Guest EXTASY Posted June 30, 2006 Report Share Posted June 30, 2006 Διάβασα όσα ελέχθησαν στο θέμα με τα μεγέθη και σκέφτηκα να μαζέψω τα 5 + και τα 5 - σε ένα θεματάκι για να μπορεί κάποιος που ενδιαφέρεται να τα έχει όλα μπροστά του. Οι παρακάτω λόγοι αφορούν μετάβαση από 195/50/15 σε 205/40/16 και προέρχονται από προσωπική πείρα. Οι διαφορές που είδα ήταν μεγάλες. Τα ελαστικά που είχα ήταν τα Goodyear Eagle F1 Τώρα Yokohama Parada Spec-2 Και τα 2 θεωρούνται αρκετά καλά, απλά το Spec-2 είναι πιό μαλακό. Πάντως οι διαφορές οφείλονται κατά το σηντριπτικά μεγαλύτερο ποσοστό στην αλλαγή των διαστάσεων και όχι της μάρκας/μοντέλου. + σημαντικά ταχύτερες εκκινήσεις λόγω λιγότερου σπιναρίσματος (καλύτερη πρόσφυση) + καλύτερα κρατήματα μπαίνει καλύτερα στις στροφές (καλύτερη πρόσφυση) + σημαντικά καλύτερα φρεναρίσματα (καλύτερη πρόσφυση) + ελαφρώς υψηλότερες τελικές και τραβάει καλύτερα προς το τέρμα της 5ης (μεγαλύτερο βήμα) + αμεσότερες αντιδράσεις στο τιμόνι σε οποιαδήποτε ενέργεια του οδηγού - μικρότερες επιταχύνσεις και ρεπρίζ αλλά καμιά σημαντική διαφορά (περισσότερο βάρος) - ελαφρώς μεγαλύτερη κατανάλωση (περισσότερο βάρος) - σημαντικά περισσότερο κοπάνημα στην καμπίνα (χαμηλότερο προφίλ) - μεγαλύτερη καταπόνηση των ζαντών (χαμηλότερο προφίλ) - ελαφρώς εντονότερος ο ήχος των ελαστικών μέσα στην καμπίνα Τέλος θα θελα να παροτρύνω κάθε υποψήφιο αγοραστή που σκέφτεται να βάλει 16" ζάντα με 195/45/16 στο POLO του, εφόσον διαθέτει έναν κινητήρα οπωσδήποτε πάνω απο 100 ps, να προτιμήσει 205/40/16. Ο λόγος είναι απλός. Χωρίς να αυξηθεί και υπερβολικά το βήμα ή το συνολικό βάρος, κερδίζεις σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό όλα τα + που προανέφερα. Αν μείνεις στο 195αρι πέλμα με 45αρι προφίλ, τότε η 16αρα ζαντούλα στην ουσία απλά θα βελτιώσει την εμφάνιση αλλά θα σου αυξήσει και το βάρος, χωρίς κάποιο αξιόλογο κέρδος. Αντίθετα με 205αρι πέλμα και 40αρι προφίλ, πραγματικά η 16αρα ζαντούλα σου σε συνδυασμό με το ελαστικό, σου δίνουν εντελώς άλλη αίσθηση στο τιμόνι. Στην τελική θα λεγα πως οι 5 θετικοί λόγοι υπερτερούν σε σημαντικότητα. Choice is truelly yours! ΥΓ: Η αύξηση βήματος μεταβάλλει και την πραγματική ένδειξη του κοντερ χλμ όπως γνωρίζουμε αλλά who cares ΥΓ: Αν θες να πας από 14" σε 16" τότε απλά έχε υπ όψη σου ότι οι διαφορές θα είναι εντονότατες. Ίσως και περισσότερο από όσο θα ήθελες, 2 ίντσες δεν είναι και λίγο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted June 30, 2006 Report Share Posted June 30, 2006 ΥΓ: Αν θες να πας από 14" σε 16" τότε απλά έχε υπ όψη σου ότι οι διαφορές θα είναι εντονότατες. Ίσως και περισσότερο από όσο θα ήθελες, 2 ίντσες δεν είναι και λίγο. τοτε εγω που απο 14" ανεβηκα σε 17" τι να πω!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΤΑΖ Posted June 30, 2006 Report Share Posted June 30, 2006 ΥΓ: Αν θες να πας από 14" σε 16" τότε απλά έχε υπ όψη σου ότι οι διαφορές θα είναι εντονότατες. Ίσως και περισσότερο από όσο θα ήθελες, 2 ίντσες δεν είναι και λίγο. επιδή είχα βάλει 16αρες ζάντες σε 6Ν2, συμβουλεύω όποιον θέλει να το κάνει, να μην το τολμήσει.Εμένα δεν μου κράτησαν ούτε μισό χρόνο.Και ήταν ΟΖ (40αρι προφιλ) τοτε εγω που απο 14" ανεβηκα σε 17" τι να πω!!!!! απότι κατάλαβα, μιλάει για 6Ν2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos polo Posted June 30, 2006 Report Share Posted June 30, 2006 Εγώ έχω το 75αρι το polo και σήμερα θα πάω να βάλω 16αρα ζάντα θα κόψει πολύ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted June 30, 2006 Report Share Posted June 30, 2006 Στα @@ σου, θα κόψει αλλά όχι τόσο τραγικά όσο τα λένε κάποιοι. Πληροφοριακά φοράω 17άρες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos polo Posted June 30, 2006 Report Share Posted June 30, 2006 Ευχαριστώ ρε stoila αύτο ήθελα να ακούσω οτι δεν έκανα μ@ ία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest EXTASY Posted June 30, 2006 Report Share Posted June 30, 2006 Όλα σχετικά είναι πόσο θα κόψει. Είναι πόσα είσαι διατεθημένος να θυσιάσεις για να αποκτήσεις αυτό που θες. Ναι θα θυσιάσεις επιταχύνσεις αλλά εσύ πόσο διατίθεσε να αποδεκτείς. Εδώ και σε μένα έκοψε λίγο που είναι 125. Όσο πιό δυνατός είναι ένας κινητήρας, λογικό είναι πως θα επηρεάζεται λιγότερο, και το αντίστροφο. Σημείωση το 6Ν2 σηκώνει άνετα τις 16αρες από κατασκευαστικής πλευράς, αν και ομολογώ πως έρχεται τσίμα τσίμα με τους θόλους ακόμα και με το πιο ελαφρύ χαμήλωμα (αχ και θέλω να το χαμηλώσω κι άλλο... κλαψ). Ωστόσο το 9Ν παίρνει ακόμα και 17αρες λόγω μεγαλύτερων θόλων. Αυτό σαν διευκρίνηση για να μην παρεξηγούμαι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
proudbugowner Posted June 30, 2006 Report Share Posted June 30, 2006 Χαλαρά ρε παιδιά! Εμένα που έχει και 37 μουλάρια του φόρεσα από 155 τα 185 και πάει βιδωμένο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted June 30, 2006 Report Share Posted June 30, 2006 Ωστόσο το 9Ν παίρνει ακόμα και 17αρες λόγω μεγαλύτερων θόλων. Τσε βάλε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mezes20005555 Posted June 30, 2006 Report Share Posted June 30, 2006 (edited) για να βαλουμε τα πραγματα σε μια σειρα.....πρωτον στα αρνητικα βαλε και το γεγονος οτι το 205\40\16 ειναι κατα πολυ ακριβοτερο απο το 195 δευτερον το f1 θεωρητε το καλυτερο ολων των ελαστικων.....χαρακτηριστικα του...θελει πολυ ζεσταμα(στα ελαφρια αυτοκινητα)ξεκινα η αποδοση του απο το 50% και φτανει στο 100%οταν ζεσταθει....ελαφρυ λαστιχο με πολυ καλη κυληση(τι σημαινει αυτο?απωλεια μεταδοσησ κινησης αγγιζει το 0%) οποτε στο θεμα κρατημα το λαστιχο ηταν παρα πολυ καλο....την επομενη φορα δοκιμασε να βαλεισ το sp9000 dunlop(θυγατρικη της goodyear) το λαστιχο ειναι απο τα καλα...με αντοχη στη φθορα αποδοση σταθερη(ειτε κρυο ειτε ζεστο το ιδιο του κανει)και αρκετα καλο σε τιμη... Edited June 30, 2006 by Polakias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted June 30, 2006 Report Share Posted June 30, 2006 την επομενη φορα δοκιμασε να βαλεισ το sp9000 dunlop(θυγατρικη της goodyear) το λαστιχο ειναι απο τα καλα...με αντοχη στη φθορα αποδοση σταθερη(ειτε κρυο ειτε ζεστο το ιδιο του κανει)και αρκετα καλο σε τιμη... dunlop sp sport maxx εχω φιλαρακι!!!τα λαστιχα αυτα ειναι απιστευτα!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mezes20005555 Posted June 30, 2006 Report Share Posted June 30, 2006 dunlop sp sport maxx εχω φιλαρακι!!!τα λαστιχα αυτα ειναι απιστευτα!!!!! καλο αλλα βγαινει πολυ ακριβο....στην ουσια ειναι η εξελιξη του 9000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted June 30, 2006 Report Share Posted June 30, 2006 καλο αλλα βγαινει πολυ ακριβο....στην ουσια ειναι η εξελιξη του 9000 φιλαρακι αξιζει καθε euro που εδωσα για αυτο το λαστιχο......με εχει αφησει στην κυριολεξια λαλακα!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted July 4, 2006 Report Share Posted July 4, 2006 εχμ.. εμείς τα καημένα 6Ν που έχουμε τους ίδιους θόλους με το 6Ν2 και με το 195/45/15... για να πάμε σε 16 πρέπει να βάλουμε είτε 195/40/16 είτε .... 205/35/16... και πάλι θα κινδυνεύουν οι θόλοι μας..... α παπαπαπα προτιμώ να σπινιάρω (κάνω και εφέ ) Για την ιστορία είχα δοκιμάσει 195/50/15 και στη πρώτη εβδομάδα τα έβγαλα γιατί έβρισκα στους θόλους... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted July 4, 2006 Report Share Posted July 4, 2006 εχμ.. εμείς τα καημένα 6Ν που έχουμε τους ίδιους θόλους με το 6Ν2 και με το 195/45/15... για να πάμε σε 16 πρέπει να βάλουμε είτε 195/40/16 είτε .... 205/35/16... και πάλι θα κινδυνεύουν οι θόλοι μας.....α παπαπαπα προτιμώ να σπινιάρω (κάνω και εφέ ) Για την ιστορία είχα δοκιμάσει 195/50/15 και στη πρώτη εβδομάδα τα έβγαλα γιατί έβρισκα στους θόλους... και εβγαλες τα λαστιχα?????τους θολους επρεπε να βγαλεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest EXTASY Posted July 4, 2006 Report Share Posted July 4, 2006 εχμ.. εμείς τα καημένα 6Ν που έχουμε τους ίδιους θόλους με το 6Ν2 και με το 195/45/15... για να πάμε σε 16 πρέπει να βάλουμε είτε 195/40/16 είτε .... 205/35/16... και πάλι θα κινδυνεύουν οι θόλοι μας.....α παπαπαπα προτιμώ να σπινιάρω (κάνω και εφέ ) Για την ιστορία είχα δοκιμάσει 195/50/15 και στη πρώτη εβδομάδα τα έβγαλα γιατί έβρισκα στους θόλους... Περίεργο που έβρισκες στους θόλους, αν όντως έχουμε τους ίδους γιατί παλιότερα φόραγα αυτές τις διαστάσεις και ήταν τσίμα τσίμα αλλά δεν έβρισκε. Μιλάμε για μισό εκατοστό ξέρω γω. Τώρα με 205/40/16 βρίσκομαι 2-3 χιλιοστά από τον θόλο όταν στρίβω. Πίσω έχω κενό γύρο στα 2 εκατοστά και όταν βάζω 2 άτομα πίσω και περάσω κάνα σαμαράκι με 40 χλμ μπορεί το λάστιχο να πέσει στην επάνω του θόλου. Εδώ Αγία επίσης κυκλοφορεί ένα μαύρο 6Ν με τις ίδες διαστάσεις 205/40/16, πολύ χαμηλωμένο με πίσω φανάρια smoked, τρυπητοί δίσκοι εμπρός και αεριζόμενοι πίσω με δαγκάνες βαμμένες κόκκινες και body kit, τον οποίο πετυχαίνω συχνά στις καφετέριες επάνω πλατεία. Ακόμα και αυτός δεν βρίσκει.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted July 5, 2006 Report Share Posted July 5, 2006 αχμμ... μη με πριζώνεις τώρα και όχι τπτ άλλο Σεπτέμβρη πάω για αμορτισέρ και λάστιχα... λες να το κάνω αμορτισέρ, ζάντες, λάστιχα?! (που θα βρω όμως σε 16-αρες τις Superleggera σε ανθρακί όπως τις έχω τώρα και όχι ασημι?!) Πάντως με Bilstein Sprint και Eibach 3cm έβρισκα στους θόλους άμα πέρναγα κανένα σαμαράκι με φόρα κλπ.... (με το 195/50/15) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest EXTASY Posted July 5, 2006 Report Share Posted July 5, 2006 Πιστεύω αν παίξεις με τις διαστάσεις αυτές που σου λέω και με το σωστό offset θα σου μπει μια χαρά η 16αρα. Δεν ξέρω αν έχει την 16αρα Superleggera αλλά αν κάνεις τον κόπο και κάνεις μια επίσκεψη στο Club 585 επί της Μαραθώνος περίπου 100-150 μέτρα μετά τη γέφυρα του Σταυρού, σε αυτούς έβαλα τα ζαντολάστιχά μου και έγινε πολύ καλή δουλειά. Πάω τους λέω θέλω την 16αρα Momo GTR Limited και με 205 πέλμα. Μπαίνει; Μπαινει. Το προφίλ αυτοί μου το διάλεξαν για να είμαι οκ με θόλους καθώς και το offset (δε θυμάμαι πόσο αλλά όχι κάτω απο 40). Μάλιστα ρωτάω και για 17αρα και μου απάντησε ότι δεν εγγυάται για θόλους ακόμα και αν κατέβαινα σε 30αρι προφίλ, έτσι περιορίστικα στην 16αρα με το 40αρι. Πάντως τσέκαρε μην τρίβεται στο αμορτισέρ σου δε ξέρω πόσο μέσα είναι. Σε μένα περνάει ένα στυλό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted September 8, 2006 Report Share Posted September 8, 2006 - στο site του Glovopoulos παιρνεις μια ιδεα με την αλλαγη ζαντολαστιχου ποσο επι τοις % αλλαζουν οι ενδειξεις του στροφομετρου και ποια ειναι η πραγματικη ταχυτητα: http://www.glavopoulos.gr/arthra/tires/tire_compare_gr.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polakias Posted September 8, 2006 Report Share Posted September 8, 2006 - στο site του Glovopoulos παιρνεις μια ιδεα με την αλλαγη ζαντολαστιχου ποσο επι τοις % αλλαζουν οι ενδειξεις του στροφομετρου και ποια ειναι η πραγματικη ταχυτητα: http://www.glavopoulos.gr/arthra/tires/tire_compare_gr.htm Πολύ καλό αυτό που έχει το site! Να ξέρουμε και με πόσα ακριβώς πάμε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted September 8, 2006 Report Share Posted September 8, 2006 ελαστικά τύπου Α' (διάμετρος) 577.5999999999999 χιλιοστά ελαστικά τύπου Β' (διάμετρος) 582.3 χιλιοστά Διαφορά στην διάμετρο μεταξύ των ελαστικών 4.7000000000000455 χιλιοστά Η διαφορά αυτή είναι : 0.807144083805611 % Λάθος στην ένδειξη του ταχύμετρου Στην ένδειξη 50 χλμ/ώρα η πραγματική ταχύτητα είναι : 50 χ.α.ω. Στην ένδειξη 90 χλμ/ώρα η πραγματική ταχύτητα είναι : 91χ.α.ω. Στην ένδειξη 140 χλμ/ώρα η πραγματική ταχύτητα είναι : 141χ.α.ω. απο 185/60/14 215/35/17 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted September 8, 2006 Report Share Posted September 8, 2006 Πολύ καλό αυτό που έχει το site! Να ξέρουμε και με πόσα ακριβώς πάμε! - αλλη μια κοινωνικη προσφορα του TSAKHS-EVIA στο VW club Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polaros Posted September 12, 2006 Report Share Posted September 12, 2006 ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΕΣ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΖΑΝΤΟΛΑΖΤΙΧΑ ΚΑΙ Η ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 205/40/17 ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΙΣΗ ΠΟΥ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΟΥ ΠΗΓΑ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ....ΠΑΡΗΤΗΡΟΥΣΑ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΔΙΑΝΥΩ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΚΑΝΤΡΑΝ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΝΤΡΑΝ ΜΟΥ ΧΑΝΕΙ.ΔΗΛΑΔΗ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ 500 ΧΙΛ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΓΡΑΨΕΙ 485..ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ Η ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΒΛΑΚΑΣ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted September 12, 2006 Report Share Posted September 12, 2006 (edited) φυσικα και ισχυει! Edited September 12, 2006 by Polakias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polakias Posted September 12, 2006 Report Share Posted September 12, 2006 ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΕΣ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΖΑΝΤΟΛΑΖΤΙΧΑ ΚΑΙ Η ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 205/40/17 ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΙΣΗ ΠΟΥ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΟΥ ΠΗΓΑ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ....ΠΑΡΗΤΗΡΟΥΣΑ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΔΙΑΝΥΩ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΚΑΝΤΡΑΝ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΝΤΡΑΝ ΜΟΥ ΧΑΝΕΙ.ΔΗΛΑΔΗ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ 500 ΧΙΛ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΓΡΑΨΕΙ 485..ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ Η ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΒΛΑΚΑΣ. Θα σε παρακαλούσα να γράφεις με μικρή γραμματοσειρά, γιατί γράφοντας με μεγάλα γράμματα σήμαίνει ότι φωνάζεις! Ευχαριστώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...