Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Αγαπητοι μου συν-tfsi-ακιδες ;)

Με μεγάλη μου χαρά σας ανακοινώνω οτι υστερα απο την τοποθέτηση του update της ECU που βγήκε επιτέλους και για τα Seat και το πέρασμα μετά του προγράμματος για την αναβάθμιση αυτή τα κοψήματα που είχα είναι πλέον παρελθόν.

Ψαχτείτε λοιπόν ;) Υπάρχει πλέον λυση που τουλάχιστον σε εμένα επαιξε

(και για αυτούς που προτρέχουν και θα μου πούν ΜΤΜ :D Μιλάμε για κοψήματα με vflow ε? ;) )

Link to comment
Share on other sites

Η φάση είναι , οτι εγω τουλάχιστων που φοράω ΜΤΜ δεν είχα κοψίματα και πρίν το Update , παρόλο που φόραγα και v-flow....

Link to comment
Share on other sites

Η φάση είναι , οτι εγω τουλάχιστων που φοράω ΜΤΜ δεν είχα κοψίματα και πρίν το Update , παρόλο που φόραγα και v-flow....

Είναι λαχείο τα tfsi ... και πάλι ομως νομίζω οτι ειναι κοινά αποδεκτό οτι ολοι εχουν κοψήματα.. οταν λέω ολοι δεν εννοω εμάς αλλά τις εταιρίες. Το δικό σου (παλι καλά) δεν είχε...υπάρχουν ομως άλλα που έχουν

Η ιστορία με εμένα είναι οτι ενώ είχα, μετά το update και χωρίς να αλλάξω τίποτε άλλο, τα κοψήματα εξαφανίστηκαν. Το αμάξι πηγαίνει αν οχι καλύτερα τότε ακριβώς το ίδιο με πρίν πράγμα που επαληθεύτηκε με το μέτρο σύγκρισης μου στον δρόμο

Link to comment
Share on other sites

Είσαι σίγουρος ότι μετά την ενημέρωση σου περάστηκε το ίδιο πρόγραμμα; Δεν ξέρω, αλλά μπορεί να ενημέρωσαν και εκείνοι το πρόγραμμα τους. Και κάτι ακόμα, πολλοί ισχυρίζονται ότι μετά την ενημέρωση και τον προγραμματισμό, το αυτοκίνητο ζωντάνεψε αρκετά. Εσύ τι βλέπεις;

Link to comment
Share on other sites

Είσαι σίγουρος ότι μετά την ενημέρωση σου περάστηκε το ίδιο πρόγραμμα; Δεν ξέρω, αλλά μπορεί να ενημέρωσαν και εκείνοι το πρόγραμμα τους. Και κάτι ακόμα, πολλοί ισχυρίζονται ότι μετά την ενημέρωση και τον προγραμματισμό, το αυτοκίνητο ζωντάνεψε αρκετά. Εσύ τι βλέπεις;

Με ρωτάς κάτι το οποίο είναι by default ατόπο... tongue.gif

Απο την στιγμή που το ενα πρόγραμα χτίστηκε στο 0010 και το άλλο στο 0020 είναι διαφορετικά.

Απο εκεί και πέρα παίζει η ίδια πίεση και περισσότερο injection timing μετά τις 5500σαλ.... αυτό ομως (αυξημένο injection timing) είχε φανεί ακόμα και στο "μαμά" πρόγραμμα 0020...

Το αυτοκίνητο μετρήθηκε με το μέτρο σύγκρισης ακριβώς στα 400πρώτα χιλιόμετρα και πηγαίνει το ίδιο μέχρι τις 6200 που άλλαζα στο άνοιγμα

Η διαφορά ομως είναι οτι πλέον το αμάξι μεχρι και τις 7000σαλ γαζώνει ! εκεί υπάρχει διαφορά που βγάζει μάτι

;):D;);):blink::blink::rolleyes::D

Link to comment
Share on other sites

Ενημέρωση

Ήρθε και η επίσημη απάντηση της Giac Αμερικής για το θέμα. Το αρχείο που μου εστειλαν δεν είναι κάποιο special file για εμένα. Είναι το standard file το οποίο χρησιμοποιούν για ολα τα TFSi, απλά το "φέρανε" για την νέα εκδοση 0020 του εγκεφάλου. Μου είπαν επίσης οτι υπήρχε τελικά κάποιο "bug" στην εκδοση 0010 (=εκδοση 1 δηλαδή) στην ECU που προκαλούσε αυτά τα κοψίματα και διορθώθηκε απο την εκδοση 0020

Με λίγα λογια...UPDATE UPDATE UPDATE ! :D

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΣΤΟ FORUM Κ ΘΕΛΩ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ.ΕΧΩ ΕΝΑ GOLF GT 3 ΜΗΝΩΝ Κ ΧΘΕΣ ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΖΕ ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3000.ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕ ΤΟ TURBO ΚΑΘΟΛΟΥ.ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΝΑ ΜΙΣΩΡΟ ΠΟΥ ΤΟ ΑΦΗΣΑ ΣΒΗΣΤΟ ΗΤΑΝ ΕΝΤΑΞΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΤΗ KARENTA ΕΒΑΛΑΝ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΣΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΚΛΑΠΕΤΟ TOY TURBO.ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΑΝ ΜΟΥ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΓΙΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΛΕΓΧΟ.ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ...ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΞΑΝΑΚΟΥΣΕΙ ΑΥΤΟ? rocket.gif

Link to comment
Share on other sites

Λάθος.

bug=έντομο

:lol: :lol:

Και πας να του την πείς αλλά δεν σου βγήκε σωστά .. tongue.gif

bug=ζωύφιο

WORM=σκουλίκι

:D:D:D

Oh Oh Whatevah...... ;):lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΣΤΟ FORUM Κ ΘΕΛΩ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ.ΕΧΩ ΕΝΑ GOLF GT 3 ΜΗΝΩΝ Κ ΧΘΕΣ ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΖΕ ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3000.ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕ ΤΟ TURBO ΚΑΘΟΛΟΥ.ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΝΑ ΜΙΣΩΡΟ ΠΟΥ ΤΟ ΑΦΗΣΑ ΣΒΗΣΤΟ ΗΤΑΝ ΕΝΤΑΞΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΤΗ KARENTA ΕΒΑΛΑΝ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΣΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΚΛΑΠΕΤΟ TOY TURBO.ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΑΝ ΜΟΥ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΓΙΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΛΕΓΧΟ.ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ...ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΞΑΝΑΚΟΥΣΕΙ ΑΥΤΟ? rocket.gif

Καλωσήρθες , αλλα εδώ είναι για GTI , όχι για GT, μπορείς βέβαια να κάνεις την ερώτηση σου εδω...

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=12591

Link to comment
Share on other sites

Η σκαστρα μου σκιστηκε και ακουγεται κιολας που χανει αερα,σε τι εκδοση της σκαστρας ειμαστε?

Επισης εγω τελειωσα τη διετια της εγγυησης,η σκαστρα που ειναι προβληματικη παιζει να εχει μεγαλυτερη εγγυηση? Επειδη τα εκανε παλια κατι τετοια η VW (πχ πολλαπλασιαστες στα 20VT) λεω μπας και γλυτωσουμε κανα 70αρι που θα εχει μαζι με την εργασια (ελπιζω).

Link to comment
Share on other sites

Η σκαστρα μου σκιστηκε και ακουγεται κιολας που χανει αερα,σε τι εκδοση της σκαστρας ειμαστε?

Επισης εγω τελειωσα τη διετια της εγγυησης,η σκαστρα που ειναι προβληματικη παιζει να εχει μεγαλυτερη εγγυηση? Επειδη τα εκανε παλια κατι τετοια η VW (πχ πολλαπλασιαστες στα 20VT) λεω μπας και γλυτωσουμε κανα 70αρι που θα εχει μαζι με την εργασια (ελπιζω).

Χλωμό σε βλέπω....Πάντως αν είναι να πληρώσεις για σκάστρα κοίτα και της Forge για να ξενοιάσεις μια και καλή..είναι λίγο αλμυρή βέβαια..

Link to comment
Share on other sites

Και δέν την αλλάζεις μόνος σου;

Εγώ για τέτοιες δουλειές τις έχω κόψει τις επισκέψεις...Απο τούρμπο και πάνω....

Σοβαρά όμως δέν είναι δύσκολο...

Link to comment
Share on other sites

Τελικα δε καλυπτεται απο εγγυηση,αρα θα τη πληρωσω.Αν και ειναι φτηνη αλλα καλυτερα να τα γλυτωναμε.

Μονος μου ειναι δυσκολο γιατι θελει ανυψωτικο που δεν εχω,ασε που δε θυμαμαι ακριβως απο τη προηγουμενη φορα που το ειδα.Παντως τωρα θα κοιταξω και θα παρω και μια να εχω για εφεδρικη.

Της forge εχει δοκιμαστει γενικα? Εχει κανεις εντυπωσεις που τη δοκιμασε?

Επισης αν ξερει κανεις ποια ειναι η τελευταια εκδοση μπας και βγαλει κανα μην παραπανω.

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος η C είναι η τελευταία.

Τη Forge την έβαλα το Σάββατο, οπότε έχω φρέσκα νέα. Έκανα ήδη αρκετά km και το σίγουρο είναι πως το αυτοκίνητο πηγαίνει αισθητά καλύτερα. Έχει σαφώς βελτιωμένη απόκριση στο γκάζι, περισσότερη δύναμη ψηλά (100% σίγουρο αυτό) και μου φαίνεται και πιο ζωντανό μεσαίες. Χαμηλά όμως είναι όπως πριν.

Οι κυριότερες διαφορές λοιπόν είναι:

1. Αξιοπιστία και αντοχή

2. Καλύτερη απόκριση στο γκάζι

3. Περισσότερη δύναμη ψηλά

Μη με ρωτήσετε πως είναι δυνατόν το 3ο, αλλά είναι αλήθεια. Ίσως η εργοστασιακή να χάνει πίεση εκεί αφού η Forge είναι και πιο σκληρή. Επίσης κάτι που παρατήρησα από την πρώτη στιγμή είναι πως δεν ακούγεται πολύ το turbo. Από μηνύματα λάθους τίποτα ακόμη (340km test).

Την αγόρασα από AVC Weber για 280 Ευρώ γιατι δε μπορούσα να περιμένω. Η τοποθέτηση είναι εύκολη αν βρεις κάποιον με αναβατόριο και ο κινητήρας είναι κρύος. Αν είναι ζεστός μη το προσπαθήσεις ειδάλλως θα σε δούμε στο επόμενο επεισόδιο του Nip/Tuck.

Η έκδοση για E30/S3/Cupra και όσους έχουν κάνει relocation έχει ήδη εξαντληθεί στην AVC Weber (!).

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος η C είναι η τελευταία.

Τη Forge την έβαλα το Σάββατο, οπότε έχω φρέσκα νέα. Έκανα ήδη αρκετά km και το σίγουρο είναι πως το αυτοκίνητο πηγαίνει αισθητά καλύτερα. Έχει σαφώς βελτιωμένη απόκριση στο γκάζι, περισσότερη δύναμη ψηλά (100% σίγουρο αυτό) και μου φαίνεται και πιο ζωντανό μεσαίες. Χαμηλά όμως είναι όπως πριν.

Οι κυριότερες διαφορές λοιπόν είναι:

1. Αξιοπιστία και αντοχή

2. Καλύτερη απόκριση στο γκάζι

3. Περισσότερη δύναμη ψηλά

Μη με ρωτήσετε πως είναι δυνατόν το 3ο, αλλά είναι αλήθεια. Ίσως η εργοστασιακή να χάνει πίεση εκεί αφού η Forge είναι και πιο σκληρή. Επίσης κάτι που παρατήρησα από την πρώτη στιγμή είναι πως δεν ακούγεται πολύ το turbo. Από μηνύματα λάθους τίποτα ακόμη (340km test).

Την αγόρασα από AVC Weber για 280 Ευρώ γιατι δε μπορούσα να περιμένω. Η τοποθέτηση είναι εύκολη αν βρεις κάποιον με αναβατόριο και ο κινητήρας είναι κρύος. Αν είναι ζεστός μη το προσπαθήσεις ειδάλλως θα σε δούμε στο επόμενο επεισόδιο του Nip/Tuck.

Η έκδοση για E30/S3/Cupra και όσους έχουν κάνει relocation έχει ήδη εξαντληθεί στην AVC Weber (!).

Mαλιστα ενδιαφερον!Ψηνομαι να την βαλω και εγω αφου εχω αλλαξει κανα 6αρι μεχρι τωρα αλλα,εισαι σιγουρος οτι κραταει πιεση καλυτερα?Εκανες logs?Το λεω αυτο διοτι και παλια ετσι λεγαν και με τα 20vt και στο τελος ξαναβαζανε ολοι τις μαμα!

Link to comment
Share on other sites

Όχι, δεν έχω κάνει Logs ακόμη με την καινούργια, δυστυχώς δεν είχα το laptop μαζί μου το Σ/Κ. Με πήρε όμως φίλος με ΤΤ MkII κατενθουσιασμένος την προηγούμενη εβδομάδα και επιβεβαιώνει πως βλέπει 0,1 σταθερό παραπάνω στο μπαρόμετρο (με Revo το ΤΤ). Εξ' αιτίας του την αγόρασα να πω την αμαρτία μου αλλά τελικά δεν το μετάνιωσα, είναι όντως πιο ζωηρό...

Φαντάσου πως η δική μου εργοστασιακή δεν ήταν σκισμένη, εντούτοις υπάρχει βελτίωση. Η Forge πάντως είναι πιο σκληρή από την εργοστασιακή, πράγμα που συνήθως σημαίνει lag kai surging αλλά ειλικρινά ούτε αυτό είδα.

Αν το αποφασίσει κανείς τότε προσοχή κατά την εγκατάσταση:

α) Μη σπάσετε την αντεπίστροφη βαλβίδα στην πολλαπλή εισαγωγής (έχει φωτό στις οδηγίες) η οποία είναι αρκετά ευαίσθητη,

β) Οικονομία με το μήκος των σωληνώσεων αφού για να κρυφτούν καλά δε θα σας περισσέψει και πολύ.

γ) Μιας και θα βγάλετε το καπάκι ελέγξτε και την PCV για διαρροή.

δ) Δε χρειάζεται απαραίτητα να βάλετε τη N75 της Forge κοντά στη σκάστρα όπου η θερμοκρασία θα είναι τεράστια, αλλά ούτε και πολύ μακρυά αφού θα μεγαλώσετε το κύκλωμα αλλά και δε θα φτάνει το καλώδιο του βύσματος.

ε) Τα tie-wraps της Forge είναι υπερβολικά μεγάλα για τα σωληνάκια υποπίεσης και καλύτερο θα ήταν να αγοράσετε και κάποια μικρότερου μεγέθους.

στ) Χρειάζεστε μπλε locktite το οποίο δεν περιλαμβάνεται.

Παρεπιπτόντως, μιας και θα σηκώσετε το αυτοκίνητο κάντε κι εναν γενικό έλεγχο. Εγώ διαπίστωσα μικρό κοψιματάκι σε ενα silent block του δεξιού ψαλιδιού, όχι ανησυχητικό αλλά θα το αλλάξω. Αν δεν ήταν έτσι εξ΄αρχής (γιατι είναι πολύ μικρό) τότε στάνταρ λακκούβα μου την έκανε.

Edited by S8N
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.