Jump to content
  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 81 Guests (See full list)

    • There are no registered users currently online
  • Member Statistics

    20,793
    Total Members
    1,229
    Most Online
    Aris Kladis
    Newest Member
    Aris Kladis
    Joined
  • Forum Statistics

    41.1k
    Total Topics
    558.9k
    Total Posts
  • Last 3 posts

    • Η ιστοσελίδα παρέχει σαφείς και δομημένες πληροφορίες για τις στοιχηματικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Εδώ μπορεί κανείς να βρει αναλυτικές αξιολογήσεις, συγκρίσεις μπόνους, κριτικές για εφαρμογές και προτάσεις για παίκτες κάθε επιπέδου. Έτσι ο χρήστης δεν χρειάζεται να ψάχνει ώρες για αξιόπιστες πληροφορίες — βλέπει αμέσως τις καλύτερες επιλογές. Το στοιχηματικες εταιριες Betmaster βοηθά να αποφευχθούν μη αξιόπιστες πλατφόρμες και κάνει την επιλογή στοιχηματικής πιο εύκολη και ασφαλή.
    • Καλημερα ! Αγορασα μεταχειρισμενο ενα VW TIGUAN του 2019 1.5 TSI AVANCE manual. Ενω ειναι ενα πολυ ποιοτικο αυτοκινητο,με χωρους κλπ , εχω ξενερωσει απο την ανεση του. Μου φαινεται οτι ειναι πολυ σκληρο για χρηση μεσα στην πολη (ποναει η μεση μου) , τοσο που θεωρω πιο ξεκουραστη την οδηγηση ακομη και σ ενα POLO του 2002( δε συζητάω για ένα VOLVO S40 15ετίας που οδηγούσα). Νομιζω οτι την κατασταση χειροτερευει πολυ το γεγονος οτι στις χαμηλες στροφες "κλωτσάει",όπως και να το οδηγησω. Είναι χαρακτηριστικο των μοντελων , είναι τόσο κακομεταχειρισμένο ή απλώς πρέπει να αλλάξω τροπο οδήγησης ? Μου κανει μεγάλη εντύπωση πως σ'ένα τέτοιο αυτοκίνητο γίνεται θέμα για την άνεσή του.
    • 1. Πάντα αφαιρείται ο (-) πόλος της μπαταρίας.  2. Κατά την διαδικασία της αλλαγή του υγρού φρένου το καινούργιο σπρώχνει το παλιό,  όπως έγραψα δεν αναμειγνύονται. 3. Αν υπάρχει βλάβη στο σύστημα πέδησης αυτό θα φανεί από OΒD 2 scanner.  4. Άλλαξα τον Ιούλιο πίσω κυλινδράκια φρένων. Έβαλα καινούργιο υγρό και έκανα εξαίρεση σε όλους τους τροχούς.  5. Με ίδιο τρόπο κάνω εξαέρωση σε αυτοκίνητα με ABS-EBD-BA ή χωρίς ΑΒS.
  • Topics feed

  • Recent Status Updates

    • Kostis27

      Καλησπέρα παιδιά.. έχω ένα golf tsi 170 με πρόγραμμα καί φίλτρο ανοικτό. Αγόρασα μια σκαστρα ανοικτού τύπου forge πού μου πρότεινε ο μηχανικός και αφού την αγόρασα μετά μου είπε έπρεπε να αφήσεις την μαμά οπότε την έβγαλα και δεν είχα κάνει πάνω από πενήντα χιλιόμετρα. Τί μου προτείνεται? Καί το άνοιγμα της σκαστρασ είναι ένα μικρό σφύριγμα και εντάξει το καταλαβαίνω αυτό γιατί είναι θέμα συμπίεσης. 
      · 1 reply
    • panosman

      Καλησπέρα σας.
      Υπάρχει καποιος εξειδικευμενος μάστορας που να μπορει να κανει επισκευη στην μοναδα abs; ειναι απο Passat B5.5 1.8 T 20V 2003 .

      · 0 replies
    • George A.  »  R1der

      Υπάρχει "οδηγός" για το πως βγαίνει η μοκέτα αριστερά στο πορτμπαγκάζ (για να αποφύγουμε ζημιές);
      · 0 replies
    • ARISCRETE

      Καλημέρα στην παρέα.  Κάτοχος VW passat 1.8T Tiptronic ( 3bg) 2001 μοντέλο με 114.000 χλμ. 
      Απροειδοποιητα και χωρις κανένα πρόβλημα ποτε το αυτοκίνητο μπήκε σε κατάσταση "limp mode " κάτι σαν SAFE MODE.  Η ένδειξη των ταχυτήτων στο καντράν κοκκινισε ολόκληρη και έχει "μόνο την 3η ταχύτητα μέσα " ώστε να κινείται όσο χρειάζεται. Δεν δουλεύει καμία επιλογή από το σειριακό η το αυτοματο σασμαν ενώ στην πρώτη εμπλοκή ταχύτητας από νεκρό η πάρκινγκ " κλωτσαει" . Το μετέφερα με οδική  στην Καρεντα Ηρακλείου Κρήτης  και στο διαγνωστικό έβγαλε το σφάλμα P1820 ( ρυθμιστική βαλβίδα πιεσης 2 βραχυκύκλωμα με θετικό) Εκεί στο συνεργείο μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι γι αυτό διότι η VW έχει σταματήσει να παράγει ανταλλακτικα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.  Τι κάνω λοιπόν τους λέω; το πετάω το αυτοκίνητο; ...   είχε ποτέ κάποιος παρόμοιο πρόβλημα; περιμένω την βοήθεια σας πριν το ανεβάσω προς αναζήτηση λύσης στην Αθήνα.... 
      · 1 reply
  • Popular Contributors

  • Members

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.