aris29448 Posted July 20, 2007 Report Share Posted July 20, 2007 http://www.makeyourfastfaster.com/ χιχιχιχιχι!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted July 20, 2007 Report Share Posted July 20, 2007 http://www.makeyourfastfaster.com/χιχιχιχιχι!!! ¶παπα... Ντροπή σου.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted July 20, 2007 Report Share Posted July 20, 2007 ¶παπα...Ντροπή σου.... Ειδες τι βρισκω ε????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vio Posted July 24, 2007 Report Share Posted July 24, 2007 Αγαπητοι μου συν-tfsi-ακιδες Με μεγάλη μου χαρά σας ανακοινώνω οτι υστερα απο την τοποθέτηση του update της ECU που βγήκε επιτέλους και για τα Seat και το πέρασμα μετά του προγράμματος για την αναβάθμιση αυτή τα κοψήματα που είχα είναι πλέον παρελθόν. Ψαχτείτε λοιπόν Υπάρχει πλέον λυση που τουλάχιστον σε εμένα επαιξε (και για αυτούς που προτρέχουν και θα μου πούν ΜΤΜ Μιλάμε για κοψήματα με vflow ε? ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted July 24, 2007 Report Share Posted July 24, 2007 Η φάση είναι , οτι εγω τουλάχιστων που φοράω ΜΤΜ δεν είχα κοψίματα και πρίν το Update , παρόλο που φόραγα και v-flow.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
vio Posted July 24, 2007 Report Share Posted July 24, 2007 Η φάση είναι , οτι εγω τουλάχιστων που φοράω ΜΤΜ δεν είχα κοψίματα και πρίν το Update , παρόλο που φόραγα και v-flow.... Είναι λαχείο τα tfsi ... και πάλι ομως νομίζω οτι ειναι κοινά αποδεκτό οτι ολοι εχουν κοψήματα.. οταν λέω ολοι δεν εννοω εμάς αλλά τις εταιρίες. Το δικό σου (παλι καλά) δεν είχε...υπάρχουν ομως άλλα που έχουν Η ιστορία με εμένα είναι οτι ενώ είχα, μετά το update και χωρίς να αλλάξω τίποτε άλλο, τα κοψήματα εξαφανίστηκαν. Το αμάξι πηγαίνει αν οχι καλύτερα τότε ακριβώς το ίδιο με πρίν πράγμα που επαληθεύτηκε με το μέτρο σύγκρισης μου στον δρόμο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted July 24, 2007 Report Share Posted July 24, 2007 Είσαι σίγουρος ότι μετά την ενημέρωση σου περάστηκε το ίδιο πρόγραμμα; Δεν ξέρω, αλλά μπορεί να ενημέρωσαν και εκείνοι το πρόγραμμα τους. Και κάτι ακόμα, πολλοί ισχυρίζονται ότι μετά την ενημέρωση και τον προγραμματισμό, το αυτοκίνητο ζωντάνεψε αρκετά. Εσύ τι βλέπεις; Link to comment Share on other sites More sharing options...
vio Posted July 24, 2007 Report Share Posted July 24, 2007 Είσαι σίγουρος ότι μετά την ενημέρωση σου περάστηκε το ίδιο πρόγραμμα; Δεν ξέρω, αλλά μπορεί να ενημέρωσαν και εκείνοι το πρόγραμμα τους. Και κάτι ακόμα, πολλοί ισχυρίζονται ότι μετά την ενημέρωση και τον προγραμματισμό, το αυτοκίνητο ζωντάνεψε αρκετά. Εσύ τι βλέπεις; Με ρωτάς κάτι το οποίο είναι by default ατόπο... Απο την στιγμή που το ενα πρόγραμα χτίστηκε στο 0010 και το άλλο στο 0020 είναι διαφορετικά. Απο εκεί και πέρα παίζει η ίδια πίεση και περισσότερο injection timing μετά τις 5500σαλ.... αυτό ομως (αυξημένο injection timing) είχε φανεί ακόμα και στο "μαμά" πρόγραμμα 0020... Το αυτοκίνητο μετρήθηκε με το μέτρο σύγκρισης ακριβώς στα 400πρώτα χιλιόμετρα και πηγαίνει το ίδιο μέχρι τις 6200 που άλλαζα στο άνοιγμα Η διαφορά ομως είναι οτι πλέον το αμάξι μεχρι και τις 7000σαλ γαζώνει ! εκεί υπάρχει διαφορά που βγάζει μάτι Link to comment Share on other sites More sharing options...
vio Posted July 25, 2007 Report Share Posted July 25, 2007 Ενημέρωση Ήρθε και η επίσημη απάντηση της Giac Αμερικής για το θέμα. Το αρχείο που μου εστειλαν δεν είναι κάποιο special file για εμένα. Είναι το standard file το οποίο χρησιμοποιούν για ολα τα TFSi, απλά το "φέρανε" για την νέα εκδοση 0020 του εγκεφάλου. Μου είπαν επίσης οτι υπήρχε τελικά κάποιο "bug" στην εκδοση 0010 (=εκδοση 1 δηλαδή) στην ECU που προκαλούσε αυτά τα κοψίματα και διορθώθηκε απο την εκδοση 0020 Με λίγα λογια...UPDATE UPDATE UPDATE ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonino Posted July 25, 2007 Report Share Posted July 25, 2007 +1 κι εμενα ετσι μου ειχαν πει στην ΜΤΜ για καποιο pug, τωρα τι ειναι αυτο προσωπικα εγω δεν ξερω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted July 25, 2007 Report Share Posted July 25, 2007 pug=peugeot bug=σκουλίκι... Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted July 25, 2007 Report Share Posted July 25, 2007 pug=peugeotbug=σκουλίκι... Λάθος. bug=έντομο Link to comment Share on other sites More sharing options...
vio Posted July 25, 2007 Report Share Posted July 25, 2007 pug=peugeotbug=σκουλίκι... Και πας να του την πείς αλλά δεν σου βγήκε σωστά .. bug=ζωύφιο WORM=σκουλίκι Link to comment Share on other sites More sharing options...
marinosdg Posted July 25, 2007 Report Share Posted July 25, 2007 ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΣΤΟ FORUM Κ ΘΕΛΩ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ.ΕΧΩ ΕΝΑ GOLF GT 3 ΜΗΝΩΝ Κ ΧΘΕΣ ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΖΕ ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3000.ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕ ΤΟ TURBO ΚΑΘΟΛΟΥ.ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΝΑ ΜΙΣΩΡΟ ΠΟΥ ΤΟ ΑΦΗΣΑ ΣΒΗΣΤΟ ΗΤΑΝ ΕΝΤΑΞΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΤΗ KARENTA ΕΒΑΛΑΝ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΣΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΚΛΑΠΕΤΟ TOY TURBO.ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΑΝ ΜΟΥ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΓΙΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΛΕΓΧΟ.ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ...ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΞΑΝΑΚΟΥΣΕΙ ΑΥΤΟ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted July 25, 2007 Report Share Posted July 25, 2007 Λάθος.bug=έντομο :lol: Και πας να του την πείς αλλά δεν σου βγήκε σωστά .. bug=ζωύφιο WORM=σκουλίκι Oh Oh Whatevah...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted July 25, 2007 Report Share Posted July 25, 2007 ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΣΤΟ FORUM Κ ΘΕΛΩ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ.ΕΧΩ ΕΝΑ GOLF GT 3 ΜΗΝΩΝ Κ ΧΘΕΣ ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΖΕ ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3000.ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕ ΤΟ TURBO ΚΑΘΟΛΟΥ.ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΝΑ ΜΙΣΩΡΟ ΠΟΥ ΤΟ ΑΦΗΣΑ ΣΒΗΣΤΟ ΗΤΑΝ ΕΝΤΑΞΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΤΗ KARENTA ΕΒΑΛΑΝ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΣΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΚΛΑΠΕΤΟ TOY TURBO.ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΑΝ ΜΟΥ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΓΙΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΛΕΓΧΟ.ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ...ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΞΑΝΑΚΟΥΣΕΙ ΑΥΤΟ? Καλωσήρθες , αλλα εδώ είναι για GTI , όχι για GT, μπορείς βέβαια να κάνεις την ερώτηση σου εδω... http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=12591 Link to comment Share on other sites More sharing options...
marinosdg Posted July 25, 2007 Report Share Posted July 25, 2007 Καλωσήρθες , αλλα εδώ είναι για GTI , όχι για GT, μπορείς βέβαια να κάνεις την ερώτηση σου εδω...http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=12591 THANK'S Link to comment Share on other sites More sharing options...
strassenmeister Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 Η σκαστρα μου σκιστηκε και ακουγεται κιολας που χανει αερα,σε τι εκδοση της σκαστρας ειμαστε? Επισης εγω τελειωσα τη διετια της εγγυησης,η σκαστρα που ειναι προβληματικη παιζει να εχει μεγαλυτερη εγγυηση? Επειδη τα εκανε παλια κατι τετοια η VW (πχ πολλαπλασιαστες στα 20VT) λεω μπας και γλυτωσουμε κανα 70αρι που θα εχει μαζι με την εργασια (ελπιζω). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 Η σκαστρα μου σκιστηκε και ακουγεται κιολας που χανει αερα,σε τι εκδοση της σκαστρας ειμαστε?Επισης εγω τελειωσα τη διετια της εγγυησης,η σκαστρα που ειναι προβληματικη παιζει να εχει μεγαλυτερη εγγυηση? Επειδη τα εκανε παλια κατι τετοια η VW (πχ πολλαπλασιαστες στα 20VT) λεω μπας και γλυτωσουμε κανα 70αρι που θα εχει μαζι με την εργασια (ελπιζω). Χλωμό σε βλέπω....Πάντως αν είναι να πληρώσεις για σκάστρα κοίτα και της Forge για να ξενοιάσεις μια και καλή..είναι λίγο αλμυρή βέβαια.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 Και δέν την αλλάζεις μόνος σου; Εγώ για τέτοιες δουλειές τις έχω κόψει τις επισκέψεις...Απο τούρμπο και πάνω.... Σοβαρά όμως δέν είναι δύσκολο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
strassenmeister Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 Τελικα δε καλυπτεται απο εγγυηση,αρα θα τη πληρωσω.Αν και ειναι φτηνη αλλα καλυτερα να τα γλυτωναμε. Μονος μου ειναι δυσκολο γιατι θελει ανυψωτικο που δεν εχω,ασε που δε θυμαμαι ακριβως απο τη προηγουμενη φορα που το ειδα.Παντως τωρα θα κοιταξω και θα παρω και μια να εχω για εφεδρικη. Της forge εχει δοκιμαστει γενικα? Εχει κανεις εντυπωσεις που τη δοκιμασε? Επισης αν ξερει κανεις ποια ειναι η τελευταια εκδοση μπας και βγαλει κανα μην παραπανω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 Αν δεν κάνω λάθος η C είναι η τελευταία. Τη Forge την έβαλα το Σάββατο, οπότε έχω φρέσκα νέα. Έκανα ήδη αρκετά km και το σίγουρο είναι πως το αυτοκίνητο πηγαίνει αισθητά καλύτερα. Έχει σαφώς βελτιωμένη απόκριση στο γκάζι, περισσότερη δύναμη ψηλά (100% σίγουρο αυτό) και μου φαίνεται και πιο ζωντανό μεσαίες. Χαμηλά όμως είναι όπως πριν. Οι κυριότερες διαφορές λοιπόν είναι: 1. Αξιοπιστία και αντοχή 2. Καλύτερη απόκριση στο γκάζι 3. Περισσότερη δύναμη ψηλά Μη με ρωτήσετε πως είναι δυνατόν το 3ο, αλλά είναι αλήθεια. Ίσως η εργοστασιακή να χάνει πίεση εκεί αφού η Forge είναι και πιο σκληρή. Επίσης κάτι που παρατήρησα από την πρώτη στιγμή είναι πως δεν ακούγεται πολύ το turbo. Από μηνύματα λάθους τίποτα ακόμη (340km test). Την αγόρασα από AVC Weber για 280 Ευρώ γιατι δε μπορούσα να περιμένω. Η τοποθέτηση είναι εύκολη αν βρεις κάποιον με αναβατόριο και ο κινητήρας είναι κρύος. Αν είναι ζεστός μη το προσπαθήσεις ειδάλλως θα σε δούμε στο επόμενο επεισόδιο του Nip/Tuck. Η έκδοση για E30/S3/Cupra και όσους έχουν κάνει relocation έχει ήδη εξαντληθεί στην AVC Weber (!). Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 Αν δεν κάνω λάθος η C είναι η τελευταία.Τη Forge την έβαλα το Σάββατο, οπότε έχω φρέσκα νέα. Έκανα ήδη αρκετά km και το σίγουρο είναι πως το αυτοκίνητο πηγαίνει αισθητά καλύτερα. Έχει σαφώς βελτιωμένη απόκριση στο γκάζι, περισσότερη δύναμη ψηλά (100% σίγουρο αυτό) και μου φαίνεται και πιο ζωντανό μεσαίες. Χαμηλά όμως είναι όπως πριν. Οι κυριότερες διαφορές λοιπόν είναι: 1. Αξιοπιστία και αντοχή 2. Καλύτερη απόκριση στο γκάζι 3. Περισσότερη δύναμη ψηλά Μη με ρωτήσετε πως είναι δυνατόν το 3ο, αλλά είναι αλήθεια. Ίσως η εργοστασιακή να χάνει πίεση εκεί αφού η Forge είναι και πιο σκληρή. Επίσης κάτι που παρατήρησα από την πρώτη στιγμή είναι πως δεν ακούγεται πολύ το turbo. Από μηνύματα λάθους τίποτα ακόμη (340km test). Την αγόρασα από AVC Weber για 280 Ευρώ γιατι δε μπορούσα να περιμένω. Η τοποθέτηση είναι εύκολη αν βρεις κάποιον με αναβατόριο και ο κινητήρας είναι κρύος. Αν είναι ζεστός μη το προσπαθήσεις ειδάλλως θα σε δούμε στο επόμενο επεισόδιο του Nip/Tuck. Η έκδοση για E30/S3/Cupra και όσους έχουν κάνει relocation έχει ήδη εξαντληθεί στην AVC Weber (!). Mαλιστα ενδιαφερον!Ψηνομαι να την βαλω και εγω αφου εχω αλλαξει κανα 6αρι μεχρι τωρα αλλα,εισαι σιγουρος οτι κραταει πιεση καλυτερα?Εκανες logs?Το λεω αυτο διοτι και παλια ετσι λεγαν και με τα 20vt και στο τελος ξαναβαζανε ολοι τις μαμα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 (edited) Όχι, δεν έχω κάνει Logs ακόμη με την καινούργια, δυστυχώς δεν είχα το laptop μαζί μου το Σ/Κ. Με πήρε όμως φίλος με ΤΤ MkII κατενθουσιασμένος την προηγούμενη εβδομάδα και επιβεβαιώνει πως βλέπει 0,1 σταθερό παραπάνω στο μπαρόμετρο (με Revo το ΤΤ). Εξ' αιτίας του την αγόρασα να πω την αμαρτία μου αλλά τελικά δεν το μετάνιωσα, είναι όντως πιο ζωηρό... Φαντάσου πως η δική μου εργοστασιακή δεν ήταν σκισμένη, εντούτοις υπάρχει βελτίωση. Η Forge πάντως είναι πιο σκληρή από την εργοστασιακή, πράγμα που συνήθως σημαίνει lag kai surging αλλά ειλικρινά ούτε αυτό είδα. Αν το αποφασίσει κανείς τότε προσοχή κατά την εγκατάσταση: α) Μη σπάσετε την αντεπίστροφη βαλβίδα στην πολλαπλή εισαγωγής (έχει φωτό στις οδηγίες) η οποία είναι αρκετά ευαίσθητη, β) Οικονομία με το μήκος των σωληνώσεων αφού για να κρυφτούν καλά δε θα σας περισσέψει και πολύ. γ) Μιας και θα βγάλετε το καπάκι ελέγξτε και την PCV για διαρροή. δ) Δε χρειάζεται απαραίτητα να βάλετε τη N75 της Forge κοντά στη σκάστρα όπου η θερμοκρασία θα είναι τεράστια, αλλά ούτε και πολύ μακρυά αφού θα μεγαλώσετε το κύκλωμα αλλά και δε θα φτάνει το καλώδιο του βύσματος. ε) Τα tie-wraps της Forge είναι υπερβολικά μεγάλα για τα σωληνάκια υποπίεσης και καλύτερο θα ήταν να αγοράσετε και κάποια μικρότερου μεγέθους. στ) Χρειάζεστε μπλε locktite το οποίο δεν περιλαμβάνεται. Παρεπιπτόντως, μιας και θα σηκώσετε το αυτοκίνητο κάντε κι εναν γενικό έλεγχο. Εγώ διαπίστωσα μικρό κοψιματάκι σε ενα silent block του δεξιού ψαλιδιού, όχι ανησυχητικό αλλά θα το αλλάξω. Αν δεν ήταν έτσι εξ΄αρχής (γιατι είναι πολύ μικρό) τότε στάνταρ λακκούβα μου την έκανε. Edited July 30, 2007 by S8N Link to comment Share on other sites More sharing options...
strassenmeister Posted July 31, 2007 Report Share Posted July 31, 2007 Θα παω τωρα να βαλω την εργοστασιακη μιας και δε προλαβαινω και θελω να φυγω διακοπες και απο σεπτεμβρη θα παρω της Forge να ησυχασουμε.. Link to comment Share on other sites More sharing options...