Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Για αυτά που έχεις κάνει μου φαίνονται συντηρητικά τα νούμερα.

Υπάρχουν TFSI με stage 2 K04 με 300 τροχό...

Όσο για τον κλιματισμό που λές, μου φαίνεται κουλό, γιατί ο "κλιματισμός" δηλαδή η ψύξη (που είναι και αυτή που τραβάει ενέργεια (τώρα τα 8 άλογα δέν το ξέρω)) μπαίνει ΜΟΝΟ όταν χρειάζεται (όταν είναι στο "AUTO" και όχι στο "ECON"), κοινώς όταν η θερμοκρασία καμπίνας είναι υψηλότερη απο την εξωτερική, πράγμα που ειδικά τις τελευταίες μέρες το κόβω δύσκολο...Αλλά ότι θέλει μπορεί να πιστέψει κανείς...

Το αμάξι πάντως για μένα έχει να δώσει και άλλο.Να δούμε που θα φτάσω και γώ.

Τον κλιματισμό τον είχε στο ΟΝ και οχι στο ECON... και μετρήθηκε με 25βαθμούς θερμοκρασία δυναμομέτρου...

Ακόμα 2 μέρες πρίν είχε παει το golf του ΤΤ και έβγαλε τα ίδια άλογα (πάνω κάτω) στην ρόδα...

Link to comment
Share on other sites

Για αυτά που έχεις κάνει μου φαίνονται συντηρητικά τα νούμερα.

Υπάρχουν TFSI με stage 2 K04 με 300 τροχό...

Όσο για τον κλιματισμό που λές, μου φαίνεται κουλό, γιατί ο "κλιματισμός" δηλαδή η ψύξη (που είναι και αυτή που τραβάει ενέργεια (τώρα τα 8 άλογα δέν το ξέρω)) μπαίνει ΜΟΝΟ όταν χρειάζεται (όταν είναι στο "AUTO" και όχι στο "ECON"), κοινώς όταν η θερμοκρασία καμπίνας είναι υψηλότερη απο την εξωτερική, πράγμα που ειδικά τις τελευταίες μέρες το κόβω δύσκολο...Αλλά ότι θέλει μπορεί να πιστέψει κανείς...

Το αμάξι πάντως για μένα έχει να δώσει και άλλο.Να δούμε που θα φτάσω και γώ.

Καλά γιατρέ ότι πεις, απλα βρές ενα μέχρι στιγμής με Κ04 που να έχει βγάλει παραπάνω απο το δικό μου στου Ανδριαννάκη το δυναμόμετρο και έλα να τα πούμε :(

Ενδεικτικά φίλος με skoda που είχε μετρηθεί σε dyno στον Πειραια που μετράει τροχο και είχε δει εκει ~240 στον Ανδριαννάκη χτες είδε ~210....

Link to comment
Share on other sites

Τον κλιματισμό τον είχε στο ΟΝ και οχι στο ECON... και μετρήθηκε με 25βαθμούς θερμοκρασία δυναμομέτρου...

Ακόμα 2 μέρες πρίν είχε παει το golf του ΤΤ και έβγαλε τα ίδια άλογα (πάνω κάτω) στην ρόδα...

Και το ξαναλέω...Ο κλιματισμός λειτουργεί "περιστασιακά" όπως δηλαδή και στο σπίτι, κοινώς αναβωσβήνει όταν χρειάζεται.¶ν ο κλιματισμός ήταν στο 18 και η θερμοκρασία ήταν στο 25 τότε ΜΠΟΡΕΙ να δούλευε κατα την διάρκεια της μέτρησης αλλά μπορεί και όχι.

Link to comment
Share on other sites

Καλά γιατρέ ότι πεις, απλα βρές ενα μέχρι στιγμής με Κ04 που να έχει βγάλει παραπάνω απο το δικό μου στου Ανδριαννάκη το δυναμόμετρο και έλα να τα πούμε ;)

Ενδεικτικά φίλος με skoda που είχε μετρηθεί σε dyno στον Πειραια που μετράει τροχο και είχε δει εκει ~240 στον Ανδριαννάκη χτες είδε ~210....

Δέν νομίζω ότι έχουν και τόσοι πολλοί Κ04 μέχρι στιγμής, αλλά απο ότι πήρε το μάτι μου ένα Cupra με Unitronic έβγαλε 284 τροχό ΜΟΝΟ με πρόγραμμα.Αλλά φαντάζομαι δέν ήταν στο dyno του Ανδριανάκη...ότι και άν σημαίνει αυτό.

P.S.Για κάποιο περίεργο λόγο πάντα το δυναμόμετρο που πηγαίνουμε "τυχαίνει" πάντα να είναι το αυστηρότερο....Πεεερίεργα πράγματα.... :(:(

Link to comment
Share on other sites

Ασε πικράθηκαν σχεδόν όλοι. Μαμά Octavia 5RS έβγαλε 184 ρόδα για την ιστορία και το άλλο που έβγαλε 208 είχε πρόγραμμα full εξάτμιση αλλά με μαμά καταλύτη. Εγω τον κλιματισμό τον δουλεύω συνέχεια στους 19, ποτέ στο econ (παλιοτσιγκουνιδες) και αποκλείεται να μην κομπλάρισε με 25 εξωτερική δεν υπάρχει περιπτωση, άλλωστε φαίνεται και στο γράφημα... οπως και να έχει εγω είμαι απόλυτα ικανοποιημένος απο το αποτέλεσμα αλλά και από το πως πάει στον δρόμο. Ο Ανδριαννάκης του πήρε και logs με vag com(μάλλον του άρεσε λιγάκι)

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει το rototest ομως είναι απο τα πιο αυστηρα δυναμόμετρα στην Ελλάδα μαζί με το Maha (0-1000) & Mustang(Ace)

Καλά άμα πιάσουμε την συζήτηση για τα δυναμόμετρα, δέν μας φτάνει όλο το βράδυ.

Anyway, όταν θα αρχίσουν να φοριούνται οι Κ04 τότε θα μπορούμε να κάνουμε συγκρίσεις.

Μέχρι τότε, τα standards είναι άγνωστα...

Link to comment
Share on other sites

Ασε πικράθηκαν σχεδόν όλοι. Μαμά Octavia 5RS έβγαλε 184 ρόδα για την ιστορία και το άλλο που έβγαλε 208 είχε πρόγραμμα full εξάτμιση αλλά με μαμά καταλύτη.

Τι πρόγραμμα φορούσε?Γιατι 208 ειναι πολύ λίγα .....

@ RS

+1, αλλα μέχρι στιγμής τα στάνταρ είναι 310 στρόφαλο με 320....

Link to comment
Share on other sites

Δέν νομίζω ότι έχουν και τόσοι πολλοί Κ04 μέχρι στιγμής, αλλά απο ότι πήρε το μάτι μου ένα Cupra με Unitronic έβγαλε 284 τροχό ΜΟΝΟ με πρόγραμμα.Αλλά φαντάζομαι δέν ήταν στο dyno του Ανδριανάκη...ότι και άν σημαίνει αυτό.

P.S.Για κάποιο περίεργο λόγο πάντα το δυναμόμετρο που πηγαίνουμε "τυχαίνει" πάντα να είναι το αυστηρότερο....Πεεερίεργα πράγματα.... ;):D

To cupra Δημητρη εχει αλλο καπακι που ειναι πολυ πιο ροικο!Περα απο αυτο τα cupra-s3-edition 30 εχουν αλλη μαμα χαρτογραφηση με λιγοτερους περιορισμους πραγμα που βοηθαει πιο ευκολα στο tuning!Εγω αυτο που εχω καταλαβει ειναι οτι ολα μα ολα τα προβληματα που αντιμετωπιζουνε οι tuners στον tfsi ειναι καθαρα λογο προγραμματισμου!Με τα λεγομενα του Φανη παντος εγω προσωπικα δεν εχω δει αλλο 200αρι tfsi με κ04 να δουλευει τοσο δυνατα στα ψηλα!Ολα που εχουν φτιαχτει εδω Ελλαδα κρεμανε στα ψηλα και δεν ειναι φυσικα θεμα μοτερ αλλα ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ!!Γνωμη μου παντα! :D

Edited by arisgti
Link to comment
Share on other sites

Ωραία...Μετα θα κάνεις μια γενική παρουσίαση ή @@?

Όπως και με το Πολάκι, σκεφτόμουν να ανοίξω ξεχωριστό πόστ, αλλά θα δείξει.

Προς το παρόν όλα βαίνουν καλώς.

Link to comment
Share on other sites

Όπως και με το Πολάκι, σκεφτόμουν να ανοίξω ξεχωριστό πόστ, αλλά θα δείξει.

Προς το παρόν όλα βαίνουν καλώς.

Οτι θέλεις ρώτα :lol:tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Εύγε βρε συ, άντε να γράψει και κανείς κάτι γιατι μόνο στις συναντήσεις μαθαίνουμε κανα-δυο πραγματάκια και αυτά με το τσιγκέλι.

Καλά, για το τι παράπονα ακούμε για βελτιωτές που κατά τα άλλα θεωρούνται 'επαγγελματίες' δε το συζητάμε.

Τέλος πάντων, είμαι σίγουρος ότι όλα θα πάνε καλά γιατι έχεις υπομονή, μεράκι και γνώση. Με το καλό να τελειώσεις και να μας διαφωτίσεις.

Απ' ό,τι κατάλαβα αποφάσισες να κάνεις Χριστουγεννιάτικο δώρο στον εαυτό σου! Το λέω γιατι ξέρω άλλους 4 που έβαλαν μέσα τα S3/TT τους (παλαιά μοντέλα ) για Big turbo kit. Όλοι τα Χριστούγεννα βρε παιδιά?

Link to comment
Share on other sites

Παίδες είναι μία προσπάθεια που τραβάει πλέον καιρό (απο το καλοκαίρι), με συνεννόηση και με βελτιωτές του εξωτερικού κοντεύει στην ολοκληρωση.Δέν έχω γράψει πολλά ακόμα, γιατί θέλω να δώ πώς θα πάει και τι θα βγεί και μετά.

Πάντως , μεθοδικός όπως είμαι και ψείρας, κρατιέται log απο κάθε stage της μετατροπής, για να δούμε τί και πώς.Πάντως μπορώ να πώ ότι πολλά απο όσα νομίζατε "δεδομένα" θα ανατραπούν... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Μαλιστα για να δουμε τι θα βγει Αγορι η Κοριτσι! :) Με το καλο ρε να το χαρεις!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.