Jump to content
subwrc

Πρόβλημα Από Βενζίνη?

Recommended Posts

Posted

Πριν περίπου 3 βδομάδες πρόκοψα κι έβαλα 95άρα Shell, ίσως 3 φορά στα 2 χρόνια που έχω το αμάξι. Το αμάξι είναι μαμά και πριν 2 μήνες έκανα το service.

Απ' το επόμενο πρωί και μέχρι τώρα μόλις βάζω μπρος το αμάξι κάνει ένα στιγμιαίο θόρυβο σα να ξεμπουκώνει η εξάτμιση, "πούφ". Μετά από 2 μέρες περίπου, βράδυ στην εθνική πάτησα μια τετάρτη και στις 4500-5000 στροφές ακούστηκε ένας ΚΡΟΤΟΣ που νόμιζα ότι με χτύπησε κάτι και ψαχνόμουνα. Έχω ακούσει να "σκάει" WRC Sti αλλά αυτό ήταν δυνατότερο!

Το αμάξι δε μου κάνει κανένα κουσούρι πέραν του πρωινού.Ούτε πτώση στην απόδοση έχω δει.

Το έβαλα στο Vag-com και δεν έχει γράψει κανένα σφάλμα.

Από τότε έβαλα 100άρα Vpower και 100άρα Εκο. Η ένταση του πρωινού θορύβου μειώθηκε αλλά παραμένει. Στο Vag-com στο ρελαντι μου δείχνει misfires ακανόνιστα σε όλους τους κυλίνδρούς.

Σε ένα συνεργείο μου έβαλαν στο τεπόζιτο ένα πρόσθετο καθαριστικό αλλά δεν έχει αλλάξει τίποτα. Ο καθημερινός πρωινός στιγμιαίος θόρυβος συνεχίζεται.

Πριν ξεκινήσω το αμάξι το πρωί άνοιξα το καπό μήπως κι ο ήχος δε προερχόταν απ' την εξάτμιση.Κι όντως σα να ακούγεται κάτω απ' τη μηχανή.

Επισυνάπτω κι ένα λογκάρισμα με τρίτη που έκανα.

My link

Βλέπω μια κοιλιά στη ροπή στις 5100 στροφές.

Επίσης δε θα έπρεπε να δω 2500Mbar μέγιστης πίεσης στις 2500 στροφές περίπου?

Posted

GTI μαμα 3μιση χρονια 65000χιλ

εδω και 2 χρονια βαζω μονο απλη αμολυβδη ΕΚΟ απο συγκεκριμενο πρατηριο.

κανενα προβλημα.

δεν φταιει που εβαλες απλη βενζινη αλλα νοθευμενη ισως.

μην τρομαζεις με αυτα που λενε πως πρεπει να βαλεις κατοσταρα. δεν ισχυει κατι τετοιο

Posted

GTI μαμα 3μιση χρονια 65000χιλ

εδω και 2 χρονια βαζω μονο απλη αμολυβδη ΕΚΟ απο συγκεκριμενο πρατηριο.

κανενα προβλημα.

δεν φταιει που εβαλες απλη βενζινη αλλα νοθευμενη ισως.

μην τρομαζεις με αυτα που λενε πως πρεπει να βαλεις κατοσταρα. δεν ισχυει κατι τετοιο

Αυτό ήθελα να κάνω, να το γυρνούσα από εδώ και πέρα σε 95άρα, αλλά έπεσα στη περίπτωση.

Το θέμα είναι πώς διορθώνεται και τι φταίει για τον θόρυβο στο ξεκίνημα.

Posted

Πήγα στη VW αλλά μου είπαν αυτό που περίμενα, ότι αφού δε βγάζει σφάλμα δε μπορούμε να κάνουμε τίποτα.Βάλε δυο τρια γεμίσματα 100άρα και βλέπουμε. Δηλαδή πρέπει να πάθω πρώτα ζημιά...

Κατά τη διάρκεια της ημέρας όσες φορές κι αν το πάρω μπρος δεν το κάνει.

Όταν μένει στάσιμο πάνω από 8 ώρες τότε κάνει αυτό το θόρυβο(ξεμπούκωμα) στο ξεκίνημα.

Σα να κατακάθεται κάτι και να το μπουκώνει όταν παραμένει ακίνητο.

Ρε παιδιά καμιά βοήθεια, καμιά ιδέα για το τι μπορεί να συμβαίνει?

Posted

Πήγα στη VW αλλά μου είπαν αυτό που περίμενα, ότι αφού δε βγάζει σφάλμα δε μπορούμε να κάνουμε τίποτα.Βάλε δυο τρια γεμίσματα 100άρα και βλέπουμε. Δηλαδή πρέπει να πάθω πρώτα ζημιά...

Κατά τη διάρκεια της ημέρας όσες φορές κι αν το πάρω μπρος δεν το κάνει.

Όταν μένει στάσιμο πάνω από 8 ώρες τότε κάνει αυτό το θόρυβο(ξεμπούκωμα) στο ξεκίνημα.

Σα να κατακάθεται κάτι και να το μπουκώνει όταν παραμένει ακίνητο.

Ρε παιδιά καμιά βοήθεια, καμιά ιδέα για το τι μπορεί να συμβαίνει?

Χρόνια πολλά και καλή χρονιά, φίλε μου δεν είμαι τεχνικός αλλά γνωρίζω αρκετά, δεν ξέρω άμα ισχύει αυτό που θα σου πω, δες λίγο που είναι η εισαγωγή αέρα στον κινητήρα, δηλαδή κάτω από το φυλτροκούτι, εκεί λογικά θα υπάρχει μια φτερωτή πεταλούδα, ρίξτην λίγο σπρέι καθαρισμού, πιστεύω ότι εκεί είναι το πρόβλημα, και το κάνει μόνο όταν είναι κρύο. Προς θεού τα όσα σου γράφω πέστα και σε κανένα μηχανικό μην γίνει καμιά πατάτα.

Posted

Χρόνια πολλά και καλή χρονιά, φίλε μου δεν είμαι τεχνικός αλλά γνωρίζω αρκετά, δεν ξέρω άμα ισχύει αυτό που θα σου πω, δες λίγο που είναι η εισαγωγή αέρα στον κινητήρα, δηλαδή κάτω από το φυλτροκούτι, εκεί λογικά θα υπάρχει μια φτερωτή πεταλούδα, ρίξτην λίγο σπρέι καθαρισμού, πιστεύω ότι εκεί είναι το πρόβλημα, και το κάνει μόνο όταν είναι κρύο. Προς θεού τα όσα σου γράφω πέστα και σε κανένα μηχανικό μην γίνει καμιά πατάτα.

Καλή χρονιά! Σ' ευχαριστώ για την απάντηση.Θα αναφέρω την απάντηση σου στο μηχανικό.

Το έχω ακίνητο εδώ και 11 μέρες λόγω διακοπών. Σήμερα που θα το ξεκινήσω φαντάζομαι θα ακούσω γέρο χτύπο. Θα το γράψω σε βιντεάκι για να το καταλάβει ο μηχανικός και να το ανεβάσω και εδώ.

Posted

Aυτός είναι ο ήχος. Τώρα ακούγεται πιο "πλαστικός". Σα να ξεκολλάει κάποιο κλαπέτο.

Hxos

Posted (edited)

Μετά από αρκετές επισκέψεις (λόγω του ότι ο ήχος εμφανιζόταν συγκεκριμένες στιγμές) στην αντιπροσωπεία, ο μηχανικός βρήκε την πηγή του προβλήματος και το έφτιαξε.

Αρχικά δια της αφής ο ήχος προσδιορίστηκε στη περιοχή του κλαπέτου του κομπρέσσορα (J808). Αν και ανοίχτηκε και καθαρίστηκε ο θόρυβος παρέμεινε.

Επόμενο βήμα ήταν να βγάλουμε το σωληνάκι της N316 (http://rapidshare.com/files/355646288/1.4l_tsi_140hp_-_SSP_359_Design_and_Function.pdf σελ.48) έτσι ώστε να μην ενεργοποιηθούν τα κλαπέτα της πολλαπλής εισαγωγής. Παίρνοντας το αμάξι μπρος το πρωί με βγαλμένο το σωληνάκι δεν ακούστηκε ο θορύβος. Οπότε ο θόρυβος προερχόταν από τα κλαπέτα πολλαπλής.

Αλλάχτηκαν τα κλαπέτα και μία "φούσκα" πριν την πολλαπλή (η J338 φαντάζομαι) με συνολικό κόστος 584€ ! Ευτυχώς με κάλυψε η επέκταση εγγύησης που είχα κάνει.

Αυτό που έμαθα και παραξενεύτηκα όταν ζήτησα κάποιο χαρτί και δεν μου δόθηκε είναι ότι δεν ισχύει επιπλέον εγγύηση για τα νέα ανταλλακτικά που τοποθετήθηκαν. Έτσι είναι?

Edited by subwrc
Posted

Αυτό που έμαθα και παραξενεύτηκα όταν ζήτησα κάποιο χαρτί και δεν μου δόθηκε είναι ότι δεν ισχύει επιπλέον εγγύηση για τα νέα ανταλλακτικά που τοποθετήθηκαν. Έτσι είναι?

Δε νομιζω.

Posted

Δε νομιζω.

Γνωρίζει κανείς με σιγουριά τι ισχύει?

Σε αλλαγή ανταλλακτικού εντός εγγύησης ισχύει εκ νέου η εγγύηση για το ανταλλακτικό?

Posted

Γνωρίζει κανείς με σιγουριά τι ισχύει?

Σε αλλαγή ανταλλακτικού εντός εγγύησης ισχύει εκ νέου η εγγύηση για το ανταλλακτικό?

φυσικα και ισχυει

Posted

φυσικα και ισχυει

+1 Ισχυει.

Posted

Φυσικά ισχύει και νομίζω για 2 χρόνια.

Posted

Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Επέμεινα κι εγώ στο ότι κανονικά θα έπρεπε να ισχύει η επιπλέον εγγύηση εκ νέου άλλά ήταν κατηγορηματικοί ότι δεν ισχύει πέραν της διετίας (ή της 4ετίας εφόσον έχω επέκταση).

Το 'χει διασταυρώσει κανείς επίσημα από Κοσμοκάρ ;

¶λλαξε κανείς από εσάς κάποιο ανταλλακτικό εντός εγγύησης και του έδωσαν χαρτί;

Posted

Εχω παραθεσει σε καποιο αλλο θρεντ τη σχετικη νομοθεσια, σε περιπτωση αλλαγης ανταλλακτικου εντος της εγγυησης η εγγυηση του συγκεκριμενου ανταλλακτικου ισχυει για αλλα 2 ετη. Βεβαια τωρα που εισαι στην επεκταση της εγγυησης δε γνωριζω τι συμβαινει...

Posted

Εχω παραθεσει σε καποιο αλλο θρεντ τη σχετικη νομοθεσια, σε περιπτωση αλλαγης ανταλλακτικου εντος της εγγυησης η εγγυηση του συγκεκριμενου ανταλλακτικου ισχυει για αλλα 2 ετη. Βεβαια τωρα που εισαι στην επεκταση της εγγυησης δε γνωριζω τι συμβαινει...

ΟΚ ευχαριστώ, βρήκα αυτό που λες.

Οπότε εδώ http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=34571 η συνέχεια.

Posted

παντως ειδικα στους 1,4λτ tsi,παιζει μεγαλο ρολο η βενζινη.....εχει τουλαχιστον 10-15 αλογα διαφορα το αμαξι.....τουλαχιστον ομως να μην βαζετε 95αρα,καθως π.χ. η eko εχει την kinitron 95 plus η οποια ειναι 97-98 οκτανια που ειναι παλι αρκετα καλη.......επισης στους tsi εχει παρατηρηθει οτι χωρις κατοσταρα στις χαμηλες στροφες η οταν ζοριζεται ο κινητηρας χτυπανε τα pirakia.........

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.