Jump to content
konstantinos passat

Τι δυνατες λυσεις υπαρχουν?

Recommended Posts

Τι δυνατες λυσεις υπαρχουν για το πισω σετ των φρενων?

Θελω να βαλω αεριζομενα και μεγαλυτερα σε διαμετρο.

Αυτα του S3 μπαινουν?Τι αλλαγες θελει?Κοστος?

Link to comment
Share on other sites

Λύσεις υπάρχουν πολλές, είτε με την δική σου δαγκάνα, είτε με δαγκάνα από 225/180PS, είτε κλπ κλπ (τετραπίστονες/διπίστονες)

Εγώ σου προτείνω να επισκευτείς ή να μιλήσεις με τον Βασίλη Σιδέρη από τα Καλύβια (Competition Brakes - 2299048251), ο άνθρωπος αυτός έχει δώσει λύσεις σε πολλά VAG, Ferrari, Porsche, Subaru, BMW, Honda που βολτάρουν σχετικά σβέλτα σε πριοδικά, πίστες και στην νυχτερινή Αθήνα κλπ κλπ.

Να φανταστείς ότι εγώ εκεί απευθύνθηκα για την τοποθέτηση του Brembo Gran Turismo kit και εκεί θα απευθυνθώ και για τα πίσω φρένα....

Link to comment
Share on other sites

Λύσεις υπάρχουν πολλές, είτε με την δική σου δαγκάνα, είτε με δαγκάνα από 225/180PS, είτε κλπ κλπ (τετραπίστονες/διπίστονες)

Εγώ σου προτείνω να επισκευτείς ή να μιλήσεις με τον Βασίλη Σιδέρη από τα Καλύβια (Competition Brakes - 2299048251), ο άνθρωπος αυτός έχει δώσει λύσεις σε πολλά VAG, Ferrari, Porsche, Subaru, BMW, Honda που βολτάρουν σχετικά σβέλτα σε πριοδικά, πίστες και στην νυχτερινή Αθήνα κλπ κλπ.

Να φανταστείς ότι εγώ εκεί απευθύνθηκα για την τοποθέτηση του Brembo Gran Turismo kit και εκεί θα απευθυνθώ και για τα πίσω φρένα....

Mπορεις να γινεις λιγο πιο συγκεκριμενος?Οτι υπαρχουν πολλες λυσεις το ξερω.χεχεχε.

Απλα θελω να δω ποσο υλοποιησιμες ειναι.

Προσανατολιζομαι για αλλες δαγκανες και αεριζομενα πισω κυριως.Αυτος ειναι ο σημαντικοτερος λογος.

Τα καλυβια που ειναι??οεο?? :thumbsup:

Σε σχετικη ερωτηση για το αν μπαινει το S3 System πισω εχω παρει διαφορετικες απαντησεις και εχω κολλησει.

Link to comment
Share on other sites

Κωνσταντίνε τα Καλύβια είναι ένα ή δύο φανάρια πριν την ευθεία της Μαρκοπούλου, όπου γίνονται οι κόντρες...

Οι δαγκάνες του S3 δεν προσαρμόζονται σε 1.8T με κίνηση μπροστά λέει ένα πουλάκι! Αν θες να βάλεις αεριζόμενους δίσκους ντε και καλά πίσω τότε θα πρέπει να βρεις δαγκάνα από Golf GTI 180PS, Octavia RS και Leon Cupra. Εκεί βέβαια μπορείς να παίξεις με μεγαλύτερη διάμετρο δίσκου, πράγμα που γίνεται και με την μαμά δαγκάνα (μέχρι 308mm αν θυμάμαι καλά μπορείς να βάλεις). Τώρα αν έχεις κάτι άλλο στο μυαλό σου, ο άνθρωπος που προανέφερα μπορεί να δώσει λύση σε κάθε ερώτηση σου.

Link to comment
Share on other sites

Κωνσταντίνε τα Καλύβια είναι ένα ή δύο φανάρια πριν την ευθεία της Μαρκοπούλου, όπου γίνονται οι κόντρες...

Οι δαγκάνες του S3 δεν προσαρμόζονται σε 1.8T με κίνηση μπροστά λέει ένα πουλάκι! Αν θες να βάλεις αεριζόμενους δίσκους ντε και καλά πίσω τότε θα πρέπει να βρεις δαγκάνα από Golf GTI 180PS, Octavia RS και Leon Cupra. Εκεί βέβαια μπορείς να παίξεις με μεγαλύτερη διάμετρο δίσκου, πράγμα που γίνεται και με την μαμά δαγκάνα (μέχρι 308mm αν θυμάμαι καλά μπορείς να βάλεις). Τώρα αν έχεις κάτι άλλο στο μυαλό σου, ο άνθρωπος που προανέφερα μπορεί να δώσει λύση σε κάθε ερώτηση σου.

Οποτε τις δαγκανες απο το S3 τις ξεχναμε.

Θα πρεπει να βρω απο αυτα που λες.

Με την δικια μου μαμα δαγκανα,μπορω απλα να βαλω μεγαλυτερη διαμετρο δισκου???

Αξιζει στην τελικη η ολη κινηση ή μ@λ@κιες??

Το θεμα της αναβαθμισης του πισω συστηματος εχει προκυψει λογω της αντικαταστασης και του μπροστινου.

Η πιο απλη και οικονομικη λυση απο ολες,για πισω,ειναι δισκοι τρυπητοι ιδιας διαστασης,σωληνακια,τακακια,υγρα.Σωστα?

Link to comment
Share on other sites

Η πιο λογική λύση(μάλλον φθηνότερη) για upgrade του συστήματος πέδησης είναι να εγκατασταθούν μπροστινοί δίσκοι 288mm x 25mm που έχει το Passat με δίσκους από AUDI A8 με διάσταση 312mm x 25mm (8D0-615-301-J ) και χρήση caliper brackets από AUDI TT quarto (8N0-615-125).

Ορισμένοι tuners χρησιμοποιούν callipers από την porche boxer (τετραπίστονες).

Για πίσω,μιας και μάλλον είσαι FWD ,οπόταν δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις πίσω δίσκους από από Α8 ή S4..πηγενε εδώ για περισσότερα... http://www.ecstuning.com

Ps.. πρέπει να έχει ζάντα μεγαλύτερη από 16 ίντσες

Link to comment
Share on other sites

Κωνσταντίνε, τις δαγκάνες του S3 τις ξεχνάς και θα πρέπει να ψάξεις από τα μοντέλα που ανέφερα σε προηγούμενο post. (πάντα με βάση τις απόψεις γνωστών tuners σε φρένα)

Με την δική σου, μαμά δαγκάνα μπορείς να φτάσεις 302mm ή 308mm διάμετρο δίσκου.

Το αν αξίζει αυτή η κίνηση μόνο εσύ μπορείς να το κρίνεις. Αισθητικά σίγουρα αξίζει, πρακτικά...

Τέλος η πιο απλή και οικονομική λύση είναι μάλον αυτή που αναφέρεις, δισκοι τρυπητοι ιδιας διαστασης,σωληνακια,τακακια,υγρα. Η οποία φυσικά πρέπει να έχει ακολουθηθεί και μπροστά!

Link to comment
Share on other sites

Η πιο λογική λύση(μάλλον φθηνότερη) για upgrade του συστήματος πέδησης είναι να εγκατασταθούν μπροστινοί δίσκοι 288mm x 25mm που έχει το Passat με δίσκους από AUDI A8 με διάσταση 312mm x 25mm (8D0-615-301-J ) και χρήση caliper brackets από AUDI TT quarto (8N0-615-125).

Ορισμένοι tuners χρησιμοποιούν callipers από την porche boxer (τετραπίστονες).

Για πίσω,μιας και μάλλον είσαι FWD ,οπόταν δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις πίσω δίσκους από από Α8 ή S4..πηγενε εδώ για περισσότερα... http://www.ecstuning.com

Ps.. πρέπει να έχει ζάντα μεγαλύτερη από 16 ίντσες

Απο το εν λογω site που μου προτεινεις ειχα ψαξει κι εγω,αλλα τελικα το κιτ των πισω με δισκο 308mm δεν βγαινει πλεον για το δικο μου μοντελο. ;):cry:

Οσον αφορα τα μπροστινα εχει παραγγελθει κιτακι το οποιο θα βρισκεται στην Ελλαδα την Δευτερα του Πασχα και πιστευω να εγκατασταθει εντος της εβδομαδος... :whistling::whistling:

Κωνσταντίνε, τις δαγκάνες του S3 τις ξεχνάς και θα πρέπει να ψάξεις από τα μοντέλα που ανέφερα σε προηγούμενο post. (πάντα με βάση τις απόψεις γνωστών tuners σε φρένα)

Με την δική σου, μαμά δαγκάνα μπορείς να φτάσεις 302mm ή 308mm διάμετρο δίσκου.

Το αν αξίζει αυτή η κίνηση μόνο εσύ μπορείς να το κρίνεις. Αισθητικά σίγουρα αξίζει, πρακτικά...

Τέλος η πιο απλή και οικονομική λύση είναι μάλον αυτή που αναφέρεις, δισκοι τρυπητοι ιδιας διαστασης,σωληνακια,τακακια,υγρα. Η οποία φυσικά πρέπει να έχει ακολουθηθεί και μπροστά!

Τα παμε.Παει το θεμα S3.Το ξεχναμε. :rolleyes:

Αποτι καταλαβαινω που λες,μαλλον μονο αισθητικο θα ειναι το κερδος.Οποτε προσανατολιζομαι για την τελευταια και οικονομικοτερη λυση που ειχα προτεινει.

Α,και κατι αλλο,για να μπει στην δικια μου δαγκανα 308 πχ,θελει αλλαγη της βασης της για να χωρεσει λογικα ε?

Link to comment
Share on other sites

Θα χρειαστείς και άλλες βάσεις για τις δαγκάνες αν σκέφτεσαι να βάλεις δίσκο 308mm πίσω.

Τι κιτ περιμένεις για μπροστά?

Link to comment
Share on other sites

Θα χρειαστείς και άλλες βάσεις για τις δαγκάνες αν σκέφτεσαι να βάλεις δίσκο 308mm πίσω.

Τι κιτ περιμένεις για μπροστά?

Καλα υπολογιζα τοτε.

Βασικα για πισω θα κινηθω σε αλλη λυση απο την οικονομικη που ανεφερα μονο αν μπαινει χωρις ιδιαιτερες πατεντες και μετατροπες και παντα σε λογικα οικονομικα πλαισια.

Αλλιως ειπαμε...Κλασικα και οικονομικα :mellow:

Εχω παραγγειλει Porsche 4πιστονα με δισκους 332

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους. Ξεθάβω αυτό το παλιό θέμα γιατί η ερώτηση είναι η ίδια: "Τι δυνατές λύσεις υπάρχουν?". Μετά από μόλις 24.000χλμ και 3 μήνες με το πρόγραμμα, τα πίσω τακάκια το είπαν το ποιήμα, και θέλουν ΑΜΕΣΑ αλλαγή. Αρχικά σκέφτηκα να βάλω πάλι τα μαμά, αλλά μετά μου μπήκαν σκέψεις ότι σε καμιά 10.000χλμ θα θέλουν πάλι αλλαγή. Τι προτείνετε για κάτι λίγο καλύτερο αλλά οικονομικό? Από ότι κατάλαβα διαβάζοντας αυτό το θέμα (και 1-2 ακόμη σε αυτή την κατηγορία θεμάτων), είναι το να πάω σε κάποιο aftermarket τακάκι με πιο σκληρή πάστα? Έτσι όμως δεν κινδυνεύουν οι δίσκοι μου από πρόωρη φθορα? Θα μπορούσα να βάλω κάτι πιο μεγάλο σε διάσταση από κάποιο μοντέλου του ομίλου VAG? Δεν θέλω όμως να αρχίσω τις πατέντες και τις ριζικές αλλαγές (άκρα κλπ), θέλω κάτι που θα βγάλω δίσκο/δαγκάνα (ίσως) και θα μπει σαν εργοστασιακό κάτι μεγαλύτερο επάνω...

Να διευκρινίσω ότι μιλάω για το 2.0TFSI μοντέλο 2007. Από χώρο πιστεύω υπάρχει αρκετός, αφού φοράω 18άρες...

ΥΓ: Λίγο άσχετο με το θέμα (αφού μιλάμε για πίσω φρένα εδώ), αλλά για aftermarket σύστημα κομπλέ, μεταξύ Brembo, Galfer, AP κλπ, υπάρχει κάποια μάρκα από αυτές που συνεργάζεται καλύτερα με τα VW μας?

Link to comment
Share on other sites

είναι το να πάω σε κάποιο aftermarket τακάκι με πιο σκληρή πάστα? Έτσι όμως δεν κινδυνεύουν οι δίσκοι μου από πρόωρη φθορα? Θα μπορούσα να βάλω κάτι πιο μεγάλο σε διάσταση από κάποιο μοντέλου του ομίλου VAG? Δεν θέλω όμως να αρχίσω τις πατέντες και τις ριζικές αλλαγές (άκρα κλπ), θέλω κάτι που θα βγάλω δίσκο/δαγκάνα (ίσως) και θα μπει σαν εργοστασιακό κάτι μεγαλύτερο επάνω...

Να διευκρινίσω ότι μιλάω για το 2.0TFSI μοντέλο 2007. Από χώρο πιστεύω υπάρχει αρκετός, αφού φοράω 18άρες...

ΥΓ: Λίγο άσχετο με το θέμα (αφού μιλάμε για πίσω φρένα εδώ), αλλά για aftermarket σύστημα κομπλέ, μεταξύ Brembo, Galfer, AP κλπ, υπάρχει κάποια μάρκα από αυτές που συνεργάζεται καλύτερα με τα VW μας?

γειασας...

μονο πισω δεν θα εβαζα μεγαλιτερα φρενα γιατι το αμαξι θα χασι τιν ισοροπια σε ενα γερο φρεναρισμα!!!

γενικα τετιες δοκιμες δεν θα εκανα σαν ασκετος μονο απο ατομα με εμπιρια.

πιο σκλιρα τακακια παλι δεν λει γιατι αλαζι το μ απο τα φρενα.

για να τα εφθαρε σε 10000χλμ. κατι δεν παι καλα δεν φταιει οτι ειναι μικρα σε διαμετρο η κατι παρομιο....

Link to comment
Share on other sites

Δε μας λες και τα μπροστινα καθε ποτε τα αλλαζεις;Μηπως το στυλ οδηγησης σου ειναι τετοιο που αλλαζεις συχνα τακακια; ;)

Link to comment
Share on other sites

Και ΄γω πιστεύω ότι πολύ γρήγορα φθαρήκαν τα πισω τακάκια σου.Μήπως χρησιμοποιείς συχνά το auto-hold;Μια πολύ καλή λύση κατά τη γνώμη μου σε aftermarket είναι τα τακάκια της ΤΑΧΤΑR.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν σας έχω μπερδέψει που συνέχισα το θέμα του Κωσταντίνου... Φαντάζομαι πως μιλάμε για το δικό μου αμάξι τώρα, ε? ;)

Λοιπόν, εγώ το αμάξι το έχω από τον Μαίο του 2007, έχω κάνει 24.200χλμ, δεν χρησιμοποιώ ΠΟΤΕ το Auto Hold και δεν έχω αλλάξει ΚΑΜΙΑ φορά τακάκια μέχρι τώρα. Από το Νοέμβριο το αμάξι έχει δυναμώσει στα 240PS κι έχει κάνει από τότε περίπου 9.000χλμ. Η μεγαλύτερη καταπόνηση φαντάζομαι είναι όταν φρενάρω (σχεδόν καθημερινά) στην Εγνατία Οδό από 200+χλμ στα 120, όταν κάποιος "οδηγάρας" μπαίνει στην αριστερή λωρίδα χωρίς να ελέγξει για αυτούς που έρχονται... Επίσης φαντάζομαι ότι κουράζονται και περισσότερο, αφού το σασμάν είναι Tiptronic και όποτε σταματάω πρέπει να έχω το φρένο συνέχεια πατημένο... Επίσης, όταν δεν το έχω στην σπορ επιλογή, από όσα χλμ και να φρενάρω, σταματάω με τα φρένα και μόνο, αφού το σασμάν δεν κατεβάζει ταχύτητες και δεν βοηθάει στο φρενάρισμα ο κινητήρας... Οπότε συνοψίζοντας:

1. 24.200χλμ χωρίς αλλαγή τακάκια

2. Πολλά φρεναρίσματα από 200χλμ+

3. Συνέχεια πατημένο φρένο όταν σταματάω λόγω Tiptronic

4. Φρεναρίσματα χωρίς να βοηθάει ο κινητήρας

5. +40PS τα τελευταία 9.000χλμ

Έχοντας όλα τα παραπάνω σαν δεδομένα και πιθανές αιτίες φθοράς των φρένων, θα ήθελα την γνώμη σας για μια λύση που θα με βοηθήσει να μην αλλάζω τακάκια κάθε 10.000χλμ (γιατί φαντάζομαι ότι η φθορά των επόμενων δεν θα είναι στις 24.000χλμ αλλά αρκετά γρηγορότερα).

Πολύ θα ήθελα την αναβάθμιση των φρένων μπροστά-πίσω με aftermarket προϊόν, αλλά όταν ακούω για κόστη των 4-5 χιλλιάδων, δεν παίζει να γίνει τώρα στα κοντά... ;) Γι αυτό και όταν ανέφερα πιο πάνω ότι υπάρχει χώρος (από θέμα ζάντας) είχα στο μυαλό κάποιο σετ (μπροστά πίσω) από κάποιο αμάξι παραγωγής του VAG πιο δυνατό και με μεγαλύτερα φρένα... Εν τω μεταξύ, τα μπροστά τακάκια έχουν ακόμη 6-7mm ψωμί, ενώ τα πίσω είναι στο 1mm, οριακά από το να μην μείνει τίποτα... :S

EDIT: (20/02/08)

Χθες άλλαξε τελικά τα πίσω τακάκια με ίδια με τα μαμά. Δεν υπήρχε άλλος χρόνος για να αποφασίσω για κάτι καλύτερο. Αυτά που είχα ήταν σε ελεϊνή κατάσταση (δείτε τη φώτο). Είπα στου μηχανικού μου να ψάξει για σετ φρένων (μπροστά-πίσω) από άλλο πιο δυνατό αμάξι του ομίλου. Πίσω βέβαια έχουμε και την ηλεκτρική δαγκάνα, οπότε φαντάζομαι ότι πρέπει να βρω αμάξι με ηλεκτρικό χειρόφρενο πίσω. Εκτός από το Passat και το Golf V, ποιό άλλο έχει τέτοιο χειρόφρενο? Γνωρίζετε?

19022008gf0.jpg

Edited by Νίκος
Link to comment
Share on other sites

εγώ ψάχνω ένα κίτ φρένων μπροστά για το Passat 1.8T 1999-2000, ψάχνω σε κανένα Brembo η Galfer h Tarox 4πίστονη δαγκάνα μροστά αλλα δεν θέλω παραπάνω απο 1500 ευρώ και με μια μεγαλήτερη διάσταση απο την ήδη υπάρχων μαμά δισκόπλακα... (πόσο είναι σε αυτά τα Passat?) στο Polo που ασχολουμε κατα κόρων ξέρω αλλα εδώ στα Passat δεν έχω πολυ ασχολιθεί... Τι έχετε να προτείνετε φίλοι μου?

Link to comment
Share on other sites

Τα μαμα μπροστα απο δισκοπλακα ειναι 288

Μπορεις να βαλεις μεχρι αυτα τα λεφτα που λες σε καινουριες τις Brembo Junior με 323 δισκο

Νομιζω βγαζει και η galfer αντιστοιχη προταση σε αυτα τα χρηματα.

Link to comment
Share on other sites

Ορεά... αυτα θα μπούνε... και θα δέσει εκει το γλυκό... ;)

Παιδια απορία... ξέρει κανεις την διάσταση των πίσω δίσκο φρένων του Passat 1.8T? επίσεις κάνουν τα φρένα απο Polo 9N3 GTi ? ειναι μεγαλήτερα του GTi τα πίσω απο το Passat? επίσεις τι λίσεις δίνετε για τα πίσω φρένα με μεγαλήτερο διάμετρο δίσκου στην ίδη μαμα δαγκανα? Ευχαριστώ...

Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

τελικά για μπροστά παράγγειλα ένα κιτ Brembo 4πίστονες με 328mm δίσκους 1538 ευρώ. και πίσω τρυπητούς δίσκους.

Link to comment
Share on other sites

πιστεύω παρασκευή η δευτέρα τρίτη θα έχετε νέα επί του θέματος.

Link to comment
Share on other sites

μπένει ποιο μεγάλη δισκόπλακα απο την 256άρα με την υπάρχουσα δαγκάνα η πρέπει να μπει το setup από S3? η κάποιο άλο που να έχει μεγαλήτερη διάμετρο και λογικά μεγαλήτερη δαγκάνα?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.