-
Who's Online 0 Members, 0 Anonymous, 35 Guests (See full list)
- There are no registered users currently online
-
Member Statistics
-
Forum Statistics
41.1k
Total Topics558.7k
Total Posts
-
Last 3 posts
-
Ειμαι ο Μπάμπης,σας χαιρετώ όλους,ειμαι νεος στο club,έχω αγοράσει το μοντελο wv taigo με τον κινητηρα tsi 95hp και εχω προβλημα με την καταναλωση λαδιου του.Οταν το παρελαβα το Νοεμβριο ο δειχτης λαδιου ήταν ακριβως στη μεση,δλδ μεταξυ min και max.Υστερα απο 11000km ο δειχτης εχει πεσει σχεδον στο min δλδ οπως βλεπουμε το δειχτη στο 1/4 του διαστηματος μεταξυ min και max.Απο οτι μου λενε ειναι φυσιολογικο,αλλα εγω δεν μπορω να δεχτω οτι ενα καινουριο αμαξι μπορει να καιει λαδια.Θα ηθελα τη γνωμη σας.Σας ευχαριστω.
-
Δεν αναφέρεις: 1. Στα πόσα χλμ έκανες το αυτοκίνητο γκαζιέρα. 2. Πόσα χλμ έχει γράψει ως γκαζιέρα. 3. Αν έχει γίνει ποτέ έλεγχος στο διάκενο βαλβίδων. 4. Μία λύση είναι να βάλεις μεταχειρο κινητήρα αφού πετάξεις από το αυτοκίνητο ότι έχει σχέση με το γκάζι.
-
Επίμονο Πρόβλημα Κινητήρα - VW Polo 9N3 1.4 Βενζίνη+LPG (2006) Καλησπέρα σε όλους! Αντιμετωπίζω ένα αρκετά επίμονο πρόβλημα με το VW Polo 9N3 του 2006 (1.4L Βενζίνη + LPG) και θα ήθελα τη βοήθειά σας. Περιγραφή Προβλήματος: Τον τελευταίο καιρό, ο κινητήρας παρουσιάζει τα εξής συμπτώματα: * Σβήσιμο στο ρελαντί: Αν το αυτοκίνητο μείνει να δουλεύει στο ρελαντί (π.χ. σε φανάρι, ή σταματημένο), συνήθως μετά από 5-10 λεπτά, ο κινητήρας σβήνει. * Διακοπές εν κινήσει: Όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται εν κινήσει, κάνει μια μικρή διακοπή δευτερολέπτου (χωρίς να σβήνουν τα ηλεκτρικά). Μετά την επάνοδο, κάποιες φορές συνεχίζει κανονικά, ενώ άλλες "μπερδεύει" και δεν ανεβάζει στροφές πάνω από τις ~3000 σ.α.λ. Σημείωση: Το πρόβλημα εμφανίζεται τόσο όταν λειτουργώ με βενζίνη όσο και με LPG, κάτι που αποκλείει σε μεγάλο βαθμό θέματα αποκλειστικά του συστήματος υγραερίου. Τι έχει γίνει μέχρι στιγμής (και δεν έλυσε το πρόβλημα): Το αυτοκίνητο βρίσκεται σε συνεργείο για πάνω από μία εβδομάδα, αλλά δυστυχώς το πρόβλημα παραμένει. Έχουν γίνει οι παρακάτω έλεγχοι/ενέργειες: * Δεν εμφανίζει κανέναν κωδικό βλάβης στο διαγνωστικό. * Έγινε καθαρισμός πεταλούδας. * Μπουζί έχουν αλλαχθεί πρόσφατα. * Αισθητήρας Λ (λάμδα) έχει ελεγχθεί και λειτουργεί κανονικά. * Γενικά, έχουν ελεγχθεί τα περισσότερα βασικά σημεία. Έχει αντιμετωπίσει κάποιος παρόμοιο πρόβλημα στο παρελθόν; Οποιαδήποτε συμβουλή, ιδέα ή πιθανή αιτία που δεν έχει εξεταστεί θα μου ήταν πολύτιμη. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο και τη βοήθεια σας!
-
-
Topics feed
-
Recent Status Updates
-
Καλημέρα στην παρέα. Κάτοχος VW passat 1.8T Tiptronic ( 3bg) 2001 μοντέλο με 114.000 χλμ.· 1 reply
Απροειδοποιητα και χωρις κανένα πρόβλημα ποτε το αυτοκίνητο μπήκε σε κατάσταση "limp mode " κάτι σαν SAFE MODE. Η ένδειξη των ταχυτήτων στο καντράν κοκκινισε ολόκληρη και έχει "μόνο την 3η ταχύτητα μέσα " ώστε να κινείται όσο χρειάζεται. Δεν δουλεύει καμία επιλογή από το σειριακό η το αυτοματο σασμαν ενώ στην πρώτη εμπλοκή ταχύτητας από νεκρό η πάρκινγκ " κλωτσαει" . Το μετέφερα με οδική στην Καρεντα Ηρακλείου Κρήτης και στο διαγνωστικό έβγαλε το σφάλμα P1820 ( ρυθμιστική βαλβίδα πιεσης 2 βραχυκύκλωμα με θετικό) Εκεί στο συνεργείο μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι γι αυτό διότι η VW έχει σταματήσει να παράγει ανταλλακτικα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Τι κάνω λοιπόν τους λέω; το πετάω το αυτοκίνητο; ... είχε ποτέ κάποιος παρόμοιο πρόβλημα; περιμένω την βοήθεια σας πριν το ανεβάσω προς αναζήτηση λύσης στην Αθήνα....
-
Γειά,σου φιλε.Ψαχνω εδώ αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι δισκοπλακες πισω φοραει το golf gt 170hp .286 288mm· 0 replies
Και ποιες προτεινεις value formoney μαμα κατάσταση και τι κωδικο και τακακια
-
Popular Contributors
Nobody has received reputation this week.
-
Members