DubbeR_ChRoniS Posted January 6, 2007 Report Share Posted January 6, 2007 τα θετικα ειναι ισχυροτερα των αρνητικων μπορω να πω! αν θελω ντε και καλα να κανει μπαμ απο μακρυα το περνω λευκο! δηλαδη τι κανει τη sport εκδοση?οι αεροτομες απλωστρες των subaru και EVO? αν θελω πολλους χορους περνω station wagon! εsp?νταξει ειναι λιγο @@ αλλα τι να κανουμε?υπαρχει και η ασφαλειοθηκη! καταναλωση?δεν ειμαι μιζερος για παρω s3 και να μη το "καιω" επειδη "καιει πολυ" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T@soulis Posted January 6, 2007 Report Share Posted January 6, 2007 θα έδινε κανείς 47000 και μετα δεν θα το πατούσε επειδή καίει; Λες και ολα τα άλλα δεν καίνε πχ ενα 1600 αν το πας τέρμα συνέχεια δεν θα κάψει;το ποσο καίει ενα αμάξι καθορίζεται απο την χρήση που το κάνεις, μου έχει τύχει απο Κοζάνη-Θεσσαλονίκη-Κοζάνη με κάτω από (GTI V)180 ΚΜ να μήν πάω και στην επιστροφή να έχω λαμπάκι...και αν πάω νορμάλ με λιγο κατω απο τη μεση να γυρίζω.Παιζουν πολλα στην κατανάλωση απο φορτίο μεχρι και αντίθετο η ευνοικό αερα...Αρε dubbeR_xronis λιώστο το μοτερ!!Α R32 thanks για την διευκρίνηση τιμων!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted January 7, 2007 Report Share Posted January 7, 2007 Αν ήταν έτσι παληκάρια δεν θα βλέπαμε κάτι ακριβά και γρήγορα αυτοκίνητα να πηγαίνουν δεξιά με την 6η στις 1500 στροφές. Το ότι έχεις λεφτά να πάρεις ένα αυτοκίνητο δεν σημαίνει ότι μπορείς να το συντηρήσεις κιόλας... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T@soulis Posted January 7, 2007 Report Share Posted January 7, 2007 (edited) Αν ήταν έτσι παληκάρια δεν θα βλέπαμε κάτι ακριβά και γρήγορα αυτοκίνητα να πηγαίνουν δεξιά με την 6η στις 1500 στροφές. Το ότι έχεις λεφτά να πάρεις ένα αυτοκίνητο δεν σημαίνει ότι μπορείς να το συντηρήσεις κιόλας... σωστό και αυτό αλλά δεν βλέπω το λόγο το να ξοδέψω ολες τις οικονομίες μου και να μην μπορώ να το συντηρήσω παίρνω κατι που μπορώ να πληρώσω τα επόμενα... οχι μονο το αμάξι αλλα ασφάλεια,σέρβις,βενζίνη και φθορές και μην νομίζεις οτι ολοι πάμε συνέχεια τέρμα εγω πάω την βόλτα μου 6η 80-120 anyway οπώς είπε και ενας πιο σοφός τα μεταξωτά Βρακιά θέλουν και μεταξωτούς Κώλους!!! Edited January 7, 2007 by T@soulis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted January 7, 2007 Report Share Posted January 7, 2007 οπώς είπε και ενας πιο σοφός τα μεταξωτά Βρακιά θέλουν και μεταξωτούς Κώλους!!! Η οπως λεει ο λαος μας, να απλωνεις το χερι σου, μεχρι εκει που σε παιρνει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted January 7, 2007 Report Share Posted January 7, 2007 κακως συγκρινεται αμαξια αρκετα διαφορετικα που κοστιζουν και διαφορετικα χρηματα.. οποιος εχει κοντα 30 θα παρει gti.. κοντα 40 θα παρει το s3.. κ κοντα 50 θα παρει ενα evo κ τελος. συγκρισεις μεταξυ τους κ οχι τι θα εκανε το ενα η το αλλο αν του ριχνες της παναγιας τα ματια πανω ειναι ατοπες για μενα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLF R32 Posted January 7, 2007 Report Share Posted January 7, 2007 (edited) κακως συγκρινεται αμαξια αρκετα διαφορετικα που κοστιζουν και διαφορετικα χρηματα..οποιος εχει κοντα 30 θα παρει gti.. κοντα 40 θα παρει το s3.. κ κοντα 50 θα παρει ενα evo κ τελος. συγκρισεις μεταξυ τους κ οχι τι θα εκανε το ενα η το αλλο αν του ριχνες της παναγιας τα ματια πανω ειναι ατοπες για μενα. ΝΑ ΣΕ ΔΙΟΡΘΏΣΩ ΑΡΟΎΛΗ ΑΝ ΈΧΕΙΣ 50 ΠΑΊΡΝΕΙΣ R32 ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΊΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑ ΜΗΝ ΣΕ ΧAΣΟΥΜΕ ΚΙΌΛΑΣ AΚΟΥ ΕΚΕΊ ΡΥΖAΚΙ ΡΕ ΔΕΝ ΤΑ ΔΙΝΩ ΚΑΛΎΤΕΡΑ ΣΕ ΈΝΑ ΊΔΡΥΜΑ ΠΑΡΑ ΣΕ ΡΥΖΟΓΑΛΑΚΙ @To post μεταφραστηκε στα Ελληνικα. Edited January 9, 2007 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adriver Posted January 8, 2007 Report Share Posted January 8, 2007 Παιδιά γειά σας και καλή χρονιά να έχετε. Έχετε ένα πολύ καλό forum και θα ήθελα την γνώμη σας. Με ενδιαφέρει το S3, αλλά το "ψιλοθάβουν" τα περιοδικά ότι δεν έχει sport χαρακτήρα όπως το GTi. Για παράδειγμα το TopGear Ιανουαρίου, που φτάνει να λέει ότι είναι στημένο ... να μην τρομάξει την "θεία"! Είμαι στην Κρήτη και είναι δύσκολα τα test drive, αλλά έτσι κι αλλιώς δεν σου δίνουν και πολύ χρόνο για να τα δείς εκεί που θές! Θα ήθελα λοιπόν το σχόλιο ιδοκτητών GTi. Κάνει διαφορά στην οδήγηση σας (ευχαρίστηση, ταχύτητα) η ρυθμισιμότητα του GTi που υποτίθεται ότι δεν έχει το S3? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimi Posted January 8, 2007 Report Share Posted January 8, 2007 κακως συγκρινεται αμαξια αρκετα διαφορετικα που κοστιζουν και διαφορετικα χρηματα..οποιος εχει κοντα 30 θα παρει gti.. κοντα 40 θα παρει το s3.. κ κοντα 50 θα παρει ενα evo κ τελος. συγκρισεις μεταξυ τους κ οχι τι θα εκανε το ενα η το αλλο αν του ριχνες της παναγιας τα ματια πανω ειναι ατοπες για μενα. +1 Παιδιά γειά σας και καλή χρονιά να έχετε. Έχετε ένα πολύ καλό forum και θα ήθελα την γνώμη σας. Με ενδιαφέρει το S3, αλλά το "ψιλοθάβουν" τα περιοδικά ότι δεν έχει sport χαρακτήρα όπως το GTi. Για παράδειγμα το TopGear Ιανουαρίου, που φτάνει να λέει ότι είναι στημένο ... να μην τρομάξει την "θεία"! Είμαι στην Κρήτη και είναι δύσκολα τα test drive, αλλά έτσι κι αλλιώς δεν σου δίνουν και πολύ χρόνο για να τα δείς εκεί που θές! Θα ήθελα λοιπόν το σχόλιο ιδοκτητών GTi. Κάνει διαφορά στην οδήγηση σας (ευχαρίστηση, ταχύτητα) η ρυθμισιμότητα του GTi που υποτίθεται ότι δεν έχει το S3? Καταρχην καλοσηρθες στη παρεα μας ΔΕΝ ΣΥΓΚΙΝΕΤΑΙ το GTI κ το S3 μιλαμε για δυο τελειος διαφορετικα αυτοκινιτα μην ακους κανεναν κοιτα εσυ για τη χρηση το θες το s3 κ ασε το TopGear να λεει οτι θελει μπορει αυτος που το δοκιμαζε να ειχε κατεβει απο κανα R8 κ το S3 του φανηκε LADA!! Και οπως ειπε ενα παιδι πιο πανω εχεις 30χιλ πας για gti εχεις 40χιλ πας για s3 εχεις 120χιλ πας για R8 (((Ακους να μην τρομάξει την "θεία ))) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted January 8, 2007 Author Report Share Posted January 8, 2007 +1 Καταρχην καλοσηρθες στη παρεα μας ΔΕΝ ΣΥΓΚΙΝΕΤΑΙ το GTI κ το S3 μιλαμε για δυο τελειος διαφορετικα αυτοκινιτα μην ακους κανεναν κοιτα εσυ για τη χρηση το θες το s3 κ ασε το TopGear να λεει οτι θελει μπορει αυτος που το δοκιμαζε να ειχε κατεβει απο κανα R8 κ το S3 του φανηκε LADA!! Και οπως ειπε ενα παιδι πιο πανω εχεις 30χιλ πας για gti εχεις 40χιλ πας για s3 εχεις 120χιλ πας για R8 (((Ακους να μην τρομάξει την "θεία ))) Έχει σημασία να κατανοήσεις ότι πιο βελτιωμένος κινητήρας δέν σημαίνει αυτόματα και πιο καλη οδηγική συμπεριφορά. Δέν είναι τυχαίο που σχεδόν όλα τα περιοδικά έχουν σχολιάσει 2 πράγματα απο το νέο S3 1)Την λιγότερο σπόρ συμπεριφορά του 2)Το εμφανές turbo lag σε σχέση με τα μικρά αδερφάκια του. Εγώ δέν το έχω οδηγήσει για να το κρίνω, απλά καλό είναι να πάψουμε να κρίνουμε και να προτείνουμε αμάξια ανάλογα με το σήμα ή με το κόστος τους...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 Εγώ δέν το έχω οδηγήσει για να το κρίνω, απλά καλό είναι να πάψουμε να κρίνουμε και να προτείνουμε αμάξια ανάλογα με το σήμα ή με το κόστος τους...... +1 πρεπει να ειναι και η πρωτη φορα που συμφωνω με τον golfrs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted January 9, 2007 Author Report Share Posted January 9, 2007 +1πρεπει να ειναι και η πρωτη φορα που συμφωνω με τον golfrs Πάντα υπάρχει χώρος για βελτίωση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
-KOSTAS- Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 Έχει σημασία να κατανοήσεις ότι πιο βελτιωμένος κινητήρας δέν σημαίνει αυτόματα και πιο καλη οδηγική συμπεριφορά.Δέν είναι τυχαίο που σχεδόν όλα τα περιοδικά έχουν σχολιάσει 2 πράγματα απο το νέο S3 1)Την λιγότερο σπόρ συμπεριφορά του 2)Το εμφανές turbo lag σε σχέση με τα μικρά αδερφάκια του. Να σχολιασω λιγο τα συμπερασματα των περιοδικων: 1)Την λιγότερο σπόρ συμπεριφορά του Εμενα προσωπικα δε θα μου αρεσε να δωσω ενα σκασμο χρηματα και να εχω ενα 'σκληροπυρηνικο' αυτοκινητο, το οποιο να μουγκριζει σαν Ραλύ και να κοπαναει σε καθε πατημα γοπας. Αρα αυτα ειναι καθαρα θεμα γουστου και οχι απαραιτητα αρνητικο χαρακτηριστικο. 2)Το εμφανές turbo lag σε σχέση με τα μικρά αδερφάκια του. Συνηθως αυτοι οι τυποι οταν γραφουν "turbo lag", εννουν σε συγκριση με μια Μ3 ή γενικα καποιο μεγαλο ατμοσφαιρικο. Οταν δηλαδη θελουν να εκθιασουν σε ενα συγκριτικο καποιου τουρμπο με καποιο ατμοσφαιρικο, γραφουν για το ατμοσφαιρικο οτι εχει ροπη απο τις 1.500σ.α.λ. Λες και προκειτε ποτε να πατησει καποιος το γκαζι απο τετοιες στροφες. Παντως οπως πολυ σωστα ανεφερε καποιος, οποιος εχει 30χ θα παρει Golf, οποιος εχει 40(+) θα παρει S3 και οποιος εχει 50 θα παρει EVO ή BMW 330. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpilidis Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 (edited) μίλησε και η πειρα στον χώρο!!!! Edited January 9, 2007 by k.pil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted January 9, 2007 Author Report Share Posted January 9, 2007 Να σχολιασω λιγο τα συμπερασματα των περιοδικων:1)Την λιγότερο σπόρ συμπεριφορά του Εμενα προσωπικα δε θα μου αρεσε να δωσω ενα σκασμο χρηματα και να εχω ενα 'σκληροπυρηνικο' αυτοκινητο, το οποιο να μουγκριζει σαν Ραλύ και να κοπαναει σε καθε πατημα γοπας. Αρα αυτα ειναι καθαρα θεμα γουστου και οχι απαραιτητα αρνητικο χαρακτηριστικο. 2)Το εμφανές turbo lag σε σχέση με τα μικρά αδερφάκια του. Συνηθως αυτοι οι τυποι οταν γραφουν "turbo lag", εννουν σε συγκριση με μια Μ3 ή γενικα καποιο μεγαλο ατμοσφαιρικο. Οταν δηλαδη θελουν να εκθιασουν σε ενα συγκριτικο καποιου τουρμπο με καποιο ατμοσφαιρικο, γραφουν για το ατμοσφαιρικο οτι εχει ροπη απο τις 1.500σ.α.λ. Λες και προκειτε ποτε να πατησει καποιος το γκαζι απο τετοιες στροφες. Παντως οπως πολυ σωστα ανεφερε καποιος, οποιος εχει 30χ θα παρει Golf, οποιος εχει 40(+) θα παρει S3 και οποιος εχει 50 θα παρει EVO ή BMW 330. 1)Όταν μιλάμε για συγκρίσιμη σπόρ συμπεριφορά, μιλάμε σε σχέση με παρόμοια αυτοκίνητα, όπως π.χ. το Gti. Δέν συγκρινε κανείς το S3 με το EVO π.χ. ή την Μ3 2)Το αναφερόμενο turbo lag είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ πιθανό να είναι αρκετά αισθητό στον εν λόγω κινητήρα λώγο της μικρότερης στατικής συμπίεσης και κατα συνέπεια της θερμικής ενέργειας/καυσαέρια που αποδίδωνται στις χαμηλές στροφές.Και πάλι, συγκρίνουμε "όμοιους" κινητήρες όπως ο 200αρης, και όχι με Μ3 ή EVO. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T@soulis Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 1)Όταν μιλάμε για συγκρίσιμη σπόρ συμπεριφορά, μιλάμε σε σχέση με παρόμοια αυτοκίνητα, όπως π.χ. το Gti. Δέν συγκρινε κανείς το S3 με το EVO π.χ. ή την Μ3 2)Το αναφερόμενο turbo lag είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ πιθανό να είναι αρκετά αισθητό στον εν λόγω κινητήρα λώγο της μικρότερης στατικής συμπίεσης και κατα συνέπεια της θερμικής ενέργειας/καυσαέρια που αποδίδωνται στις χαμηλές στροφές.Και πάλι, συγκρίνουμε "όμοιους" κινητήρες όπως ο 200αρης, και όχι με Μ3 ή EVO. [/quote σωστός...αλλά στο topgear λεεί οτι δεν ειχε και τα τοσες καλες εντυπώσεις μιας και οπως εγραφε το leon Cupra που δοκίμασε πρόσφατα, ηταν νωπό στην μνήμη του,και πως το S3 θα μπορούσε να ειναι καλύτερο...και θα λειτουργούσε σαν προθάλαμος του RS4. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
-KOSTAS- Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 1)Όταν μιλάμε για συγκρίσιμη σπόρ συμπεριφορά, μιλάμε σε σχέση με παρόμοια αυτοκίνητα, όπως π.χ. το Gti.Δέν συγκρινε κανείς το S3 με το EVO π.χ. ή την Μ3 Εσυ μπορει να μην το συγκρινες, αλλα αυτοι πιστεψε με, ετσι το συγκρινουν.Και λογο χρηματων, αλλα και λογο 4κινησης. 2)Το αναφερόμενο turbo lag είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ πιθανό να είναι αρκετά αισθητό στον εν λόγω κινητήρα λώγο της μικρότερης στατικής συμπίεσης και κατα συνέπεια της θερμικής ενέργειας/καυσαέρια που αποδίδωνται στις χαμηλές στροφές.Και πάλι, συγκρίνουμε "όμοιους" κινητήρες όπως ο 200αρης, και όχι με Μ3 ή EVO.Εαν η διαφορα 200 στροφων για πληρη πιεση εσενα σου μεταφραζετε σαν 'turbo lag', παω πασο...Παντως το νεο Cupra που εχει και λιγοτερη πιεση, δεν εχει ουτε υποψια αδρανειας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted January 9, 2007 Author Report Share Posted January 9, 2007 Εαν η διαφορα 200 στροφων για πληρη πιεση εσενα σου μεταφραζετε σαν 'turbo lag', παω πασο...Παντως το νεο Cupra που εχει και λιγοτερη πιεση, δεν εχει ουτε υποψια αδρανειας. Δέν έχω οδηγήσει κανένα απο τα παραπάνω. Αυτοί που έχουν όμως το S3 λένε για turbo lag. ¶ν έχεις αλλή άποψη και το έχεις διαπιστώσει ο ίδιος, πάω πάσσο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
-KOSTAS- Posted January 10, 2007 Report Share Posted January 10, 2007 Δέν έχω οδηγήσει κανένα απο τα παραπάνω.Αυτοί που έχουν όμως το S3 λένε για turbo lag. ¶ν έχεις αλλή άποψη και το έχεις διαπιστώσει ο ίδιος, πάω πάσσο. Για το νεο Cupra εχω αποψη, για το S3 οχι, αλλα δεν πιστευω οτι μπορει να εχει τετοιο 'προβλημα', τουλαχιστον οχι στο βαθμο που μπορει να το αντιλαμβανεσε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted January 10, 2007 Report Share Posted January 10, 2007 Τι να λέμε τώρα... Υπάρχει κάποιος που να είχε 50.000¤ και να μην έπαιρνε κανένα Ενο ή κανένα S3; Γιατί, εμείς που δεν έχουμε και τα βλέπουμε από μακριά, μπορούμε εύκολα να μιλάμε εκ του ασφαλούς. Αν είχαμε το πορτοφόλι πάντως, τα σχόλια μας θα ήταν διαφορετικά... Πάντως έναν παραδέχομαι από όσους ξέρω. Και τα λεφτά είχε και το S3 οδήγησε, αλλά τελικά κράτησε το GTI του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
-KOSTAS- Posted January 10, 2007 Report Share Posted January 10, 2007 Τι να λέμε τώρα... Υπάρχει κάποιος που να είχε 50.000¤ και να μην έπαιρνε κανένα Ενο ή κανένα S3; Γιατί, εμείς που δεν έχουμε και τα βλέπουμε από μακριά, μπορούμε εύκολα να μιλάμε εκ του ασφαλούς. Αν είχαμε το πορτοφόλι πάντως, τα σχόλια μας θα ήταν διαφορετικά...Δε θα ελεγα οτι παιζει τοσο μεγαλο ρολο το πορτοφολι οταν συζητας για τετοια αυτοκινητα.Το λεω με την εννοια οτι ενα καποιος ενδιαφερεται για ενα αυτοκινητο των 50.000ευρω, ειναι δεδομενο οτι θα ξεκινησει να το ψαχνει. Στο ψαξιμο λοιπον θα διαπιστωσει τον πολεμικο χαρακτηρα του EVO, με το καταπληκτικο κρατημα, (αλλα μονο απο τον πολυ γνώστη οδηγο {1%}), την ομαλη δυναμη και τον κυριλε χαρακτηρα του S3, αλλα δε θα κλεισει τα ματια στο απιστευτα ομοιογενες και σχεδον 'ηλεκτρικο' BMW 330ci, ουτε στο Mazda 626 MPS, ενω σιγουρα θα τον προβληματισει αρκετα και το Vectra OPC. Δυστυχως ή ευτυχως, στα συγκεκριμενα χρηματα οι επιλογες ειναι τοσο πολλες, που κατανταει πονοκεφαλος. Ωραιος πονοκεφαλος βεβαια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted January 10, 2007 Author Report Share Posted January 10, 2007 Τι να λέμε τώρα... Υπάρχει κάποιος που να είχε 50.000¤ και να μην έπαιρνε κανένα Ενο ή κανένα S3; Γιατί, εμείς που δεν έχουμε και τα βλέπουμε από μακριά, μπορούμε εύκολα να μιλάμε εκ του ασφαλούς. Αν είχαμε το πορτοφόλι πάντως, τα σχόλια μας θα ήταν διαφορετικά... Πάντως έναν παραδέχομαι από όσους ξέρω. Και τα λεφτά είχε και το S3 οδήγησε, αλλά τελικά κράτησε το GTI του. Για τον Nightangel λές;; Τελικά δέν το πήρε το S3;;; Χμμμ...Είμαι περίεργος να ακούσω τί έχει να πεί.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted January 10, 2007 Report Share Posted January 10, 2007 δε ψηθηκε ουτε ο angel..? τον φανταζομαι σε videaki στο you tube και να εξηγει τα υπερ κ τα κατα του S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted January 10, 2007 Report Share Posted January 10, 2007 (edited) χαχαχαχχαχα ρε ounk τι λακαμα εισαι! σαπιλααααααααααααααααααααα οσο για τον night ερχετε το καλο το 10.... Edited January 11, 2007 by dubbeR_xronis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted January 12, 2007 Report Share Posted January 12, 2007 Για τον Nightangel λές;;Τελικά δέν το πήρε το S3;;; Χμμμ...Είμαι περίεργος να ακούσω τί έχει να πεί.... Η περιέργεια σκότωσε την γάτα... Την τελευταία φορά που μιλήσαμε, είχε αλλάξει γνώμη. Το είδε, το οδήγησε και δεν έμεινε ικανοποιημένος καθόλου από το αυτοκίνητο. Βασικά αν θυμάμαι καλά, το κύριο μειονέκτημα του, εκτός από το χρηματικό ( γιατί με τα extra που ήθελε εκείνος, φούσκωνε επικίνδυνα ο λογαριασμός ), είναι και ότι το αυτοκίνητο δεν έχει χώρους. Για έναν οικογενειάρχη είναι το πιο βασικό. Το μισό πορτ μπαγκάζ από το Golf και οι πίσω θέσεις πολύ περιορισμένες. Δεν χώραγε το παιδικό κάθισμα της Recaro. . Και του φάνηκε και πολύ ήμερο και αργό σε σχέση με το GTI του. ------------------------------------------------------------------------------------ οσο για τον night ερχετε το καλο το 10.... Δεν είναι φανατικός αυτών των αυτοκινήτων. Μάλλον για κανένα S4- RS4 τον βλέπω να κάνει οικονομίες. Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...