-
Who's Online 0 Members, 0 Anonymous, 28 Guests (See full list)
- There are no registered users currently online
-
Member Statistics
-
Forum Statistics
41.1k
Total Topics558.9k
Total Posts
-
Last 3 posts
-
Αντικαθιστάς ότι σχετίζεται με τον χρονισμό του κινητήρα. Δεν υπάρχουν ματζούνια που επισκευάζουν ξεχειλομένη αλυσίδα χρονισμού όπως και φθαρμένα παρελκόμενα. Η εργασία θεωρώ ότι είναι ιδιαίτερα σοβαρή και προτείνω εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
-
Και εγώ ειμαι σε δίλημμα. Σε vw golf v 1.4 fsi εικοσαετίας με 190.000 km. Τώρα τελευταία η καδένα ακούγεται στην εκκίνηση πιο έντονα. Δεν την έχω αλλάξει ποτέ γιατί δεν χρειάστηκε. Το κροτάλισμα ήταν αραιό σε συχνότητα αν και μόνο αν η ακινησία ήταν πάνω από τέσσερεις ημέρες. Η λίπανση είναι με 5W -30 κάθε 10.000 km (max) αλλαγή. Η Καρεντα ζητάει 552€ μόνο για το σετ ανταλλακτικών καδένας (μαζί με τεντωτηρα , γρανάζι εκκεντροφόρου , γρανάζι στροφάλου , φλάντζες τσιμούχες,,κλπ ) Πολύ φοβάμαι ότι ένα σετ αφτερμαρκετ ειναι πιο ελκυστικό λόγω κόστους. Τι λέτε για σετ febi ? Ή μήπως υπάρχει κάνα μαγικό πρόσθετο για να βοηθήσει την κατάσταση; Σίγουρα μετά από 190.000 km θα υπάρχει φθορά στην καδένα αλλά ίσως όχι τέτοια που να χρήζει αντικατάστασης. Το κόστος της αντικατάστασης είναι υψηλό για να γίνει απλώς προληπτικά. Μηπως πρόκειται περί "ξηρής εκκίνησης " και "καθυστερημένης ροής λαδιού" ? Κάπου είχα διαβάσει για ένα πρόσθετο σαν μέλι (Lucas oil heavy duty stabiliser) που κάθεται πάνω στα μέταλλα και αυτά δεν στεγνώνουν από λάδι μετά από πολυήμερη ακινησία. Αυτά τα ματζουνια / πρόσθετα δεν έχουν θεση σε ένα καινούργιο κινητήρα . Όμως σε ένα παλαιό κινητήρα ίσως και να έχουν θεση. Τι λέτε ;
-
Τελικα το εβγαλε παλι το κλειδί οποτε ειμαι για mechatronic. Εχει κανεις εμπειρια απο επισκευη? Μου εχουν πει για 2 έναν Αθηνα εναν Θεσσαλονίκη
-
-
Topics feed
-
Recent Status Updates
-
Καλημέρα στην παρέα. Κάτοχος VW passat 1.8T Tiptronic ( 3bg) 2001 μοντέλο με 114.000 χλμ.· 1 reply
Απροειδοποιητα και χωρις κανένα πρόβλημα ποτε το αυτοκίνητο μπήκε σε κατάσταση "limp mode " κάτι σαν SAFE MODE. Η ένδειξη των ταχυτήτων στο καντράν κοκκινισε ολόκληρη και έχει "μόνο την 3η ταχύτητα μέσα " ώστε να κινείται όσο χρειάζεται. Δεν δουλεύει καμία επιλογή από το σειριακό η το αυτοματο σασμαν ενώ στην πρώτη εμπλοκή ταχύτητας από νεκρό η πάρκινγκ " κλωτσαει" . Το μετέφερα με οδική στην Καρεντα Ηρακλείου Κρήτης και στο διαγνωστικό έβγαλε το σφάλμα P1820 ( ρυθμιστική βαλβίδα πιεσης 2 βραχυκύκλωμα με θετικό) Εκεί στο συνεργείο μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι γι αυτό διότι η VW έχει σταματήσει να παράγει ανταλλακτικα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Τι κάνω λοιπόν τους λέω; το πετάω το αυτοκίνητο; ... είχε ποτέ κάποιος παρόμοιο πρόβλημα; περιμένω την βοήθεια σας πριν το ανεβάσω προς αναζήτηση λύσης στην Αθήνα....
-
Γειά,σου φιλε.Ψαχνω εδώ αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι δισκοπλακες πισω φοραει το golf gt 170hp .286 288mm· 0 replies
Και ποιες προτεινεις value formoney μαμα κατάσταση και τι κωδικο και τακακια
-
Popular Contributors
-
Members
No members to show