subwrc Posted December 20, 2009 Report Posted December 20, 2009 Πριν περίπου 3 βδομάδες πρόκοψα κι έβαλα 95άρα Shell, ίσως 3 φορά στα 2 χρόνια που έχω το αμάξι. Το αμάξι είναι μαμά και πριν 2 μήνες έκανα το service. Απ' το επόμενο πρωί και μέχρι τώρα μόλις βάζω μπρος το αμάξι κάνει ένα στιγμιαίο θόρυβο σα να ξεμπουκώνει η εξάτμιση, "πούφ". Μετά από 2 μέρες περίπου, βράδυ στην εθνική πάτησα μια τετάρτη και στις 4500-5000 στροφές ακούστηκε ένας ΚΡΟΤΟΣ που νόμιζα ότι με χτύπησε κάτι και ψαχνόμουνα. Έχω ακούσει να "σκάει" WRC Sti αλλά αυτό ήταν δυνατότερο! Το αμάξι δε μου κάνει κανένα κουσούρι πέραν του πρωινού.Ούτε πτώση στην απόδοση έχω δει. Το έβαλα στο Vag-com και δεν έχει γράψει κανένα σφάλμα. Από τότε έβαλα 100άρα Vpower και 100άρα Εκο. Η ένταση του πρωινού θορύβου μειώθηκε αλλά παραμένει. Στο Vag-com στο ρελαντι μου δείχνει misfires ακανόνιστα σε όλους τους κυλίνδρούς. Σε ένα συνεργείο μου έβαλαν στο τεπόζιτο ένα πρόσθετο καθαριστικό αλλά δεν έχει αλλάξει τίποτα. Ο καθημερινός πρωινός στιγμιαίος θόρυβος συνεχίζεται. Πριν ξεκινήσω το αμάξι το πρωί άνοιξα το καπό μήπως κι ο ήχος δε προερχόταν απ' την εξάτμιση.Κι όντως σα να ακούγεται κάτω απ' τη μηχανή. Επισυνάπτω κι ένα λογκάρισμα με τρίτη που έκανα. My link Βλέπω μια κοιλιά στη ροπή στις 5100 στροφές. Επίσης δε θα έπρεπε να δω 2500Mbar μέγιστης πίεσης στις 2500 στροφές περίπου? Quote
DrYannisK Posted December 20, 2009 Report Posted December 20, 2009 GTI μαμα 3μιση χρονια 65000χιλ εδω και 2 χρονια βαζω μονο απλη αμολυβδη ΕΚΟ απο συγκεκριμενο πρατηριο. κανενα προβλημα. δεν φταιει που εβαλες απλη βενζινη αλλα νοθευμενη ισως. μην τρομαζεις με αυτα που λενε πως πρεπει να βαλεις κατοσταρα. δεν ισχυει κατι τετοιο Quote
subwrc Posted December 20, 2009 Author Report Posted December 20, 2009 GTI μαμα 3μιση χρονια 65000χιλ εδω και 2 χρονια βαζω μονο απλη αμολυβδη ΕΚΟ απο συγκεκριμενο πρατηριο. κανενα προβλημα. δεν φταιει που εβαλες απλη βενζινη αλλα νοθευμενη ισως. μην τρομαζεις με αυτα που λενε πως πρεπει να βαλεις κατοσταρα. δεν ισχυει κατι τετοιο Αυτό ήθελα να κάνω, να το γυρνούσα από εδώ και πέρα σε 95άρα, αλλά έπεσα στη περίπτωση. Το θέμα είναι πώς διορθώνεται και τι φταίει για τον θόρυβο στο ξεκίνημα. Quote
subwrc Posted December 22, 2009 Author Report Posted December 22, 2009 Πήγα στη VW αλλά μου είπαν αυτό που περίμενα, ότι αφού δε βγάζει σφάλμα δε μπορούμε να κάνουμε τίποτα.Βάλε δυο τρια γεμίσματα 100άρα και βλέπουμε. Δηλαδή πρέπει να πάθω πρώτα ζημιά... Κατά τη διάρκεια της ημέρας όσες φορές κι αν το πάρω μπρος δεν το κάνει. Όταν μένει στάσιμο πάνω από 8 ώρες τότε κάνει αυτό το θόρυβο(ξεμπούκωμα) στο ξεκίνημα. Σα να κατακάθεται κάτι και να το μπουκώνει όταν παραμένει ακίνητο. Ρε παιδιά καμιά βοήθεια, καμιά ιδέα για το τι μπορεί να συμβαίνει? Quote
dj_michel Posted January 5, 2010 Report Posted January 5, 2010 Πήγα στη VW αλλά μου είπαν αυτό που περίμενα, ότι αφού δε βγάζει σφάλμα δε μπορούμε να κάνουμε τίποτα.Βάλε δυο τρια γεμίσματα 100άρα και βλέπουμε. Δηλαδή πρέπει να πάθω πρώτα ζημιά... Κατά τη διάρκεια της ημέρας όσες φορές κι αν το πάρω μπρος δεν το κάνει. Όταν μένει στάσιμο πάνω από 8 ώρες τότε κάνει αυτό το θόρυβο(ξεμπούκωμα) στο ξεκίνημα. Σα να κατακάθεται κάτι και να το μπουκώνει όταν παραμένει ακίνητο. Ρε παιδιά καμιά βοήθεια, καμιά ιδέα για το τι μπορεί να συμβαίνει? Χρόνια πολλά και καλή χρονιά, φίλε μου δεν είμαι τεχνικός αλλά γνωρίζω αρκετά, δεν ξέρω άμα ισχύει αυτό που θα σου πω, δες λίγο που είναι η εισαγωγή αέρα στον κινητήρα, δηλαδή κάτω από το φυλτροκούτι, εκεί λογικά θα υπάρχει μια φτερωτή πεταλούδα, ρίξτην λίγο σπρέι καθαρισμού, πιστεύω ότι εκεί είναι το πρόβλημα, και το κάνει μόνο όταν είναι κρύο. Προς θεού τα όσα σου γράφω πέστα και σε κανένα μηχανικό μην γίνει καμιά πατάτα. Quote
subwrc Posted January 6, 2010 Author Report Posted January 6, 2010 Χρόνια πολλά και καλή χρονιά, φίλε μου δεν είμαι τεχνικός αλλά γνωρίζω αρκετά, δεν ξέρω άμα ισχύει αυτό που θα σου πω, δες λίγο που είναι η εισαγωγή αέρα στον κινητήρα, δηλαδή κάτω από το φυλτροκούτι, εκεί λογικά θα υπάρχει μια φτερωτή πεταλούδα, ρίξτην λίγο σπρέι καθαρισμού, πιστεύω ότι εκεί είναι το πρόβλημα, και το κάνει μόνο όταν είναι κρύο. Προς θεού τα όσα σου γράφω πέστα και σε κανένα μηχανικό μην γίνει καμιά πατάτα. Καλή χρονιά! Σ' ευχαριστώ για την απάντηση.Θα αναφέρω την απάντηση σου στο μηχανικό. Το έχω ακίνητο εδώ και 11 μέρες λόγω διακοπών. Σήμερα που θα το ξεκινήσω φαντάζομαι θα ακούσω γέρο χτύπο. Θα το γράψω σε βιντεάκι για να το καταλάβει ο μηχανικός και να το ανεβάσω και εδώ. Quote
subwrc Posted January 7, 2010 Author Report Posted January 7, 2010 Aυτός είναι ο ήχος. Τώρα ακούγεται πιο "πλαστικός". Σα να ξεκολλάει κάποιο κλαπέτο. Hxos Quote
subwrc Posted March 17, 2010 Author Report Posted March 17, 2010 (edited) Μετά από αρκετές επισκέψεις (λόγω του ότι ο ήχος εμφανιζόταν συγκεκριμένες στιγμές) στην αντιπροσωπεία, ο μηχανικός βρήκε την πηγή του προβλήματος και το έφτιαξε. Αρχικά δια της αφής ο ήχος προσδιορίστηκε στη περιοχή του κλαπέτου του κομπρέσσορα (J808). Αν και ανοίχτηκε και καθαρίστηκε ο θόρυβος παρέμεινε. Επόμενο βήμα ήταν να βγάλουμε το σωληνάκι της N316 (http://rapidshare.com/files/355646288/1.4l_tsi_140hp_-_SSP_359_Design_and_Function.pdf σελ.48) έτσι ώστε να μην ενεργοποιηθούν τα κλαπέτα της πολλαπλής εισαγωγής. Παίρνοντας το αμάξι μπρος το πρωί με βγαλμένο το σωληνάκι δεν ακούστηκε ο θορύβος. Οπότε ο θόρυβος προερχόταν από τα κλαπέτα πολλαπλής. Αλλάχτηκαν τα κλαπέτα και μία "φούσκα" πριν την πολλαπλή (η J338 φαντάζομαι) με συνολικό κόστος 584€ ! Ευτυχώς με κάλυψε η επέκταση εγγύησης που είχα κάνει. Αυτό που έμαθα και παραξενεύτηκα όταν ζήτησα κάποιο χαρτί και δεν μου δόθηκε είναι ότι δεν ισχύει επιπλέον εγγύηση για τα νέα ανταλλακτικά που τοποθετήθηκαν. Έτσι είναι? Edited March 17, 2010 by subwrc Quote
nasos_ea Posted March 17, 2010 Report Posted March 17, 2010 Αυτό που έμαθα και παραξενεύτηκα όταν ζήτησα κάποιο χαρτί και δεν μου δόθηκε είναι ότι δεν ισχύει επιπλέον εγγύηση για τα νέα ανταλλακτικά που τοποθετήθηκαν. Έτσι είναι? Δε νομιζω. Quote
subwrc Posted March 18, 2010 Author Report Posted March 18, 2010 Δε νομιζω. Γνωρίζει κανείς με σιγουριά τι ισχύει? Σε αλλαγή ανταλλακτικού εντός εγγύησης ισχύει εκ νέου η εγγύηση για το ανταλλακτικό? Quote
gtse Posted March 18, 2010 Report Posted March 18, 2010 Γνωρίζει κανείς με σιγουριά τι ισχύει? Σε αλλαγή ανταλλακτικού εντός εγγύησης ισχύει εκ νέου η εγγύηση για το ανταλλακτικό? φυσικα και ισχυει Quote
professor Posted March 18, 2010 Report Posted March 18, 2010 Φυσικά ισχύει και νομίζω για 2 χρόνια. Quote
subwrc Posted March 18, 2010 Author Report Posted March 18, 2010 Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Επέμεινα κι εγώ στο ότι κανονικά θα έπρεπε να ισχύει η επιπλέον εγγύηση εκ νέου άλλά ήταν κατηγορηματικοί ότι δεν ισχύει πέραν της διετίας (ή της 4ετίας εφόσον έχω επέκταση). Το 'χει διασταυρώσει κανείς επίσημα από Κοσμοκάρ ; ¶λλαξε κανείς από εσάς κάποιο ανταλλακτικό εντός εγγύησης και του έδωσαν χαρτί; Quote
Nrgakos3 Posted March 18, 2010 Report Posted March 18, 2010 Εχω παραθεσει σε καποιο αλλο θρεντ τη σχετικη νομοθεσια, σε περιπτωση αλλαγης ανταλλακτικου εντος της εγγυησης η εγγυηση του συγκεκριμενου ανταλλακτικου ισχυει για αλλα 2 ετη. Βεβαια τωρα που εισαι στην επεκταση της εγγυησης δε γνωριζω τι συμβαινει... Quote
subwrc Posted March 18, 2010 Author Report Posted March 18, 2010 Εχω παραθεσει σε καποιο αλλο θρεντ τη σχετικη νομοθεσια, σε περιπτωση αλλαγης ανταλλακτικου εντος της εγγυησης η εγγυηση του συγκεκριμενου ανταλλακτικου ισχυει για αλλα 2 ετη. Βεβαια τωρα που εισαι στην επεκταση της εγγυησης δε γνωριζω τι συμβαινει... ΟΚ ευχαριστώ, βρήκα αυτό που λες. Οπότε εδώ http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=34571 η συνέχεια. Quote
golf gt 185ps Posted April 1, 2010 Report Posted April 1, 2010 παντως ειδικα στους 1,4λτ tsi,παιζει μεγαλο ρολο η βενζινη.....εχει τουλαχιστον 10-15 αλογα διαφορα το αμαξι.....τουλαχιστον ομως να μην βαζετε 95αρα,καθως π.χ. η eko εχει την kinitron 95 plus η οποια ειναι 97-98 οκτανια που ειναι παλι αρκετα καλη.......επισης στους tsi εχει παρατηρηθει οτι χωρις κατοσταρα στις χαμηλες στροφες η οταν ζοριζεται ο κινητηρας χτυπανε τα pirakia......... Quote