Jump to content
tsilis_1

Golf V Tsi 140 με Πρόγραμμα Revo

Recommended Posts

Παιδιά καλησπέρα!

Θα ήθελα , όσοι έχουν Golf V TSI 140 και έχουν βάλει το Revo, να αναφέρουν:

Την απόδοση του αυτοκινήτου, Κατά πόσο είναι ευχαριστημένοι, Τυχόν Δυναμομετρήσεις που έχουν κάνει καθώς επίσης και τιμές μετρήσεων Overboost, Σταθερής Πίεσης και πίεσης στον κόφτη.

Καλό θα ήταν να αναφέρουμε και το ποσό που πληρώσαμε για το πρόγραμμα.

Νομίζω ότι το αποτέλεσμα θα μας εκπλήξει όλους... και θα βγάλουμε πολλά συμπεράσματα... :thumbsup:

Edited by Tsilis_Corfu
Link to comment
Share on other sites

έτσι όπως το λές είναι σαν να ξέρεις κάτι

Θα συμφωνήσω μαζί σου!

Για αυτό σου αναφέρω τον λόγο που άνοιξα αυτό το Topic και για να προλάβω οποιαδήποτε παρεξήγηση!

Έχω μια αίσθηση ότι το αμάξι μου (έχω Revo αρκετούς μήνες) μετά από επαναπρογραμματισμό του προγράμματος δεν πηγαίνει το ίδιο όπως πριν, ειδικότερα στις ψηλές στροφές , εκεί που παλιά "γάζωνε" (4.000 στροφές και πάνω μέχρι κόφτες).

Επειδή λοιπόν αποφάσισα να πάρω κάποιες μετρήσεις (Vag Com, Μπαρόμετρο, δυναμομέτρηση)αύριο ή μεθαύριο, θα ήθελα να ξέρω από τώρα τί μετρήσεις έχουν γίνει σε άλλα και τί αποτελέσματα έχουν βγει ώστε να μπορώ και εγώ με την σειρά μου να εξακριβώσω τι συμβαίνει και να πράξω ανάλογα.

Πού ξέρεις , μπορεί, στην τελική να δούμε και άλλους φίλους να απορούν με τα αποτελέσματα...

Ελπίζω και θέλω να μην τρομάξω με αυτά που θα δω και να είναι απλά το ότι συνήθισα το αμάξι μου!!!

Ίδωμεν !

Όλα κρίνονται από το αποτέλεσμα!!!

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν πας σε ένα δυναμομετρο να μετρηθεις να σου φύγει η απορία??? :thumbsup:

Είπα, θα πάω αύριο - μεθαύριο!!

Τώρα, αν κάποιος έχει ήδη πάει, θα ήθελα να μου αναφέρει το αποτέλεσμα προκειμένου να έχω μέτρο σύγκρισης!!! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Εγω εδωσα 700 κ το'χω 2 μηνες, δυναμομετρησεις δεν εχω κανει αλλα ειμαι πολυ ευχαριστημενος.

Οσο για το οτι δ τραβαει πιανε που κ που κανα χωρις προγραμμα η ακομα καλητερα ενα fsi οπως κανω εγω μιας κ εχουμε στην οικογενια ενα απλο κ θα δεις οτι το δικο σου ΤΡΑΒΑΕΙ B)

Link to comment
Share on other sites

κοιτα, ασφαλως και δεν θα σου υποδειξω τι να γραψεις η τι να κανεις αλλα φιλικα νομιζω πως εισαι λιγο φαουλ. αν νομιζεις οτι το αυτοκινητο ειναι πεσμενο κανεις μια δυναμομετρηση η μιλας με τον βελτιωτη σου και του λες τι βλεπεις και μετα τον κραζεις , αλλα απλως απο μια αισθηση δεν μπορεις να ξερεις τι γινεται

φιλικα παντα......

Link to comment
Share on other sites

Εγω εδωσα 700 κ το'χω 2 μηνες, δυναμομετρησεις δεν εχω κανει αλλα ειμαι πολυ ευχαριστημενος.

Οσο για το οτι δ τραβαει πιανε που κ που κανα χωρις προγραμμα η ακομα καλητερα ενα fsi οπως κανω εγω μιας κ εχουμε στην οικογενια ενα απλο κ θα δεις οτι το δικο σου ΤΡΑΒΑΕΙ B)

Σε ευχαριστώ φίλε μου για την απάντηση σου!

Και εγώ ήμουν κάτι παραπάνω από υπερευχαριστημένος μέχρι που έκανα επαναπρογραμματισμό (μετά από αναβάθμιση στην αντιπροσωπεία) και από τότε το αμάξι δεν πάει όπως πήγαινε από όταν έβαλα το REVO και αυτό είναι που με στενοχώρησε και άνοιξα αυτό το Topic.

Δεν είναι φυσιολογικό για ένα πρόγραμμα (που όπως λένε κάποιοι ) είναι Κονσέρβα. Δηλαδή το ίδιο σε όλους και για όλα τα αυτοκίνητα ίδιο τύπου. Δεν μιλάω για διαφορά 2-3-5 αλόγων αλλά για αισθητή διαφορά. Το έχω από τον Σεπτέμβρη χωρίς κανένα πρόβλημα και το πλήρωσα και 900 ευρώ.

Το θέμα δεν είναι να το συγκρίνω με άλλα αυτοκίνητα ,όχι ίδιας υπποδύναμμης ή άλλα χωρίς πρόγραμμα. Το θέμα είναι αυτό που πλήρωσα να λειτουργεί (εφόσον δεν υπάρχει κάποιο άλλο πρόβλημα μηχανικό ή άλλο) σωστά όπως την πρώτη μέρα και μετά από ένα μήνα και μετά από ένα χρόνο.

Αυτός είναι και ο λόγος που το προτίμησα. Είναι ένα πρόγραμμα με συγκεκριμένη απόδοση, συγκεκριμένες ρυθμίσεις και προορίζεται για συγκεκριμένο αυτοκίνητο για το οποίο έχει δοκιμαστεί λεπτομερώς από την εταιρεία του πριν προωθηθεί στους "καταναλωτές" και έχει εξακριβωθεί η απροβλημάτιστη και αξιόπιστη λειτουργία του.

Αυτό πλήρωσα και αγόρασα και αυτό απαιτώ να έχω!!!

Link to comment
Share on other sites

κοιτα, ασφαλως και δεν θα σου υποδειξω τι να γραψεις η τι να κανεις αλλα φιλικα νομιζω πως εισαι λιγο φαουλ. αν νομιζεις οτι το αυτοκινητο ειναι πεσμενο κανεις μια δυναμομετρηση η μιλας με τον βελτιωτη σου και του λες τι βλεπεις και μετα τον κραζεις , αλλα απλως απο μια αισθηση δεν μπορεις να ξερεις τι γινεται

φιλικα παντα......

Φιλικότατα δέχομαι και σέβομαι τις απαντήσεις σου.

Ενημερωτικά αναφέρω ότι το πρόβλημα δημιουργήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα. Από τότε έχω επισκεφθεί 3 φορές τον βελτιωτή μου, έχουμε ξαναπεράσει το πρόγραμμα 2 φορές από την αρχή (χωρίς το αναμενόμενο αποτέλεσμα). Μέσω του VAG COM του βελτιωτή μου το αμάξι έδειξε Overbbost 1.36bar (πάρα πολύ μικρό). Σήμερα άλλαξα , προληπτικά και μετά από προτροπή του βελτιωτή μου, με δικά μου έξοδα την σκάστρα του αυτοκινήτου (Ν75) κόστους ¤40 (Γνήσιο ανταλλακτικό VW). Δεν το άνοιξα πάρα πολύ μιας και η σκάστρα είναι εντελώς καινούρια και "αδούλευτη" και είπα να την δουλέψω 2-3 μέρες και μετά να δοκιμάσω την απόδοση του αυτοκινήτου. Έχω προγραμματίσει Δυναμομέτρηση την οποία θα πληρώσω εγώ για να εξακριβώσω την ορθή λειτουργία του προγράμματος του βελτιωτή μου το οποίο 1 ώρα πριν από τον 1ο επαναπρογραμματισμό και την αναβάθμιση στην αντιπροσωπεία λειτουργούσε άψογα από τον Σεπτέμβρη που το πέρασα για πρώτη φορά. Τέλος θα ήθελα να αναφέρω ότι παράγγειλα για διαγνωστικούς λόγους καλώδιο και πρόγραμμα VAG COM αξίας ¤72 και μπαρόμετρο αξίας ¤100.

Καταλαβαίνεις λοιπόν, ότι δεν βγήκα κατ' ευθείαν να κράξω κάποιον , αλλά μετά από 1 εβδομάδα δοκιμών, "πειραμάτων" και υποθέσεων, αντικατάσταση μηχανικών μερών, αγορά διαγνωστικών εργαλείων και θυσίας προσωπικού μου χρόνου ζητάω την βοήθεια σας, τις πληροφορίες σας, τις γνώμες σας και τις απόψεις σας ώστε να μπορέσω να καταλάβω τι φταίει και το πρόγραμμα που πλήρωσα και εγκατέστησα και το οποίο μέχρι πρότινος λειτουργούσε άψογα (για τις δικές μου ανάγκες και απαιτήσεις) τώρα πια δεν αποδίδει το ίδιο αλλά χειρότερα.

Σε ευχαριστώ πολύ για τις απόψεις σου, τις γνώμες σου, τις συμβουλές σου και το χρόνο σου που αφιερώνεις για να απαντήσεις στο Θέμα μου.

Edited by Tsilis_Corfu
Link to comment
Share on other sites

αν είναι έτσι μαζί σου

Σε ευχαριστώ για την συμπαράσταση!!!

Ελπίζω οι "ομόσταυλοι" μου να με βοηθήσουν με νούμερα έτσι ώστε να έχω μέτρο σύγκρισης και να κρίνω από τα αποτελέσματα εάν το πρόγραμμα μου είναι ληγμένο και είχε ημερομηνία λήξης ή εάν κάνω σοβαρότατο λάθος και πρέπει να ζητήσω ταπεινά συγνώμη από όποιον θίγω με τα γραφόμενα μου και να τα ανακαλέσω άμεσα!

Στην περίπτωση όμως που έχω δίκιο, τότε πιστεύω ότι όλοι μας θα ωφεληθούμε ηθικά και υλικά.

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ για την συμπαράσταση!!!

Ελπίζω οι "ομόσταυλοι" μου να με βοηθήσουν με νούμερα έτσι ώστε να έχω μέτρο σύγκρισης και να κρίνω από τα αποτελέσματα εάν το πρόγραμμα μου είναι ληγμένο και είχε ημερομηνία λήξης ή εάν κάνω σοβαρότατο λάθος και πρέπει να ζητήσω ταπεινά συγνώμη από όποιον θίγω με τα γραφόμενα μου και να τα ανακαλέσω άμεσα!

Στην περίπτωση όμως που έχω δίκιο, τότε πιστεύω ότι όλοι μας θα ωφεληθούμε ηθικά και υλικά.

Κοίταξε να δεις τα προγράμματα δεν έχουν ημερομηνία λήξης εκτός και αν μιλάμε για το DEMO. Επειδή όμως δεν μιλάμε για αυτό αλλα για το κανονικό (πληρωμένο) πρόγραμμα τότε θα πρέπει να αναζητήσεις τα αίτια αλλού.

Τι εννοώ...... το ότι σου είπε να αλλάξεις την σκάστρα (η Ν75 είναι βαλβίδα ελέγχου πίεσης τούρμπο) είναι σωστό αρκετοί από εδω μέσα την έχουν αλλάξει με τον καινούργιο τύπο μιας και η παλιά σκιζόταν και πράγματι έπεφτε η απόδοση του αυτοκινήτου μέχρι και 30 άλογα!!!!!

Φυσικά δεν τίθεται θέμα στρωσίματος της σκάστρας και κακώς δεν το πάτησε από την αρχή για να δεις αν υπάρχει διαφορά (παρεπιμπτόντως την παλιά την είδες αν είχε φθορά?)

Link to comment
Share on other sites

Κοίταξε να δεις τα προγράμματα δεν έχουν ημερομηνία λήξης εκτός και αν μιλάμε για το DEMO. Επειδή όμως δεν μιλάμε για αυτό αλλα για το κανονικό (πληρωμένο) πρόγραμμα τότε θα πρέπει να αναζητήσεις τα αίτια αλλού.

Τι εννοώ...... το ότι σου είπε να αλλάξεις την σκάστρα (η Ν75 είναι βαλβίδα ελέγχου πίεσης τούρμπο) είναι σωστό αρκετοί από εδω μέσα την έχουν αλλάξει με τον καινούργιο τύπο μιας και η παλιά σκιζόταν και πράγματι έπεφτε η απόδοση του αυτοκινήτου μέχρι και 30 άλογα!!!!!

Φυσικά δεν τίθεται θέμα στρωσίματος της σκάστρας και κακώς δεν το πάτησε από την αρχή για να δεις αν υπάρχει διαφορά (παρεπιμπτόντως την παλιά την είδες αν είχε φθορά?)

Aυτο ακριβως ειχα παθει και εγω και ηταν σκαστρα....... Την αλλαξα με τον καινουριο τυπο και βαζοντας και εισαγωγη μαλιστα χθες το απογευμα, το

αυτοκινητο οχι μονο παει πολυ καλυτερα αλλα ακουγεται ..........αρκετα πολεμικο !!! ;)

Edited by keegan.
Link to comment
Share on other sites

Aυτο ακριβως ειχα παθει και εγω και ηταν σκαστρα....... Την αλλαξα με τον καινουριο τυπο και βαζοντας και εισαγωγη μαλιστα χθες το απογευμα, το

αυτοκινητο οχι μονο παει πολυ καλυτερα αλλα ακουγεται ..........αρκετα πολεμικο !!! ;)

Ελα ρε τι εισαγωγη εβαλες κ ποσο?

Link to comment
Share on other sites

Ελα ρε τι εισαγωγη εβαλες κ ποσο?

Εβαλα εισαγωγη τυπου ΑΕΜ με Κ&N φιλτρο, μια κατασκευαστικη προταση απο τους etuners και η τοποθετηση εγινε στον Κωνσταντινο (AUTOTECHNICA racing)

Το συνολικο κοστος μαζι με την τοποθετηση ειναι 200 euro .........και ο χρονος που απαιτηθηκε για την εγκατασταση ηταν 10 min περιπου !!

Η αποδοση οπως εχω γραψει εχει αυξηθει. Το αυτοκινητο εχει περισσοτερη διαθεση σε ολο το φασμα των στροφων και ο ηχος ειναι ........ποοοολυ καλος ........

Συγκεκριμενα....... οταν οι αλλαγες γινονται με "παθος" το σκασιμο θυμιζει εντονα forge, οταν ομως θελησεις να πας χαλαρα και οι αλλαγες γινονται στο φασμα των 2500 rpm με 3000 rpm ακουγεται ανεπαίσθητα και πολυ διακριτικα !!

υγ.

ευχαριστω τον φιλο tsili για την φιλοξενια του στο θεμα του !!!

Edited by keegan.
Link to comment
Share on other sites

Κοίταξε να δεις τα προγράμματα δεν έχουν ημερομηνία λήξης εκτός και αν μιλάμε για το DEMO. Επειδή όμως δεν μιλάμε για αυτό αλλα για το κανονικό (πληρωμένο) πρόγραμμα τότε θα πρέπει να αναζητήσεις τα αίτια αλλού.

Τι εννοώ...... το ότι σου είπε να αλλάξεις την σκάστρα (η Ν75 είναι βαλβίδα ελέγχου πίεσης τούρμπο) είναι σωστό αρκετοί από εδω μέσα την έχουν αλλάξει με τον καινούργιο τύπο μιας και η παλιά σκιζόταν και πράγματι έπεφτε η απόδοση του αυτοκινήτου μέχρι και 30 άλογα!!!!!

Φυσικά δεν τίθεται θέμα στρωσίματος της σκάστρας και κακώς δεν το πάτησε από την αρχή για να δεις αν υπάρχει διαφορά (παρεπιμπτόντως την παλιά την είδες αν είχε φθορά?)

Κατ' αρχήν σε ευχαριστώ που ασχολήσε με το πρόβλημα μου και δέχομαι τις απόψεις σου!

Όσον αφορά την "ημερομηνία λήξης του προγράμματος" το είπα ειρωνικά! Ξέρω τι γίνεται.

Το θέμα με την σκάστρα μου είναι γνωστό καθώς, εδώ και ενάμιση χρόνο, έχω ξεψαχνίσει αυτό το Forum αλλά και άλλα Forums και Sites (ελληνικά και του εξωτερικού) που ασχολούνται γενικότερα με οχήματα VW και ειδικότερα με Golf 5 και μάλιστα τα TSI.

Κάποια στιγμή το περίμενα να συμβεί και στο δικό μου! ΌΧΙ όμως με διαφορά 1 ώρας.

Δέχθηκα λοιπόν την πρόταση του βελτιωτή μου και με δικά μου έξοδα την αντικατέστησα με την γνήσια βελτιωμένη σκάστρα.

Η παλιά μου αποδείχθηκε πως λειτουργούσε κανονικά και χωρίς πρόβλημα, αφού δεν είχε καμία φθορά : Ούτε σκίσιμο και το ελατήριο της δεν είχε χάσει την προβλεπόμενη σκληρότητα του. Δεν με πειράζει και τόσο πολύ η αντικατάσταση της δεδομένου ότι η νέα είναι βελτιωμένη και πιστεύω αρκετά πιο αξιόπιστη.

Τελικά δεν άντεξα να περιμένω άλλο και σήμερα πηγαίνοντας το πρωί στη δουλεία που είχε και χαμηλότερες εξωτερικές θερμοκρασίες ( περίπου 10 βαθμούς κελσίου) αλλά και τώρα το απόγευμα που επέστρεφα, το έσκισα στην κυριολεξία χωρίς όμως το αναμενόμενο αποτέλεσμα. Το αμάξι πάει το ίδιο , όπως πήγαινε και με την προηγούμενη σκάστρα. Εκεί που μετά τις 4.000rpm γάζωνε, τώρα από τις 4.000rpm μέχρι τις 6.000rpm κάτι πάει (όχι όπως πριν) αλλά μετά (6.000rpm και πάνω) δεν πάει μία.

Αναφέρω το διάστημα στροφών 4.000rpm και μετά καθώς εκεί παρουσιάζεται η εντονότατη διαφορά στην απόδοση σε σχέση με πριν. Στις μικρότερες στροφές πάει αλλά η διαφορά φαίνεται να είναι μικρή σε σχέση με πριν.

Πάντως είναι αισθητή η πτώση της απόδοσης του σε σχέση πάντα με πριν.

Link to comment
Share on other sites

υγ.

ευχαριστω τον φιλο tsili για την φιλοξενια του στο θεμα του !!!

Δεν χρειάζεται να με ευχαριστήσεις. Το θέμα είναι για όλους και έχεις δικαίωμα να γράψεις ότι θες.

Εγώ ευχαριστώ για τον χρόνο σου και την άποψη σου.

Ενημερωτικά σου αναφέρω ότι εδώ και ενάμιση χρόνο φοράω Φίλτρο Αέρος K&N τύπου πάνελ μέσα στο μαμά φιλτροκούτι και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος (λίγο παραπάνω από ήχο και μικρότερη κατανάλωση).

Link to comment
Share on other sites

Τσίλη,

με κάθε επιφύλαξη της παρουσίας μου στη συγκεκριμένη συζήτηση λόγω της ιδιότητάς μου, θέλω να τονίσω μερικά σημεία που μπορεί να σε βοηθήσουν να σκεφτείς τη θέση σου καλύτερα. Θα καταλάβετε ότι όσα γράφω είναι προς υπεράσπιση της εταιρείας που έκανε τη βελτίωση, βλέποντάς το από την πλευρά της.

Οι ξένες εταιρείες που κάνουν εξέλιξη προγραμμάτων, δοκιμάζουν κάθε έκδοση λογισμικού ξεχωριστά.

Όταν έκανες αναβάθμιση στην αντιπροσωπεία, η εξέλιξη πρώτου σταδιου για το αυτοκινητό σου ήταν αναπόφευκτα γραμμένη από την αρχή για

τη νέα έκδοση λογισμικού που έβαλες.

Κάθε νέα έκδοση λογισμικού στα TSI συμπεριφέρεται λιγάκι διαφορετικά από την προηγούμενη. Κάποιες είναι πιο επιθετικές, άλλες είναι ηπιότερες.

Χωρίς αυτό να πρέπει να σε απασχολεί ως τελικό χρήστη, είναι πολύ πιθανό η Revo να έκανε καλά τη δουλεια της, όπως είχε κάνει

στην πρώτη σου αναβάθμιση, απλώς το αποτέλεσμα να είναι λιγάκι διαφορετικό λόγω του υπόλοιπου λογισμικού.

Επειδή γνωρίζεις πώς ακριβώς λειτουργεί η εταιρεία που εμπιστεύτηκες, είναι δύσκολο να σου δώσει απάντηση

ο άνθρωπος που σου πέρασε το πρόγραμμα για τον απλούστατο λόγο ότι δεν το έχει εξελίξει ο ίδιος. Ούτε καν το έχει εξελίξει

εκείνος που του το έστειλε. Το feedback από την ομάδα εξέλιξης καθυστερεί και για αυτό θα πρέπει να έχεις υπομονή μέχρι να πάρεις απάντηση.

Οι αντιπρόσωποι παρότι κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν, μερικές φορές δε μπορούν σε πολύ τεχνικές ερωτήσεις.

Είναι πολύ πιθανό, μέσα από τη δομημένη έρευνα που κάνεις επί του θέματος, παρέχοντάς τους feedback, να μπορέσουν να επαναφέρουν την απόδοση του αυτοκινήτου σου στα προηγούμενα επίπεδα. Υπομονή χρειάζεται και προσπάθεια εκ μέρους σου γιατί αλλιώς είναι δύσκολο να καταλάβουν τί συμβαίνει αν δεν το δουν γραμμένο στο χαρτί ή καταγεγραμμένο σε κάποιο log file. Είμαι σίγουρος ότι έχουν ικανότητα να το κάνουν γιατί έχουμε δει τις δυνατότητες της εταιρείας και στο παρελθόν.

Link to comment
Share on other sites

Τι βενζίνη βάζεις ?

Link to comment
Share on other sites

Τι βενζίνη βάζεις ?

BP Utlimate επί το πλείστον! Έχω βάλει και SHELL V-Power Racing!

Τον τελευταίο Καιρό όμως (μιλάω για μήνες προς αποφυγή παρερμηνείας) όλοι μου οι ανεφοδιασμοί καυσίμου είναι BP Ultimate!

Το θέμα είναι ότι και με 95άρα που είχα βάλει κάποτε συνεχόμενα τουλάχιστον 5-6 ανεφοδιασμούς (μήνες πίσω- μέσα του 2008) πήγαινε καλύτερα από ότι τώρα!!! Και μάλιστα στα χαμηλά (από 2.500rpm μέχρι 4.000rpm τραβούσε καλύτερα)!!!

Link to comment
Share on other sites

Τσίλη,

με κάθε επιφύλαξη της παρουσίας μου στη συγκεκριμένη συζήτηση λόγω της ιδιότητάς μου, θέλω να τονίσω μερικά σημεία που μπορεί να σε βοηθήσουν να σκεφτείς τη θέση σου καλύτερα. Θα καταλάβετε ότι όσα γράφω είναι προς υπεράσπιση της εταιρείας που έκανε τη βελτίωση, βλέποντάς το από την πλευρά της.

Οι ξένες εταιρείες που κάνουν εξέλιξη προγραμμάτων, δοκιμάζουν κάθε έκδοση λογισμικού ξεχωριστά.

Όταν έκανες αναβάθμιση στην αντιπροσωπεία, η εξέλιξη πρώτου σταδιου για το αυτοκινητό σου ήταν αναπόφευκτα γραμμένη από την αρχή για

τη νέα έκδοση λογισμικού που έβαλες.

Κάθε νέα έκδοση λογισμικού στα TSI συμπεριφέρεται λιγάκι διαφορετικά από την προηγούμενη. Κάποιες είναι πιο επιθετικές, άλλες είναι ηπιότερες.

Χωρίς αυτό να πρέπει να σε απασχολεί ως τελικό χρήστη, είναι πολύ πιθανό η Revo να έκανε καλά τη δουλεια της, όπως είχε κάνει

στην πρώτη σου αναβάθμιση, απλώς το αποτέλεσμα να είναι λιγάκι διαφορετικό λόγω του υπόλοιπου λογισμικού.

Επειδή γνωρίζεις πώς ακριβώς λειτουργεί η εταιρεία που εμπιστεύτηκες, είναι δύσκολο να σου δώσει απάντηση

ο άνθρωπος που σου πέρασε το πρόγραμμα για τον απλούστατο λόγο ότι δεν το έχει εξελίξει ο ίδιος. Ούτε καν το έχει εξελίξει

εκείνος που του το έστειλε. Το feedback από την ομάδα εξέλιξης καθυστερεί και για αυτό θα πρέπει να έχεις υπομονή μέχρι να πάρεις απάντηση.

Οι αντιπρόσωποι παρότι κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν, μερικές φορές δε μπορούν σε πολύ τεχνικές ερωτήσεις.

Είναι πολύ πιθανό, μέσα από τη δομημένη έρευνα που κάνεις επί του θέματος, παρέχοντάς τους feedback, να μπορέσουν να επαναφέρουν την απόδοση του αυτοκινήτου σου στα προηγούμενα επίπεδα. Υπομονή χρειάζεται και προσπάθεια εκ μέρους σου γιατί αλλιώς είναι δύσκολο να καταλάβουν τί συμβαίνει αν δεν το δουν γραμμένο στο χαρτί ή καταγεγραμμένο σε κάποιο log file. Είμαι σίγουρος ότι έχουν ικανότητα να το κάνουν γιατί έχουμε δει τις δυνατότητες της εταιρείας και στο παρελθόν.

Κατά αρχήν σε ευχαριστώ για τον χρόνο που αφιέρωσες για να μου απαντήσεις και να παραθέσεις τις απόψεις και τις συμβουλές σου!

Κατά δεύτερον θα ήθελα να σου πω ένα μεγάλο ΜΠΡ¶ΒΟ για τον τρόπο που παραθέτεις τις απόψεις σου και τον τρόπο με τον οποίο μου μεταφέρεις τις διαδικασίες από την πλευρά της εταιρείας , έτσι ώστε να είμαι ενημερωμένος πιο αντικειμενικά και πιο σφαιρικά!

Μακάρι να απαντούσαν με παρόμοιο τρόπο και κάποιοι υπόλοιποι έμποροι - αντιπρόσωποι της αγοράς.

Δεν θα είχα κανένα πρόβλημα και θα ένιωθα πολύ καλύτερα, αν ο βελτιωτής μου, μου απαντούσε με παρόμοιο τρόπο και μου έλεγε ότι θα στείλει ερώτημα στην μητρική εταιρεία παραθέτοντας τους στοιχεία που θα είχε συλλέξει μέσα από κάποιες μετρήσεις καθώς επίσης και το Feedback από τον πελάτη-καταναλωτή του προϊόντος τους, που στην τελική, είμαι και έμπειρος δοκιμαστής και κριτής του εν λόγω προϊόντος τους , έχοντας το εγκατεστημένο στο αμάξι μου για ένα αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα περίπου 9 μηνών χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα και όντας υπερευχαριστημένος από τις επιδόσεις του. Πιο συγκεκριμένα, έχω διανύσει περίπου 16.000 απροβλημάτιστα χιλιόμετρα με εγκατεστημένο το πρόγραμμα της REVO και τα οποία έχουν γίνει και εκτός Κέρκυρας , σε διαφορετικές τοποθεσίες και δρόμους της Ελλάδας (με διαφορετικά υψόμετρα, διαφορετικές θερμοκρασίες, πλέον του ενός επιβάτες, αποσκευές και λοιπούς παράγοντες οι οποίοι μπορεί να επηρεάσουν την απόδοση του αυτοκινήτου).

Δεν είναι ίδιος τρόπος αντιμετώπισης, όταν σου λένε "δεν φταίει το πρόγραμμα, κάποια μηχανική βλάβη πρέπει να υπάρχει, άλλαξε σκάστρα"

Η σκάστρα αλλάχτηκε, προληπτικά και για να αποκλείσω τυχόν δυσλειτουργία της σκάστρας ως αιτία του προβλήματος, με δικά μου έξοδα.

Καθισμένος εγώ στην θέση του συνοδηγού και οδηγός ο βελτιωτής μου, μετρήσαμε με το VAGCOM την πίεση του αυτοκινήτου (πριν την αντικατάσταση της σκάστρας) και το αποτέλεσμα ήταν 1.36bar Overboost... και ακούω το εξής "μια χαρά είναι, αυτή είναι η σωστή πίεση"... (εξού και το ερώτημα μου προς τους "ομόσταυλους" μου για τιμές μετρήσεων των δικών τους αυτοκινήτων.

Όσον αφορά την πιθανότητα διαφορετικού λογισμικού του αυτοκινήτου μου από την πρώτη φορά εγκατάστασης του προγράμματος , θα ήθελα να σου αναφέρω τα εξής:

Πριν τον επαναπρογραμματισμό , ο βελτιωτής μου , εγκατέστησε 2 αναβαθμίσεις που όπως είπε "έχουν βγει 2 αναβαθμίσεις από την VW και πρέπει να τις εγκαταστήσω πριν ξαναπεράσω το πρόγραμμα" και συμφώνησα απόλυτα.

Εάν λοιπόν η εταιρεία εξετάζει την κάθε έκδοση λογισμικού ξεχωριστά (και ορθά πράττει) δεν θα έπρεπε ο αντιπρόσωπος να έχει στα χέρια του την έκδοση του προγράμματος (REVO) το οποίο μέσα από συγκεκριμένες μετρήσει και δοκιμές θα απέδιδε τα μέγιστα (όπως μέχρι πρότινος) για οχήματα στα οποία έχουν εγκατασταθεί οι παραπάνω αναβαθμίσεις της VW και το αμάξι να πηγαίνει το ίδιο?

Σε διαφορετική περίπτωση δεν θα έπρεπε να του δίνουν τις αναβαθμίσεις από την στιγμή που υπάρχει διαφοροποίηση όσον αφορά την λειτουργία του προγράμματος τους και να χρησιμοποιούν το υφιστάμενο με στόχο την μεγαλύτερη ικανοποίηση των πελατών!!! Δεν θα έπρεπε τουλάχιστον να με ενημερώσει για τυχόν μείωση της απόδοσης του αυτοκινήτου μου έως ότου βελτιωθεί το πρόγραμμα για να λειτουργεί και πάλι με τις νέες αναβαθμίσεις? Δεν θα έπρεπε να υπήρχε σχετική ενημέρωση των πελατών είτε προσωπικώς (τηλ. επικοινωνία, επιστολή κλπ) είτε δημοσίως μέσω της Ιστοσελίδας της? Δεν θα έπρεπε να είχε τροποποιηθεί σχετικό γράφημα απόδοσης του προγράμματος το οποίο είναι αναρτημένο στην σελίδα της εταιρείας?

Σήμερα παρέλαβα το δικό μου καλώδιο και πρόγραμμα VAGCOM ώστε να μπορώ να παίρνω μετρήσει και πληροφορίες από το αυτοκίνητο μου προσωπικά. Επειδή πιστεύω πως το καλύτερο δυναμόμετρο είναι ο δρόμος, και μάλιστα μια διαδρομή που την κάνω εδώ και εννέα μήνες, αποφάσισα να μην κάνω δυναμομέτρηση. Την θεωρώ μια διαδικασία η οποία καταπονεί το αμάξι και δεν εξάγει τα αποτελέσματα που εγώ θέλω στον δρόμο. Είναι μια διαδικασία που γίνεται αν όχι μία , τουλάχιστον λίγες (2-3 φορές) ενώ το αμάξι το οδηγώ καθημερινά στον ίδιο δρόμο , με τις ίδιες φυσικές συνθήκες και τις ίδιες (πάνω-κάτω) θερμοκρασίες με ελάχιστες διαφοροποιήσεις. Το πρόγραμμα το έβαλα για να απολαμβάνω την βελτίωση του αυτοκινήτου μου στον δρόμο, στην οδήγηση, στις καθημερινές μετακινήσεις μου, στα ταξίδια μου. Δεν το έβαλα για να κάνω δυναμομετρησεις. Θα χρησιμοποιήσω το VAGCOM για να πάρω τις μετρήσεις που θέλω (παρόμοιες δυναμομέτρησης) και θα τις παραθέσω στον βελτιωτή μου προς συζήτηση, ανάλυση και επίλυση του προβλήματος μου.

Θέλω όμως την βοήθεια σας και τις μετρήσεις σας ως μέτρο σύγκρισης των αποτελεσμάτων των δοκιμών μου.

Εμπιστεύομαι αρκετά την συγκεκριμένη εταιρεία και για αυτό ασχολούμε τόσο πολύ με την επίλυση του προβλήματος μου έχοντας την θέληση να τους παραθέσω οποιοδήποτε στοιχείο και μέτρηση έχω στα χέρια μου.

Σε αντίθετη περίπτωση θα μπορούσα να τα γρ@ψω όλα κανονικά και να αποφανθώ σε κάποια άλλη εταιρεία για κάποιο παρεμφερές προϊόν καθώς είναι γνωστό εδώ και πολλά χρόνια ότι : Υπάρχουν Κι Αλλού Πορτοκαλιές Που Κάνουν Πορτοκάλια, και δόξα το θεό, χαλάλι τα λεφτά αρκεί να έχω αυτό που πληρώνω και θέλω και να δουλεύει όπως πρέπει και όπως μου το παρουσίασαν !

Ζητώ συγνώμη εάν σας κουράζω με τα τεράστια posts μου.

Ελπίζω σύντομα να λυθεί το πρόβλημα μου και μαζί μου , όλοι μας να πλουτίσουμε τις γνώσεις μας προστίθωντας άλλη μια εμπειρία.

Edited by Tsilis_Corfu
Link to comment
Share on other sites

Eχεις δωσει τοσα λεφτα για σκαστρες , Ν75 , καλωδια κτλ δωσε 40 Ε για μια δυναμομετρηση να δεις τι γινεται και μετα το κουβεντιαζουμε παλι ...

Εγω με REVO ειμαι 210 ....

Αν θες παρε ενα τηλ τον εισαγωγεα της REVO να σου δωσει και αυτος τις πληροφοριες του http://www.cargate.gr/_periex/epikoinonia.asp

Ζητα τον Κωστα .. :wacko:

Και μην αγχωνεσε θα βρεθει λυση .. απλα μαλλον εκει στην Κερκυρα ειναι λιγο κατσαπλιαδες :baby::lol:

Link to comment
Share on other sites

Eχεις δωσει τοσα λεφτα για σκαστρες , Ν75 , καλωδια κτλ δωσε 40 Ε για μια δυναμομετρηση να δεις τι γινεται και μετα το κουβεντιαζουμε παλι ...

Εγω με REVO ειμαι 210 ....

Αν θες παρε ενα τηλ τον εισαγωγεα της REVO να σου δωσει και αυτος τις πληροφοριες του http://www.cargate.gr/_periex/epikoinonia.asp

Ζητα τον Κωστα .. :blush:

Και μην αγχωνεσε θα βρεθει λυση .. απλα μαλλον εκει στην Κερκυρα ειναι λιγο κατσαπλιαδες :lol: :lol:

Φίλε μου , δεν είναι τα ¤40 το πρόβλημα για την δυναμομέτρηση.

Το θέμα είναι το πώς πάει το αμάξι στο δρόμο! Όπως έμεινα κατευχαριστημένος από την απόδοση του μετά την εγκατάστασή του προγράμματος της REVO στο δρόμο και παρέμεινα κατευχαριστημένος όλο αυτό το διάστημα των 9 σχεδόν μηνών που το έχω, έτσι θέλω και να παραμείνει η απόδοση μετά τον πρόσφατο επαναπρογραμματισμό. Στον δρόμο.

Όταν έγινε η αρχική εγκατάσταση δεν έκανα δυναμομέτρηση 1ον γιατί όπως αναφέρω παραπάνω ήμουν κατενθουσιασμένος από την απόδοση του αυτοκινήτου μου στον δρόμο και δεν είχα οποιαδήποτε αμφιβολία για την επιλογή μου και 2ον γιατί δεν με απασχολεί το αν αποδίδει 200, 205+ ή 208 άλογα αλλά το πώς πηγαίνει στον δρόμο και πώς ανοίγει.

Δεν ανέφερα ποτέ και πουθενά κανένα σχόλιο για την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου μου και ούτε είπα ότι δεν είναι χ,ψ άλογα τώρα πια.

Το σημείο που με έκανε να γράψω το συγκεκριμένο Topic είναι η απόδοση ειδικότερα στο φάσμα των 4.000rpm και μετά και το ότι μετά τις 6.000rpm είναι σαν να μην ανοίγει άλλο, πράγμα που πρώτα δεν συνέβαινε!

Ο τρόπος με τον οποίο άνοιγε το αμάξι στο παραπάνω φάσμα στοφών ήταν, για μένα προσωπικά, ότι καλύτερο μπορούσε να μου δώσει το πρόγραμμα.

Ήταν το σημείο που, μεταφορικά θα μπορούσα να πω, είχα εθιστεί. Ήταν το σημείο που ανέφερα πάντα και επευφημούσα, το σημείο που όταν όλοι με ρωτούσαν "τι έχω κάνει στο αμάξι και πηγαίνει έτσι" έλεγα με ενθουσιασμό "έχω βάλει το πρόγραμμα της REVO" προτρέποντας τους (όσους είχαν το ίδιο αμάξι με εμένα) να το βάλουν κι αυτοί μιας και είχαν ως πολύ καλό και ζωντανό παράδειγμα, το δικό μου αμάξι.

Από τα παραπάνω εξάγεται το πόσο ευχαριστημένος ήμουν με την επιλογή μου, το πόσο την στήριζα όπου κι αν βρισκόμουν, το πόσο εμπιστευόμουν την εν λόγω εταιρεία.

Και συνεχίζω να την εμπιστεύομαι και για αυτό τον λόγο ασχολούμαι με το πρόβλημα.

Για αυτό θέλω να κάνω τις όποιες μετρήσεις μου, για αυτό άκουσα την συμβουλή του βελτιωτή μου και άλλαξα την σκάστρα. Και θέλω να του παρουσιάσω μετρήσεις και αποτελέσματα και να αποκλείσουμε τυχόν μηχανικές δυσλειτουργίες έτσι ώστε να έχει χειροπιαστά στοιχεία όταν μεταφέρει το πρόβλημα μου προς την μητρική εταιρεία και αυτή με την σειρά της να ψάξει και βρει την αιτία του προβλήματος αλλά και την λύση του.

Θα μπορούσα πολύ άνετα να απευθυνθώ σε κάποιον άλλο βελτιωτή και να μην ασχολούμε με το τί έφταιξε, ποιος έφταιξε, άλλαξε εκείνο άλλαξε το άλλο , κάνε πειράματα και δοκιμές στο αμάξι και να μην αναλώνω τον δικό μου χρόνο αλλά και κάποιων άλλων που είναι πρόθυμοι να μου αναφέρουν την γνώμη τους για να λύσω ένα πρόβλημα σε κάτι που πλήρωσα, μου παρείχε αυτό που ζήτησα για ένα ορισμένο χρονικό διάστημα (με λήξη που δεν την επέλεξα εγώ ο ίδιος) και που τελικά μετά δεν με ευχαριστεί και δεν είναι αυτό που είχα τόσο καιρό.

Όσον αφορά τον χαρακτηρισμό "κατσαπλιάδες" δεν μπορώ να το πω και τουλάχιστον την συγκεκριμένη χρονική στιγμή δεν τον ασπάζομαι για τους εξής λόγους:

Δεν είμαι ειδικός στην χαρτογράφηση εγκεφάλων και στην βελτίωση απόδοσης κινητήρων.

Δεν έχω επιστημονικές γνώσεις για να τους κρίνω.

Δεν έχω προσωπική εμπειρία κατά την οποία να με κορόιδεψε κάποιος ή να μου πούλησε άλλα για άλλα!

Συγκεκριμένα , με τον βελτιωτή-αντιπρόσωπο της REVO στην Κέρκυρα, έχουμε πολύ καλές σχέσεις και μου συμπεριφέρθηκε πολύ καλά από την πρώτη στιγμή. Μάλιστα , την ημέρα που ξαναπεράσαμε το πρόγραμμα δυο φορές τηλεφώνησε στην αθήνα και το ανέφερε χωρίς όμως να έχω το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Εκεί είναι που στεναχωρήθηκα. Από όσα ξέρω, δεν ζητήθηκαν μετρήσεις, logs και οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ώστε να εξετάσουν και να βγει μια λύση για το πρόβλημα. Μόνο η προτροπή για την αλλαγή της σκάστρας την οποία και αντικατέστησα αμέσως.

Εν αναμονή λοιπόν έως ότου συλλέξω μετρήσεις και αποτελέσματα, ώστε να τα παρουσιάσω στον βελτιωτή μου και να του ζητήσω να τα στείλει στην μητρική εταιρεία αναφέροντας το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί και τα παράπονα μου προκειμένου να τα αναλύσουν, να βγάλουν κάποιο συμπέρασμά και να μου απαντήσουν έχοντας την λύση του προβλήματος μου ως επαγγελματίες του χώρου , με μακροχρόνια εμπειρία στο συγκεκριμένο αντικείμενο και με πάρα πολύ επιτυχημένα αντίστοιχα προϊόντα που έχουν παρουσιάσει όσο καιρό ασχολούνται.

Κλείνοντας την μακρόσυρτη απάντηση μου στις σεβαστές απόψεις και συμβουλές σου , θα ήθελα , εάν το επιθυμείς και μπορείς βέβαια, να μου αναφέρεις αποτελέσματα και τιμές τυχόν μετρήσεων που έχεις κάνει στο δικό σου αμάξι έτσι ώστε να έχω ένα επιπλέον μέτρο σύγκρισης.

Σε ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!!!

Edited by Tsilis_Corfu
Link to comment
Share on other sites

Τσίλη,

Όπως έγραψες παραπάνω, ο χαρακτηρισμός "κατσαπλιάδες" δεν αρμόζει σε κανένα.

Γιατί εκ της φύσεως του προιόντος, οι άνθρωποι μόνο το πουλάνε. Δεν το επηρεάζουν! Ό,τι σχεση με το σπορ κι αν έχουν, σίγουρα δεν τους αξίζει να τους χαρακτηρίζουμε εύκολα με οποιοδήποτε κοσμητικό επίθετο. Μπείτε στη θέση τους και θα το καταλάβετε.

Αυτό βεβαια σημαίνει ότι είναι υπεύθυνοι για την ποιότητα του προιόντος τους. Και να στείλουν feedback στα κεντρικά.

Χωρίς να γνωρίζω αναλυτικά το πώς (και αν) οργανώνεται η εκπροσώπηση της Revo στην Ελλάδα, γνωρίζω ότι τεχνική λύση μπορούν

να δώσουν μόνο τα κεντρικά της Ευρώπης, που βρίσκονται στην Αγγλία. Δεν υπάρχει ακριβής ιεραρχία ούτε δομή του δικτύου, πέραν του ότι

όλοι τελικά υπάγονται στην Αγγλία.

Όλοι οι υπόλοιποι πέραν των προγραμματιστών, όσο καλή πρόθεση κι αν έχουν, μπορούν να ρίξουν ιδέες, να προτεινουν λύσεις,

να κάνουν δοκιμές στο αυτοκίνητό σου ή να ρίξουν μια ματιά στα logs. Δεν μπορούν όμως να πειράξουν ή να επηρεάσουν τον κώδικα.

Που -αν καταλαβαίνω καλά από τη δική σου αίσθηση ως οδηγός- πρέπει να έχει κάποια σχέση με τα παράπονά σου.

Κατά τις καταγραφές καλό είναι να διαπιστώσετε αν:

1) Ο κινητήρας λειτουργεί με βάση τις προσταγές του εγκεφάλου (Αν όχι, τότε σημαινει οτι υπάρχει μηχανολογικό πρόβλημα ή υπερεκτίμηση της ρύθμισης).

2) Αν συμβαίνει το 1, τότε να εντοπίσεις τί είναι αυτό που σε ενοχλεί - με νούμερα - παρόλο που όλα βαίνουν καλώς και δεν έχει χαλάσει τίποτα στο αυτοκίνητο.

Καλή δύναμη εύχομαι και πάνω από όλα υπομονή.

Δυστυχώς δεν μπορώ να σου δώσω τεχνικές πληροφορίες σχετικά με τη λειτουργία του προγράμματός σου για να ελέγξεις την ορθότητα του, αυτό ειναι κάτι που σίγουρα θα γνωρίζουν οι άνθρωποι της Revo. Κι αν δεν γνωρίζουν μπορούν να το μάθουν για να μπορέσετε να κάνετε τις δοκιμές σας.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως μου κάνει μεγάλη εντύπωση που κανένας ιδιοκτήτης Golf V Tsi 140 , ο οποίος έχει βάλει το πρόγραμμα της REVO , δεν έχει απαντήσει στο παρόν Topic και να αναφέρει τιμές, μετρήσεις, απόδοση κλπ!

Πολύ περίεργο μου φαίνεται!!!

Κανένας δεν έχει ενδιαφερθεί για τιμές πίεσης και λοιπές μετρήσεις???

Τι να πω???

:blink: :blink: :blink::lol::unsure: :unsure: :rolleyes::huh::thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.