Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/21/2014 in all areas
-
4 points
-
4 points
-
φιλε Σταμο δεν ειναι καθολου σουρεαλ κ υπερβολικο καθως ο εγκεφαλος κατεγραψε τη βλαβη στα 251χλμ (ακομα το θυμαμαι) κ επισης η τελικη του μαμα ειναι 220 ακομα 30 δεν ειναι θεμα ακομα κ για μαμα.αλλα οκ μαζι σου πες οτι δεν ειναι γ αυτα τα χλμ,γτ εσυ σαν προγραμματιστης καταργεις τον κοφτη οταν δεν ξερεις τι κανει το αμαξι σε αυτα τα χλμ;;;(καθως δοκιμη με λαπτοπ ειχε γινει μεχρι τα 160 στο δρομο)κ γτ δεν προειδοποιεις τον πελατη οτι με το αμαξι πρεπει να κανεις μονο αυτο κ αυτο κ τερμα;κ οχι να λες δωστου ειναι οπλο το αμαξι!αλλα οταν το δικο μου ηταν το πρωτο tsi που μονο με προγραμμα ξεφτιλιζε τα astra opc κ υστερα με φπε κερναγε τσαι σε cayman s ειχα γινει κινητη διαφημιση του Κριτωνα η υπερυφανια του ητανε στα υψη κ το μονο που τον ενδιεφερε ηταν να μαζευεται κοσμος $$$.αυτα με τα προγραμματα.για τον Ασημακη τωρα εχω να σου πω οτι δεν συνεργαζεται με αυτους απλα αυτοι πανε οπου παει ο πελατης τους.στελνει κ πολλα αμαξια στον Καραφλα.παντως αυτο το ποστ ειναι για να σε βοηθησει μεσα απο μια συλλογικη αποψη να βρεις τον πιο εμπιστο για την golfαρα σου! τα σωστα μεγαλα project πρωτα βγαινουν κ μετα τα μαθαινουμε...δεν τα περιμενουμε!2 points
-
Ώπα δικέ... Δικός μας είσαι εσύ! "Angeklagt" κι έτσι... Και το αυτοκίνητο σου, να μην τα ξαναλέμε, πολυυυύ "υποχθόνιο"!!2 points
-
Πληρεί τις προυποθέσεις ενός angeklagt, πιστεύω μας κάνει παιδιά. Αναμένουμε να δούμε εαν θα ενταχθέι στο team.1 point
-
R1r και τα μυαλια στα καγκελα..!!Ωραιες οι φωτο! Sent from my Nexus 4 using Tapatalk1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
για το θέμα της άνεσης διαφωνώ μαζί σου και σε προκαλώ να κανείς test drive και στα δυο αυτοκίνητα με διαφορετική την πίσω ανάρτηση και θα διαπιστώσεις και μόνος σου οτι δεν υπάρχει καμϊα διαφορά. Όσο για το παιχνιδιάρικο που λες, πόσο παιχνιδιάρικο να είναι ένα ντίζελ με 105 άλογα?....καθόλου θα έλεγα1 point
-
Ειναι ωραιος ο Νικ... Μου φαινεται πρεπει να μπει στο team... "O diMake και οι αλλοι" χχαχαχαχαχα!!!!1 point
-
Μου αρέσει αυτό το ποστ. Πολύ μου αρέσει. Σκεφτόμουν όμως απο την πρώτη μέρα που το διάβασα το εξής. Αν και η εικόνα που έχω για τους etuners, πάντα απο εδώ μέσα, δεν είναι καθόλου καλή, η τοποθέτηση ότι "έσπασε στα 250" μου φαντάζει λίγο υπερβολική και σουρεάλ. Αν και πολλές φορές στον διάλογο εδώ μέσα ο ένας απο τους δύο έχει γίνει πολύ προκλητικός, θυμάμαι αρκετές τοποθετήσεις ότι δεν είναι τα tsi για αυτά τα χιλιόμετρα, εννοείται με ασφάλεια. Επίσης επειδή προσπαθώ απεγνωσμένα να βρώ ένα σοβαρό συνεργείο Χολαργό και γύρω περιοχές, googlaρα τον Ασημάκη λόγω εγγύτητας. Καταρχήν είδα ότι συνεργάζεται με τους etuners και κατα δεύτερο είδα μια πολύ ψαρωτική παρουσίαση ενός leon με 500φεύγα άλογα το οποίο καθόλη τη διάρκεια της παρουσίασης-δοκιμής δεν δούλεψε ποτέ Άρα ακόμα στο ψάξιμο με βλέπω1 point
-
1 point
-
1 point
-
Vokswagen1992, ennoeite pws einai ypokeimeniko to ti aresei ston ka8ena.. To anefera kai sto arxiko mou email. H alitheia einai pws to 1.4 tsi me 230-240 NM rophs (me stage 1 programma) einai OK akoma kai an einai para-arpagmeno xamhla to programma. To 2.0TFSI einai kapws alliws. Me 400Nm roph stis 2500-3500rpm to kollhma sthn maxilara pou anafereis einai kapws pio entono. Epishs an to deis kai filosofika to pragma, to na exeis sxedon full roph otan patas to gkazi apo 1/3 kai katw se fasma strofwn konta stis 3000rpm katantaei apo ena shmeio kai pera vareto. Ais8anesai to kollhma pisw toso syxna pou apo ena shmeio kai meta to syni8izeis toso poly pou to variesai. Kalytera gia mena to amaxi na sou dinei mono otan to zhtas esy. Anyway, have fun me to amaxaki sou opws kai na exei..1 point
-
Νομιζω την αναλογια δεν την εχεις χαλασει. Κατα την απωλεια (οχι λογω διαρροης), δεν εξατμιζεται το g12++ αλλα το νερο, γι αυτο με προσθηκη νερου επανερχεται στην αρχικη αναλογια. Η αλλαγη του πρεπει να γινεται όταν περαθει η διαρκεια ζωης του g12++ (μαλλον ποτέ, ειναι lifetime), η λογω συνθηκων (οδηγησης/καιρικων/βλαβης) χασει τις ιδιοτητες του, πραγμα που το βλεπουμε με την ειδικη μετρηση. Η αναλογια για την χωρα μας ειναι 60/40, σε αλλες χωρες ειναι 50/50 κτλ λογο ψυχους που ειναι το κυριο προβλημα να μην παγωσει το νερο. Θα προτεινα αν συμπληρωσεις ή να βαλεις την αναλογια 60/40 ή σκετο απιον. νερο, ωστε να παραμεινεις στην ιδια, δεν υπαρχει λογος να βαλεις μονο g12++ αδιαλυτο. Εναλλακτικα κανε flush οπως αναφερανε πιο πανω και αλλαξε το ολο, απλα δεν ειναι λογος μεγαλης ανησυχιας. Οποτε το προγραμματισεις. Το ζητημα οπως εχει αναφερθει ειναι το νερο να ειναι απιονισμενο. Αμα δεις τον μηχανικο να ερχεται με το παγουρι γεμισμενο απο την βρυση σαν να ποτιζει το γκαζον κλαφτα!1 point
-
η Η15 ειναι ημερας και μεγαλη μαζι? τωρα καταλαβα. και θελει να ακυρωσει τα ημερας και να αλλαξει ντουι Η7 να εχει μονο μεγαλη. γιατι? τοσο μαπα μεγαλη εχει το 6αρι?1 point
-
1 point
-
Στα δικα΄μας έχουμε 228χιλ συμπλέκτη. Στα δίλιτρα έχει 240χιλ δίσκο, για τον οποίο υπαρχουν ΔΕΚΑΔΕΣ επιλογές βελτίωσης (από απλά ενισχυμένο ως drag ή και καθαρά racing). Όσο πιο "ανθεκτικός" φυσικά, τόσο πιο κατσίκι γίνεται το αμάξι σε καθημερινή οδήγηση. Για ακόμα πιο "hardcore" καταστασεις και εφόσον αντέχεις τη βαβούρα, πετάς και ένα βολάν μονής μάζας και το αμάξι δεν χαμπαριάζει πλέον τίποτα (και από αυτό υπάρχουν επιλογές για τα 2λιτρα) Για τις αντοχές τώρα του σαζμάν, να'χαμε να λέγαμε. Πρόβλημα δεν έχω ακουσει ποτέ και απο κανέναν. Γενικά χειροκίνητο σαζμάν του ομίλου πρέπει να είσαι ταλιμπάν για να το σπάσεις, εκτός και φυσικά αν πέσεις σε αστοχία υλικού. Ακόμα και στα 18άρια το πρόβλημα πάντα ήταν το θέμα του συμπλέκτη αλλά και του βολάν. Τώρα για τον μαμά συμπλέκτη, απλά άγνωστο το πόσο αντέχει. Το μεγαλύτερο θέμα πιστεύω ότι ειναι όχι τόσο η βελτίωση σε πραγματικά νούμερα ιπποδύναμης, όσο το θέμα της ροπής, και ο τρόπος με τον οποίο αυτή βγαίνει στο δρόμο1 point
-
Γιατί πάλι δεν θα μπορέσει να το δηλώσει στη Γερμανία για να μπορέσει να το κρατήσει1 point
-
Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου PiNiOn. Ορισμένοι σε αυτο το φόρουμ έχουν σπασει όλα τα κοντέρ στο να κατηγορούν το 7αρι και όχι μόνο στο θέμα της πίσω ανάρτησης αλλά και σε αλλά πολλά. Αν διαβάσεις και παλαιότερα ποστ θα βάλεις τα γέλια. Μέχρι και τα πεντάλ τους ενοχλούν....Μερικές φορές έχω την εντύπωση οτι είμαι σε φόρουμ όχι της VW. Τέλος επειδή έχω οδηγήσει το TDI δεν έχω να του καταλογίζω κάποιο μείον για τη πίσω ανάρτηση συγκρίνοντας το με δικό μου. Το αμάξι για το σκοπό που έχει φτιαχτεί είναι σούπερ αν και προσωπικά θα το ήθελα λίγο πιο δυνατό σε ιπποδύναμη και αυτός ήταν ο λόγος που επέλεξα βενζίνη. Σαφώς όμως είναι από τα πιο οικονομικά στη κατηγορία του και αυτό είναι πολύ θετικό.1 point
-
Cj ο βασανισμένος. Περιμένω πως και πως να κατέβω τον Αύγουστο και να βρω κανένα CC 2.000cc για να γίνει apr η αν δεν βρω με βλέπω να φεύγω από το vwgroup.1 point
-
Δελτα Καρ Πατρα--->απλα ΤΡΑΓΙΚΟΙ ο αρχιμηχανικος και τα υπολοιπα τσακαλια για μ....κιες καλοι ειναι για δουλεια οχι...οι τιμες δε ασχολιαστες Autoλυση--->μια φουσκα μπιλιοφορου τους ειπα να μου αλλαξουν και δεν μπορεσαν ουτε καν να τη σφιξουν σωστα με αποτελεσμα να χανει το γρασο της...σε φιλο πουλησαν μεταχειρισμενη μπαταρια για καινουρια με αποτελεσμα μετα απο 4 μηνες να μεινει Λατσης--->τα λογια ειναι περριτα...αψογος ο αρχιμηχανικος συζητησιμος και με διαθεση να βοηθησει και οχι να κλεψει...απο τιμες χαμηλοτερες και απο συνεργεια "της γειτονιας" τα καλα να τα λεμε1 point
-
1 point
-
1 point
-
δεν τηνξερω...μια συμβουλη...επειδη η κινηση αυτη θα μεινει για καιρο πανω στο μοτερακι σου περπατα επι της περπατημενης και διαβασε στο γκολφ για θεματα με χουανες...μην παρεις την πρωτη παπαρια....περιμενε και μαζεψε $ και βαλε κατι μελετημενο και προσεγμενο για το μοτερακι σου...εμενα αυτο ουτε για απορροφητηρα δεν θα το εβαζα...1 point
-
Καλημερα και απο ’μενα, χρονια στα φορα και κατοχος αρκετων ’’γρηγορων’’ αυτοκινητων, LEON II Cupra, Saxo VTs, Suzuki GTi, κτλ... ηρθε η ωρα.... και του Golf 5 GT Sport, ας οψονται τα τελη και τα χαρατσια.... Ως φυσικο επακολουθο, η εγγραφη μου στο VW Club. Το ’’ξεψαχνιζω’’ καθημερινα.... Να ειστε καλα.1 point
-
Καλησπέρα rabbit.....το ίδιο είχα κι εγώ στο passat cc μέχρι που έσπασε η αντλία νερού......ξεκίνησε με μικρή απώλεια ψυκτικου μέχρι που έσπασε Στάλθηκε από το HTC One μου χρησιμοποιώντας Tapatalk1 point
-
και μετα να την βάλεις δεν τρεχει τίποτα ,δεν θα χρειαστεί να κάνεις κάτι στο πρόγραμμα ,ο εγκεφαλος τα κάνει όλα ,θα προσαρμοστεί στα νεα δεδομενα μετα απο λιγα χλμ επίσης παιδια το πως διαχειρίζεται ο καθενας τα λεφτα του είναι καθαρα δικό του θέμα ,όπως "φτιάχνεται" ο καθένας - κάπου αναφερθηκε ¨να την βάζω μονος μου με ενα κατσαβίδι " αυτο ίσχυει και για το σωλήνα τον ινοξ,δεν είναι κατι δυσκολο ,βιδωνεται με ενα κολαρο στο μαμα σωλήνα και αλλη μια βίδα εκει που στηριζόνταν το μαμα φιλτροκουτι και είναι έτοιμο- απλα να επισημάνω οτι και η carbonio και vw racing χοανες έχουν μέσα αλλα πολύ μικρότερες από αυτη που μπορεις να κοτσαρεις σε ενα σωλήνα που θα σου φτιαξει ο εξατμισας ..... τελος να ξαναπω ότι απαξ και το αυτοκινητο κινειται, φρεσκο αερα παιρνει είτε μπροστα είτε πισω απο το φαναρι είναι η εισαγωγη... και μην σας νοιαζει τόσο η ζεστη ,τα εχουμε ξαναπει αυτα ο αερας που θα περασει ή απο την καρμπονιο ή απο την εισαγωγη "ελληνικής πατεντας" όπως αναφερθηκε παραπανω (που πιστεψτε με δεν ειναι ελληνικης πατεντας ,βασιζεται σχεδιαστικα σε εισαγωγες βελτιωτικων οικων του εξωτερικου) θα περασει απο την τουρμπινα όπου εκει θα συμπιεστει και θα πιασει καμια 200αρια βαθμους κελσιου ....οπότε καλυτερα τα 400 που θα δωσει καποιος για εισαγωγη να τα δωσει για i/c απο s3 και με ότι περισσευει να φτιαξει και μια εισαγωγη με ενα απλο σωλήνα και μια χοανη στην ακρη...1 point
-
Για εμένα βάλε κάτι bolt on για Golf. Εγώ προσωπικά έκανα υπομονή και πήρα την εισαγωγή της VW RACING. Μελετημένα και εργοστασιακά πράγματα και όχι greek πατέτντα. Ξέρω ότι είναι ακριβά αλλά ότι πληρώνεις - παίρνεις.1 point
-
Στην KARENTA στο Μαρούσι. Sent from my iPad using Tapatalk HD1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00