StavrosH Posted December 20, 2011 Report Share Posted December 20, 2011 Αγαπητοί φίλοι πήγα σήμερα το Golf 1.4 TSI 160ps για το πρώτο Service (αλλαγή λαδιών + φίλτρο) και τους ανέφερα και μια σειρά απο προβλήματα που έχω παρατηρήσει. Μου είπαν οτι επειδή το οδηγώ συνήθως σε χαμηλές στροφές και πάντα μέσα στην πόλη το αυτοκίνητο έχει μπουκώσει. Η αλήθεια είναι οτι στον έναν χρόνο που το έχω, δεν έχω πάει κανένα ταξίδι εκτός μιας φοράς. Μου πρότειναν μεταξύ άλλων να βάζω μερικές φορές 100αρα βενζίνη (εγώ πάντα βάζω την απλή) και κάποιες φορές να προσθέτω και Βελτιωτικό Βενζίνης. Για αυτό το τελευταίο ήθελα να σας ρωτήσω για να μου πείτε την γνώμη σας. Επειδή για τα βελτιωτικά βενζίνης δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα λόγια, εσείς έχετε εμπειρία ? Βάζετε τέτοια πράγματα ? Αν ναι, τι μάρκα προτιμάτε ?? Η επίσκεψη για Service έγινε στην Karenta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikegt2 Posted December 30, 2011 Report Share Posted December 30, 2011 Αγαπητοί φίλοι πήγα σήμερα το Golf 1.4 TSI 160ps για το πρώτο Service (αλλαγή λαδιών + φίλτρο) και τους ανέφερα και μια σειρά απο προβλήματα που έχω παρατηρήσει. Μου είπαν οτι επειδή το οδηγώ συνήθως σε χαμηλές στροφές και πάντα μέσα στην πόλη το αυτοκίνητο έχει μπουκώσει. Η αλήθεια είναι οτι στον έναν χρόνο που το έχω, δεν έχω πάει κανένα ταξίδι εκτός μιας φοράς. Μου πρότειναν μεταξύ άλλων να βάζω μερικές φορές 100αρα βενζίνη (εγώ πάντα βάζω την απλή) και κάποιες φορές να προσθέτω και Βελτιωτικό Βενζίνης. Για αυτό το τελευταίο ήθελα να σας ρωτήσω για να μου πείτε την γνώμη σας. Επειδή για τα βελτιωτικά βενζίνης δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα λόγια, εσείς έχετε εμπειρία ? Βάζετε τέτοια πράγματα ? Αν ναι, τι μάρκα προτιμάτε ?? Η επίσκεψη για Service έγινε στην Karenta. το καλυτερο βελτιωτικο οκτανιων ειναι τησ torco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted December 30, 2011 Report Share Posted December 30, 2011 Δε θα σου προσφερει κάτι η 100αρα. Καλά, για βελτιωτικά δεν το συζητάω. Απορώ ποιοι επιστήμονες τα λένε αυτά. Το πρόβλημά σου είναι ότι δουλεύει συνέχεια πόλη ο κινητήρας. Αν το πατάς που και που σε ανοιχτό δρόμο με την 95αρα που βάζεις θα είναι μια χαρά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted December 30, 2011 Report Share Posted December 30, 2011 Βαλε μια καλη κατοσταρα και πηγενετο να το ξεμπουκωσεις εθνικη για ακανα μισαωρο γεματο αλλα να το τσιτωσεις λιγο και θα εισαι οκ. απο βελτιωτικα ΜΟΝΟ Τορκο...!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mist Posted December 31, 2011 Report Share Posted December 31, 2011 Φίλε δεν χρειάζεται να ρίξεις κανένα βελτιωτικό βενζίνης. Το πρόβλημα σου είναι οτι πήρες ενα γκολφ με 170-180άλογα στον στρόφαλο και το δουλεύεις μέσα στην πόλη σαν να είχες αυτοκίνητο πόλης. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο πρέπει να δουλεύει παντού, ΟΧΙ μόνο πόλη, γιατί μετά δημιουργούνται προβλήματα με τους συμπλέκτες τα συγχρωνιζέ και διάφορα άλλα μηχανολογικά θέματα και ψάχνετε την αιτία που έγινε ανοίγοντας ένα σωρό topics, ενώ φταίτε εσείς οι ίδιοι και η χρήση που κάνετε στο αυτοκίνητο σας. Για αρχή αφού έκανες και service, άστο να αδειάσει την βενζίνη που έχει μέσα, βάλε 100άρα και πήγαινε εκτός πόλης τσιτόνοντας το να ξεμπουκώσει.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 14, 2012 Report Share Posted January 14, 2012 Φίλε δεν χρειάζεται να ρίξεις κανένα βελτιωτικό βενζίνης. Το πρόβλημα σου είναι οτι πήρες ενα γκολφ με 170-180άλογα στον στρόφαλο και το δουλεύεις μέσα στην πόλη σαν να είχες αυτοκίνητο πόλης. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο πρέπει να δουλεύει παντού, ΟΧΙ μόνο πόλη, γιατί μετά δημιουργούνται προβλήματα με τους συμπλέκτες τα συγχρωνιζέ και διάφορα άλλα μηχανολογικά θέματα και ψάχνετε την αιτία που έγινε ανοίγοντας ένα σωρό topics, ενώ φταίτε εσείς οι ίδιοι και η χρήση που κάνετε στο αυτοκίνητο σας. Για αρχή αφού έκανες και service, άστο να αδειάσει την βενζίνη που έχει μέσα, βάλε 100άρα και πήγαινε εκτός πόλης τσιτόνοντας το να ξεμπουκώσει.. Μην τον αποπέρνεις βρε... Επίσης για το καλό του αυτοκινήτου σου, επικαθίσεις βαλβίδων, να φροντίζεις να μην αλλάζεις πολύ χαμηλά στροφές συνέχεια αλλά να το αφήνεις και πάνω από τις 4κ+ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mist Posted January 14, 2012 Report Share Posted January 14, 2012 Γιατί ρε nik άδικο έχω ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim.gti Posted January 14, 2012 Report Share Posted January 14, 2012 απ τη στιγμη που παιρνεις ενα τουρμπο αυτοκινητο δε γινεται να πηγαινεις συνεχεια στο ρελαντι.μια φορα στις 2 βδομαδες εγω θα προτεινα να βγαινει το αμαξι μια ε8νικη η μια αττικη οδο και πεφτει λιγο καψιμο κυριως νυχτερινη ωρα να μην εχει και κινηση. ενα 20αρικο και τραβα καψτο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 15, 2012 Report Share Posted January 15, 2012 (edited) απ τη στιγμη που παιρνεις ενα τουρμπο αυτοκινητο δε γινεται να πηγαινεις συνεχεια στο ρελαντι.μια φορα στις 2 βδομαδες εγω θα προτεινα να βγαινει το αμαξι μια ε8νικη η μια αττικη οδο και πεφτει λιγο καψιμο κυριως νυχτερινη ωρα να μην εχει και κινηση. ενα 20αρικο και τραβα καψτο Δεν είναι και πολύ δύσκολο Γιατί ρε nik άδικο έχω ; Edited January 15, 2012 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...