e6dc112.jpg1831c25481eb1e3aa536bad4a1430c3c.jpg

Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago , topmar said:

Η μέτρηση λαδιών στο προηγούμενο όχημα μου ήταν σε εβδομαδιαία βάση, επί 11+ έτη. Ουδέποτε είδα κατανάλωση λαδιού άνω των 200-300ml ανά 15.000ΚΜ αλλαγής, δηλαδή αμελητέες ποσότητες, μέχρι και τα 138.100ΚΜ που το έδωσα.

Τώρα, στο υπάρχον όχημα, η σημερινή μέτρηση μετά από τα πρώτα 17.000ΚΜ του μοτέρ, ο δείκτης είναι στη μέση (500ml).

Με την χρήση μου να κυμαίνεται κοντά στα 15.000ΚΜ ετησίως όπως προβλέπω, η αλλαγή λαδιών ανά έτος είναι must. Ήδη προγραμματιστηκε για την ερχόμενη Τρίτη η αλλαγή, με φρέσκο λάδι Castrol Edge Professional 5W-30 VW 507 00.


3e512dba5c38480028269a6e7e6dc112.jpg

Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk
 

5W-30 Παίρνει βάσει servise σε αντιπροσωπία vw?

 

Γιατί αν έχεις σκοπό να κάνεις servise κάθε χρόνο, τότε με βάσει vw τα λάδια που μπαίνουν ειναι castrol 5w-40.

 

γιατι και εγώ και που έκανα πριν από μερικούς μήνες με 5W-40 εγινε. και μεχρι στιγμής είμαι ευχαριστημενος με τα  λάδια αυτά, 

Edited by OMINUS

Share this post


Link to post
Share on other sites
5W-30 Παίρνει βάσει servise σε αντιπροσωπία vw?
 
Γιατί αν έχεις σκοπό να κάνεις servise κάθε χρόνο, τότε με βάσει vw τα λάδια που μπαίνουν ειναι castrol 5w-40.
 
γιατι και εγώ και που έκανα πριν από μερικούς μήνες με 5W-40 εγινε. και μεχρι στιγμής είμαι ευχαριστημενος με τα  λάδια αυτά, 
5W-40 δεν είναι Long Life.
Κάθε πότε αλλάζεις τα λάδια;
Με αυτά που βάζεις δεν πρέπει να κάνεις πάνω από 10.000χλμ..

Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
46 λεπτά πριν , cjgeorgio said:

5W-40 δεν είναι Long Life.
Κάθε πότε αλλάζεις τα λάδια;
Με αυτά που βάζεις δεν πρέπει να κάνεις πάνω από 10.000χλμ..

Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

5W-40 κάθε χρόνο η 20.000 χιλιόμετρα όποιο έρθει πρώτο από τα 2.

 

5W-30 Κάθε 2 χρόνια η 30.000 χιλιόμετρα όποιο έρθει πρώτο από τα 2 

 

σύμφωνα με της οδηγίες της vw αυτά τα 2.   

 

   

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γνωμη μου πάντα, οτι λαδι και απο τα 2 να επιλέξετε να τα αλλάζετε το πολύ ανα 10.000χλμ ή χρόνο. Μην τα αφήνεται παραπάνω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...