Jump to content
diver-gr

Λαδια κινητηρα σε Golf V

Recommended Posts

Η οδηγια της VW ειναι divinol 0-30 και αυτα ειναι που βαζουν στον Φιλιππαιο απο οσο ξερω.Εγω την τελευταια φορα εβαλα τα αντιστοιχα της Texaco και εμεινα πολυ ευχαριστημενος. Μετα απο 15000 χλμ που τα αλλαξα ειχε φτασει η σταθμη στο deepstick λιγο πιο πανω απο την μεση.Επιπλεον αυτα τα λαδια ειναι για 15000χλμ και οπως γραφει το βιβλιαρακι μπορουν να χρησιμοποιηθουν και λαδια για 10000 χλμ που ειναι τα 10-40.

Link to comment
Share on other sites

Οι προδιαγραφές 503,505,506 κλπ, τι σημαίνουν? ξέρει κανείς? Ενα απλό λάδι,ούτε καν υμισυνθετικό που καλύπτει την VW505 πχ, είναι καλό? Kάνει την ίδια δουλειά με ένα full synthetic επίσης 505VW?

Link to comment
Share on other sites

Πριν κάποιες μέρες έκανα αλλαγη λαδίων (mobil1 0w-40), το παλικάρι στο συνεργειο έλεγε ότι είναι ψίλο το λάδι σε σχέση με το (15W-40 Valvoline TurboV) που είχα πριν.

Η ερώτηση μου είναι: απο τι κρίνουμε αν ένα λάδι έιναι ψίλο? απο το πρώτο η το δεύτερο νούμερο?

"Χόντρύτερο" λάδι βάζουμε για να μην μας το καίει στα πρώτα χιλιόμετρα του κρύου κινητήρα?????? οπότε πάμε απο 0W σε 15W η κατα την διάρκεια της θερμοκρασίας λειτουργίας οπότε πρεπει να πάμε σε μεγαλύτερο δέυτερο νούμερο.

Λογικό δεν είναι λάδια 0W40 5W40 10W40 και 15W40 να συμπεριβέρονται το ιδιο "χοντρα" ή "ψιλά" όταν ο κινητήρας έχει πιάσει την θερμοκρασία λειτουργίας του?

Link to comment
Share on other sites

Guest gpiyiakis

Φίλε CFG, η υπόθεση λαδιού πια σήμερα δεν είναι και τόσο απλή με τα long drain intervals.

Μπορείς να την κάνεις απλή βάζοντας 1 απλό ημισυνθετικό λαδάκι και να το αλλάζεις κάθε 7.500 χλμ.

Αν όμως πάς σε 15.000 ή σε μεταβλητά διαστήματα με βάση τον υπολογιστή, η επιλογή λαδιού περιπλέκεται.

Εγώ μέχρι τα 30.000χλμ είμουν με Valvoline 0W-30 και όλα μια χαρά. Στα 30.000 μου βάλαν τα 15W-40 της Valvoline και στα 36.000 είχε κάψει 1 lt.

Τώρα γύρισα σε Mobil1 0W-40 που το θεωρώ κορυφάιο 100% PAO και το βρίσκω και 11ευρώ το lt. Το λάδι αυτό βρίσκεται στην χαμηλή κλίμακα του W40.

Για παράδειγμα το ιξώδες του Mobil1 0W-40 είναι 12.9 cst στους 100C όταν το αντίστοιχο για το Castrol 0W-30 είναι 12.2 και για το Valvoline 5W-40 13.8. Περισότερα μπορείς να διαβάσεις στο http://www.texacoxpresslube.com/carcare/ar..._viscosity.html

Το σημαντικό όμως είναι κατά πόσο ένα λάδι καταφέρνει να διατηρήσει τις ιδιότητές του στη διάρκεια του χρόνου. Και εδώ μπαίνουν στο παιχνίδι τα προσθετικά που έχουν τα συνθετικά. Για παράδειγμα έχει αναφερθεί ότι μετά από 15.000χλμ το Mobil1 0W-40 γίνεται πιό λεπτό από το Castrol 0W-30.

Δες για παράδειγμα το παρακάτω link

http://theoildrop.server101.com/cgi/ultima...ic;f=3;t=002283

Εγώ σου προτείνω να μείνεις με το Mobil1 αν δεν στο καίει και άλλαζέ το κάθε 15.000.

Link to comment
Share on other sites

¶πλα δεν καταλαβαίνω με ποια λογική βαπτίζουμε ένα λάδι ψίλο σε συγκριση με ένα άλλο.

πχ ενα λάδι 0W-60 (φαντάζομαι δεν υπάρχει τέτοιο λάδι) τι θα ήταν σε σxεση με ένα 15W-50?

.....Και άντε μου το καίει. Μετά τι κάνουμε?

Πάμε από 0-40 σε 10W-40 ή 15W-40 ? αφού έχουμε τον ίδιο δευτερο αριθμό (40) και λογικά παρόμοιο ιξώδες στις θερμοκρασίες λειτουργίας!!!!

Link to comment
Share on other sites

ΟΚ, νομίζω εδώ μπορώ να σε βοηθήσω.

Τα δύο νούμερα είναι καί τα δύο (σχετικό) ιξώδες. Το πρώτο αναφέρεται στο ιξώδες όταν το λάδι είναι κρύο, το δεύτερο όταν είναι ζεστό. Όσο χαμηλότερο το νούμερο, τόσο ψιλότερο το λάδι. Δηλαδή το 15W-40 είναι χοντρότερο κρύο και ψιλότερο ζεστό απο το 10W-50.

Με απλά λόγια, όσο ψιλότερο είναι το λάδι τόσο καλύτερη απόδοση έχει (αφού εμποδίζει λιγότερο το μοτέρ) αλλά και δεν προστατεύει τόσο καλά, γιατι τα φίλμ που κάνει είναι ψιλότερα. Στα νέα μοτέρ (ειδικά με τα χιτώνια NiCaSil στα πεντάρια) παίζει ελάχιστο ρόλο αυτό. Επίσης όσο ψιλότερο είναι τόσο περισσότερο θα καίς.

Συμπέρασμα?

Στο κρύο το θές όσο το δυνατόν μικρότεο ωστε το αυτοκίνητο να παίρνει πιό εύκολα μπρός κρύο και να μήν ζορίζεται όσο ζεσταίνεται. Ούτως ή άλλως το μοτέρ περνάει ελάχιστή ώρα κρύο, οπότε πόσο λάδι να προλάβει να κάψει.

Στο ζεστό θές τόσο ψιλό που να μήν στο πολυκαίει άν δεν κάνεις και πολλές τρέλλες. ¶ν θες να είσαι ήσυχος, βάζεις κάτι σε στύλ 0W-40 με 5W-40: Το 40 είναι κατά τη γνώμη μου το τέλειο νούμερο απο πλευράς προστασίας, απόδοσης καί κατανάλωσης λαδιού.

Τέλος, να παρατηρήσω οτι τα 10W-40, με εξαίρεση το 300v, είναι ΗΜΙσυνθετικά, και ώς τέτοια αποτελούν κακή επιλογή για κάποιον με νέο και ακριβό αυτοκίνητο, ειδικά άν το αγαπάει τόσο ωστε να γραφτεί στο VWclub και να μιλάει για αυτό!

Όσο για τα 15W-40 και 15W-50, που είναι ορυκτέλαια, ούτε κάν ημισυνθετικά, δεν το σχολιάζω κάν. Έχω κόψει την καλημέρα σε κόσμο για μικρότερες αφορμές!!! :baby:

Link to comment
Share on other sites

Guest gpiyiakis

Να συμφωνήσω απόλυτα με τον Quasar στα παραπάνω.

0/5W-40 είναι ότι καλύτερο. Πάνω κάτω ότι και να βάλεις στα 0W-40 από επώνυμα, καλό θα είναι.

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες :D

Αρχίζω τώρα να καταλαβαίνω

Οπότε στο συνεργείο που μου λέγαν να βάλω 15W-40(ορυκτέλαιο και να τα κρατήσω και 15.000km!!!) και οχι 0W-40 επειδή είναι ψιλό και θα μου το καίει μαλλον μου λέγαν μ@......ίες

Link to comment
Share on other sites

Την αλλάξανε ή σου κάνανε σπίρωμα? (Μεγαλύτερη τρύπα)

Φίλε πολύ μεγάλη προσοχή. Στο προηγούμενο αυτοκίνητό μου (Skoda Fabia 101hp) μου είχανε <<κλωτσήσει>> την τάπα λαδιού και εκτούς του ότι έκαιγε πάραπολύ λάδι, έχανε κιόλας από εκεί. Το πήγα σε συνεργείο της γειτονιάς και μου έφτιαξε καινούργιο σπίρωμα. Δε μου άλλαξε όμως το λάδι, και ένα μεγάλο μεταλικό κομάτι από το μέταλό που είχε ξυθεί κυκλοφόρησε στον κινητήρα και μου έβγαλε off την αντλία λαδιού. Στο τσαφ γλύτωσα τη μηχανή. Δεν ανέβαζε συμπίεση πάνω και τα υδραυλικά ωστήρια παραλίγο να παραδόσουν το πνεύμα. Μεγάλη προσοχή με τις τάπες λαδιού.

---------------------------------------------------------------------------------------

Σας ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες :)

Αρχίζω τώρα να καταλαβαίνω

Οπότε στο συνεργείο που μου λέγαν να βάλω 15W-40(ορυκτέλαιο και να τα κρατήσω και 15.000km!!!) και οχι 0W-40 επειδή είναι ψιλό και θα μου το καίει μαλλον μου λέγαν μ@......ίες

Σίγουρα σου λέγαν μ@λ@κ!ες. Ο κινητήρας σύμφωνα με τον κατασκευαστεί χρειάζεται λεπτόρευστο λάδι. Αν είναι να βάζουμε συνέχεια ποιο χοντρό για να μην το κάψει αλλά ΝΑ ΜΗ ΛΙΠΑΙΝΕΙ κι' όλας, τότε δεν υπάρχει κανένας λόγος να βάλουμε λάδι.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

me apasxoli to thema ladiu tu kinitira otan erthi ora na alaxo ladia

na pao strin vw n ta laxo ke na ta pliroso xrisa peripu 150 e

i na pao na balo kala ladia monos mu??

εγω φιλε μου,εχω 67000 χιλιομετρα και το αυτοκινητο εξω απο την αντιπροσωπεια δεν το εχω βγαλει.βαζω λαδι για 7500 km και μου στοιχιζει περιπου 80 ευρω.συν τον ελενχο που κανουν στο αυτοκινητο μου.επισης εχω κερδισει και την εκπτωση σε καθε εργασια 10%λογο του οτι ειμαι μονιμα στην αντιπροσωπεια.βαζω τα αραλ

Link to comment
Share on other sites

Guest panosid

Να κάνω και εγώ μια ερώτηση για τα λάδια ....

Εχω ένα GOLF ΙΙΙ του 92 με 260000 χιλιόμετρα

αλλάζω λάδια κάθε 10.000 χιλιόμετρα .( 0 -40 )

έχω παρατηρήσει ότι κάθε 500 χιλιόμετρα θέλει και 0.5l λάδι

Μπορώ να κάνω κάτι ή είναι φυσιολογικό .... αυτό

Link to comment
Share on other sites

Για το GTIπολυ ποιοτικά λάδια ειναι τα γερμανικά της Pentosin (www.pentosin.com) τα οποία ειναι και πρωτη τοποθετηση στα περισσοτερα εργοστάσια.

Εγω τα ειδα σαν προτεινόμενα στην ιστοσελίδα της www.ecstuning.com στην αμερικη και τα φοραω για 80000 χλμ στο Οκταβια μου με αριστα αποτελέσματα.Ειδικα φανηκαν οταν ανοιξα μοτερ για να το κανω σφυρίλατο.... B)

Απο οσο ξερω μιας και το χρησιμοποιουν φίλοι μου σε 2.0 τουρμπο ΦΣΙ , βγαζει λιπαντικό 5W/30 με προδιαγραφη 504.00/507.00 σε κόκκινη συσκευασια.

Το εχει δοκιμάσει κανεις??

Link to comment
Share on other sites

Castrol λαδια στη Θεσσαλονικη πού πουλανε?

Εγώ έστειλα e-mail στην Castrol εδώ στην Ελλάδα και μου έστειλε μια λίστα με 4ονόματα και τηλέφωνα. Ούτε εγώ έβρισκα!

Link to comment
Share on other sites

Παιδια εμενα στην καρεντα που αλλαξα τα λαδια στις 7500 μου εβαλαν τα KOLBEN 03/5W-30. Tα γνωριζει κανεις?ειναι καλα?πληρωσα 70ε.

Στην καρεντα αυτα βαζουν , ετσι μου ειπαν οταν τους ρωτησα.

Απο ποιοτητα δεν ξερω , αλλα για να τα βαζουν δεν θα ναι κ ασχημα...

Παντως αν θες πηγαινε δικα σου καλυτερα αλλη φορα , μπορεις . Δεν σου λενε τιποτα...

Edited by -Mario-
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κανω λαθος σε ολη την Ελλαδα , οπου υπαρχει βενζιναδικο BP υπαρχουν τα Castrol

Ισχύει αυτό που λες αλλά δυστηχώς εδώ Θεσσαλονίκη σε κανένα βνζινάδικο ΒΡ δεν είχαν το 5-30 που προτείνει ο κατσκευαστής και σε έναν που το βρήκα το είχε 20¤ το λίτρο!!!!!!

Edited by J.K
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.