Jump to content
OMINUS

Βαλβολίνες Σασμάν Για Passat B7 (2011-2014) + Διαδικασία Γεμίσματος

Recommended Posts

Καλημέρα.

 

Μιας και το αμάξι μου έχει φτάσει αισίως πλεον της 88.000 χιλιόμετρα. 

 

Σκέφτομαι κάποια στιγμή μέσα στους επόμενους μήνες, να γίνει και μια αλλαγή στης βαλβολινες του σασμαν.

Μιας και δεν έχουν αλλαχτεί ποτέ.

 

 

Θα ήθελα να μάθω σας παρακαλώ,  πόσο βαλβολίνες παίρνει το κιβώτιο του σασμαν ? Το κιβώτιο είναι το 6αρι χειροκίνητο.

 

Ο κινητήρας είναι 1400 tsi 122hp caxa. 

 

Υπάρχει κάποιος οδηγός για το πώς αλλάζουν της βαλβολίνες στο συγκεκριμένο σασμαν του κινητήρα CAXA? 

Επίσης τι κωδικό βαλδολίνες παίρνει το σασμαν αυτό?

 

Να χρησιμοποιήσω με την καινούργια βαλβολίνει και καποιο πρόσθετο βελτιωτικο??

Π.Χ

 

Liqui molu gear protec?

Motorkote?

Super Dynamic?

 

Εκτός από την εργοστασιακή βαλβολίνει της VW έχετε να προτείνεται και κάποια άλλη εξίσου Καλή? 

 

Και μήπως έχει κάποιος καμια φωτογραφία από το συγκεκριμένο κιβώτιο ταχυτήτων τα σημεία που είναι η τάπα που αδειάζει,  και η τάπα που γεμίζουμε?

 

 

 

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Κανένας? 

 

Κάποια παιδί με το ίδιο όχημα? 

 

 

Και τελικά , πως μπορούμε να αδειάσουμε πλήρως της βαλβολινες από το κιβώτιο , έχει κάποια συγκεκριμένη διαδικασία? 

 

Θέλει να το αφήσεις κάποια ώρα με ανοιχτές τάπες ? 

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

Παιδιά βρήκαν αυτό το video με Αλλαγή της Βαλβολινης.

 

Γνωρίζει κάποιος αν και το passat Β7 με κινητήρα CAXA.

Έχει τον ίδιο κωδικό σε σασμα?  Όπως αυτού του VIDEO?? (Ισχύ το MQ200)

 

 

Επίσης μπορεί να εξηγήσει κάποιος, στην Αρχή του video στο 2:51 .

Τι είναι αυτό μαύρο? που είναι σαν Άλεν και τι κάνει ακριβώς.

 

 

Μπορεί να δώσει κάποιος καμία πληροφορία?

 

 

 

Επίσης ο Κωδικός βαλβολινης είναι το SAE 75W GL-4 για το κιβώτιο αυτό?

 

Η υπάρχει περίπτωση να είναι 75W-90? 

 

 

 

 

 

Υ/Γ

Εδώ και μια άλλη περίπτωση από tiguan 

 

https://www.drive2.ru/l/509687961978142753

 

/

https://www.drive2.ru/l/505339393490288834/

 

https://www.drive2.ru/l/480488231679296184/

 

 

Υ/Γ 2

 

Αυτό μαύρο που ανέφερα ποιο πίσω είναι,  Απο τι κατάλαβα το κλείδωμα για το κιβώτιο ταχυτήτων όταν κάνεις αλλαγή στης βαλβοληνες σωστά; 

https://www.drive2.ru/l/483668569062637888/

 

3b4e3f9s-960.jpg

 

6f4e3f9s-960.jpg

 

Τι ακριβώς προσφέρει το συγκεκριμένο  κλείδωμα?

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας.

 

Αποτι έχω καταλάβει για να μπορέσει το κιβώτιο να πάρει 2 λίτρα βαλβολινη, εκτός από της 2 της τάπες αποστράγγισης της κάτω.

gFAAAgLWIuA-1920.jpg

 

Ανοίγουμε και την βαλβίδα της όπισθεν (αν το έχω καταλάβει σωστα?)

Και γεμίζουμε και από εκεί και όσο πάρει??

 

 

b74df59s-960.jpg

 

Η από τον επιλογέα που είναι στις ταχύτητες??? 

 

xqAAAgG2IuA-1920.jpg

 

 

Τι λέτε και εσείς??

 

https://www.drive2.ru/l/480488231679296184/

 

https://www.drive2.com/l/523664404034617503/

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Σήκωσε το αυτοκίνητο και πέσε από κάτω.

Δες αν το κιβώτιο ταχυτήτων σου είναι ίδιο με αυτό του πρώτου βίντεο.

Αν είναι το ίδιο ακολούθησε την διαδικασία του workshop manual.

Όσον αφορά τον τύπο βαλβολινής μπες στα site εταιριών λιπαντικών να δεις τον τύπο.

Πχ MOTUL, VALVOLINE, LIQUI MOLY, ARAL ΤOTAL, ELF κλπ.

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 27/9/2021 at 12:01 ΜΜ, tsikis007 said:

Σήκωσε το αυτοκίνητο και πέσε από κάτω.

Δες αν το κιβώτιο ταχυτήτων σου είναι ίδιο με αυτό του πρώτου βίντεο.

Αν είναι το ίδιο ακολούθησε την διαδικασία του workshop manual.

Όσον αφορά τον τύπο βαλβολινής μπες στα site εταιριών λιπαντικών να δεις τον τύπο.

Πχ MOTUL, VALVOLINE, LIQUI MOLY, ARAL ΤOTAL, ELF κλπ.

 

 

 

Είναι λίγο δύσκολο να πέσω κάτω από το αμάξι γιατί δεν έχω εδώ που βρίσκομαι τα απαραίτητα εργαλεία. 

 

Γνωρίζεις μήπως, αν από το αυτοκόλλητο που έχει το βιβλίο service πως διαβάζετε ο κωδικός του κιβωτίου ταχυτήτων??

 

Έκανε μια αναζήτηση και εντόπισε ένα κωδικό NBX γράφει το αυτοκόλλητο.

 

Σε ένα site μου το εμφανίζει και ως MQ 200 - NBX

 

 

http://www.oemepc.com/vw/parts_lst/markt/BR/modell/PA/year/2016/drive_standart/702/hg/3/catalog/vw/is_main_page/0/lang/u

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Ενημερώνω το θέμα.

 

Για το αμάξι μου,  μου είπαν ότι θέλει 2 λίτρα βαλβολίνει 

Με κωδικό G 052 527 A2

 

KAI TIMH 58,14€ το κάθε λίτρο!!!

 

 

ΥΓ 

 

Σε άλλη αντιπροσωπία VW μου έδωσαν τιμή 59€ το λίτρο για την ίδια 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να αλλάξεις χωρίς να βάλεις τις γνήσιες, και να επιλέξεις κάποιας άλλης εταιρίας πχ castrol που είναι αρκετά φθηνότερες. Έτσι έκανα και στο Β6 μου σε εξωτερικό συνεργείο. Κόστος πολύ μικρότερο από αυτό που αναφέρεις, αλλά δεν το θυμάμαι ακριβώς γιατί πάνε χρόνια και το είχα συνδυάσει και με άλλες εργασίες.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θα περάσω από την επόμενη εβδομάδα στην αντιπροσωπεία σε πρώτη φάση. 

 

να δούμε λίγο την υπόθεση με την αλλαγή ταχυτήτων που μου κανει στην Αλλαγή,  από 1η σε 2η που δεν μπορώ να την βάλω εύκολα ώρες ώρες.

Δεν μου το κάνει συνέχεια.

 

 

Και θα δούμε τι θα μου πουν για την μια πόρτα που έχω ένα θέμα και εκεί.

 

 

 

Να πω την αλήθεια,  μου είπαν στην βαλβολίνει να επιλέξω της γνήσιες και όχι του εμπορίου γιατί έχουν διαφορά ως προς τα χαρακτηριστικά τους , και ας καλύπτουν της προδιαγραφές....

 

Εσυ είδες κάποια διαφορά? 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εμενα η ιστορία είχε ως εξής: Κοντά στα 50κ άρχισε να γρατσουνάει η αλλαγή από 1η σε 2α, οπότε (εντός εγγύησης) έγινε η αλλαγή συγχρονιζέ 2ας στα 55κ (μαζί με τις γνήσιες βαλβολίνες) και διορθώθηκε το πρόβλημα. Μετά έκανα αλλαγή στις 120k με castrol και μέχρι στιγμής στα 160k δεν έχω παρατηρήσει κάποια διαφορά σε σχέση πχ με παλιότερα. Όλα καλά.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , man25 said:

Εμενα η ιστορία είχε ως εξής: Κοντά στα 50κ άρχισε να γρατσουνάει η αλλαγή από 1η σε 2α, οπότε (εντός εγγύησης) έγινε η αλλαγή συγχρονιζέ 2ας στα 55κ (μαζί με τις γνήσιες βαλβολίνες) και διορθώθηκε το πρόβλημα. Μετά έκανα αλλαγή στις 120k με castrol και μέχρι στιγμής στα 160k δεν έχω παρατηρήσει κάποια διαφορά σε σχέση πχ με παλιότερα. Όλα καλά.

 

Να ρωτήσω.

 

Το συγχονιζε που αναφέρεις,  έχεις καμία φωτογραφία στο πως είναι? και σε ποιο σημείο ειναι αυτο? 

 

Είναι εύκολα προσβάσιμο να έχει κάποιος την δυνατότητα να το δει.

 

 

Σε ρωτάω για να έχω μια εικόνα 

Link to comment
Share on other sites

Είναι μέσα στο κιβωτιο ταχυτήτων, σκέψου το σαν δαχτυλίδι που γύρω γύρω έχει δόντια. Δεν μπορείς να το δεις αν δεν ανοιχτεί το κιβώτιο ταχυτήτων. Όταν υπάρχει θέμα με τις ταχύτητες όπως αυτό που αναφέρω, μπορεί να αλλαχθεί. Επί εποχής Golf 5 ήταν συνηθες πρόβλημα στα 1.4tsi και τα επισκεύαζαν εντός εγγύησης.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

20 λεπτά πριν , man25 said:

Είναι μέσα στο κιβωτιο ταχυτήτων, σκέψου το σαν δαχτυλίδι που γύρω γύρω έχει δόντια. Δεν μπορείς να το δεις αν δεν ανοιχτεί το κιβώτιο ταχυτήτων. Όταν υπάρχει θέμα με τις ταχύτητες όπως αυτό που αναφέρω, μπορεί να αλλαχθεί. Επί εποχής Golf 5 ήταν συνηθες πρόβλημα στα 1.4tsi και τα επισκεύαζαν εντός εγγύησης.

 

Καλά, εμένα δεν εχει εγγύηση ούτος ή άλλος.

 

Εγώ έχω 88.000 χιλιόμετρα.

 

Το περίεργο είναι ότι αυτό με της ταχύτητες σε εμένα από 1η σε 2η δεν μου το κάνει συνέχεια.

 

Σε ταξίδι που έκανα πριν από μερικές εβδομάδες.

Έφυγα από Αθήνα για την Έδεσσα.  Έκανα 530 χιλιόμετρα.

 

Δεν μου έκανε το παραμικρό καθόλου σε όλο το Ταξίδι. 

Αφού έφτασα, και με ότι χρήση έκαναν στο χωρίο μέσα και ήμασταν ΟΚ.

 

Πήγα Θεσσαλονίκη με επιστροφή(Έδεσσα-Θεσσαλονίκη ) ολα καλά στο δρόμο. 

 

Έφτασε η ώρα να κατέβω Αθήνα (αλλα530++ χιλιόμετρα) σε όλη την διαδρομή όλα καλά.

 

 

Με το που φτάνω στο Κηφισό,και εκεί είχαμε σταμάτα ξεκινά Λόγο κίνησης.

 

Έβαζα 1η και μετά όταν πήγαινα να βάλω 2η δεν μπορούσα....

Την επόμενη μέρα Αφού είχε περάσει ένα 24ωρο και το αμάξι ήταν και κρύο,

H Ταχύτητες αλλάζουν κανονικά μέσα στη  Αθήνα.

 

Και μιλάμε για 1000χίλια ++ χιλιόμετρα.

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Αν ήταν συγχρονιζε θα γρατζουνουσε κιόλας συν ότι νομίζω ότι αυτό το θέμα αφορούσε μοντέλα μέχρι το 2007 αν δεν κάνω λάθος οπότε δε σε αφορά ...εγώ πιστεύω κάποιο θέμα τρομπακι έχεις

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

21 hours ago , thodoris91 said:

Αν ήταν συγχρονιζε θα γρατζουνουσε κιόλας συν ότι νομίζω ότι αυτό το θέμα αφορούσε μοντέλα μέχρι το 2007 αν δεν κάνω λάθος οπότε δε σε αφορά ...εγώ πιστεύω κάποιο θέμα τρομπακι έχεις

 

Πόσα τρομπακια έχει? 

 

Έχει άνω και κάτω τρομπακι?

 

Πώς ακριβώς είναι σε φωτογραφίες?:unsure:

Link to comment
Share on other sites

Έχει ένα πάνω από το πετάλι του συμπλέκτη κι ένα πάνω στο κιβώτιο...αν δεν έχεις αλλάξει υγρά φρένων πρόσφατα κάνε τους μια αλλαγή και εξαέρωση...

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , thodoris91 said:

Έχει ένα πάνω από το πετάλι του συμπλέκτη κι ένα πάνω στο κιβώτιο...αν δεν έχεις αλλάξει υγρά φρένων πρόσφατα κάνε τους μια αλλαγή και εξαέρωση...

 

Να σε ρωτήσω κάτι.

 

Η αντλία του Κιβωτίου που λες ότι είναι επάνω στο κιβώτιο.

Είναι σαν αυτή εδω ? Που είναι μέσα στο κιβώτιο.

206_41970.jpg

 

Να σε ρωτήσω και κάτι άλλο, συνήθως ποιο από της 2 αντλίες είναι πιθανών να έχει πρόβλημα?

 

Ποιο μπορεί να παρουσιάσει ποιο πιθανόν ζημιά? Του συμπλέκτη η αυτό που είναι στο κιβωτίου.

 

 

Ευχαριστώ πολύ για της πληροφορίες και πάλι.

Και ζητώ συγγνώμη αν γίνομαι κουραστικός,  απλός Θέλω να έχω μια εικονα τι γίνετε για να μην μας πιάσουν και κότσο...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

 

Σήμερα πέρασα από την αντιπροσωπία, σχετικά με το θέμα που εχω ώρες ώρες με την 1η και 2η να μην μπορώ να την αλλάξω.

Ο μάστορας μου είπε ότι "πιθανών" μπορεί να είναι το συγχονιζε τηε 2η ??

Κάτι που όπως φάνηκε και στης δοκιμές που έγιναν την χρονική στιγμή που το πήγα αυτή την δυσκολία στην αλλαγή δεν  το παρουσίασε καθόλου ούτε στον μάστορα....

 

Και παρότι έκανα κάποιες δουλειές μετά την επίσκεψη μου στη αντιπροσωπεία μέσα σε κίνηση και σταματά ξεκινά ,  δεν μου το παρουσίασε ούτε και σε εμένα... (τι στα κομμάτια γίνετε ρε γα@@@το???)

 

Ο μάστορας με διαβεβαίωσε ότι δεν θα δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα αν είναι το συγχρονιζε στην παρούσα φάση...? 

 

Όταν θα έρθει η ώρα για την αλλαγή δίσκο πλατό κτλ (θέλει αλλαγή κάποια στιγμή αλλά όχι κάτι άμεσα δεν είναι επείγον) Επειδή θα κατέβει ούτος ή άλλος το κιβώτιο  θα δούμε και το συγκεκριμένο με το συγχρονιζε.

 

Είπα και για την περίπτωση της αντλίας του πένταλ συμπλέκτη,  μου είπε ότι αν ήταν η αντλία δεν θα είχα επαναφορά στο πεντάλ.

 

Τι άποψη έχετε επί του θέματος αυτού?

 

 

 

Τώρα πάμε στης βαλβολίνες.

 

Η βαλβολίνες παρότι το αμάξι έχει φτάσει της 88.000 χιλιόμετρα ήταν σε καλή κατάσταση που της είδαμε ήταν στο  χρώμα τους  οκ.

(Δεν ήταν μαύρες όπως δείχνουν στο Ίντερνετ) είχαν ένα χρώμα περίπου προς το ξανθό σκούρο και ούτε καν καφέ.

Επειδή ήμουν μπροστά δεν το περίμενα ούτε και εγώ να πω την αλήθεια μου..

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago , OMINUS said:

Μην αγχώνεσαι εφόσον ήταν παροδικό όταν αλλάξεις δίσκο- πλατώ βλέπεις... εμένα στο clio που έχουμε έσπασε η άνω αντλία του συμπλέκτη ξαφνικά και δεν έπαιρνε τις ταχύτητες παρά μόνο σβηστό, αλλά το πετάλι είχε επαναφορά κανονικά

 

 

 

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ναι ρε γα@@@το,  είναι παροδικό και δεν μπορείς να εντοπίσεις εκείνοι την ώρα..:aggressive:

 

Αστο μου λέει παρακολουθείστε το και όταν εμφάνιση ποιο έντονα σημάδια το κοιτάμε.

 

Μου είπε επίσης ότι δεν θα δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα αλλού.:huh: 

Αν πούμε ότι είναι το συγχρονιζε. 

 

Ισχύει όντως κάτι τέτοιο? Η είναι μουθα αυτό που μου είπε 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους και καλη εβδομάδα 

 

Σήμερα πήγα και πήρα βαλδολινες για το αμάξι μου μιας και έχει φτάσει η ώρα για να της αλλάξουμε με καινούργιες.

 

Η βαλβολίνες που επέλεξα (μιας και αυτές μπόρεσα  να βρω)

 

Είναι της SWAG η 10 92 1829 SAE 75W (GL-4) 

 

Η οποία καλύπτει τις παρακάτω προδιαγραφές. Της VW

VW G 052 171 A2

VW G 052 178 A2

VW G 052 512 A2 

VW G 055 726 A2 

καθώς και την προδιαγραφή G 052 527 A2

1608643790954_bulletin

 

Το κόστος για 2 λίτρα ήταν 19,98€ καλή τιμή πιστεύω.

 

Ακούω της γνώμες σας.

 

ΥΓ

 

Σχετικά με το θέμα από που της αγόρασα θα γράψω σε αντίστοιχο θέμα που έχω κάνει για καταστήματα με ανταλλακτικά VW.

 

Ανακάλυψα ένα κατάστημα στο Περιστέρι και έπαθα την πλάκα μου με το τι μπορεί να βρειτε.

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Επίσης εδώ και καιρό για την δουλεία αυτή,  έχω αγοράσει και 2 σωλιναρια πρόσθετο βαλβολινης  προστατευτικό για τα γρανάζια του σασμαν.

 

Της liqui moly 

 

Additive-to-oil-LIQUI-MOLY-anti-friction

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας κύριοι.

 

Σήμερα αλλάξαμε και της βαλβολινες του passat B7.

 

Έγινε αποστράγγιση και συλλογή τον παλαιόν βαλβολινον.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Και βάζω μερικές φωτογραφίες από της παλιές βαλβολινες.

 

 

 

Της βαλβολινες της μάζεψα πρώτα σε ένα δοχείο που είχα.

(Δεξιά φωτογραφία)

 

inCollage_20211219_174129603_copy_480x480.jpg.c6dd3b7b65e8b5db8ce9c5ed03b89bec.jpg

 

Και αφού της άδειασα στο μπουκάλι του αναψυκτικού, στο πρώτο δοχείο έμειναν στον πάτο και ίχνος από ρινίσματα.

(Στην δεξιά φωτογραφία)

 

Αυτό το μαύρο πράγμα στο μπουκάλι είναι η παλιές βαλβολινες από το εργοστάσιο και είχαν 88.800 χιλιόμετρα.

 

Η καινούργια έχει χρυσαφί χρώμα κρύσταλλο!.

 

 

 

 

Edited by OMINUS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.