Jump to content
stavrosorf

Απώλεια Λαδιού Κινητηρα

Recommended Posts

Ξέρει κάποιος ποια μπορεί να είναι μια φυσιολογική απώλεια λαδιού σε κινητήρα 1.8tsi?

Στάλθηκε από το HTC One μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ξέρει κάποιος ποια μπορεί να είναι μια φυσιολογική απώλεια λαδιού σε κινητήρα 1.8tsi?

Στάλθηκε από το HTC One μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Manual άνοιξες ?

Link to comment
Share on other sites

Όχι ....Τώρα που το λες........:-)

Στάλθηκε από το HTC One μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Είναι αυτό που λένε read the f......ng manual.....(rtfm)

Στάλθηκε από το HTC One μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

To manual λέει μέχρι 1lt κάθε 2.000Κm είναι φυσιολογικό, βέβαια κατ εμέ το νούμερο αυτό είναι αρκετά μεγάλο, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς το κόστος 1lt λαδιού. Δεν νοείται να θέλει κάποιος εξ ορισμού 15-20Ε κάθε 2.000Κm.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το εγχειρίδιο το αναγράφει αυτό ώστε να έχουν καλύψει τα νώτα τους σε περίπτωση που υπάρχουν αυξημένες καταναλώσεις λιπαντικού και να μην αναγκάζονται να ανακαλούν με το κιλό μοτέρ (απομεινάρια του παρελθόντος). Πρακτικά, όχι δεν ειναι λογικό να δέχονται το να καίει το αμάξι όλο του το λιπαντικό μερικές φορές... μεταξύ διαστημάτων service όπως αναγράφεται στον οδηγό συντήρησης!

 

Κάποια μικρή ποσότητα είναι λογικό να χάνεται κυριως υπό τη μορφή αναθυμιάσεων. Αυξημένη ποσότητα όμως δεν ειναι καθόλου φυσιολογικό!

 

Βέβαια, να έχουμε πάντα κατά νου, ότι εξαρτάται και απο το λιπαντικό που βάζουμε!! Σε προηγούμενο αυτοκινητο μου με μοτέρ του ομίλου, όταν έβαζα τα προτεινόμενα λιπαντικά της εδώ αντιπροσωπείας (Seat) το αμάξι όχι μονο έκαιγε... αλλα ξεσκιζόταν! Φυσικά "πρόβλημα" υπήρχε (αν και δεν ξέρω το κατά ποσο βοήθησε το κακής ποιότητας λιπαντικό στην όλη φθορά). Σε άλλα αυτοκίνητα όμως που απλά "τσιμπούσαν" όταν είχε γίνει μετάβαση σε σοβαρό λιπαντικό, το όλο πρόβλημα ειχε διορθωθεί κατευθείαν ;)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μιλάμε για μια απώλεια 300-400 γραμμάρια σε περίπου 2000 χιλιόμετρα.....Από λάδι βάζω το προβλεπόμενο....castrol edge 5-30

Στάλθηκε από το HTC One μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον το εγχειριδιο για τα 1.8Tsi γραφει οτι δικαιολογει εως και 500ml ανα 1000 χιλιομετρα μεχρι και τα πρωτα 7000 χιλιομετρα και πιο συγκεκριμενα  αναφερει οτι δικαιολογειται αυτη η ποσοτητα μεχρι να γινει το  ρονταρισμα(στρωσιμο) του κινητήρα, δεν αναφερει μετα τιποτα αλλο   και  αυτο που λεει ο φιλος pinion δεν ισχυει τουλαχιστον για τα 1.8tsi .

 

Απο εκει και περα ναι ειναι πολλα τα ml που σου καιει, δηλαδη με τα λεγομενα σου στις 5000 χιλιομετρα σου καιει 1 λιτρο λαδι περιπου, ναι ειναι πολλα οντως .

 

Τι μοτερ φορας cda?Φορας προγραμμα?

Link to comment
Share on other sites

To manual λέει μέχρι 1lt κάθε 2.000Κm είναι φυσιολογικό

 

Λοιπον το εγχειριδιο για τα 1.8Tsi γραφει οτι δικαιολογει εως και 500ml ανα 1000 χιλιομετρα μεχρι και τα πρωτα 7000 χιλιομετρα και πιο συγκεκριμενα  αναφερει οτι δικαιολογειται αυτη η ποσοτητα μεχρι να γινει το  ρονταρισμα(στρωσιμο) του κινητήρα, δεν αναφερει μετα τιποτα αλλο   και  αυτο που λεει ο φιλος pinion δεν ισχυει τουλαχιστον για τα 1.8tsi .

 

 

Passat CC:

th_039eef6d-a37b-4de4-909f-740831d17aad_

 

Αν έχει αλλάξει κάτι, πάω πάσο :) .

Edited by PiNiOn
Link to comment
Share on other sites

2010 και φοραει μοτερ cda επισης το ιδιο μοτερ φοραω και εγω σε α3 αλλα με κωδικο byt χρονολογιας 2007 και λεει ακριβως παλι το ιδιο 

Link to comment
Share on other sites

Τότε καλά τα λες, αλλά μέχρι το 2010. Από το 2010 και μετά η VW έχει αλλάξει τα όρια σε όλους τους TSI (1.4, 1.8, 2.0) από 0.5lt/1000Km σε 1lt/2000Km. Αριθμητικά είναι το ίδιο προφανώς, αλλά το άλλαξε γιατί την νοιάζει τι γίνεται σε περισσότερα Km των 1000Km, και προφανώς γιατί θα γινόταν πανικός παραπόνων με το κάψιμο λαδιού στα πρώτα 1000Km (βλέπε Polo GTI) η οποία πέφτει σε πολλά στην πορεία, το οποίο βέβαια δεν είναι αφύσικο για άλλα μοτέρ του group (π.χ. 1.8ΤFSI και ειδικά το 2.0TFSI). Τέλος, η κατανάλωση σε 1.8ΤFSI/TSI ειδικά σε <2010 δεν είναι κάτι καινούργιο, ας ρωτήσει όποιος έχει θέμα μια αντιπροσωπεία, σίγουρα θα γνωρίζουν σχετικά.

Link to comment
Share on other sites

Bzb είναι το μοτέρ ....πρόγραμμα Όχι....Ακόμα τουλάχιστον Αλλά το σκέφτομαι σοβαρά.....Έχω δει της giac το πρόγραμμα Αλλά δεν έχω αποφασίσει ακόμα τίποτα

Στάλθηκε από το HTC One μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μοντέλο Οκτωβρίου 2009 με μοτέρ BZB, μαμίσιο χωρίς πρόγραμμα, δεν έχει χρειαστεί ποτέ να προσθέσω λάδι μεταξύ των service και ούτε έχω παρατηρήσει ποτέ πτώση στάθμης ορατή στο δείκτη λαδιού. Από τότε που το αγόρασα χρησιμοποιώ αποκλειστικά λάδι Cyclon F1V 5W-30 το οποίο αλλάζω κάθε 15.000χλμ.

Link to comment
Share on other sites

Αρρυθμίες δεν κάνει στο ρελαντί .....απλά καταλαβαίνω ότι θέλει συμπλήρωμα από την μεγαλύτερη θερμοκρασία στο λάδι που αναπτύσσεται όταν το πιεζω

Στάλθηκε από το HTC One μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

για κανε μια δοκιμη σε παρακαλω, αστο να δουλεψει να στεσταθει και τραβα λιγο το δεικτη λαδιου να δεις στο ρουφαει μεσα .

 

 

Στα ρωταω αυτα μηπως και εχει προβλημα η pcv γιατι εαν εχει προβλημα δεν γινεται σωστη κυκλοφορια λαδιου , αναθυμιασεις και σου τρωει λαδι .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν το ρουφάει έχουμε θέμα δηλαδή η όταν Δεν το ρουφάει?

Στάλθηκε από το HTC One μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ειναι θεμα ρουφηγματος. Μας εχουν τρελανει τασο τα ρημαδια. Την προηγουμενη εβδομαδα ειχα φιλο με ιδιο κρουσμα αλλα σε 2.0

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το πρωί τράβηξα το δείκτη λαδιού.....Δεν είδα να τον ρουφάει μέσα ....το αυτοκίνητο ήταν ζεστό και το έκανα κάμποσες φορές και σε διαφορετικά επίπεδα.....άρα τρώει φυσιολογικά λίγο λαδάκι παραπάνω

Στάλθηκε από το HTC One μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έχεις καμία αριθμια στο ρελαντί ;όσο για το προγραμμα δες και για apr

Φιλε μου εγω δεν εχω παρατηρησει αριθμια στο ρελαντι. Εχω παρατηρησει ομως ενα ψιλοκλωτσιματακι  οτ οποιο νιωθω να ταρακουναει λιγο το αμαξι στο ρελαντι. Τι μπορει να ειναι?

Link to comment
Share on other sites

αυτο το εχουν τα μοτερ μας και ειναι φυσιολογικο μην αγχωνεσαι ,καποιες φορες βγαζει απο κανενα misfire γιαυτο κανει το τρεμουλο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.