-
Posts
363 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
30
queen last won the day on April 14 2019
queen had the most liked content!
About queen
- Birthday 10/13/1986
User Information
-
Gender
Female
-
Δήμος
Δεν έχει οριστεί
-
Νομός
Αττικής
Other Info
-
Car Type
Other VAG car
-
Car's nickname
BadBoy
Recent Profile Visitors
5,270 profile views
queen's Achievements
VWClub Member (1/1)
368
Reputation
-
Το πρώτο μοιάζει με κάμπια, το 2ο chanel φάση. Κατ'εμέ χάλια κ τα 2.
-
Με μεγαλύτερες φτερωτές στην ίδια πίεση θα βγουν πιο πολλά άλογα (μιλάμε σε λογικά πλαίσια πάντα, όχι για γαϊδουροτουρμπίνες που δεν τις σπουλάρει το μοτέρ). Για να το εξηγήσω απλά, θα "φυσάει" πιο πολύς αέρας στο μοτέρ ο οποίος θα είναι και ψυχρότερος μιας κ το μεγαλύτερο τούρμπο θα είναι αποδοτικότερο. Αν αυξήσεις την πίεση θα έχεις ακόμα μεγαλύτερα οφέλη, αλλά απαραίτητη προυπόθεση για να βγάλεις πιο πολλά άλογα (αν κάνεις σωστή επιλογή) όχι δεν είναι. Βέβαια αυτό που θα πρέπει να σε ενδιαφέρει είναι το φάσμα, κ να επιλέξεις σωστά αν αυτό που σε ενδιαφέρει δεν είναι το απόλυτο νούμερο αλλά η νίκη.
-
Ρινίσματα δεν είναι, πιο πολύ σκόνη. Ναι είναι λογικό σε καινούριο μοτέρ να αλλάξεις τα λάδια πιο μπροστά, μιας κ θα έχεις αυτή τη σκόνη λόγω των μερών του κινητήρα που θα τριφτούν μεταξύ τους μέχρι να πατήσουν καλά. Μετά από 2000χλμ είναι καλά. Πιο πολύ είναι για τα πιστόνια κ ελατήρια μέχρι να πατήσουν κ να "λειάνουν" ελαφρώς τον κύλινδρο (να φύγει η πολύ τραχύτητα). Για να γίνει όμως αυτό θέλει να μην το πηγαίνεις συνέχεια "κυρία", να το στροφάρεις (όχι κ μέχρι τα κόκκινα) που κ που αφού έχει ζεσταθεί καλά.
-
Ξέρω που το διάβασες αυτό, δεν παίζει το ρόδα, το δυναμόμετρο είναι γτπ. Μοτέρ ναι, τόσα περίπου βγάζει η τουρμπίνα (η μαμά του Golf 7R) κ στα 2λιτρα, όσα βγάζει κ η k04 χωρίς νερά. Τα σωθικά του νέου 1.8 tsi δεν ξέρω πόσο αντέχουν. Ο προηγούμενος 1.8tsi άντεχε σίγουρα 360.
-
Απλά να συμπληρώσω πως τα R888 (κατά κόσμον 8άρια), τα φοράνε GTR 800+ αλόγων.
-
Κ τώρα Ν75 έχεις.
-
Δεν το γνωρίζω αυτό που λες αλλά αν είναι το esp μπορείς πολύ εύκολα να το διαπιστώσεις με το να το απενεργοποιήσεις κ να επαναλάβεις τα βήματα που σε κάνουν να ακούς τον ήχο. Θα έχεις ένα κουμπί esp, κράτησε το πατημένο μέχρι να ανάψει η φωτεινή ένδειξη στο καντράν, δοκίμασε να δεις αν ακούσεις τον ήχο κ αν δεν τον ακούσεις ήταν όντως το esp (για να το επανενεργοποιήσεις το ξαναπατάς μέχρι να σβήσει η ένδειξη). Αν ξεκινήσεις απότομα που λες κ κάνει τον ήχο δεν σου αναβοσβήνει το esp στο καντράν;
-
Επειδή είναι θολή η φωτό κ δεν φαίνεται καλά ο κωδικός (part number) που έχει πάνω η ετικέτα, δοκίμασε να τον βάλεις στο google, λογικά θα σου βγάλει τι είναι.
- 1 reply
-
- 2
-
Αυτή είναι η επίσημη ροπή που αντέχει το συγκεκριμένο κιβώτιο. Στην πράξη έχουμε δει πως αντέχει παραπάνω.
-
Σαλονικιός; Έχει στην αντιπροσωπεία μπουκαλάκια με πινελάκι με τον ακριβή κωδικό του χρώματός σου. Αλλιώς κ σε χρωματοπωλείο μπορούν να σου φτιάξουν.
-
Τα neova ad08r τα φοράω στο κούπρα εδώ κ 3.5 χρόνια. Είμαι τώρα στο 2ο σετ. Είναι πολύ καλό λάστιχο αν κ δεν είναι επίσημα semi slick, οι επιδόσεις του είναι εφάμιλλες. Συγκεκριμένα είχε γίνει ένα time attack πριν κάποια χρόνια μεταξύ evo όπου δοκίμαζαν διάφορα ελαστικά επιδόσεων σε πίστα. Μεταξύ άλλων ήταν τα ad08r κ τα 8άρια. Ήταν ότι πιο κοντινό στα 8άρια από θέμα χρόνου. Είναι διαμάντια στο στεγνό, είναι κατάλληλα για βροχή (το έχω επαληθεύσει η ίδια) κ αν είσαι στροφάκιας θα τα λατρέψεις. Προσωπικά τα επέλεξα γιατί ήθελα μαλακό λάστιχο με ενισχυμένα πλαϊνά, να βοηθήσει το αμάξι όσο γίνεται να μην είναι σπινιαρίστρα γιατί αν δεν τα ζεστάνω σε γλιστερό δρόμο θα σπινάρω μέχρι τα 120 χαλαρά κ να μην χρειάζεται να το πηγαίνω κότα στη βροχή όπως με τα 8άρια, εκτός αυτών είναι πανέμορφα . Λίγη προσοχή θέλουν στα λιμνάζοντα κ λίγο ζέσταμα για να πιάσουν γερά. Σαν διάρκεια αντέχουν περίπου διπλάσιο χρόνο από τα 8άρια.
-
Δεν χάνεις κάτι να δοκιμάσεις κ σε ntfs.
-
Παίζει λίγο αυτό με την εγγύηση, αν θεωρηθεί πως χάλασε πολύ νωρίτερα από το συνηθισμένο κ αναλώσιμο να είναι αλλάζεται εντός εγγύησης. Εμένα μου είχε συμβεί αντίστοιχο θέμα με την κόρνα κ αλλάχτηκε εντός εγγύησης.