Jump to content
  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 46 Guests (See full list)

    • There are no registered users currently online
  • Member Statistics

    20,791
    Total Members
    1,229
    Most Online
    Andronio
    Newest Member
    Andronio
    Joined
  • Forum Statistics

    41.1k
    Total Topics
    558.9k
    Total Posts
  • Last 3 posts

    • Κάτοχος 1.4 FSI κι εγώ, 20 ετών με 215Κ km. Το πήρα μεταχειρισμένο πριν δύο χρόνια με 190Κ km. Το αυτοκίνητο δεν έχει αλλάξει ακόμη καδένα, ούτε πολλαπλασιαστές. Έχω ταλαιπωρηθεί αρκετά από το P0441, μου μένει να αλλάξω το δοχείο του άνθρακα μπροστά και να δω αν λυθεί το θέμα. Κατά τα λοιπά, μικροθέματα της εικοσαετίας, τίποτε το ανησυχητικό ή το (πολύ) ενοχλητικό. Λάδια 5W-40 Motul κάθε 7500km ή 6 μήνες και σέρβις κάθε 15000km ή έτος. Η ερώτησή μου είναι η εξής: σε αυτά τα αυτοκίνητα πώς κάνουμε σωστή εξαέρωση στα φρένα; Πρέπει να είναι αναμμένο το αυτοκίνητο για να δουλεύει η αντλία του ABS; Επίσης, πώς πρέπει να γίνει σωστός καθαρισμός του κυκλώματος των φρένων;
    • Κι επειδή δεν με αφήνει να βάλω φώτο εδώ πλέον (κάτι για όριο βγάζει), κάνοντας κλικ εδώ, μπορείτε να δείτε το βίντεο του αυτοκινήτου όπως ακριβώς το παρήγγειλα. Το ότι θα πάθω σοκ είναι δεδομένο, αρκεί να είναι θετικό και όχι αρνητικό.
  • Topics feed

  • Recent Status Updates

    • Kostis27

      Καλησπέρα παιδιά.. έχω ένα golf tsi 170 με πρόγραμμα καί φίλτρο ανοικτό. Αγόρασα μια σκαστρα ανοικτού τύπου forge πού μου πρότεινε ο μηχανικός και αφού την αγόρασα μετά μου είπε έπρεπε να αφήσεις την μαμά οπότε την έβγαλα και δεν είχα κάνει πάνω από πενήντα χιλιόμετρα. Τί μου προτείνεται? Καί το άνοιγμα της σκαστρασ είναι ένα μικρό σφύριγμα και εντάξει το καταλαβαίνω αυτό γιατί είναι θέμα συμπίεσης. 
      · 1 reply
    • panosman

      Καλησπέρα σας.
      Υπάρχει καποιος εξειδικευμενος μάστορας που να μπορει να κανει επισκευη στην μοναδα abs; ειναι απο Passat B5.5 1.8 T 20V 2003 .

      · 0 replies
    • George A.  »  R1der

      Υπάρχει "οδηγός" για το πως βγαίνει η μοκέτα αριστερά στο πορτμπαγκάζ (για να αποφύγουμε ζημιές);
      · 0 replies
    • ARISCRETE

      Καλημέρα στην παρέα.  Κάτοχος VW passat 1.8T Tiptronic ( 3bg) 2001 μοντέλο με 114.000 χλμ. 
      Απροειδοποιητα και χωρις κανένα πρόβλημα ποτε το αυτοκίνητο μπήκε σε κατάσταση "limp mode " κάτι σαν SAFE MODE.  Η ένδειξη των ταχυτήτων στο καντράν κοκκινισε ολόκληρη και έχει "μόνο την 3η ταχύτητα μέσα " ώστε να κινείται όσο χρειάζεται. Δεν δουλεύει καμία επιλογή από το σειριακό η το αυτοματο σασμαν ενώ στην πρώτη εμπλοκή ταχύτητας από νεκρό η πάρκινγκ " κλωτσαει" . Το μετέφερα με οδική  στην Καρεντα Ηρακλείου Κρήτης  και στο διαγνωστικό έβγαλε το σφάλμα P1820 ( ρυθμιστική βαλβίδα πιεσης 2 βραχυκύκλωμα με θετικό) Εκεί στο συνεργείο μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι γι αυτό διότι η VW έχει σταματήσει να παράγει ανταλλακτικα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.  Τι κάνω λοιπόν τους λέω; το πετάω το αυτοκίνητο; ...   είχε ποτέ κάποιος παρόμοιο πρόβλημα; περιμένω την βοήθεια σας πριν το ανεβάσω προς αναζήτηση λύσης στην Αθήνα.... 
      · 1 reply
  • Popular Contributors

  • Members

    No members to show

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.