Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Ρε 'σεις ηρεμηστε πια,ελεος. Εχετε χασει εντελως το σκοπο που ειμαστε εδω μεσα πραγματικα. Ολων η αποψη και ολων η γνωμη εχει σημασια και πρεπει να ακουγεται,το ποιος εχει δικιο και το ποιος αδικο θα φανει. Ειλικρινα μοιαζετε να σαν να μην εχετε κατι πιο σοβαρο να ασχοληθειτε και πλανωνεστε εδω μεσα.

Θα ξαναγραψω το "προβλημα" που εχω μπας και απαντησετε σε αυτο και δεν ασχολειστε με βλακειες.

Λοιπον,πριν κανα μηνα εβαλα προγραμμα απο τη REVO.Στην αρχη το αμαξι δε μου αρεσε καθολου αλλα σιγα σιγα,μετα απο 2-3 βολτες αρχισε να "ξυλωνει" την ασφαλτο. Απο τη στιγμη που το βαλαμε ειχε μια διαφορα στην actual και τη requested boost κατα σχεδον 0,2 bar. (εγω ηξερα μεχρι σημερα πως αυτο ειναι φυσιολογικο αλλα ο Κωστας μου το ανεφερε σαν προβλημα και προτιμησα να τον πιστεψω μιας και κατι παραπανω εχει δει.) Στην αρχη ειπαμε να το αφησω μερικες μερες να δουμε μηπως ειναι θεμα adaptation μιας και το αμαξι δεν ηταν στην αρχη πολυ δυνατο. Μετα απο μερικες μερες το ξαναμετρησαμε και ειδαμε παλι τα ιδια. Το 1ο που σκεφτηκαμε ηταν η σκαστρα την οποια και αλλαξα σημερα τελικα αλλα δεν ειδα να εχει και κανα προβλημα η παλια αλλα και μονο οτι ηταν πιο νεα εκδοση τη προτιμησα. Δεν εχω μετρησει παλι το αμαξι με VAG COM ,ομως θα ηθελα να ξερω τελικα ποση διαφορα εχει η actual με τη requested boost σε αυτοκινητα με προγραμμα.Αυτα και θα επανελθω ;)

Πέρα από την διαφορά στην πίεση παρατηρείς κάτι άλλο? Έχεις καποια logs απο VagCom?

Έχοντας δεί πάρα πολλά logs πολλών αυτοκινήτων με 2.0TFSI κινητήρα, με διάφορα προγράμματα (APR,GIAC,REVO,Powerlogic,MTM,BSR,Superchips)

και συγκρίνοντάς τα προσεκτικά παρατήρησα πως όλα εκτος της ΜΤΜ έπαιζαν το ίδιο με μικροδιαφορές, που αν θέλεις ισως είναι και θεμα τακτικης της εκάστοτε εταιρίας.

Για παράδειγμα ο κώδικας της Ρέβο είναι περισσότερο εντυπωσιασμού και feeling παρά ουσίας, ο κωδικας της APR σε αντίστοιχα πλαίσια της Ρεβο στο ποιο ήπιο Version του, της Powerlogic πολυ safe και πολυ αδύναμο σε σχέση με τα 2 πρώτα, της GIAC λες και είναι copy paste της Ρέβο,της BSR μου θύμησε της Powerlogic αλλά περισσότερο ραφιναρισμένο, της Superchips κλασσικό εγγλέζικο στυλ με χαμηλα μαμα και μεσοψηλά καλα, της δε MTM λες και βλέπω πραγματικα εργοστασιακα logs μετατοπισμένα προς τα πάνω και απόδοση ενός εργοστασιακού αυτοκινήτου VW με αρκετά δυνατότερο μοτερ χωρις να δινει την αισθηση του βελτιωμενου*

*Λεγοντας αισθηση βελτιωμενου είναι πως σου δίνει μια αισθηση διαφορετική απο αυτην που έχει δώσει ο κάθε κατασκευαστής στο αυτοκινητο. π.χ Ρεβο τρελο overboost τρως την κλωτσια μενεις με το χαμόγελο και μετα???

Επισης, για όσους μετράει, μόνο τα πρόγραμματα της APR και ΜΤΜ ακολουθούσαν τις "διαταγες" της VW για a/f 10.5, μολις είδα τα άλλα.. τρόμαξα (κάτι 13.1 κατι 12.7....)

Για να ολοκληρώσω επι 1.5χρονο ίσως και παραπάνω ασχολούμαι, διαβάζω, δοκιμάζω με σκοπό να επιλέξω το καλύτερο (ως προς τα δικά μου γούστα πάντα)

και γιαυτο επέλεξα την ΜΤΜ μιας και η APR ως προταρχική μου επιλογή λόγω κόστους και μόνο (για bt λύσεις στο μέλλον) δεν αντιπροσωπεύεται στην Ελλάδα.

Υ.Γ1 Στις 3 από τις 7 εταιρίες, και δεν θελω να αναφέρω σε ποιες, τα αυτοκίνητα έκαναν κάποιες αδικαιολόγητες διακοπές. Θελω να πιστεύω πως έφταιγαν τα αυτοκίνητα και όχι τα προγράμματα.

Αυτα και συγνώμη αν σας κούρασα.

Link to comment
Share on other sites

Καλωσήρθες στην παρέα μας.

Αν θές ανέβασε μιά φωτό με το δικό σου log.

thanks

Πως κάνω τα νούμερα διάγραμμα? sry για την αστεια ερώτηση και για το off-topic

Link to comment
Share on other sites

Πως κάνω τα νούμερα διάγραμμα? sry για την αστεια ερώτηση και για το off-topic

Με Excel γίνονται διάγραμμα.

Αν δέν τα καταφέρνεις να το φτιάξεις...ποστάρισε τα σαν text.

Σχετικά με αυτά που έγραψες παραπάνω,συμφωνούμε στα περισσότερα.

Αν υπήρχαν αυτά τα logs (από Ελληνικά αυτοκίνητα) θα ήταν ότι καλύτερο για το συγκεκριμένο topic.

Link to comment
Share on other sites

Eγω δεν εχω logs αν και μπορω να τα βρω.Μολις τα εχω θα τα ανεβασω.Παντως δε παρατηρω κανενα αλλο προβλημα και γενικως δε παρατηρω τιποτα,μου φαινεται πολυ καλο το αμαξι.

Link to comment
Share on other sites

Αυτα και συγνώμη αν σας κούρασα.

Αυτο ελειπε φιλε μου.

Για αυτο ειμαστε εδω και οχι για καποια προηγουμενα post που διαβασα ;)

Link to comment
Share on other sites

Ψάχνοντας (ώς συνήθως) στο net έπεσα πάνω στις ακόλουθες πληροφορίες...

Αναφέρονται γενικά στις διαφορές μεταξύ Κ03/Κ03S/K04 και άν και απευθήνονται στα παλιότερα τούρμπο του 1.8Τ

είναι αρκετά ενδιαφέροντα όσον αφορά τις διαφορές μεταξύ ενός "απλού" Gti και ενός edition 30.

Δεδομένου ότι τα δύο αυτοκίνητα έχουν μια μικρή διαφορά στην ιπποδύναμη (ίσως και στην πραγματική, καθώς τα απλά εχούν βρεθεί και με 220 άλογα, αλλά απο ότι ακούγεται και τα ed.30 πάνω απο 230), οι διαφορές εγγειται στο ΠΩΣ αυτή απλώνεται στο powerband.

Και ενώ η "μικρή" Κ03 ξεκινάει στις 1800 και "τερματίζει" στις 5000 η Κ04 αρχίζει στις 2200 και τραβάει μέχρι τις 5500.Παρότι λοιπόν η VW προίκισε το

"νέο" Gti με twin-scroll τουρμπίνα για να αποφύγει το turbo lag αυτό (όπως ακούγεται απο παντού) γίνεται αισθητό ,έστω και λιγότερο απο παλιά, στον νέο κινητήρα.Θα μπορούσε λοιπόν κανεις να αναρωτηθεί..."Τί θα ήταν πιο γρήγορο;Ένα απλό Gti με απλό πρόγραμμα στα 240;;Ή ένα μαμά ed.30;;".

Εγώ τα $$ μου πάντως θα τα έβαζα στο πρώτο....

Ψαχουλέυοντας λίγο τον κινητήρα μου έπεσα πάνω και στον κωδικό του τούρμπο μου..."Κ03-53039700086".....ενδιαφέρον...

Διαβάστε λοιπόν τα παρακάτω, τα οποία είπαμε αναφέρονται στον 1.8Τ και τριγυρνάνε στο internet...

The Question

Can the K03 turbo (5303 988 0011 or 5303 988 0053) be directly replaced by the

K03S (5303 988 0052 or 5303 988 0026) in terms of the intake and exhaust housing

dimensions?

Is K03S the correct designation for the latter turbo mentioned above?

Obviously if a K03S was fitted an engine map could be changed to suit, but would

a standard turbo map for the K03 be suitable for running a K03S on?

or would a loss of power be expected? and are the characteristics of the two

very similar?

I hope you can assist with the above and any information you could supply would

be gratefully accepted.

It's taken me a couple of weeks to get a response, but the response was well

worth it, I think y?u'll agree.

The Answer

Dear Sir,

thank you for your interest in our products.

First of all, we don't produce any turbo that we call K03S. But I hope I can

answer your questions with the following explanations.

All the following turbos have the same installation dimensions and

thermodynamical performance. The differences are only in the actuator that

opens the turbine bypass valve:

K03-011 (5303 988 0011) 150 hp, 65 N actuator

K03-026 180 hp, 85 N actuator

K03-035 180 hp, 85 N actuator

K03-044 150 hp, 65 N actuator

K03-045 156 hp (Ibiza Cupra), 85 N actuator with 2 ports

K03-049 150 hp (Sharan/Alhambra), 65 N actuator

The 180 hp versions have an actuator with a higher opening force due to the

higher exhaust gas pressure (which is a consequence of the higher boost

pressure). Otherwise the valve would be pushed open by the exhaust gas

pressure.

The following turbos are a further development (since 2000) and have an

improved and slightly larger compressor while using the same turbine (still

with the same installation dimensions):

K03-052 180 hp, 85 N actuator

K03-053 150 hp, 85 N actuator

K03-058 150 hp/180 hp, 85 N actuator

Consequentially, putting a 180 hp turbo on a 150 hp engine will not bring

about any change in performance, but putting on a K03-052/053/058 instead of

the older versions will bring a slight improvement in engine efficiency.

Additionally, with re-mapping the ECU you can achieve about 215 hp without

danger of overspeeding the turbo. With the older turbos, 195 hp is the

limit.

With the K04 that's also commonly used (5304 950 0001) the power output

should not be more than 220 hp. That means, changing a K03-052/053/058

against a K04 does not make a lot of sense.

I hope that these details answer your questions. If you need more info, one

of our service distributors will be glad to help you. Their addresses are on

our website www.turbodriven.com.

Mit freundlichen Gr??en/Best regards,

BorgWarner Turbo Systems GmbH

Και η άποψη ενός user στο θέμα...

I've had a K03, K04 and K03S and the above comments just don't ring true. I don't want to get into the BHP numbers achieved other than to ask if the figures quoted are flywheel or wheel figures as most US tuners tend to only quote WHP.

The K03 and K04 are dated weak turbos in comparison to the K03S. The K04 can move more air than K03S at the same pressure, however the K03S is considerably stronger so can run higher levels of boost. From what I have seen comparing BHP figures there is usually only around 5bhp difference in peak power between the K03S and K04. The big difference is the K03S' stronger midrange and much higher torque. If the two turbo's rolling road graph's were compared the following would be observed:

K03S - Torque comes in early and with a big spike, holds well in the midrange but drops off towards the end. This is reflected in the power with a steep rise but flatenning earlier.

K04 - Torque comes in later due to later spool up, spike isn't has high but torque is flat and holds upto the higher revs. Power is more uniform upto the high revs.

The end result is peak power is about the same for both, they just get there in different ways.

As for the K03 it's a bit pants, low torque and not much happening after 5krpm. With just a remap they give about 185-190bhp with loads of other mods you should be happy if you break 200bhp.

Αυτά για σήμερα...

Link to comment
Share on other sites

Καλό το ποστ. Δηλαδή, η μία η "μικρή" έχει δύναμη χαμηλά, ενώ η ''μεγάλη" έχει δύναμη στις μεσαίες. Καμία που να έχει δύναμη ψηλά; Για μένα τον κοντράκια ας πούμε...

Link to comment
Share on other sites

Καλό το ποστ. Δηλαδή, η μία η "μικρή" έχει δύναμη χαμηλά, ενώ η ''μεγάλη" έχει δύναμη στις μεσαίες. Καμία που να έχει δύναμη ψηλά; Για μένα τον κοντράκια ας πούμε...

Στήν ουσία η μαμά Κ03S είναι μία "ενδιάμεση" έκδοση μεταξύ Κ03 και Κ04.

Έχει το comressor side της Κ04 και το turbine side της Κ03.

Αυτό της δίνει πιο καλά χαρακτηριστικά απο την απλή Κ03 ουσιαστικά δηλαδή δουελυει χαμηλομεσαίες ενώ η Κ04 δουλεύει μεσαίες-ψηλές.

Η βασική διαφορά όμως και εκεί που πρέπει να μείνει κανείς είναι το ΤΙ μπορεί να κάνει αυτή η τουρμπίνα με απλά περιφεριακά, καθώς όλοι λένε ότι έχει

μεγαλύτερες αντοχές απο μία Κ04.Το ότι η Κ04 φυσάει περισσότερο δέν την κάνει και πιο αξιόπιστη.

Η APR άφησε να διερεύσει ότι μέσα στον Μαιο θα βγεί το κίτ της, και μαζί και η πολυπόθητη αντλια, η οποία όμως θα στοιχίζει γύρω στα 1000 $...

Επείσης άφησε να εννοηθει οτι θα υπάρξουν κέρδη όχι τόσο σε max ιπποδύναμη, αλλά στο λεγόμενο "area under the curve", στο γέμισμα δλδ της καμπύλης, που μπορεί να φτάσουν και τα 15 άλογα στις μεσαίες στροφες, εκεί δλδ που κρεμάει η αντλία....

Link to comment
Share on other sites

Ψάχνοντας (ώς συνήθως) στο net έπεσα πάνω στις ακόλουθες πληροφορίες...

Αναφέρονται γενικά στις διαφορές μεταξύ Κ03/Κ03S/K04 και άν και απευθήνονται στα παλιότερα τούρμπο του 1.8Τ

είναι αρκετά ενδιαφέροντα όσον αφορά τις διαφορές μεταξύ ενός "απλού" Gti και ενός edition 30.

......

Ψαχουλέυοντας λίγο τον κινητήρα μου έπεσα πάνω και στον κωδικό του τούρμπο μου..."Κ03-53039700086".....ενδιαφέρον...

Διαβάστε λοιπόν τα παρακάτω, τα οποία είπαμε αναφέρονται στον 1.8Τ και τριγυρνάνε στο internet...

..........

Αυτά για σήμερα...

Καλά όλα αυτά που γράφεις ... λίγο-πολύ γνωστά βέβαια.

Τι γίνεται όμως με τα TFSI μοτέρ ???

Το ίδιο έργο επαναλαμβάνεται από τη VW.

Τα πρώτα 1.8Τ βγήκανε με μεγαλύτερη συμπίεση και k03 turbo.

Τα επόμενα βγήκαν με χαμηλότερη συμπίεση και k03s turbo.

Το ίδιο έγινε και τώρα με τα TFSI

Τα AXX με μεγαλύτερη συμπίεση και άλλο κωδικό τουρμπίνας.

Τα BWA με χαμηλότερη συμπίεση και άλλο κωδικό τουρμπίνας.

Το θέμα αλλαγών στην τουρμπίνα μεταξύ των δύο κωδικών,θέλει ψάξιμο.

Καλά έκανες και ποστάρισες τον κωδικό από το ταμπελάκι.

Θα κοιτάξω και εγώ το δικό μου,μιάς και είναι από τα τελευταία AXX που βγήκαν από το εργοστάσιο.

Μετά μένει να ποστάρουν και κάποιοι με BWA....ώστε να αρχίσει το ψάξιμο.

Link to comment
Share on other sites

Καλά όλα αυτά που γράφεις ... λίγο-πολύ γνωστά βέβαια.

Τι γίνεται όμως με τα TFSI μοτέρ ???

Το ίδιο έργο επαναλαμβάνεται από τη VW.

Τα πρώτα 1.8Τ βγήκανε με μεγαλύτερη συμπίεση και k03 turbo.

Τα επόμενα βγήκαν με χαμηλότερη συμπίεση και k03s turbo.

Το ίδιο έγινε και τώρα με τα TFSI

Τα AXX με μεγαλύτερη συμπίεση και άλλο κωδικό τουρμπίνας.

Τα BWA με χαμηλότερη συμπίεση και άλλο κωδικό τουρμπίνας.

Το θέμα αλλαγών στην τουρμπίνα μεταξύ των δύο κωδικών,θέλει ψάξιμο.

Καλά έκανες και ποστάρισες τον κωδικό από το ταμπελάκι.

Θα κοιτάξω και εγώ το δικό μου,μιάς και είναι από τα τελευταία AXX που βγήκαν από το εργοστάσιο.

Μετά μένει να ποστάρουν και κάποιοι με BWA....ώστε να αρχίσει το ψάξιμο.

Το παραπάνω είναι το serial και όχι ο κωδικός της τουρμπίνας.

Κωδικός της τουρμπίνας είναι "06F145701C" για τα ΑΧΧ και "06F145701D" για τα BWA.Δέν πιτεύω ότι έχουν διαφορές σε απόδοση.

Και το δικό μου είναι παραγωγής τέλη Αυγούστου 2005.Το ΑΧΧ αλλαξε νομίζω τον Οκτώβριο...

EDIT:Για να είμαι πιο ακριβής, το παραπάνω είναι ο κωδικός της Borg, ενώ το 2ο ο κωδικός της VW....

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

EDIT:Για να είμαι πιο ακριβής, το παραπάνω είναι ο κωδικός της Borg, ενώ το 2ο ο κωδικός της VW....

Πολύ σωστά.

Εγώ πάντως πιστέυω ότι σίγουρα κάτι έχουν αλλάξει στις τουρμπίνες....και υποπτεύομαι το actuator.

Το μέλλον θα δείξει τελικά....

Link to comment
Share on other sites

Τα παρακάτω,έχω βρεί σε Γερμανικό φόρουμ....δέν γνωρίζω άν επαληθεύονται 100%

Borg Warner K03-2080 (η τουρμπίνα μας)

2.0 TFSI 147kW (AXX) >> K03 >> Teilenummer: 06F 145 701 B

2.0 TFSI 147kW (AXX / BWA) >> K03 >> Teilenummer bzw. 06F 145 701 C

2.0 TFSI 147kW (BWA) >> K03 >> Teilenummer 06F 145 701 D >> Turbolader-Nummer: 5303 988 0086 ?

...και κάποιες γενικότερες πληροφορίες για το μοτέρ.

Technische Daten

Wassergekühlter Vierzylinder-Reihenmotor vorn quer mit Abgasturbolader Borg Warner und Ladeluftkühler. Fünffach gelagerte Kurbelwelle, zwei Ausgleichswellen, zwei oben liegende Nockenwellen (Zahnriemenantrieb), vier Ventile pro Zylinder, über Rollenschlepphebel mit hydraulischem Spielausgleich, elektronische Common-Rail-Benzin-Direkteinspritzung, Motormanagement Bosch MED9.1 mit E-Gas, 1 Keramik-Vorkatalysator mit Heizfunktion über Doppeleinspritzung (Homogen-Split), 1 Hauptkatalysator

Abgasturbolader: K03-2080 Borg Warner Turbo Systems 5303 970 0086 (Quereinbau)

Max. Leistung: 147 kW (200 PS) von 5100-6000 1/min

Max. Drehmoment: 280 Nm von 1800-5000 1/min

Spez. Leistung: 74,1 kW/l (100.8 PS/l)

Hubraum: 1984 cm3

Bohrung x Hub: 82,5 x 92,8mm

Verdichtungsverhältnis: 10.5:1 (ab Mj06 10.3:1)

Zündfolge: 1-3-4-2

Nockenwellenverstellung: 42° Kurbelwinkel

Innere Abgasrückführung

Gewicht (Motor): ~152 kg

Max. Ladedruck: 0.7 bar (Serie)

Max. Druck im Hochdrucksystem (Rail): 115 bar

Max. Drehmoment: 280 Nm bei 1800-5000 1/min

Mittl. Kolbengeschw. bei Nenndrehzahl: 15.8 m/s

Ölinhalt Motor: 4.6l

Kühlsysteminhalt: 8.0l

Abgasnorm: EU 4 / ULEV

Motorkennbuchstabe: AXX (bis 10/05), BWA

Roter Bereich: ab 6500 1/min

Tachoanzeige: bis 280 km/h

Edited by TASOS_1.8T
Link to comment
Share on other sites

Πέρα από την διαφορά στην πίεση παρατηρείς κάτι άλλο? Έχεις καποια logs απο VagCom?

Έχοντας δεί πάρα πολλά logs πολλών αυτοκινήτων με 2.0TFSI κινητήρα, με διάφορα προγράμματα (APR,GIAC,REVO,Powerlogic,MTM,BSR,Superchips)

και συγκρίνοντάς τα προσεκτικά παρατήρησα πως όλα εκτος της ΜΤΜ έπαιζαν το ίδιο με μικροδιαφορές, που αν θέλεις ισως είναι και θεμα τακτικης της εκάστοτε εταιρίας.......

.... της GIAC λες και είναι copy paste της Ρέβο,.......

Φίλε μου καλωσήρθες. Εχω 2-3 εντάσεις σε όλα αυτά που λές. Θα μείνω ομως μόνο σε αυτά που μπορώ να αποδείξω..

Λές παραπάνω (και συμφωνούν και κάποιοι μαζί σου) οτι εχεις δεί πάρα πολλα (που δεν διαφωνώ) και οτι εχεις βγάλει κάποια συμπεράσματα

Ορίστε λοιπόν που τα συμπεράσματα που εχεις βγάλει τουλάχιστον οσο αφορά την Giac και την Revo είναι λάθος

injectionRG.jpg

boostreqRG.jpg

boostactRG.jpg

mafRG.jpg

Εαν λοιπόν βλέπεις εσύ οτι τα 2 συγκρινόμενα προγράμματα είναι Copy-paste εγω παω πάσο

Και λίγο background για τα 2 αυτοκίνητα. Είναι και τα 2 Leon TFSI και το μονο που φοράγανε τότε ήταν εκτός απο το πρόγραμμα, ενα φίλτρο αέρος... Και παρόλα τι λένε τα logs (περισσότερη πίεση το revo σχεδόν παντού, περισσότερα gr ο maf) το giac ήταν 2 καρότσες μπροστά..Αυτό δεν το λέω προς εντυπωσιασμό απλά για να δείξω α)την διαφορετική φιλοσοφία που εχουν τα 2 προγράμματα και οτι β) δεν παέι να σηκώνει και 1,7 bar over...δεν μου λέει κάτι

Link to comment
Share on other sites

Ουπς...ξέχασα και το καλύτερο

Revo CF's

revocf.jpg

GIAC CF's

giaccf.jpg

Αν παρόλα αυτά υπάρχει κάποιος που πιστεύει οτι τα προγράμματα εχουν την ίδια φιλοσοφία, ευχαρίστως να το συζητήσουμε περισσότερο :wub:

Link to comment
Share on other sites

ΛΟΙΠΟΝ..ΧΤΕΣ ΕΚΑΝΑ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΜΕ VAG-COM.ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΗΤΑΝ..ΑΝΑΜΕΙΚΤΑ..ΤΟ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟ ΗΤΑΝ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΑ 198,ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΗΤΑΝ Η ΡΟΠΗ ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΕ ΤΑ 32 ΚΙΛΑ!!NOT BAD...ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΕΣΩ ΘΑ ΒΑΛΩ ΤΟ GRAPH.

Link to comment
Share on other sites

ΛΟΙΠΟΝ..ΧΤΕΣ ΕΚΑΝΑ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΜΕ VAG-COM.ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΗΤΑΝ..ΑΝΑΜΕΙΚΤΑ..ΤΟ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟ ΗΤΑΝ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΑ 198,ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΗΤΑΝ Η ΡΟΠΗ ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΕ ΤΑ 32 ΚΙΛΑ!!NOT BAD...ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΕΣΩ ΘΑ ΒΑΛΩ ΤΟ GRAPH.

Περίμενα σχολιασμό στα παραπάνω δικά μου :( αλλα με την ευκαιρία... πόσα σου έδειχνε πριν το 120?

Βάλε συγκριτικό αν μπορέσεις μόνο ροπη πριν και μετα..

Για να μην είσαι ικανοποιημένος (απο το 198 σαν νούμερο) πάει να πεί οτι ψηλα πλέον το αμάξι διάβασε λιγότερη ροπή...σωστά?

Link to comment
Share on other sites

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΜΕΤΡΗΣΗ.ΔΕΝ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ,ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΑ 32 ΚΙΛΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΑ,ΛΙΓΟ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 3000!ΑΠΛΑ ΕΠΕΙΔΗ Η HP ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΒΑΣΗ ΣΤΡΟΦΩΝ,ΨΙΛΑ ΠΕΦΤΕΙ Η ΡΟΠΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΚΑΙ Η HP...ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΑΛΙ..32 ΚΙΛΑ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ...ΤΟ EDITION ΠΟΣΑ ΕΧΕΙ;;

Link to comment
Share on other sites

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΜΕΤΡΗΣΗ.ΔΕΝ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ,ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΑ 32 ΚΙΛΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΑ,ΛΙΓΟ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 3000!ΑΠΛΑ ΕΠΕΙΔΗ Η HP ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΒΑΣΗ ΣΤΡΟΦΩΝ,ΨΙΛΑ ΠΕΦΤΕΙ Η ΡΟΠΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΚΑΙ Η HP...ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΑΛΙ..32 ΚΙΛΑ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ...ΤΟ EDITION ΠΟΣΑ ΕΧΕΙ;;

!!!!!!!!

32kgr είναι τρελλο νούμερο να διαβάζει χωρίς πρόγραμμα.... Το δικό μου διαβάζει 350nm και έχει εισαγωγή-πρόγραμμα (κρατάει βέβαια 338nm στις 5500 για να μην παρεξηγηθούμε)

ΜΠΡΑΒΟ σε οτι εχεις κάνει ;) . Φαίνεται οτι απέδωσαν τα μέγιστα :(

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως..το Revo ειναι ρυθμισιμο προγραμμα..Αν στο παραπανω λεον ειχαν βαλει το timing στο 9 λογικο ειναι το διαγραμμα αυτο..

Στο δικο μου παντως με timing 5 δεν εχω καθολου διορθωση..

Επισης το boost setting παιζει μεγαλο ρολο και στην δυναμη που θα βγαλει ψηλα το μοτερ..

Τρελες ρυθμισεις πχ 8,9 συνεπαγονται μεγαλο οβερ πολλη ροπη χαμηλομεσαια και ψοφο ψηλα καθως η θερμοκρασια εισαγωγης εχει φτασει τρελα επιπεδα...

Με ενα 6,7 εχεις δυναμη παντου..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.