-
Who's Online 2 Members, 0 Anonymous, 46 Guests (See full list)
-
Member Statistics
-
Forum Statistics
41.1k
Total Topics558.9k
Total Posts
-
Last 3 posts
-
By Theodore04 · Posted
Καλησπέρα σας έχω μια ερώτηση για golf v 1.4 tsi twincharger bmy ,το οποίο είναι χειροκίνητο 6ταχυτο, φοράω εισαγωγή carbon rtmg και σκάστρα ανοικτού rtmg και turbo pipe σιλικονάτο της rtmg και oil catch can της rtmg και πολλαπλασιαστές r8 κόκκινους της ngk και μπουζί ιριδίου 7αρα, εχω βάλει έμβολο αντλιας Υψηλής και ολόσωμη εξάτμιση 70mm down pipe και έχω βάλει χαμηλά τον καταλύτη και 63,5mm μέχρι πίσω και intercooler front mount παροχή μέχρι 250-270 άλογα . Επίσης έχω βάλει iboost boost controller .Βάζω μόνο 100αρα αυστηρά. Το μοτέρ έχει 100.000 χιλιόμετρα και θα αλλάξω προληπτικά καδένα να βάλω ενισχυμένη. Πατάω τέρμα γκάζι πάντα από τις 4.000 και πάνω και έχω ρυθμίσει τον κόφτη πιο χαμηλά κοντά στις 6.800. θα τοποθετήσω υβρίδιο 360rs με 0.6bar ελατήριο για να μπορέσω να έχω μια πίεση off κάτω από 200 άλογα για καθημερινά και έπειτα θα σηκώσω όσο επιτρέπουν τα egt και τα περιφερειακά μου , καθώς και τα εργοστασιακά μπεκ. θελω λοιπόν να ρωτήσω τι άλογα και ροπή να περιμένω καθώς και πόσο ασφαλές θα είναι για στοκ μοτέρ να δουλέψει σε αυτά τα άλογα Επισης ποια είναι τα οριακά ασφαλείας για θερμοκρασίες egt σε στοκ μοτέρ ( πάντα πατάω τέρμα γκάζι με IAT<35 βαθμούς ) Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας. -
Καλησπέρα! Σε ένα golf 5 / tsi 1400 tou 2009, για επισκευή 2 καλωδίων (όχι άλλαγμα), δεν είναι πολλά 120€ ή μου φαίνεται;
-
Εάν έχει 19άρες ή 20άρες ζάντες, εν μέρει δικαιολογείται, τότε. Σε αντίθετη περίπτωση, έλεγχος απόσβεσης αμορτισέρ τότε, ως η καλύτερη λύση.
-
-
Topics feed
-
Recent Status Updates
-
Καλησπέρα παιδιά.. έχω ένα golf tsi 170 με πρόγραμμα καί φίλτρο ανοικτό. Αγόρασα μια σκαστρα ανοικτού τύπου forge πού μου πρότεινε ο μηχανικός και αφού την αγόρασα μετά μου είπε έπρεπε να αφήσεις την μαμά οπότε την έβγαλα και δεν είχα κάνει πάνω από πενήντα χιλιόμετρα. Τί μου προτείνεται? Καί το άνοιγμα της σκαστρασ είναι ένα μικρό σφύριγμα και εντάξει το καταλαβαίνω αυτό γιατί είναι θέμα συμπίεσης.· 1 reply
-
Καλημέρα στην παρέα. Κάτοχος VW passat 1.8T Tiptronic ( 3bg) 2001 μοντέλο με 114.000 χλμ.· 1 reply
Απροειδοποιητα και χωρις κανένα πρόβλημα ποτε το αυτοκίνητο μπήκε σε κατάσταση "limp mode " κάτι σαν SAFE MODE. Η ένδειξη των ταχυτήτων στο καντράν κοκκινισε ολόκληρη και έχει "μόνο την 3η ταχύτητα μέσα " ώστε να κινείται όσο χρειάζεται. Δεν δουλεύει καμία επιλογή από το σειριακό η το αυτοματο σασμαν ενώ στην πρώτη εμπλοκή ταχύτητας από νεκρό η πάρκινγκ " κλωτσαει" . Το μετέφερα με οδική στην Καρεντα Ηρακλείου Κρήτης και στο διαγνωστικό έβγαλε το σφάλμα P1820 ( ρυθμιστική βαλβίδα πιεσης 2 βραχυκύκλωμα με θετικό) Εκεί στο συνεργείο μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι γι αυτό διότι η VW έχει σταματήσει να παράγει ανταλλακτικα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Τι κάνω λοιπόν τους λέω; το πετάω το αυτοκίνητο; ... είχε ποτέ κάποιος παρόμοιο πρόβλημα; περιμένω την βοήθεια σας πριν το ανεβάσω προς αναζήτηση λύσης στην Αθήνα....
-
-
Popular Contributors
-
Members