mixalis paraskeuas Posted January 17, 2011 Report Share Posted January 17, 2011 (edited) Δευτέρα, 17 Ιανουαρίου 2011 Τίτλοι τέλους για τον Twincharger της VW; Ο περίφημος (όσο και αμφιλεγόμενος) twincharger της VW φαίνεται να οδεύει προς το τέλος αναφέρουν πηγές. Αυτή τη φορά δεν είναι θέμα ρύπων (όπως με τον Κ20Α της Honda ή τον Renesis της Mazda) αλλά χρημάτων. Η εταιρία έκρινε ότι ο 1.4 λίτρων κινητήρας με τον υπερσυμπιεστή καυσαερίων και τον compressor είναι υπερβολικά πολύπλοκος και ακριβός στην παραγωγή του και παράλληλα με τις προόδους στην τεχνολογία των turbo, πιστεύουν ότι μπορούν να πετύχουν παρόμοια αποτελέσματα με σημαντικά χαμηλότερο κόστος “πετώντας” στον κάλαθο των αχρήστων τον compressor. Να θυμίσουμε ότι αυτός ο κινητήρας σε διάφορες παραλλαγές του εξοπλίζει πολλά αυτοκίνητα στον όμιλο VW και κέρδισε το βραβείο κινητήρα της χρονιάς για δύο χρόνια συνεχόμενα, το 2009 και το 2010.Πηγή: Autocar] Edited January 17, 2011 by mixalis GTI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted January 17, 2011 Report Share Posted January 17, 2011 1.6 Turbo, χωρίς κομπρέσσορα ή 1.8 Turbo χωρίς κομπρέσσορα, το οποίο βέβαια ήδη υπάρχει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted January 17, 2011 Report Share Posted January 17, 2011 Ειδε τι μακακια που εκανε (τωρα δουλεύει-τωρα δεν δουλεύει) οπότε μας βλέπω πλέον να οδεύουμε για το μουσείο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted January 17, 2011 Report Share Posted January 17, 2011 καλα απαικτο....αθανατη μαμα vw χαχαχχαχαχααχαχαχ θα πεθανω απτα γελια.....δηλαδη ο τφσι ισχυει??λετε να ειναι τελικα ποιο οικονομικος και ποιο συμφερον για την μαμα??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mixalis paraskeuas Posted January 17, 2011 Author Report Share Posted January 17, 2011 αυτο βλεπω κι εγω αθανατος o TFSI!!! ολο μαμακιες η vw τα ιδια ειχε κανει και με τους 1.6 fsi τους κατηργησε για τα κομπρεσορ 1.4 και την ηπιαμε ολοι τοτε!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted January 18, 2011 Report Share Posted January 18, 2011 εγώ σας λέω ότι είναι ραδιο αρβύλα ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted January 18, 2011 Report Share Posted January 18, 2011 Πε παιδια, και ετσι να ειναι αυτο τι αφαιρει απο τα αυτοκινητα μας? Δηλαδη οταν η vw καταργησε στα μικρα Γκολφ το 6αρι dsg και εβαλε το 7αρι με τους ξηρους δισκους, τα Γκολφακια με το 6αρι υποτιμηθηκαν? Αντιθετα μαλιστα ειναι περιζητητα γιατι το 6αρι ειναι καλυτερο (και ακριβοτερο) απο το 7αρι. Το ειχα ξαναπει οτι αν ερθει αυτη η ωρα (που θα ερχοταν αργα η γρηγορα λογω πραγματικα μεγαλυτερου κοστους κατασκευης του twincharger) τα τουρμποκομπρεσσορατα θα ειναι συλλεκτικα!!! Λοιπον καλη συντηρηση και καλα χλμ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 18, 2011 Report Share Posted January 18, 2011 κακα τε ψεματα ο tsi ειναι τοπ μοτερ εδω και μερικα χρονια. ΑΛΛΑ??? πρεπει να βγαλει και κατι καινουριο!!!! υπαρχει πολυ μεγαλος ανταγωνισμος και μεγαλα οικονομικα συμφεροντα πισω απο ολα αυτα. πιστευω οτι ο 1.6 tsi θα ειναι απλα αλλου σε ολους τους τομεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted January 18, 2011 Report Share Posted January 18, 2011 Αν ήταν αληθινά τα όσα λέγονταν για το κόστος ενός 1.4Tsi, τοτε λογικό ήταν κάποια στιγμή να σταματήσει. Μην ξεχνάμε ότι έχει ακουστεί ο 1.6Τ ή 1.6Τsi για το golf 7 και σιγά σιγά όσο ναναι θα πρέπει να προετοιμάζουν το έδαφος για τον παραπάνω κινητήρα. Προτιμότερο θα ήταν για όλους να υπήρχαν πολλές επιλογές κινητήρων ώστε να καλυφθεί όλη η γκάμα των πελατών. Από αυτούς που δεν τα έχουν μέχρι αυτούς που τα παραέχουν. Το ιδανικό θα ήταν να υπήρχαν 1.2tsi, 1.4tsi, 1.6TήΤsi, 1.8Τsi και 2.0Tsi, αλλά δεν είμαστε εμείς αυτοί που αποφασίζουν για το τι και πως. Μην ξεχνάμε όμως και άλλες εταιρίες του group οι οποίες εάν ίσχυε το παραπάνω θα "πλήττονταν", πράγμα που δεν θα άφηνε κάνεις διευθύνων να συμβεί.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted January 18, 2011 Report Share Posted January 18, 2011 Νομιζω οτι ο ΤΟΠ κινητήρας της VW ειναι ο 18Τ και αν μπει σε Golf θα είμαι ο πρωτος που θα παω εκει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted January 26, 2011 Report Share Posted January 26, 2011 κανα νεοτερο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 άνθρωπος μέσα απ' τη VW του' πε να μείνει μακριά από TSI λόγω πολλών προβλημάτων... Αν ισχύει αυτό τότε είναι μια επιπλέον βάση για το θέμα μας. Η VW μπορεί να χρησιμοποιεί την αιτιολογία "υψηλό κόστος και πολυπλοκότητα κατασκευής" για να καλύψει την πραγματική αιτιολογία "υπερβολικά προβλήματα"... τίποτα δεν είναι όμως σίγουρο μέχρι να αποδειχθεί το αντίθετο ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 Αν ισχύει αυτό τότε είναι μια επιπλέον βάση για το θέμα μας. Η VW μπορεί να χρησιμοποιεί την αιτιολογία "υψηλό κόστος και πολυπλοκότητα κατασκευής" για να καλύψει την πραγματική αιτιολογία "υπερβολικά προβλήματα"... τίποτα δεν είναι όμως σίγουρο μέχρι να αποδειχθεί το αντίθετο ... Τι να αποδειχθεί το ηδη αποδεδειγμένο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 Τι να αποδειχθεί το ηδη αποδεδειγμένο? δεν μπορώ να πω ότι δεν έχεις δίκαιο, αλλά πρέπει να περιμένουμε μέχρι να ανακοινωθεί από την ίδια τη VW η κατάργηση του TSi .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...