-
Who's Online 1 Member, 0 Anonymous, 26 Guests (See full list)
-
Member Statistics
-
Forum Statistics
41.1k
Total Topics558.8k
Total Posts
-
Last 3 posts
-
Καλημέρα, δεν έχω ντίζελ δυστυχώς (220-250€ 100ρα/μήνα...) αλλά θα ήθελα να μάθω περισσότερα από εσάς που έχετε. @tsikis007 γράφεις ότι Αυτό δεν το καταλαβαίνω. α) Γράφεις ότι "δεν κάνει ουσιαστική εξοικονόμηση καυσίμου αλλά έχει μεγάλη διαφορά στην απόδοση". Πώς γίνεται αυτό; Εγώ αυτό που ξέρω σε έναν τουρμποκινητήρα βενζίνης πχ όταν βάζει κάποιος πρόγραμμα (διαφορετική συνθήκη αλλά έχει παρόμοια αποτελέσματα με αυτά που αναφέρεις), έχει μεγάλη διαφορά στην απόδοση αλλά ταυτόχρονα καίει και σημαντικά περισσότερο, ειδικά όταν μπαίνει το τούρμπο. β) "Δήθεν προστασία του περιβάλλοντος". Δηλαδή αν περάσει κτέο θα είναι παρόμοιας σύστασης τα εκλυόμενα καυσαέρια και το κτεο θα βγάλει εντός των προβλεπόμενων περιβαλλοντικών ορίων αποτελέσματα; Μπορούμε να έχουμε αξιόπιστο λινκ με περισσότερα στοιχεία για να μάθουμε και να μοιραστούμε τη σωστή γνώση;
-
Η EGR το μόνο που κάνει είναι να πνίγει τον κινητήρα με καυσαέρια για δήθεν εξοικονόμηση καυσίμου και προστασία του περιβάλλοντος. Αν την κατάργησης από την ECU αλλά και από τον κινητήρα θα δεις μεγάλη διαφορά ως προς την απόδοση. Η EGR είναι άλλος ένας τρόπος πρόωρης φθοράς του κινητήρα.
-
By ΑΦΑΛΩΝΙΑΤΗΣ ΜΑΡΚΟΣ · Posted
Γειά σας παιδιά εχω ενα polo tdi 1.4 του 2015 στις 175000 μου αναψε check engine και ειναι η egr του dpf ειναι στο 10% μου είπαν λόγω που κάνω μόνο μεγάλες αποστάσεις...υπάρχει κάποιος που να εχει καταργήσει μόνο την egr και όχι το dpf και να μην εχει κάποιο πρόβλημα το αμαξι;
-
-
Topics feed
-
Recent Status Updates
-
Καλημέρα στην παρέα. Κάτοχος VW passat 1.8T Tiptronic ( 3bg) 2001 μοντέλο με 114.000 χλμ.· 1 reply
Απροειδοποιητα και χωρις κανένα πρόβλημα ποτε το αυτοκίνητο μπήκε σε κατάσταση "limp mode " κάτι σαν SAFE MODE. Η ένδειξη των ταχυτήτων στο καντράν κοκκινισε ολόκληρη και έχει "μόνο την 3η ταχύτητα μέσα " ώστε να κινείται όσο χρειάζεται. Δεν δουλεύει καμία επιλογή από το σειριακό η το αυτοματο σασμαν ενώ στην πρώτη εμπλοκή ταχύτητας από νεκρό η πάρκινγκ " κλωτσαει" . Το μετέφερα με οδική στην Καρεντα Ηρακλείου Κρήτης και στο διαγνωστικό έβγαλε το σφάλμα P1820 ( ρυθμιστική βαλβίδα πιεσης 2 βραχυκύκλωμα με θετικό) Εκεί στο συνεργείο μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι γι αυτό διότι η VW έχει σταματήσει να παράγει ανταλλακτικα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Τι κάνω λοιπόν τους λέω; το πετάω το αυτοκίνητο; ... είχε ποτέ κάποιος παρόμοιο πρόβλημα; περιμένω την βοήθεια σας πριν το ανεβάσω προς αναζήτηση λύσης στην Αθήνα....
-
Γειά,σου φιλε.Ψαχνω εδώ αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι δισκοπλακες πισω φοραει το golf gt 170hp .286 288mm· 0 replies
Και ποιες προτεινεις value formoney μαμα κατάσταση και τι κωδικο και τακακια
-
Popular Contributors
-
1
-
-
Members