Jump to content

spyrost91

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About spyrost91

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

303 profile views
  1. Τελικως η λυση για το προβλημα μου ηταν η αντλια υψηλης πιεσης. Χωρις κανενα σφαλμα στο διαγνωστικο και με λειτουργεια αψογη εως 135 bar. Η διαρροη ηταν εσωτερικη και χυνονταν βενζινη στο λαδι (το καρτερ λαδιου μυριζε σαν ντεποζιτο). Προς γνωση ολων.
  2. επειδή μου έβγαλε και εμένα το πρόβλημα p2006 ποια ήταν η βαλβίδα αυτή τελικά? egr δεν έχει oπότε μήπως την 03C129061B ?? το p2006 παραπέμπει δηλαδή σε ποτενσιόμετρο και την βαλβίδα 03C129061B ? ευχαριστώ
  3. Λιγη βοήθεια παρακαλώ. Το αμάξι κάνει misfire στιγμιαία όταν κρατάω τον συμπλέκτη πατημένο και πατήσω βαθιά το γκάζι (δλδ με λειτουργεία supercharger). Έχω καταγράψει στο 1ο log την συμπεριφορά αυτή και συγκεκριμένα στο μοτίβο με το πορτοκαλί-κόκκινο-κίτρινο χρώμα ενώ το κάνει και χωρίς την λειτουργεία του supercharger (κίτρινο-μπλέ μοτίβο).Η boost pressure actual kai specified παρουσιάζουν μεγάλη απόκληση αλλά μόνο στιγμιαία, σε άνοιγμα του αυτοκινήτου τα νούμερα αποκλίνουν ελάχιστα. Αυτό φαίνεται στο 2ο log. Και εξτρα ερωτηση.. γιατι υπάρχουν 3 G71 sensors ενώ στην πραγματικότητα είναι μόνο αυτός της πολλαπλής? Και έχει τόσο μεγάλη απόκλιση ο ένας απο τους 3 την στιγμή που κάνει misfire? Ευχαριστώ LOG-01-028-032-084-144-115C.xlsx LOG-01-02C-032-064-084-119-331-115C-1406.xlsx
  4. Προχθές που πήγα να κάνω μερικά logs , σε ανηφορικό δρόμο με το που πάτησα το γκάζι βαθιά ο κινητήρας έκανε ένα αισθητό κόψιμο για κλάσμα του δευτερολέπτου και μετά η αποδοσή του ήταν σωστή. Στο engine block είχε καταγράψει το εξής σφάλμα: Address 01: Engine Labels: 03C-906-032-BLG.lbl Control Module Part Number: 03C 906 032 E HW: 03C 906 032 Component and/or Version: MED17.5.1 9974 Software Coding: 0000072 Work Shop Code: WSC 00030 207 97534 VCID: 1F4D05FECE1DD1E68D9-804A 1 Fault Found: 008851 - Fuel Pressure Regulator Valve (N276) P2293 - 000 - Mechanical Malfunction - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00110000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 17 Reset counter: 255 Mileage: 218021 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 17:22:42 Freeze Frame: RPM: 769 /min Load: 22.0 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 80.0°C Temperature: 51.0°C Absolute Pres.: 980.0 mbar Voltage: 13.843 V Ο μηχανικός μου είπε πως σπάνια χαλάει αυτή η βαλβίδα και οτι δυσλειτούργησε επειδή η πίσω αντλία τα έχει παίξει. Το οτι το σφάλμα είναι Intermittent συμφωνεί με τον συλλογισμό και το πρόβλημα αυτό 1η φορά μου εμφανίζεται. Για να απαντήσω στις ερωτήσεις σου Νίκο και να θέσω και μερικές ακόμα; Ναι εργοστασιακό καμία τροποποίηση. Μπουζί πριν 33k km Πολλαπλασιαστές πρίν 62k km Φίλτρο καυσίμου και Ν75 πριν απο 600km Ν249 δεν έχω αλλάξει ποτέ αλλά δεν έχει καταγραφεί ως σφάλμα ποτέ οσα χρόνια το έχω. Τα μπέκ είναι οκ. ( τα είχα στείλει για καθαρισμό πριν 18k km) Και όλα τα παραπάνω έχουν δια όψεως ελεγχθεί. Ποιά είναι η διαφορά? (δεν γνωρίζω) cfs εννοώντας cubic feet second ? την παροχή αέρα? Τα missfire που βλέπω είναι στα blocks 014 με 016 Σε ποιά blocks μπορώ να τα βρώ αυτά παρακαλώ? Ευχαριστώ
  5. Καλησπέρα και παλι. Ευχαριστώ για το reply, εχω μερικα update για το θεμα, θα ενημερώσω σύντομα.
  6. Καλησπέρα forum! Θα ήθελα την βοήθειά σας για το golf μου τύπου mk5 του 2006 με κωδικό κινητήρα BMY και 210k km. Όλα τα παρακάτω έγιναν με το ντεπόζιτο στο 1/2. Αρχικά Κάθε πρωί όταν ζεστένεται η μηχανή με το choke on βαράει misfire ~6 σε όλους τους κυλίνδους (επίπεδο έδαφος) Πολλαπλασιαστές και μπουζί είναι οκ. Ποιότητα βαλβιδών οκ και γενική εικόνα απο μηχανή πολύ καλά. 165k/210k km γίνανε σε αυτοκινητόδρομο. Σε νορμάλ λειτουργεία (~ μεχρι 30% throttle) χωρίς υπερπλήρωση ο κινητήρας δουλεύει κανονικά. (Επιπεδο ή ανηφόρα). Με >30% throttle και λειτουργία του compressor βαράει misfire (επίπεδο ή ανηφόρα) την στιγμή που πατάω γκάζι. Καμιά φορά ακούγεται να σφυρίζει πιο πολύ απο το κανονικό με αισθητή μείωση απόδοσης. Ν249 οκ, Ν421 οκ.Άλλαξα N75 μήπως αλλα τίποτα. HPFP 50bar στον ρελαντί και 135bar σε τερμα γκάζι στην νεκρά. Boost pressure (νομίζω του compressor) 1.4 bar τέρμα γκάζι νεκρά. Γενικώς η μηχανή δουλεύει πιο σωςτά υπο φορτίο όταν βρίσκεται σε κατηφόρα απότι σε ανηφόρα και τα παραπάνω προβλήματα εξαφανίζονται. Δεν πιστεύω πρόβλημα στο ηλεκτρικό σύστημα , όσο στο σύστημα τροφοδοσίας του καυσίμου ή της τροφοδοσίας αέρα. Υπάρχει κάποιος τρόπος να μετρήσω πίεση στην αντλία χαμηλής του ρεζερβουάρ μήπως είναι εκεί το πρόβλημα? Εάν είναι στην τροφοδοσία του αέρα το πρόβλημα με ποιόν τρόπο μπορώ να το εξακριβώσω? Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
  7. καλησπερα forum!εχω ενα golf 5 tsi 140 ps και τισ τελευταιες εβδομαδες μου παρουσιαζει το παρακατω προβλημα. οταν παταω το γκαζι βαθια ο κινητηρας κανει δυο τρια κλοτσιματα σαν να κοβεται η ισχυς για λιγα δευτερολεπτα.οι στροφες ομως ανεβαινουν κανονικα (οχι οπως οταν χαλαει το μαγνητακι του κομπρεσορα).αυτο γινεται στισ χαμηλες στροφες (1500 - 3000).οταν λειτουργει το τουρμπο ολα καλα.πηγα στο συνεργειο και μου ειπαν οτι αυτο μπορει να οφειλετε σε πολλα εξαρτηματα οπως σκαστρα,πεταλουδα,αντλια βενζινης.οι πολλαπλασιαστες λειτουργουν κανονικα.προσθετω οτι δεν εχει αναψει ποτε το engine check κατα την διαρκεια των κοπιασματων.θελω την γνωμη σας γιατι φοβαμαι οτι αν παω στην αντιπροσωπια θα με γδυσουν. ευχαριτω εκ των προτερων
  8. καλησπερα!θα ηθελα να ρωτησω αν γινεται να τοποθετηθει ο υπολογιστης ταξιδιου plus που υπαρχει στην εκδοση highline σε trendline και ποσο περιπου παει το κοστος. ευχαριστω πολυ

VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×