Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/18/2017 in all areas

  1. 1 point
    τωρα αφου ηθελες λιγο ακομη εννοεις ισως καμια 350 αλογα να χες θα σουν ενταξει δηλαδή?πιστευες ότι με τα υπαρχοντα πραγματα θα πηγαινες πανω από 300+?μια κο4 γυρω στα 750 ευρο ένα κοολερακι σωστο βαλε αλλα 600 πιστευω ,αναπρογραμματισμος κανα 100 ρικο εκει που εισαι. βασικα αμα δεν εχεις ακομη κανα 1000+ να ριξεις σε βελτιωση κατσε ησυχος γιατι αυτά είναι αλληλένδετα...και κο4 να βαλεις θα θες να τη πας 1.8 να δεις τι κανει...ε μετα θα θελουμε αλλα παλι...καλυτερα μεινε με τα 290 και όταν σπασει το τούρμπο τοτε αλλαζεις.....
  2. 1 point
    Παρελαβα με Michelin τον Ιανουάριο το 1.6 tdi. Με την μπαταρία (μαρκας moll) πολλα θεματακια: 1. Το start-stop λειτουργεί σπάνια. 2. Αντικατάσταση μπαταρίας (πάλι με μαρκα moll) τον Μάρτιο μετα απο 3.500χλμ. 3. Πριν 10 μερες και 9.000χλμ, μετα απο 2 εβδομαδες ακινησια, δεν επαιρνε μπροστά η μηχανη. Η απαντηση της αντιπροσωπείας ειναι οτι φταίει ο συναγερμος (μη εργοστασιακος) και οχι οι μπαταρίες.
  3. 1 point
    Alex, καλό είναι να υπάρχουν διαφωνίες για να βγάζουμε άκρη... Αν ξαναδιαβάσεις το μύνημά μου προσεκτικά θα δείς πως έγραψα: "για την συγκεκριμένη δουλεία και στην συγκεκριμένη τιμή η καλύτερη επιλογή είναι η αντιπροσωπία" Και αυτό γιατί:"Το παραπάνω σέτ ανταλλακτικών ΔΕΝ το έδινε η VW για τοποθέτηση εκτός εξουσιοδοτημένων" Μόνο το κόστος του μεταβλητού εισαγωγής είναι >400€ αν βάλεις και το κόστος των υπολοίπων ανταλλακτικών + την εργασία τότε πάει πολύ ψηλά. Με την συγκεκριμένη καμπάνια φέρνουν το τμήμα αυτό του κινητήρα στην κατάσταση που θα έπρεπε να είναι κανονικά. Δηλαδή να δουλεύει χωρίς τόσο συχνές αστοχίες και προβλήματα, ελπίζω να το πέτυχαν αυτή τη φορά. Ψάξε για TPI2026513 -ένα νούμερο που μου διαφέυγει αλλα και σκέτο θα βρείς πολύ υλικό. Σίγουρα πλήρωσα λιγότερο απο 300€ τελική τιμή με όλα μέσα (φπα, εργασία σύν αυτοκίνητο εξυπηρέτησης) και προφανώς δεν είμαι ο μόνος στο φορουμ που το έχει κάνει. Επίσης επειδή το κοίταξα και το ανάφερα και παραπάνω, τα συγκεκριμένα ανταλακτικά ΔΕΝ μπορούσα να τα πάρω ούτε εγώ ούτε ο μάστοράς μου ο Μήτσος, ούτε κάν τους κωδικούς δέν μπορούσα να πάρω αλλα ούτε και στην απόδειξη πληρωμής είχαν αναγραφεί. Το συμπέρασμα που έβγαλα είναι πως είτε σχεδιαστικό λάθος είτε κατασκευαστικό λάθος προκαλεί τα προβλήματα. Αν ξαναμπεί ο ίδιος κωδικός καδένας όπως ο εργοστασιακός τότε δέν βλέπω για ποιό λόγο να μήν χαλάσει πάλι μετα απο μερικές δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα. Τώρα θα μου πείς μπορούν να παραδεχθούν κατασκευαστικό λάθος εύκολα; Μάλλον όχι γιατί κάτι τέτοιο θα σήμαινε κόστος ανακλήσεων κλπ. Οσο για το που έγιναν οι παραπάνω εργασίες; στην καρέντα στην Βουλιαγμένης (Αλιμος). Στις παρακάτω φωτογραφίες (όχι δικές μου) μπορείς να δείς τα ανταλακτικά αλλα και τις διαφορές ανάμεσα στην παλιά και την νέα καδένα, αυτές είναι απο το 1.2 μάλλον αλλα το νόημα βγαίνει. Αν δεν είναι αργά θα σου πρότεινα να το κοιτάξεις λίγο ακόμη, μάλλον όμως θα πρέπει να πάς επιτόπου και να μιλήσεις με κάποιον "σύμβουλο service" όπως τους λέει η Καρέντα τουλάχιστον που πήγα εγώ. Το κρίσιμο σημείο εδώ είναι πως δέν μπορείς να πας να τους πείς αλλαξε αυτο και αυτό αλλα θα πρέπει να διαγνώσουν μόνοι τους την ύπαρξη του προβλήματος για να έχουν καλυψη απο την μαμά εταιρία που προφανώς χρηματοδοτεί και καλύπτει τα σχετικά κόστη.
  4. 1 point
    Θα διαφωνησω μαζι σου σε πολλα. Πρωτον οι καιροι εχουν αλλαξει δεν πας στην αντιπροσωπια οπωσδηποτε για προβληματα πλεον την εποχη του internet ενα οπιοδηποτε συνεργειο αρκει να εχει λιγη πειρα στο ειδος του κινητηρα που θα ανοιξει μπορει να σου κανει την δουλεια και χωρις να θελω να φανω ρατσιστης οι εργατες στις αντιπρωσοπειες απασχολουν αλλοδαπους για να μειωσουν τα εξοδα τους (Γρατσιας) ενω στα περισοτερα συνεργεια η επειχηρηση ειναι οικογενειακη με νεους εργατες που ειναι πολυ ψαγμενοι λογω του internet. Δευτερον σε ποια αντιπρωσοπεια πηγες και σου ειπαν 300 ευρω για ΟΛΑ γιατι εμενα ολες μου ειπαν 1500 εκτος απο την Χαλκιδας που μου ειπε 700 ευρω και μονο για αλλαγη καδενας η οποια και οντως ειναι αναβαθμισμενοι σε σχεση με την παλια.
  5. 1 point
    Απλά θα ήθελα να επιβεβαιώσω τα λεγόμενα του the_winner. Τον Φεβρουάριο (139.000χλμ) άλλαξα όλο το πακέτο: Καδένα, γρανάζι μεταβλητού εισαγωγής, γρανάζι εκκεντροφόρου εξαγωγής, γρανάζι στροφάλου, γλύστρες, φλάντζα καθρέπτη, και νομίζω και τον υδραυλικό τεντωτήρα. Όλα αυτά κάπου στα 270-280€ (δεν έχω τα στοιχεία πρόχειρα, όπως τα θυμάμαι τα γράφω) με τον ΦΠΑ και την εργασία να συμπεριλαμβάνονται. Το αυτοκίνητο το κράτησαν 3 μέρες και η δουλειά έγινε στην Καρέντα. Ήταν απαραίτητο να επιβεβαιώσουν την ύπαρξη του προβλήματος ακούγοντάς την εκκίνηση πρωί οπότε η μία μέρα ουσιαστικά πέρασε χωρίς επέμβαση. Πράγματι αλλάζει η σχεδίαση της καδένας κυκλοφορεί φωτό στο ίντερνετ με την παλιά και την νέα καδένα δίπλα δίπλα όπου είναι προφανείς οι διαφορές τους. Από το 2010 που βγήκε το δικό μου (1.4 122hp CAXA) κάποια στιγμή βγήκε διαφορετικός κωδικός για το γρανάζι του μεταβλητού χρονισμού του εκκεντροφόρου εισαγωγής και η επόμενη αλλαγή είναι με την παραπάνω καμπάνια όπου αλλάζουν ότι υπάρχει στην διαδρομή της νέας σχεδίασης καδένας και ελπίζουμε να μην βγουν ξανά σχετικά προβλήματα. Το παραπάνω σέτ ανταλλακτικών ΔΕΝ το έδινε η VW για τοποθέτηση εκτός εξουσιοδοτημένων. Οπότε, γνώμη μου είναι για την συγκεκριμένη δουλεία και στην συγκεκριμένη τιμή η καλύτερη επιλογή είναι η αντιπροσωπία. Τώρα έχω 151.000χλμ (με σκίσιμο) και όλα πάνε μια χαρά.
  6. 1 point
    Αυτο το πουλαει η VW σαν κιτ καδενας? λιγο περισοτερες πληροφοριες παρακαλω γιατι αυριο παω για αλλαγη καδενας
  7. 1 point
    Εγώ άλλαξα κιτ καδενας στα 250€ στην ΚΑΡΕΝΤΑ χωρίς γρανάζι μεταβλητου. Ουσιαστικά πλήρωσα μόνο την εργασία καθώς γκρίνιαξα αρκετά... Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. 1 point
    Γεια σας παιδια ηθελα να μοιραστω και εγω την εμπειρια μου (Golf 5 tsi 1.400 140hp 77.000 klm),αναψε check engine πηγαινω VW gratsias και με ενημερωνουν πως θελει αλλαγη καδενας και γραναζι κοστος 1.563 euros!! Βαζω τα γελια. Πηγα σε γειτονικο σινεργειο και μου εκανε προσφορα 650 με αποδειξη.Θα ηθελα να αναφερω τι μου ζητησε ο γρατσιας να αλλαξει TENSIONER(37),ALYSIDA (45)FLATZA(16),SWLHNAS(38),TSIMOUXA(24),KIT KADENAS (171),PIPE(13),NTIZA(10),FRATZOKOLLA 50m(17),SILIKONI 50ml(10) τα υπολοιπα ειναι εργασια και φτανει το ποσο των 1500 ευρω.το συνεργειο μου ειπε να αλλαξω μονο καδενα ποια ειναι η γνωμη σας? (εκτος του οτι ο γρατσιας ειναι απατεωνας) ευχαριστω!
  9. 1 point
    Καλημερα στην παρεα, ΚΑτοχος Golf 5, κατασκευης 13/12/2007 συμφωνα με το VIN και με 97000 χλμ. Κατα καιρους ακουγα το γνωστο κροταλισμα στο πρωινο ξεκινημα. πριν απο 20 ημερες αναψε το πορτοκαλι λαμπακι. Πηγα αμεσα σε συνεργειο της αντιπροσωπειας και μου ειπαν οτι η καδενα εχει πηδηξει δοντι. Κοστος 350 ευρω. Επειδη ημουν σε διακοπες στην Κερκυρα ρωτησα αν μπορω να γυρισω Αθηνα και μου ειπαν οτι αν, βαζοντας μπροστα την μηχανη, περιμενω 2 λεπτα να ανεβασει λαδια και πηγαινω μεχρι 2500 - 3000 στροφες δεν θα εχω προβλημα. Ετσι και εκανα, γυρισα Αθηνα χωρις προβλημα. Περιπου 600 κμ. Την επομενη πηγα συνεργειο και μου ειπαν οτι θελουν αλλαγη ολα. Δηλαδη καδενα, γλυστρα, γραναζι μεταβλητου, 2 ακομη γραναζια, τεντωτηρας κλπ Ξεκινησαμε απο τα 450 + 250 εργασια αλλα τελικα το βελτιωμενο σετ δεν εκανε για τον κινητηρα του αυτοκινητου και πηγαμε στα 1050. Πηρα το αυτοκινητο και εφυγα γιατι τηλεφωνικα μου ειχαν πει συνολικο κοστος 250 και τους θεωρησα αναξιοπιστους. Ψαχνοντας το θεμα εχω πλεον 2 εναλλακτικες. Πληρες σετ ανταλλακτικων απο εταιρια FAI στα 350 συν τοποθετηση απο 120 εως 250. Συνολο 350 εως 470. Αλλαγη ολων με γνησια εκτος απο το ακριβο γραναζι . κοστος με εργασια 300, Το καθε συνεργειο ζηταει οτι θελει αλλα τελικα το καθενα αλλαζει διαφορετικα ανταλλακτικα οποτε χρειαζεται αναλυση των εξαρτηματων που θα αλλαξει. Αν καποιος γνωριζει την εταιρια FAI και ελεγε καποια γνωμη θα το εκτιμουσα ιδιαιτερα.
  10. 1 point
    χαιρετώ την παρέα ! Και η δική μου η περίπτωση έχει ενδιαφέρον . Τον γνωστό ήχο ( κροτάλισμα) , τον συνάντησα πέρσι οπότε μετά απο γκάλοπ στις αντιπροσωπίες οι τιμές που έπαιζαν ήταν 1000-1100 για ολο το σετ κομπλέ σε Vw και μόνο την καδένα σε συνεργείο scoda 450 οπότε κ πήγα εκεί. Το ανταλλακτικό γνήσιο απο kosmocar το έβαλα και μετά απο 2 μήνες τα ίδια θόρυβος + προβλήματα χρονισμού . Πλέον έχει βγάλει σετάκι η vw με κόστος χαμηλό 300-350 + εργασία ( απο τον Οκτώβρη του 2015). Το θέμα μου είναι ότι πλήρωσα τζάμπα λεφτά γιατί το πρόβλημα μου είναι προφανώς στο γρανάζι. Έχω ξεκινήσει διαδικασίες παραπόνων κτλ για να δούμε που θα καταλήξω γκρρρ
  11. 1 point
    Καλησπέρα σε όλη την παρέα. Να καταθέσω και 'γω ότι στα 101.000χλμ που έχω τώρα σε Golf TSI 140bhp 3/2007 άρχισαν πριν κάτι μήνες τα πρώτα κροταλίσματα κινητήρα κατά την εκκίνηση σε κρύο μοτέρ, χωρίς να δώσω ιδιαίτερη σημασία, γιατί ήταν σπάνια. Τώρα πλέον με αναμμένο το κίτρινο λαμπάκι του κινητήρα και έχοντας αλλάξει σε τοπικό συνεργείο 2 αντλιάκια του τούρμπο & αισθητήρα εκκεντροφόρου, ο επόμενος πιό εξειδικευμένος συνεργειάς βρήκε ότι το πρόβλημα προέρχεται από τη καδένα. Εν αναμονή λοιπόν της λυπητερής (μου είπε για 3-3,5 κατοστάρικα όλα μαζί περίπου). ΥΣ: Σε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί του σήμερα το πρωί μου είπε ότι χρειάζομαι και αντλία νερού. Όταν του λέω την έκπληξή μου διότι την είχα αλλάξει πριν ακριβώς 2 χρόνια στην AUTOMARIN με διαβεβαίωσε ότι αυτή που μου έβαλαν ήταν ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ και ΟΧΙ ΚΑΝΟΥΡΙΑ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΒΕΒΑΙΩΣΕΙ (!!!!).
  12. 1 point
    λοιπον...εκλεισα ραντεβου απο εβδομαδα...μου βγηκε 350 ευρο γιατι ηθελε κατι ακομα (δεν θυμαμαι τι...) και 250 εργασια.. το κανω προλυπτικα γιατι ακουω μια στο τοσο το κροταλισμα..αλλα αφου βοηθησε ο φιλος και μαθαμε για την 'οδηγια' ,ειπα να το κανω ,μην το παρουν πισω...
  13. 1 point
    Νεότερα ... Με πηραν τηλεφωνο και μου ειπαν οτι το σετ πράγματι υπάρχει και κοστίζει κάτι λιγότερο από 300 e. και ότι το κόστος επισκευής θα μειωθεί αισθητά. Τις επόμενες μέρες θα γνωρίζω περισσότερα και θα σας ενημερώσω. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
  14. 1 point
    οτι λεω ισχυει 100% 300 ευρω τα ανταλλακτικα : Καδενα, τεντωτηρας,Γραναζι Μεταβλητου, γλιστρες, γραναζι εκκεντροφορου εξαγωγης, γραναζι στροφαλου . Η τιμη ισχυει ΜΟΝΟ για αντιπροσωπειες στο δικτυο της kosmocar και ειναι τιμη ΜΟΝΟ αν γινει η τοποθετηση σε αντιπροσωπεια, Η τιμη δεν ισχυει για αγορα απο ιδιωτη ή επαγγελματια για χρήση εκτος αντιπροσωπείας ,στην τιμή ΔΕΝ εχει εργατικα Μετά πάμε στα 200 ευρώ με το ΦΠΑ σετ: Καδένα,τεντωτήρας,γλίστρες,γρανάζι εκκεντροφορου εξαγωγής, γραναζι στροφαλου, φλατζα καθρεπτη εκτος αντιπροσωπεις γνήσιοι κωδικοι (οχι οι τελευταιοι του 2016 που ειναι στο σετ με τα 300 ευρω)
  15. 1 point
    Εχει βγει τεχνικη οδηγια που δινει σετ καδενα,γλιστρες,τεντωτηρα,γραναζι μεταβλητου, γραναζι στροφαλου,γραναζι εκκεντροφορου εξαγωγης ολο μαζι 300 ευρω με την προυποθεση να γινει η τοποθετηση σε αντιπροσωπεια !! Καρφωσε μηπως και βαλβίδες?
  16. 1 point
    Να αναφέρω λοιπόν και εγώ ότι σε golf 5 με 140 άλογα αλλάχτηκε καδένα περίπου στα 140.000 km. Εγώ με golf 6 kai 110.000km (122 άλογα) ακόμη δεν άκουσα καδένα. Όμως έχω αλλάξει μια αντλία νερού στα 40.000km και δύο φορές αντλίες συμπλέκτη στα 97.000 Km (έβαλα sachs) και μετά στα 107.000km (έβαλα fiba). Περιμένω τώρα για τους πολλαπλασιαστές.....!Κρίμα και πάλι κρίμα για τα λεφτά που το πήραμε!
  17. 1 point
    Καλό είναι στις 90-100.000 να αλλάζεται. Δεν αναγράφεται πουθενά ότι θέλει αλλαγή. Αλλάζεις: Καδένα, τεντωτήρα, γλισιέρες, φλάτζα καθρέφτη, βίδες καθρέφτη, βίδες τεντωτήρα, βίδες αντλίας νερού, κάτω γρανάζι καδένας. Καθαρίζεις με άνοιγμα το γρανάζι μεταβλητού ή με πίεση καθαριστικού υγρού ώστε να φύγουν οι βρωμιές και τα ξερά λάδια από το λαβύρινθο εντός. Τσεκάρεις: Την αντλία νερού για διαρροή, τον ιμάντα δυναμό για φθορές καθώς και τον τεντωτήρα του. Εαν έχουν ~90.000 θέλει κι αυτός αλλαγή μαζί με τα παρελκόμενά του. Επίσης χρήζει ελέγχου το μεταλλικό κομμάτι που εμποδίζει τις αναθυμιάσεις εντός του καθρέφτη στο σύστημα καδένας συνήθως ξεσφίγγει. (έχει 3 βίδες) Βάλε τα εργοστασιακά ανταλλακτικά καλύτερα δεν είναι μεγάλες οι διαφορές στην τιμή. Αν κάτι από τα παραπάνω δεν το γνωρίζεις μπορείς να συμβουλευτείς και το συνεργείο σου. Η τελική επιλογή είναι δική σου.
  18. 1 point
    Για να αλλαχτεί ολόκληρο σετ καδένας πόσο σας λένε παιδιά; Εμένα μου ειπαν 800 και μου φαινονται ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ. Καταρχήν δεν ξέρω αν πρέπει καλά και σώνει να αλλαχτεί το ακριβό γρανάζι μεταβλητού αν δεν έχει πρόβλημα... Εχω χαζέψει, γιατί ταυτόχρονα έχω και θέμα στο κιβώτιο και τα λεφτά είναι ΠΟΛΛΑ... Ηδη μια βδομάδα χωρίς αμάξι και τα χω πάρει κρανίο...
  19. 1 point
    Καλησπέρα και από έμενα.Touran 1.4 TSI BMY 109.000 χλμ με cold start κροτάλισμα κανά 6-8μηνο και τώρα ποια cheek engine και (P3008 αισθητήρας θέσης εκκεντροφόρου) κατά συνεπεία αλαλαγή καδένας με ερωτηματικό για το γρανάζι. Ο μηχανικός επιμένει ότι δεν είναι ανάγκη να αλλαχθεί απλά να καθαρισθεί. Τώρα αν το ανοίξει και δει φθορά τότε το αλλάζουμε είπε. Και πάμε τώρα στο δια ταύτα Έχουμε και λέμε: Καδένα με τα παρελκόμενα (τεντωτήρας -γλίστρες -φλάντζες κλπ) 160€ Γρανάζι μεταβλητού εκκεντροφόρου (αν χρειασθεί να αλλαχθεί) 475€ Εργασία (+ φορος+ΦΠΑ αν και εφόσον ζητηθούν) 100€ Σύνολο Α. 260€ Σύνολο Β. 735€ Και το ερώτημα είναι έχει κανένας σας υπόψιν του τι κιτ καδένας της FAI:TCK87 TCK88; http://catalogue.fai...TCK87VVT#anchor http://www.nt.gr/?Se...2&cargroup=1389
  20. 1 point
    Το αμαξι εχει κανει ολα τα σερβις σε συγκεκριμενη αντιπροσωπεια πλην του τελευταιου στα 120000km που το εκανα εξω (και δεν το μετανιωσα καθολου). Η ΕΤΕΑ (δεν ειναι αυτη η αντιπροσωπεια που το πηγαινα) μου ειπε οτι για αυτην τη βλαβη πρεπει να αλλαχθουν ολα (σετ καδενας + μεταβλητο) και μου ειπε οτι πανω κατω θα βγει 1500€!Και επειδη ή αντιπροσωπεια που το πηγαινα ηταν η ακριβοτερη της Θεσσαλονικης, δεν υπαρχει περιπτωση να μου ζητουσαν λιγοτερα (τουλαχιστον ως αρχικη τιμη). Υποθετω οτι ως τακτικος πελατης θα μου κανανε καποια εκπτωση αλλα μην φανταστειτε δραματικα πραγματα. Στην κλασσικη πλεον βλαβη των TSI που ειναι η αντλια νερου (ηλεκτρομαγνητικη) μου χρεωσαν 270€ (!!!!) διαγνωστικα μεχρι να βρουν τι εχει, επειδη το Check εβγαζε βραχυκυκλωμα και αλλα 300€ για το εξαρτημα! Συνολο 570€ και αρχικα μου ειχαν ζητησει 660€, δλδ 14% εκπτωση μετα απο απειρο κραξιμο. Τελος παντων, το αυτοκινητο θα το φτιαξω σιγουρα εκτος αντιπροσωπειας απλα ψαχνομαι αν πρεπει να αλλαξω και το μεταβλητο για να εχω το κεφαλι μου ησυχο μελλοντικα (3 αντιπροσωπειες ειπαν οτι πρεπει να αλλαχθει) ή να αλλαξω μονο σετ καδενας και να τελειωνω χωρις να πειραξω το μεταβλητο. Οποιος εχει κανει αντιστοιχη κινηση και μπορει να με συμβουλεψει σοβαρα, τον ευχαριστω προκαταβολικα Ζητω συγνωμη αν κουρασα με το κειμενο μου, απλα πολλες και σοβαρες βλαβες εντος 4 μηνων
  21. 1 point
    Λοιπον, μετα απο καποιους μηνες που κροταλιζε δυστυχως εχτες αναψε και το ρημαδι το check engine. Golf TSI 140HP 11/2006 ~120K km. Το πηγα στο συνεργειο (εξειδικευμενο) και τα μου ειπανε οτι θελει αλλαγη η καδενα και τα παρελκομενα του σετ (τεντωτηρας, γλυστρες κλπ) αλλα οχι γραναζι μεταβλητου.Κοστος ~550€. Σε αντιπροσωπεια που ρωτησα μου ειπανε οτι θελει και το γραναζι μεταβλητου γιατι "δεν ξερεις ποτε αν εχει προβλημα και δημιουργησει θεμα ξανα". Κοστος 1000€+ΦΠΑ. Ημουν πλαγια και δεν ειδα καλα τον κωδικο σφαλματος ηταν κατι με εκκεντροφορο εκτος θεσης η συγχρονισμου και το νουμερο 40. Ηθελα να ρωτησω τους πιο εμπειρους στο θεμα τα εξης: -> Στην αντιπροσωπια στο σερβις 1 μηνα πριν που ρωτησα για το κροταλισμα μου ειπαν "αφου δεν εχει σφαλμα ειναι γραναζι μεταβλητου, η καδενα αφηνει σφαλμα στον εγκεφαλο". Ισχυει κατι τετοιο και αν ναι θελει αλλαγη και το γραναζι;; -> Στο εξειδικευμενο μου ειπαν κατηγορηματικα οτι δεν θελει αλλαγη το γραναζι, μονο η καδενα και οτι δεν το εχουνε αλλαξει σε κανενα αμαξι αυτο. Ποιος τωρα απο τους 2 λεει @@? Το γραναζι μεταβλητου ειναι +300€ αποτι μου ειπανε. -> καταφερε να βγαλει κανενας ακρη με τον κεντρικο αντιπροσωπο μπας και καλυψουνε τη βλαβη δεδομενου οτι το αμαξι εκανε παντα σερβις σε αντιπροσωπια στο χρονο που επρεπε;; Το θεμα με την καδενα ειναι λαθος κατασκευης οχι λαθος χρησης αφου ολα τα σερβις γινονται προβλεπομενα στην εταιρια και υποτιθεται οτι η καδενα δεν ειναι για να αλλαζει, ας βαζανε ενα ρημαδι ιμαντα να τελειωνουμε!!
  22. 1 point
    Καλημερα. Εχθες αναψε το check σε μενα και μπηκα σε safe mode. Μου εκανε το κροταλισμα για κανενα χρονο αλλα λεω θα αντεξει! Εχω το 5αρι tsi 140 2007 105.000 χλμ. Το παω λοιπον στο συνεργειο (εξωτερικο) το οποιο εχει ενα φιλαρακι που δουλευε παλιοτερα στην καρεντα! το βαζουμε στο διαγνωστικο και βγαζει το προβλημα στον αισθητηρα! Μου λεει σου κανει τον συγκεκριμενο ηχο? του απανταω ναι! Τοτε δεν ειναι ο αισθητηρας μου λεει! το λυσαμε και τελικα η αγαπημενη μας καδενα ειναι πηδηξει 2 δοντια! Παραγγειλα τα ανταλακτικα ολο το σετ Καδενα γλυστρες γλατζες κλπ απο καρεντα συνολο 160 Ευρω. Εχει μειωσει τις τιμες οπως μου ειπε ο φιλος μου γιατι τα πηρε ενας αλλος πριν απο μενα 24ο Ευρω 3 μηνες πριν! Σημερα θα τοποθετηθουν απανω μαζι με αλλαγη πολλαπλασιαστων με beru και βαλβιδα N75. Ο φιλος μου απο την εμπειρια του απο οταν δουλευε καρεντα και απο το δικο του μου λεει εχω αλλαξει πανω απο 15 καδενες! Ειναι προβλημα στο συγκεκριμενο αυτοκινητο και χαλαρωνει η καδενα και πηδαει δοντια! Συνηθως το βγαζει προβλημα το αυτοκινητο οταν κανεις δυνατο κατεβασμα και το πιεσεις πολυ οταν εχει χαλαρωσει η καδενα! Σε οσους το προλαβουν μπορει να με εμπειρο μαστορα και γνωστη του συγκεκριμενου αυτοκινητου δεν χρειαζεται αλλαγη η καδενα μονο η φλατζα του καθρεφτη της μηχανης οι γλυστρες και ο τεντωτηρας! Οσο για το κοστος εργασιας ειναι αναλογα το συνεργειο! Εμενα ο φιλος μου θα μου παρει 100 Ευρω για ολα αν και σε αλλο που του εχω στειλει εγω για να του το αλλαξει του πηρε 180 Ευρω που παιρνει για αυτη τη δουλεια! Συνολο σετ καδενας αντιπροσωπειας 160 Ευρω ,Ν75 αντιπροσωπειας 30 ευρω , πολλαπλασιαστες Beru 35*4 , εργατικα 100 ευρω. ολα μαζι : 430 Ευρωπουλα!!! Συγνωμη αν κουρασα! Σας ευχαριστω για την αναγνωση.
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...