Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/03/2014 in all areas

  1. χτες βραδυ εκανα 58 χλμ προσπαθοντας να βρω κατι καλο να πατησω...απο κηφισια γερακα γλυκα νερα χαλανδρι...τιποτα....μα τιποτα ομως......κατεληξα να φαω ενα 20αρικο βενζινης στριβοντας μονος μου....πφφφ.....περασμενα μεγαλεια κ διηγοντας τα να κλαις!!
    2 points
  2. Ναι ήμουν εγώ και άλλοι 4 . . . . ένα scirroco ,1 polo gti , 1 eos , kai 1 golf 6 gti. + απο Καμμένα Βούρλα. + 2 σκαθάρια Προς όλους Να εξηγήσω πως αν γίνει συνάντηση κοινή στην Λαμία θα γίνει για να φανεί το Club στην Λαμία κάνοντας προσπάθεια να καθιερωθεί εβδομαδιαία - μηνιαία - ανα 2 εβδομάδες συνάντηση για την Φθιώτιδα. Προσπαθούμε κάποιοι φαντάζομαι να '' μεγαλώσουμε'' το Club. Και για να προλάβω κάποιους ''έξυπνους'' : Είμαι γνωστός επαγγελματίας στην Πόλη μου και ότι κάνω δεν το κάνω για διαφημιστικούς λόγους. Εγώ ίσα ίσα που δήλωσα οτι είμαι στην διάθεση του club και του Δ.Σ. και του Local mod GraveDigger για το οτιδήποτε. Και χρόνο είμαι πρόθυμος να αφιερώσω και 10 λίτρα πετρέλαιο να κάψω δεν τρέχει τπτ. Απλά στην πανελλήνια συνάντηση της Λαμίας ήμασταν απαράδεκτα λίγοι και ξέρω οτι είμαστε περισσότεροι VW lovers εδώ απο ότι δείξαμε. Και μάλιστα οι περισσότεροι δεν είναι καν μέλη του club. Εγώ πάντως αν για παρόμοιο λόγο χρειαζόταν να πάω Λάρισα πχ θα πήγαινα . Αν μπορεί να έρθει Θεσσαλικός κόσμος εδώ στην ''πρώτη συνάντηση '' της Λαμίας θα ήταν ότι καλύτερο. Κανείς φαντάζομαι δεν θα έρθει με το ζόρι φαντάζομαι .... Φιλικά όλο αυτό και το εννοώ.
    2 points
  3. Άσχετο αλλά σημαντικό update: όσοι χρησιμοποιούμε το Mann W 712/90 (CAXA από 2008 κλπ), αντικαταστάθηκε από το W 712/93. Το W 712/91 επίσης αντικαταστάθηκε από το W 712/94 (για κινητήρες CAXA, CAVD κλπ από μέσα 2010 νομίζω). Συνοπτικά: 03C 115 561 B / J -> Mann W 712/90 -> Mann W 712/93 03C 115 561 D / H -> Mann W 712/91 -> Mann W 712/94
    2 points
  4. Σωστή συντήρηση και δεν πίνεις το αίμα. Μετά.. προσευχή και νηστεία
    2 points
  5. Καλοπροαιρετα θα σου πω τα εξης: Ενω σου προταθηκαν οι καλυτερες δοκιμασμενες λυσεις και συγχρονως η γνωμη για universal φτηνα κινεζικα ηταν αρνητικη , στραφηκες εκει. Αλλοι πριν απο σενα, για σενα εχουν κανει τις δοκιμες τους, ειδαν, εφαγαν τα μουτρα τους (λεφτα-ταλαιπωρια) και κατεληξαν. Η (ποιοτικη) βελτιωση κοστιζει. Συγκεντρωσε τα λεφτα και βαλε μια φορα, το ποιοτικο και δοκιμασμενο. Διαφορετικα δινεις αλλες κατευθυνσεις και βαζεις αλλες παραμετρους ανοιγοντας το θεμα. Πχ. Θελω ενα φτηνο i/c να βαλω χωρις να ξοδεψω πανω απο xxx ευρω. Υγ. Ελαχιστες κυψελες ειναι καλες και αποδοτικες (πχ garrett) αλλα το κοστος για να ολοκληρωσεις i/c με κάπακια και σωληνωσεις φτανει αυτο του επωνυμου ετοιμου για το δικο σου. Sent from my iPhone5 using Tapatalk
    1 point
  6. Πες θα μιλήσω εγώ να δούμε τι θα πουν όταν τους πω τι μου ζήτησες
    1 point
  7. θα βρισκει φτερο με 35αρι οφσετ γιατι το πλατος συνηθος ειναι 7,5-8 αν το εχεις χαμηλωμενο θα εχεις πιο συχνες επαφες με το λαστικο στο φτερο με αποτελεσμα να σου τιναξει το χρωμα.αν οχι ισως να μην βρισκει συχνα αλλα θα βρισκει οταν θα ειναι φορτωμενο η σε μια στροφη αν την παρεις λιγο πιο γρηγορα...η λυση ειναι να ανοιξεις τα φτερα ειδικα εμπρος σε καποιον φανοποιο ωστε να γλυτωσεις το χρωμα τουλαχιστον.αλλα βαζεις αλλα προβληματα στο κεφαλι σου με προωρη φθορα στων ρουλεμαν.για πλατος ζαντας 7,5-8,5 το σωστο οφσετ ειναι 50-45 περιπου αναλογα το πλατος..
    1 point
  8. Τα b8 εχω που ειναι αμορτισερ χαμηλωματος, τα b6 ειναι κανονικου υψους!!
    1 point
  9. Γειά σας και από εμένα..Αν και έχω και εγώ ένα polo gti εδώ και 3 χρόνια πριν λίγο γράφτηκα στο vwclub. Παρακολουθώ όμως από την αρχή σχεδόν τις συζητήσεις και ότι έχει να κάνει με αυτό το αυτοκίνητο που επιλέξαμε να αγοράσουμε και τα λάδια που δυστυχώς καίει.. Το θέμα είτε καίει λίγο είτε και πολύ είναι ότι ''ΚΑΙΕΙ'' !!!!!!!!! Που σημαίνει ότι ο κινητήρας είναι προβληματικός που με τη σειρά του σημαίνει αν δεν μπορούν να τον φτιάξουν να το αποσύρουν από την αγορά! Δώσαμε όλοι 20000 να το αγοράσουμε και εγώ προσωπικά δεν ανέχομαι να πουλάνε προβληματικό αυτοκίνητο.. Επειδή αγανάκτησα και εγώ λοιπόν, έχω ήδη στείλει ήδη ένα εξώδικο και τώρα ετοιμάζομαι να στείλω την αγωγή. Δεν ξέρω που θα καταλήξουμε αλλά ειμαι διατεθημένος πλέον να το πάω μέχρι τέλους και ας βγω χαμένος..
    1 point
  10. Να σαι καλα ανρδριτσουλε Εδωσες μια τεκμηριωμενη απαντηση!Οπως και δεν μου αρεσει να βαζω ταχυτητα μεγαλη με ουτε 1500 στροφες το νιωθω χειροτερα. Τα ηξερα μεν απλα ηθελα να τα ακουσω και για επιβεβαιωση.Ασε που τωρα που ειναι ακομα στο "στρωσιμο" εχω "καταργησει" το φρενο και επιβραδυνω με 3η μετα απο λιγο 2α :hyper: γουσταρω να το ακουω να βρυχαται
    1 point
  11. Ορίστε και άλλες φωτο. Προσεχώς και άλλες
    1 point
  12. όσο πιο αργά πας με το νεκρό μπορεί να φτάσεις να καις περισσότερο απο το άν πήγαινες σε ευθεία με σταθερά - γλυκό γκάζι. Όταν έχει νεκρό το αυτοκίνητο στην κατηφόρα πάει ελεύθερα με την αδράνεια απο το βάρος του. Είναι επικίνδυνο γιατί έστω μια στο τόσο να σβήσει ο κινητήρας σου ΔΕΝ έχεις τιμόνι φρένα κλπ. + οτι είναι σχετικά ελεύθερο - ανεξέλεγκτο ιδιαίτερα σε παρατεταμένες κατηφόρες. Τώρα αν είσαι σε κίνηση (σταμάτα ξεκίνα ) σε κατηφόρα με απειροελάχιστα μικρή ταχύτητα το κάνεις . Σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν κατεβαίνεις Καρέα ή Πάρνηθα με νεκρό. βάζεις εκείνη την ταχύτητα που θα σε κατεβάζει ελεγχόμενα , με εσένα να έχεις τον έλεγχο απλά με ελάχιστη χρήση του φρένου κατα περίπτωση. Το φρενάρισμα του κινητήρα είναι αυτό που νιώθεις όταν εκεί που πας με σταθερό γκάζι πχ 100km/h το αφήσεις τελείως (το γκάζι σου). Νιώθεις μια πιο έντονη επιβράδυνση που δημιουργείται απο την συμπίεση του κινητήρα , και ανάλογα την σχέση που έχεις στο κιβώτιο , αλλά και τις στροφές του κινητήρα. Όσο πιο μεγάλη σχέση έχεις στο κιβώτιο τόσο μικρότερη είναι η πέδη του κινητήρα. Ακόμη όσο πιο υψηλές οι στροφές του κινητήρα τόσο πιο έντονη. Δεν χρειάζεται βέβαια να κοπανάς πρώτη παντού στον κόφτη σε κάθε κατηφόρα . . . χαχαχα
    1 point
  13. Λοιπόν εγώ μετά απο συνομιλίες που είχα με ντόπιους εδώ κάποιοι απο τους οποίους είναι και μέλη του club θα ήθελαν να γίνει και να καθιερωθεί μια παρόμοια συνάντηση στην πόλη της Λαμίας. Σαν ημερομηνία για τις 13 - 4 - 2014 Κυριακή με όσους μίλησα λένε οτι θα μπορούν σίγουρα να έρθουν. Και κάποιοι μου έχουν πει πως όταν σιγουρευτεί κάτι ξαναμιλάμε (φυσικά δεν μπορώ να σιγουρέψω κάτι απο μόνος μου . . . . ) lupakos και GraveDigger θα ανεβείτε για το Πάσχα στην Πατρίδα σας . . . . .?
    1 point
  14. 1 εβδομάδα άδεια είναι οτι πρέπει. Πλύσιμο λοιπόν χθές βράδυ,βενζινούλα,το κατάλληλο "φόρτωμα" στο κάθισμα του συνοδηγού και βούρ για παραλιακή. Παρέα με ένα Slk 200 φίλου. Fabia Vrs το παλιό,τον πέτυχα στην παραλιακή στην ευθεία πρός γλύφαδα,έφαγε ατελείωτο ξύλο μέχρι +++++ που έκοψα λόγω φαναριού.... Fiat Punto 1.4 Sporting άνοιγμα απο φανάρι μου πετάχτηκε μισό αμάξι στο πάτα και μετά μέχρι να σπάσω 2ά ήταν ήδη 2 αμάξια πίσω,η συνέχεια ΔΕΗ. Bmw X5 3.0,θα ήταν ενδιαφέρον πάτημα αλλά μου το τσίμπησε το Slk που μπήκε μπροστά μου και του έριξε αρκετά απο ότι είδα. Και τα ωραία της βραδιάς,πετύχωντας 2 Porche λέω εδώ είμαστε να χαβαλεδιάσουμε. Παίξαμε λίγο στην κίνηση,μια χαρά τα είχαμε,μόλις βγήκαμε στην ανοιχτή ευθεία,ήρθε ο σειρηνάκης για δώρο τσόντα. Επιστρόφη χαλαρά γιατί είχαμε ήδη κάψει τον κώλο μας..... Σήμερα και αύριο αναμένεται να έχουμε δυνατά βράδυα
    1 point
  15. Το έχω, αυτό φοράει πάνω το αμάξι δεν το έχω αλλάξει. ΠΑΟΚι και εσύ?
    1 point
  16. Τυχαίο άνοιγμα με Vstrom 650 στον περιφερειακό χτες βραδάκι μετά τη συνάντηση... 3ες έως 200χλμ περίπου μπροστά το Golf αλλά με διαφορά μεγαλύτερη απότι περίμενα παρόλο που σπινιάριζε όλη η 3η. Ο αναβάτης μου λέει όταν σταματήσαμε στο φανάρι δεν του φαίνεται εξωτερικά χαχαχα Άνοιγμα με S3 μόνο πρόγραμμα 95okt, από 3ες έως 220χλμ μπροστά το Golf Με το Ibiza Cupra φίλου, 20VT 28rs πάτησα με EVO9 1ο στάδιο roll 3ες έως 250 μπροστά το ibiza και αρκετούτσικα.. Με το ίδιο Ibiza με Focus RS MK1 2871R χωρίς σφυρίλατα μπροστά το Ibizaki ρολλ 3ες έως τα 250χλμ Ibiza 330-340ps EVO 400ps Focus 380ps
    1 point
  17. Στο 1.4 εχει 500€. Πιστευω πως θα ειναι στα ιδια ή και πιο κατω για το 1.2 .
    1 point
  18. Σε λιγες μερες αναμενεται να ειναι διαθεσιμο το stage1 remap για το 1.2 tsi μοτερακι μας απο την Revo!! Οι επιλογες μεγαλωνουν!!
    1 point
  19. nik με Loba δε θα ησουν πιο ανετος με τα νουμερα? ασχετο που βρισκουμε αρμαφλεξ η αντιστοιχο υλικο για να τυλιξουμε σωληνα εισαγωγης?
    1 point
  20. Προσωπικά ψήφισα για ένα μέλος του club ο οποίος για τεχνικούς λόγους δεν μπορεί να μπει να ψηφίσει ο ίδιος . Φοράει πρόγραμμα από τον Παζαρόπουλο και είχε δώσει 900€. Δεν έχει κανένα παράπονο , και πρόσφατα είδαμε και κατανάλωση εκτός πόλεως 4,5 λτ/100χλμ(αν θυμάμαι καλά) με ταχύτητα 90-110χλμ και αυτονομία 710χλμ.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.