polo_6566 Posted November 1, 2009 Report Share Posted November 1, 2009 το cc που εβαλαν ειναι πληρως συμβατο με τον εγκεφαλο τιμονιου.το ελεγξαν με τον vin.η εγκατασταση επισης ειναι ενταξει οπως με διαβεβαιωσαν.δεν μπορεσαν να κανουν την κωδικοποιηση.προσπαθησαν αρκετες ωρες αλλα τιποτα.δεν λενε μπαρουφες γιατι ημουν μπροστα ολες αυτες τις ωρες και εβλεπα τι εκαναν.μου ειπαν οτι πρεπει να επικοινωνησουν με γερμανια να παρουν κωδικο,μετα να συνδεθουν με κοσμοκαρ,η κοσμοκαρ να τους δωσει τον κωδικο και τελος αυτοι να τον περασουν.μιλαμε για τρελα πραγματα!τωρα το εχω κοτσαρισμενο στο τιμονι αλλα δεν δουλευει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted November 1, 2009 Report Share Posted November 1, 2009 το cc που εβαλαν ειναι πληρως συμβατο με τον εγκεφαλο τιμονιου.το ελεγξαν με τον vin.η εγκατασταση επισης ειναι ενταξει οπως με διαβεβαιωσαν.δεν μπορεσαν να κανουν την κωδικοποιηση.προσπαθησαν αρκετες ωρες αλλα τιποτα.δεν λενε μπαρουφες γιατι ημουν μπροστα ολες αυτες τις ωρες και εβλεπα τι εκαναν.μου ειπαν οτι πρεπει να επικοινωνησουν με γερμανια να παρουν κωδικο,μετα να συνδεθουν με κοσμοκαρ,η κοσμοκαρ να τους δωσει τον κωδικο και τελος αυτοι να τον περασουν.μιλαμε για τρελα πραγματα!τωρα το εχω κοτσαρισμενο στο τιμονι αλλα δεν δουλευει Ερωτησεις 1.Η σκληρότητα του τιμονιού ειναι όπως πριν 2.Σου ανάβει κάποιο λαμπάκι στο πινακα ελέγχου 3.Εχεις vagcom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted November 1, 2009 Report Share Posted November 1, 2009 Ερωτησεις 1.Η σκληρότητα του τιμονιού ειναι όπως πριν 2.Σου ανάβει κάποιο λαμπάκι στο πινακα ελέγχου 3.Εχεις vagcom 1-οπως πριν δεν αλλαξε κατι 2-οχι 3-εχω την 704.1 και την 805.4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted November 1, 2009 Report Share Posted November 1, 2009 VAGCOM έχεις να κάνεις μιά προσπάθεια μόνος σου ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted November 1, 2009 Report Share Posted November 1, 2009 εχω Κωστα,θα διαβασω τις οδηγιες σου και θα το προσπαθησω.ελπιζω να μην κανω καμια μαλακια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted November 1, 2009 Report Share Posted November 1, 2009 εχω Κωστα,θα διαβασω τις οδηγιες σου και θα το προσπαθησω.ελπιζω να μην κανω καμια μαλακια Προχώρα και κάνε τα παρακάτω βήματα 1) Address 16 : Κωδικοποίηση τιμονιού (όπως ξέρεις ήδη) 2) Λάβε υπόψη σου και αυτό 3) Κάνε και μια ενεργοποίηση όπως έχω αναφέρει εδώ 4) Να δοκιμάσεις το Cruise Control ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ και ταχύτητα > 30 χιλ/ω Κώστας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKITAS TSI Posted November 1, 2009 Report Share Posted November 1, 2009 Nα σου πω κι'γω καποια πραγματακια αφου τα'χω φρεσκα. Κατ'αρχην θελει 2 κωδικοποιησεις,μια για να παρει εντολη η μηχανη με την εντολη 11463 και αλλη μια η οποια και θελει ψαξιμο. Τι κωδικο σου δινει στο steering wheel?? Eπιπλεον μετα απο καθε διαφορετικο κωδικο θελει να βγαλουμε τα κλειδια απο το διακοπτη και να τα ξαναβαζουμε και να κανουμε το test drive με το laptop στο καθισμα του συνοδηγου ωστε να προβαινεις καθε φορα και σε διαφορετικη κωδικοποιση. Επισης σημειωσε καπου τον αρχικο κωδικο πριν τη κωδικοποιηση ωστε αν δεν τα καταφερεις να τον ξαναβαλεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted November 1, 2009 Report Share Posted November 1, 2009 ολα ενταξει παιδια.φαινεται οτι η περισσοτερη δουλεια ειχε γινει στην αντ/πια αφου πραγματικα δεν χρειαστηκε να κανω και πολλα πραγματα.μου ειχαν αναφερει οτι δεν ξερουν τον κωδικο ωστε να συνδεθουν με τον εγκεφαλο της μηχανης και να περασουν τις εντολες με το vas 5051.το μονο που εκανα εγω λοιπον και δουλεψε αμεσως το cc ηταν να βαλω τον κωδικο 11463 στο adaptation I-II.κατοπιν ολα εγιναν μονα τους αφου δεν χρειαστηκε να κανω τιποτα αλλο.δοκιμασα το cc εν κινησει και δουλευει μια χαρα εμφανιζοντας το γνωστο εικονιδιο στο καντραν με ταχυτητα ανω των 30 χιλ/ωρα.ακολουθως,εκανα και ενα scan για errors και βγηκε καθαρο σε ολα controllers.αυτο που παρατηρησα και αφορα την λειτουργια του cc ειναι οτι δεν ενεργοποιηται με 1η ταχυτητα στο κιβωτιο.δεν γνωριζω αν εχει να κανει με εργοσταστασιακη ρυθμιση ή ειναι καποιο bug απο την κωδικοποιηση αλλα αν καποιος εχει παρατηρησει το ιδιο ή εχει ακουσει κατι γι'αυτο καλο θα ηταν να το ξεκαθαρισουμε μονο και μονο για την ιδεα οτι ισως κατι να φταιει. ευχαριστω πολυ Κωστα για την βοηθεια σου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted November 1, 2009 Report Share Posted November 1, 2009 Μπράβο Ολα καλά λοιπόν. Κώστας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKITAS TSI Posted November 3, 2009 Report Share Posted November 3, 2009 Eτσι ειναι,με την 1η ταχυτητα δεν λειτουργει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted November 3, 2009 Report Share Posted November 3, 2009 ολα ενταξει παιδια.φαινεται οτι η περισσοτερη δουλεια ειχε γινει στην αντ/πια αφου πραγματικα δεν χρειαστηκε να κανω και πολλα πραγματα.μου ειχαν αναφερει οτι δεν ξερουν τον κωδικο ωστε να συνδεθουν με τον εγκεφαλο της μηχανης και να περασουν τις εντολες με το vas 5051.το μονο που εκανα εγω λοιπον και δουλεψε αμεσως το cc ηταν να βαλω τον κωδικο 11463 στο adaptation I-II.κατοπιν ολα εγιναν μονα τους αφου δεν χρειαστηκε να κανω τιποτα αλλο.δοκιμασα το cc εν κινησει και δουλευει μια χαρα εμφανιζοντας το γνωστο εικονιδιο στο καντραν με ταχυτητα ανω των 30 χιλ/ωρα.ακολουθως,εκανα και ενα scan για errors και βγηκε καθαρο σε ολα controllers.αυτο που παρατηρησα και αφορα την λειτουργια του cc ειναι οτι δεν ενεργοποιηται με 1η ταχυτητα στο κιβωτιο.δεν γνωριζω αν εχει να κανει με εργοσταστασιακη ρυθμιση ή ειναι καποιο bug απο την κωδικοποιηση αλλα αν καποιος εχει παρατηρησει το ιδιο ή εχει ακουσει κατι γι'αυτο καλο θα ηταν να το ξεκαθαρισουμε μονο και μονο για την ιδεα οτι ισως κατι να φταιει. ευχαριστω πολυ Κωστα για την βοηθεια σου! ¶ντε μπράβο βρε joop άλλος ένας στην παρέα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted November 3, 2009 Report Share Posted November 3, 2009 Μπράβο joop και από μένα το πήρες το 20άρι στο τέλος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ge@zax Posted November 10, 2009 Report Share Posted November 10, 2009 Τοποθετηθηκε CC στα Γιάννενα με κόστος 130 ευρω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted November 10, 2009 Report Share Posted November 10, 2009 Τοποθετηθηκε CC στα Γιάννενα με κόστος 130 ευρω. μαζι με την κωδικοποιηση του;καλη τιμη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ge@zax Posted November 10, 2009 Report Share Posted November 10, 2009 Ναι, ολο το πακετο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted December 10, 2009 Report Share Posted December 10, 2009 Εγω που θα βρω το καλωδιο που συνδεει τον εγγεφαλο τιμονιου με τον κεντρικο εγγεφαλο του αυτοκινητου??? οταν περασα το πολυλειτουργικο τιμονι, περασα και το εγγεφαλακι που υποστιριζει cc, βρηκα και διακοπτη φλας με cc στο ebay, πηγα να το τοποθετησω σημερα, αλλα μου λειπει το καλωδιο.... και απ οτι μου ειπαν στην VW δεν παει σκετο σαν ανταλλακτικο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted December 10, 2009 Report Share Posted December 10, 2009 Εγω που θα βρω το καλωδιο που συνδεει τον εγγεφαλο τιμονιου με τον κεντρικο εγγεφαλο του αυτοκινητου??? οταν περασα το πολυλειτουργικο τιμονι, περασα και το εγγεφαλακι που υποστιριζει cc, βρηκα και διακοπτη φλας με cc στο ebay, πηγα να το τοποθετησω σημερα, αλλα μου λειπει το καλωδιο.... και απ οτι μου ειπαν στην VW δεν παει σκετο σαν ανταλλακτικο. Νομίζω ότι έχω ένα τέτοιο καλώδιο που μου περισσεύει (εαν δεν το έχω πετάξει) καθώς και τις οδηγίες τοποθέτησης. Κώστας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted December 10, 2009 Report Share Posted December 10, 2009 Νομίζω ότι έχω ένα τέτοιο καλώδιο που μου περισσεύει (εαν δεν το έχω πετάξει) καθώς και τις οδηγίες τοποθέτησης. Κώστας Για αλλη μια φορα θα με σωσεις φιλε κωστα! για κοιτα αν το 'χεις για να μην ψαχνω παλι στο ebay, περιμενω pm. ευχαριστω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted December 10, 2009 Report Share Posted December 10, 2009 FSi MY 2005 να υποθέσω ? Δεν χρειάζεσαι κάποιο συγκεκριμένο καλώδιο. Χρειάζεσαι κάτι σαν κι αυτό και απλώς θα το συνδέσεις στα κατάλληλα pins του εγκεφάλου και του controller του τιμονιού. Όχι ιδιαίτερα δύσκολο. Το δύσκολο είναι να λύσεις το νεροχύτη για να περάσεις το καλώδιο. Έχει και η VW κάποιους κωδικούς με τέτοια καλώδια έτοιμα. Μπορείς όμως να το φτιάχνεις. Κόβεις όσο καλώδιο χρειάζεται και βάζεις τις φύσες. Αν ήσουν κοντά θα σου έδινα. Σε περίπτωση που δεν σε εξυπηρετεί η αντιπροσωπεία ή ο ίδιος ο ηλεκτρολόγος της πήγαινε σε έναν άλλο ηλεκτρολόγο. Υ.Γ.: Με πρόλαβε ο Κώστας. Αν δεν το έχει ο Κώστας πες μου να σου το στείλω. μαλλον αυτο ειναι... το αυτοκινητο ειναι FSI 07/2004. βασικα ειχα σημερα ραντεβου στην vw εγινε η τοποθετηση, ολα ok, αλλα το μονο εμεινε ηταν το καλωδιο αυτο γιατι τον διακοπτη τον ειχα αγορασει απο ebay και δεν το ειχα, και δεν ειχε και ο ηλεκτρολογος τετοια φισακια για να μου φταξει ενα καλωδιο και να ξεμπερδευω. μου ειπε οτι μερικες φορες (μαλλον σε νεοτερα golf) δεν χρειαζεται αυτο το καλωδιο, και οτι θα μου βρει, αλλα αμα περασουν μερες θα το ξεχασει σιγουρα και δεν θα εχω και γω χρονο για να ξαναπαω, γιαυτο και ζητησα βοηθεια απο δω μεσα. περιμενω τον κωστα που μ απαντησε αν εχει, αλιως θα σου πω να μου το στειλεις αν μπορεις, ευχαριστω πολλυ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted December 10, 2009 Report Share Posted December 10, 2009 Ναι μετά το 2005 δεν χρειάζεται αυτό το καλώδιο. Και στο δικό μου την ίδια διαδικασία έκανα. Πήγαινε σε ένα ηλεκτρολογείο έξω. Σίγουρα θα βρείς. Συνήθως η Wurth τους προμηθεύει. Φίλε Δημήτρη, Μια και ήρθε η κουβέντα για καλώδια, να σου δώσω και ένα καλό Link που έχει όλα τα σχετικά αναλώσιμα με τα Part Numbers. http://www.passatplus.de/umbauteile/stecker/stecker4.htm Κώστας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted December 10, 2009 Report Share Posted December 10, 2009 (edited) Ναι μετά το 2005 δεν χρειάζεται αυτό το καλώδιο. Και στο δικό μου την ίδια διαδικασία έκανα. Πήγαινε σε ένα ηλεκτρολογείο έξω. Σίγουρα θα βρείς. Συνήθως η Wurth τους προμηθεύει. η Wurth σιγουρα εχει!! στην VW ετυχε να μην εχει ο ηλεκτρολογος και μιας και ασχοληθηκε το παλικαρι σημερα δεν θελω να παω σε αλλον για να μου τελειωσει την εργασια. ασε αν παω εξω σε ηλεκτρολογο και του πω τι ζηταω... θα με κοιταει οπως η αγελαδα το τρενο... Δεν ειδα μια φορα εναν ηλεκτρολογο να εχει πρεσα για να παταει καλωδιο+φισακι! το παταει λιγο με την ταναλια και ετοιμο! και εγω που ασχολουμαι ερασιτεχνικα με ηλεκτρολογικα εχω πρεσα εδω και μια πενταετια. Edited December 10, 2009 by VW_GOLF2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vassilis3 Posted December 14, 2009 Report Share Posted December 14, 2009 Καλημέρα στο τοπικ Αγόρασα και εγώ τον εγκέφαλο κολώνας τιμονιού καθώς και τον διακόπτη, δυστυχώς τιμόνι δεν βρήκα και νομίζω ότι θα αργήσει. Σκέφτομαι λοιπόν την τοποθέτηση του CC για αρχή και σε δεύτερο χρόνο το τιμόνι. Ερωτήσεις: 1.Για τις παραπάνω εργασίες πρέπει να αφαιρεθεί ο πόλος της μπαταρίας? 2.Υπάρχει ένα θέμα με τον εφκέφαλο του τιμονιού, δεν φαίνεται καλά το τελευταίο και σημαντικό γράμμα, κατά 75% είναι ΒΚ και κατά 25% ΒR, σε ποιό στάδιο μπορεί να διαγνωστεί ο αριθμός του εγκεφάλου? υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος π.χ. βάση τών άλλων αριθμών που έχει πάνω? 3. Διαβάζω για διαφορετικές κωδικοποιήσεις GT/TSI με FSI, έχω fsi. 4. Μπορεί να κυκλοφορήσει το αυτοκίνητο αν πάει κάτι στραβα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_p Posted December 25, 2009 Report Share Posted December 25, 2009 (edited) παιδιά για σας...είμαι καινούργιος κάτοχος ενός golf gti 4 του 99 ξι θέλω να μου πείτε αν τελικά μπαίνει το cruise control..και αν μπορώ να βρω υποβραχιόνιο δερμάτινο μαμά γιατί έχω δερμάτινα ρεκάρο...ας με βοηθήσει κάποιος......thanks Στα μηνύματα που αναρτώνται θα πρέπει να υπάρχει σαφήνεια, λιτότητα, ουσία και να είναι ευανάγνωστα. Να χρησιμοποιούνται Ελληνικά ΜΙΚΡΑ γράμματα (Ελληνικές γραμματοσειρές - χαρακτήρες) και όχι Greeklish. Edited December 26, 2009 by Speedy greeklish Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted January 18, 2010 Report Share Posted January 18, 2010 Σε golf 4 μπαινει μονο στα ηλεκτρογκαζα. Και εκτος απο τον διακοπτη θελει και 2 πλεξουδες. Μια απο τον διακοπτη μεχρι τις φυσες στο κουτι κατω απο τους υαλοκαθαρηστηρες και μια δευτερη απο εκει προς τον εγγεφαλο. Εγω το εψαξα στο ιντερνετ βρηκα οδηγιες και το περασα μονος μου. Αν πιανουν τα χερια σου ειναι ευκολο αν δεν πιανουν ειναι δυσκολο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Error Posted February 16, 2010 Report Share Posted February 16, 2010 Πως μπορώ να διαπιστώσω ποιόν εγκέφαλο έχει το Golf μου προκειμένου να είμαι ενήμερος πριν με αρχίσουν στις παπατζολογίες εδώ στη Πάτρα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...