Guest m_arch Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 Παιδιά σκέφτομαι να αγοράσω ένα μινι κουπερ και έμαθα ότι έχει κιντήρα με μονό εκκεντροφόρο! Τι παίζει με αυτή την περίπτωση? Ξέρει κανείς? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 ειναι 8βαλβιδο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pacific Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 Θα δώσεις το golf για να πάρεις mini cooper ??? Είναι και λίγο γυναικείο σαν αμάξι ρε σί... Σόρρυ για το off topic. Χρόνη βγαίνει σε 8v το mini ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 γινετε να εχει 16 βαλβιδες με 1 εκκ? δεν το εχω ακουσει.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 γινετε να εχει 16 βαλβιδες με 1 εκκ? δεν το εχω ακουσει.. Ναι ναιιιι 8κυλινδρος Αμερικανικος κινητηρας με....κοκορακια!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Menios Posted May 10, 2006 Report Share Posted May 10, 2006 Υπάρχουν 16βάλβιδα με 1 εκκεντροφόρο. Το συνηθίζουν οι Γιαπωνέζοι (Honda, Mitsubishi, Mazda). Ακόμα και το νέο Civic με τον 1,8 και 140hp είναι 16βάλβιδο με μονό εκκεντροφόρο. Δεν είναι παράξενο ούτε σχεδιαστικά δύσκολο. Απλά έχει 16 έκκεντρα αντί 8. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
proudbugowner Posted May 10, 2006 Report Share Posted May 10, 2006 Και οι παλιές Porsche δεν είχαν 6x2=12 βαλβίδες με 1 εκκεντροφόρο και ωστήρια με κοκκοράκια; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted May 12, 2006 Report Share Posted May 12, 2006 (edited) Και οπως ειπε πολυ σωστα ο Menios για τα Χοντα, παρτε ενα σαιτ με πολυ μικρη αναφορα, αλλα εχει ενα σχηματακι το οποιο ξεκαθαριζει καπως το τοπιο οταν καποιος αναρωτιεται: "μα καλα, 1 εκκεντροφορος για 16 βαλβιδες? " .. Πηγη και μετα SOHC. @proudbugowner : Σωστα, οριστε ενα παραδειγμα για την 911 Turbo:It even still has but 12 valves and single overhead cams Και η πηγη. Edited May 12, 2006 by koukouroukou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G.P. Posted May 13, 2006 Report Share Posted May 13, 2006 γινετε να εχει 16 βαλβιδες με 1 εκκ? δεν το εχω ακουσει.. Ουτε και εγω το ξερα ε r c τι μαθαινεις εδω μεσα.............. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TAKHS Posted May 14, 2006 Report Share Posted May 14, 2006 Ουτε και εγω το ξερα ε r c τι μαθαινεις εδω μεσα.............. ΤΟ ΜΙΝΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΝΑ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟ ΕΙΝΑΙ 8ΒΑΛΒΙΔΟ. ΤΟ ΜΙΝΙ ΣΤΑ 1.6 ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΕ 8ΒΑΛΒΙΔΟ ΜΟΤΕΡ ΣΤΑ 90PS ΚΑΙ ΜΕ 16V ΜΟΤΕΡ ΣΤOYΣ 115PS. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ HONDA, MITSUBISHI ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 16V ΜΕ ΕΝΑΝ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟ ΑΛΛΑ ΜΕ ΔΥΟ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΝΑ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗ...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted May 14, 2006 Report Share Posted May 14, 2006 ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ HONDA, MITSUBISHI ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 16V ΜΕ ΕΝΑΝ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟ ΑΛΛΑ ΜΕ ΔΥΟ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΝΑ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗ...... Τι εννοεις με εναν επικεφαλη? Κοιτα τι βρηκα: " SOHC VTEC As popularity and marketing value of the VTEC system grew, Honda applied the system to SOHC engines, which shares a common camshaft for both intake and exhaust valves. " --> SOHC VTEC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G.P. Posted May 14, 2006 Report Share Posted May 14, 2006 ΤΟ ΜΙΝΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΝΑ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟ ΕΙΝΑΙ 8ΒΑΛΒΙΔΟ. ΤΟ ΜΙΝΙ ΣΤΑ 1.6 ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΕ 8ΒΑΛΒΙΔΟ ΜΟΤΕΡ ΣΤΑ 90PS ΚΑΙ ΜΕ 16V ΜΟΤΕΡ ΣΤOYΣ 115PS. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ HONDA, MITSUBISHI ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 16V ΜΕ ΕΝΑΝ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟ ΑΛΛΑ ΜΕ ΔΥΟ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΝΑ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗ...... Πιστευω πως δεν ειναι μονο ο ενας επικεφαλης αλλα και οι δυο γιαυτο λεγονται ΕΕΚ νομιζω πως δεν υπαρχει κινητηρας με εναν επικεφαλης μονον και ο αλλος που ειναι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atrias Posted May 17, 2006 Report Share Posted May 17, 2006 καλή ερώτηση! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted May 17, 2006 Report Share Posted May 17, 2006 Ρε παιδια την φωτο επανω στο προηγουμενο ποστ μου δεν την βλεπετε? Αν ναι, τι βλεπετε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atrias Posted May 17, 2006 Report Share Posted May 17, 2006 1 εκκεντροφόρο για 4 βαλβίδες οκ αυτό για το οποίο ρωτάω εγώ είναι πως να γίνεται να έχεις δύο εκκεντροφόρους και μόνο ο ένας να είναι επικεφαλής όπως είπε κάποιος πιο πάνω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted May 17, 2006 Report Share Posted May 17, 2006 Atrias το ρωτησα πριν αρκετα ποστς αλλα απαντηση δεν πηρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Menios Posted May 26, 2006 Report Share Posted May 26, 2006 (edited) Δεν υπάρχει απάντηση διότι δεν υπάρχει κινητήρας με έναν επικεφαλή και έναν πλάγιο! Ή το ένα ή το άλλο! Είναι σαν να λέμε να έχει ένα αυτοκίνητο ηλεκτρικό παράθυρο οδηγού και μηχανικό (μανιβέλα) συνοδηγού. Κάποτε τα αυτοκίνητα έβγαιναν με ένα πλάγιο εκκεντροφόρο (κινητήρες με 2 βαλβίδες στον κύλινδρο). Μέχρι που εμφανίστηκαν οι επικεφαλής. Από εκεί και ύστερα σιγά-σιγά όλοι οι κατασκευαστές άρχισαν να χρησιμοποιούν τους επικεφαλής διότι σε σχέση με τον πλάγιο μόνο πλεονεκτήματα έχει. Το μόνο πλεονέκτημα του ενός εκκεντροφόρου σε 16βαλβάδιδο κινητήρα είναι το χαμηλότερο κόστος κατασκευής. Edited May 26, 2006 by Menios Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bassakos Posted May 26, 2006 Report Share Posted May 26, 2006 υπαρχουν και 8V με 2 εκκεντροφορους! alfa Romeo 1.8ts 8V 129 πσ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Menios Posted May 29, 2006 Report Share Posted May 29, 2006 (edited) υπαρχουν και 8V με 2 εκκεντροφορους! alfa Romeo 1.8ts 8V 129 πσ ...και όχι μόνο. Fiat 1.6 Και 2.0 στα 131 και 132, Lancia Beta και μετά Trevi. Μιλάμε για τα τέλη της δεκαετίας του '70! Είχα την τύχη να οδηγήσω ένα 131 2.0 με 2 διπλά 45άρια Weber, εκκεντροφόρους Alquatti και κοντό διαφορικό και τα μυαλά στα κάγκελα! Απίστευτη δύναμη αλλά και ροπή από τις 2.000 rpm. Ξεκίναγε κανονικά με 3η!!! Όπου ήθελες το γύρναγες. Αμεσότητα στο γκάζι. Όχι ξενέρωτο ηλεκτρονικό γκάζι. Τι μου θυμήσατε τώρα... Edited May 29, 2006 by Menios Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAPASOUZAS Posted February 12, 2007 Report Share Posted February 12, 2007 As popularity and marketing value of the VTEC system grew, Honda applied the system to SOHC engines, which shares a common camshaft for both intake and exhaust valves οπως ανεφερε ο κουκουρουκου.Αυτο ισχυει στο συγκεκριμενο μοτερ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...