stavrosorf Posted February 22, 2014 Report Posted February 22, 2014 Ξέρει κάποιος ποια μπορεί να είναι μια φυσιολογική απώλεια λαδιού σε κινητήρα 1.8tsi? Στάλθηκε από το HTC One μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote
nikdev Posted February 22, 2014 Report Posted February 22, 2014 Ξέρει κάποιος ποια μπορεί να είναι μια φυσιολογική απώλεια λαδιού σε κινητήρα 1.8tsi? Στάλθηκε από το HTC One μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Manual άνοιξες ? Quote
stavrosorf Posted February 22, 2014 Author Report Posted February 22, 2014 Όχι ....Τώρα που το λες........:-) Στάλθηκε από το HTC One μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Είναι αυτό που λένε read the f......ng manual.....(rtfm) Στάλθηκε από το HTC One μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote
yositosi Posted February 23, 2014 Report Posted February 23, 2014 Για πόσο λάδι μιλάς, και σε τι χρονικό διάστημα? Quote
PiNiOn Posted February 23, 2014 Report Posted February 23, 2014 To manual λέει μέχρι 1lt κάθε 2.000Κm είναι φυσιολογικό, βέβαια κατ εμέ το νούμερο αυτό είναι αρκετά μεγάλο, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς το κόστος 1lt λαδιού. Δεν νοείται να θέλει κάποιος εξ ορισμού 15-20Ε κάθε 2.000Κm. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
yositosi Posted February 23, 2014 Report Posted February 23, 2014 Το εγχειρίδιο το αναγράφει αυτό ώστε να έχουν καλύψει τα νώτα τους σε περίπτωση που υπάρχουν αυξημένες καταναλώσεις λιπαντικού και να μην αναγκάζονται να ανακαλούν με το κιλό μοτέρ (απομεινάρια του παρελθόντος). Πρακτικά, όχι δεν ειναι λογικό να δέχονται το να καίει το αμάξι όλο του το λιπαντικό μερικές φορές... μεταξύ διαστημάτων service όπως αναγράφεται στον οδηγό συντήρησης! Κάποια μικρή ποσότητα είναι λογικό να χάνεται κυριως υπό τη μορφή αναθυμιάσεων. Αυξημένη ποσότητα όμως δεν ειναι καθόλου φυσιολογικό! Βέβαια, να έχουμε πάντα κατά νου, ότι εξαρτάται και απο το λιπαντικό που βάζουμε!! Σε προηγούμενο αυτοκινητο μου με μοτέρ του ομίλου, όταν έβαζα τα προτεινόμενα λιπαντικά της εδώ αντιπροσωπείας (Seat) το αμάξι όχι μονο έκαιγε... αλλα ξεσκιζόταν! Φυσικά "πρόβλημα" υπήρχε (αν και δεν ξέρω το κατά ποσο βοήθησε το κακής ποιότητας λιπαντικό στην όλη φθορά). Σε άλλα αυτοκίνητα όμως που απλά "τσιμπούσαν" όταν είχε γίνει μετάβαση σε σοβαρό λιπαντικό, το όλο πρόβλημα ειχε διορθωθεί κατευθείαν 1 Quote
stavrosorf Posted February 23, 2014 Author Report Posted February 23, 2014 Μιλάμε για μια απώλεια 300-400 γραμμάρια σε περίπου 2000 χιλιόμετρα.....Από λάδι βάζω το προβλεπόμενο....castrol edge 5-30 Στάλθηκε από το HTC One μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote
tasossline Posted February 23, 2014 Report Posted February 23, 2014 Λοιπον το εγχειριδιο για τα 1.8Tsi γραφει οτι δικαιολογει εως και 500ml ανα 1000 χιλιομετρα μεχρι και τα πρωτα 7000 χιλιομετρα και πιο συγκεκριμενα αναφερει οτι δικαιολογειται αυτη η ποσοτητα μεχρι να γινει το ρονταρισμα(στρωσιμο) του κινητήρα, δεν αναφερει μετα τιποτα αλλο και αυτο που λεει ο φιλος pinion δεν ισχυει τουλαχιστον για τα 1.8tsi . Απο εκει και περα ναι ειναι πολλα τα ml που σου καιει, δηλαδη με τα λεγομενα σου στις 5000 χιλιομετρα σου καιει 1 λιτρο λαδι περιπου, ναι ειναι πολλα οντως . Τι μοτερ φορας cda?Φορας προγραμμα? Quote
PiNiOn Posted February 23, 2014 Report Posted February 23, 2014 (edited) To manual λέει μέχρι 1lt κάθε 2.000Κm είναι φυσιολογικό Λοιπον το εγχειριδιο για τα 1.8Tsi γραφει οτι δικαιολογει εως και 500ml ανα 1000 χιλιομετρα μεχρι και τα πρωτα 7000 χιλιομετρα και πιο συγκεκριμενα αναφερει οτι δικαιολογειται αυτη η ποσοτητα μεχρι να γινει το ρονταρισμα(στρωσιμο) του κινητήρα, δεν αναφερει μετα τιποτα αλλο και αυτο που λεει ο φιλος pinion δεν ισχυει τουλαχιστον για τα 1.8tsi . Passat CC: Αν έχει αλλάξει κάτι, πάω πάσο . Edited February 23, 2014 by PiNiOn Quote
tasossline Posted February 23, 2014 Report Posted February 23, 2014 καλα ελα να σου δειξω στα ελληνικα απο του αδερφου μου το passat cc να δεις τι γραφει . Quote
tasossline Posted February 23, 2014 Report Posted February 23, 2014 2010 και φοραει μοτερ cda επισης το ιδιο μοτερ φοραω και εγω σε α3 αλλα με κωδικο byt χρονολογιας 2007 και λεει ακριβως παλι το ιδιο Quote
PiNiOn Posted February 23, 2014 Report Posted February 23, 2014 Τότε καλά τα λες, αλλά μέχρι το 2010. Από το 2010 και μετά η VW έχει αλλάξει τα όρια σε όλους τους TSI (1.4, 1.8, 2.0) από 0.5lt/1000Km σε 1lt/2000Km. Αριθμητικά είναι το ίδιο προφανώς, αλλά το άλλαξε γιατί την νοιάζει τι γίνεται σε περισσότερα Km των 1000Km, και προφανώς γιατί θα γινόταν πανικός παραπόνων με το κάψιμο λαδιού στα πρώτα 1000Km (βλέπε Polo GTI) η οποία πέφτει σε πολλά στην πορεία, το οποίο βέβαια δεν είναι αφύσικο για άλλα μοτέρ του group (π.χ. 1.8ΤFSI και ειδικά το 2.0TFSI). Τέλος, η κατανάλωση σε 1.8ΤFSI/TSI ειδικά σε <2010 δεν είναι κάτι καινούργιο, ας ρωτήσει όποιος έχει θέμα μια αντιπροσωπεία, σίγουρα θα γνωρίζουν σχετικά. Quote
tasossline Posted February 23, 2014 Report Posted February 23, 2014 μετα σου λεει κατσε να το αλλαξουμε το σκηνικο γιατι μπηκαμε μεσα απο τα μοτερ χαχαχαχαχαχαχ 2 Quote
stavrosorf Posted February 24, 2014 Author Report Posted February 24, 2014 Bzb είναι το μοτέρ ....πρόγραμμα Όχι....Ακόμα τουλάχιστον Αλλά το σκέφτομαι σοβαρά.....Έχω δει της giac το πρόγραμμα Αλλά δεν έχω αποφασίσει ακόμα τίποτα Στάλθηκε από το HTC One μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote
tasossline Posted February 24, 2014 Report Posted February 24, 2014 Έχεις καμία αριθμια στο ρελαντί ;όσο για το προγραμμα δες και για apr 1 Quote
Wisdom Posted February 25, 2014 Report Posted February 25, 2014 Μοντέλο Οκτωβρίου 2009 με μοτέρ BZB, μαμίσιο χωρίς πρόγραμμα, δεν έχει χρειαστεί ποτέ να προσθέσω λάδι μεταξύ των service και ούτε έχω παρατηρήσει ποτέ πτώση στάθμης ορατή στο δείκτη λαδιού. Από τότε που το αγόρασα χρησιμοποιώ αποκλειστικά λάδι Cyclon F1V 5W-30 το οποίο αλλάζω κάθε 15.000χλμ. Quote
stavrosorf Posted February 26, 2014 Author Report Posted February 26, 2014 Αρρυθμίες δεν κάνει στο ρελαντί .....απλά καταλαβαίνω ότι θέλει συμπλήρωμα από την μεγαλύτερη θερμοκρασία στο λάδι που αναπτύσσεται όταν το πιεζω Στάλθηκε από το HTC One μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote
tasossline Posted February 26, 2014 Report Posted February 26, 2014 για κανε μια δοκιμη σε παρακαλω, αστο να δουλεψει να στεσταθει και τραβα λιγο το δεικτη λαδιου να δεις στο ρουφαει μεσα . Στα ρωταω αυτα μηπως και εχει προβλημα η pcv γιατι εαν εχει προβλημα δεν γινεται σωστη κυκλοφορια λαδιου , αναθυμιασεις και σου τρωει λαδι . 1 Quote
stavrosorf Posted February 26, 2014 Author Report Posted February 26, 2014 Αν το ρουφάει έχουμε θέμα δηλαδή η όταν Δεν το ρουφάει? Στάλθηκε από το HTC One μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote
tasossline Posted February 26, 2014 Report Posted February 26, 2014 αν στο ρουφαει εχει θεμα . 1 Quote
nikdev Posted March 1, 2014 Report Posted March 1, 2014 Ειναι θεμα ρουφηγματος. Μας εχουν τρελανει τασο τα ρημαδια. Την προηγουμενη εβδομαδα ειχα φιλο με ιδιο κρουσμα αλλα σε 2.0 Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote
stavrosorf Posted March 4, 2014 Author Report Posted March 4, 2014 Σήμερα το πρωί τράβηξα το δείκτη λαδιού.....Δεν είδα να τον ρουφάει μέσα ....το αυτοκίνητο ήταν ζεστό και το έκανα κάμποσες φορές και σε διαφορετικά επίπεδα.....άρα τρώει φυσιολογικά λίγο λαδάκι παραπάνω Στάλθηκε από το HTC One μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Quote
savas7 Posted March 13, 2014 Report Posted March 13, 2014 Έχεις καμία αριθμια στο ρελαντί ;όσο για το προγραμμα δες και για apr Φιλε μου εγω δεν εχω παρατηρησει αριθμια στο ρελαντι. Εχω παρατηρησει ομως ενα ψιλοκλωτσιματακι οτ οποιο νιωθω να ταρακουναει λιγο το αμαξι στο ρελαντι. Τι μπορει να ειναι? Quote
tasossline Posted March 13, 2014 Report Posted March 13, 2014 αυτο το εχουν τα μοτερ μας και ειναι φυσιολογικο μην αγχωνεσαι ,καποιες φορες βγαζει απο κανενα misfire γιαυτο κανει το τρεμουλο. 1 Quote