Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

tnx για την απαντηση ,

σκάστρα forge έχω βρει στα 185¤ περίπου από internet , χωρίς μεταφορικά όμως , οπότε δεν το βλέπω

εξάτμιση δεν θα βάλω ακόμα όπως είπα θα αργήσει λίγο οπότε δεν νομίζω να περιμένω μέχρι τότε αφού τα έχω ήδη τα υπόλοιπα ,

το θέμα είναι που ? ;)

Εισαγωγή βρήκες;; Βασικά το κακό είναι πως οι πιο πολλοί εδώ στο Ελλάντα, δουλεύουν στο στυλ: Δεν τα πήρες από μένα; ε, τότε βάλτα και μόνος σου ρε φίλε.... Αν δεν εχεις βρει εισαγωγή, τότε από εκεί που θα την πάρεις, ζήτα να σου βάλουν και τη σκάστρα...

Τώρα, μια ερώτηση κι από εμένα.... Αλλάζοντας σιγά σιγά σε σετάπ Κ04, έχω κλείσει τα μπεκάκια (thanks numb!), και την τουρμπίνα κομπλέ, αλλά, τίθενται τα εξής ερωτήματα...

1. Η αντλία υψηλής του S3 χρειάζεται; Γιατί όπως τα λέγαμε με τον numb, κι όπως γνωρίζω κι εγώ, μέχρι και τα 350-360 που μπορεί να βγάλει οριακά η Κ04, σηκώνει και του GTI, μιας και ανεβάζουν και οι 2 στα 120 bar και δε χρειάζεται παραπάνω... Βέβαια ο numb βάζει την Autotech, αλλά εγώ ακόμα πάω σε σετάπ Κ04 κι όχι σε ΒΤ...

2. Αφήνοντας το d/p το 70άρι με τον καταλύτη ως έχουν, το αμάξι είναι εντάξει... Βέβαια θα μπορούσε να έμπαινε και Φ.76/78, αλλά για την ώρα λέω να μείνω με το 70άρι... Εκτός από ένα σχετικό πνίξιμο, δεν πιστεύω να έχει κάποιο άλλο πρόβλημα....; Που και πάλι, σε σχέση με το μαμά d/p με τους προκαταλύτες και το Φ.68 στο S3, με το 70άρι και χωρίς προκαταλύτη θα είμαι οκ...

3. Η εισαγωγή της injen, θα πρέπει να αλλαχτεί, ή μπορεί να μείνει κι αυτή που είναι, και απλά να βάλω μια πιο μεγάλη φιλτροχοάνη ή ένα μανιτάρι; Επίσης ο εργοστασιακός MAF που μπήκε επάνω στην εισαγωγή θα πρέπει να αλλαχτεί για να διαβάσει τις διαφορές;

Για το MAF και την εισαγωγή με καίει πιο πολύ, καθώς μπορεί μεν να είναι Φ.72 (αν θυμάμαι καλά), αλλά στο σημείο που κουμπώνει ο αισθητήρας, κλείνει η διάμετρος κατά περίπου 5-6 χιλιοστά σε μήκος 10 εκατοστών.. Σαν τα παλιά MAF στους AGU/AUM ένα πράγμα... ΕΠΙΣΗΣ.... Οπως είναι τώρα η εισαγωγή αυτή, ΑΝ βάλω κάποια χοάνη μεγαλύτερη ή ένα μανιτάρι, θα βελτιώσει καθόλου το αμάξι μου όπως έιναι αυτή τη στιγμή με την Κ03, ή θα του δώσει περιττό επιπλέον αέρα;

Οποιος γνωρίζει ας με ενημερώσει, για να ξέρω να κάνω προγραμματισμό για τα επιπλέον έξοδα...! ΥΠΟΧΙΝ... πάντα μιλάμε για αλλαγή σε σετάπ Κ04, και ό,τι μπει τώρα ή υπάρχει ήδη επάνω (καταλύτες, d/p, εισαγωγή, νέα μπεκ κλτ), ΔΕΝ θα μείνει αν πάω στο μέλλον για big turbo...

Αυτά!

Link to comment
Share on other sites

αν και παρακολουθώ το tunning του GTI από την αρχή του , δεν είχα κάνει το παραμικρό , πήρα την απόφαση να ξεκινήσω σιγά σιγά , με λύσεις δοκιμασμένες...

αφού πάω τους περισσότερους λίγο πίσω στο χρόνο , αφού όλοι θα έχετε ασχοληθεί αρκετο καιρό πριν με αυτό ,

μετά από λίγες μέρες αναμονής ήρθε από Αμερική η βάση της Osir στα 45¤

P1010656-2.jpg

και από Ιαπωνία το μπαρόμετρο Defi στα 115¤ (μαζί με μεταφορικά , ενώ εδώ άκουσα μέχρι και 280¤ !!! αν είναι δυνατόν)

P1010655-1.jpgP1010659-1.jpgP1010660-1.jpgnengun-1753-02-defi-racer_gauge_-_b.jpg

Αν και είναι αναλυτικά στις οδηγίες θα προτιμούσα να μη το κάνω μόνος μου ,

δεδομένου οτι θέλω να αλλάξω και το intercooler (από s3) και σκάστρα forge (ψάχνω internet πάλι γιατί αντιπρόσωπος εδώ την έχει 280¤ και 30¤ τοποθέτηση!)

οπότε να πάω για όλα μαζί .

Μακριά από αντ/πεία , θέλω κάποιον που κάνει καλή δουλειά , ασχολείται με GTI και θα μπορώ να είμαι μπρόστά.

έχετε να μου προτείνετε κάποιον ;

*για την συνέχεια πιστεύω μέχρι το τέλος του χρόνου να έχει μπει εξάτμιση full miltek / εισαγωγή / πρόγραμμα όπου και θα ολοκληρωθεί το tunning με μια ερώτηση ,

αν αργότερα αποφασίσω να πάω σε K04 setup θα υπάρχει κάποιο θέμα με την εξάτμιση ή κάτι άλλο ? ρωτάω για να μην αλλάζω πάλι κατι που μπορώ να το προβλέψω από την αρχή.

ευχαριστώ!

Την βαση απο που την πηρες??

ΜΠορεις να μου δωσεις ενα link??

Link to comment
Share on other sites

λοιπον αγαπητοι μου φιλοι σας ειχα πει και στο παρελθον για ενα θορυβο στο ρελαντι που σιγα σιγα οσο ανεβαινουν οι στροφες δεν ακουγεται τοσο(φανταζομαι λογο αυξησης περιστροφης..)ολοι λεγαμε τα μπεκ...λαθος!τα μπεκ εχουν λιγοτερο θορυβο και οχι τοσο χοντρο σαν αυτον...ακουω το μοτερ φιλου μου(bwa)καμια σχεση!δουλευε κανονικα...Σημερα πηγα στη vw...ακουμε ενα αλλο gti(axx) μηχανικου παλι καμια σχεση με αυτον τον χτυπο...τελικα μου λενε ισως ειναι ο τεντοτηρας της καδενας και να μην ανησηχω....τι να πω!δεν ξερω! τα εχω χασει!αντιμετοπισατε ποτε κανεναν παρομοιο ηχο στο δικο σας μοτερ..οσο μπορειτε να καταλαβεται απο τα λεγομενα μου δηλαδη...αναμενω την βοηθεια σας!ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Και το δικό μου έτσι κάνει. Όταν ζεσταθεί ακούγεται μόνο στο ρελαντί ένας ήχος που αντανακλάται και νομίζεις ότι τον ακούς από πίσω. Ο τεντοτήρας είναι και δεν παίζει κάποιο πρόβλημα. Όταν θα πας για αλλαγή ιμάντα, ζήτα να σου αλλάξουν και τον τεντοτήρα. Είναι αυτός που βρίσκεται στην πάνω μεριά. Αν πάρεις ένα ζευγάρι ακουστικά, θα τον ακούσεις και εσύ.

Link to comment
Share on other sites

Και το δικό μου έτσι κάνει. Όταν ζεσταθεί ακούγεται μόνο στο ρελαντί ένας ήχος που αντανακλάται και νομίζεις ότι τον ακούς από πίσω. Ο τεντοτήρας είναι και δεν παίζει κάποιο πρόβλημα. Όταν θα πας για αλλαγή ιμάντα, ζήτα να σου αλλάξουν και τον τεντοτήρα. Είναι αυτός που βρίσκεται στην πάνω μεριά. Αν πάρεις ένα ζευγάρι ακουστικά, θα τον ακούσεις και εσύ.

φιλε μου σ'ευχαριστω πολυ για την αμεση απαντηση σου!αλλα εμενα νομισω ακουγεται και κρυο!και ακουγεται μεχρι το εσωτερικο ο θορυβος.και ναι ποιο πολυ ακουγεται απο πισω..

Link to comment
Share on other sites

Την βαση απο που την πηρες??

ΜΠορεις να μου δωσεις ενα link??

την πήρα από εδω: http://www.zmaxautosport.com/omovesigapod.html

είχανε έλλειψη και καθυστέρησε 2 εβδομάδες , αλλιώς μέσα σε 8 μέρες θα την είχα

Edited by auber002b
Link to comment
Share on other sites

αν και παρακολουθώ το tunning του GTI από την αρχή του , δεν είχα κάνει το παραμικρό , πήρα την απόφαση να ξεκινήσω σιγά σιγά , με λύσεις δοκιμασμένες...

αφού πάω τους περισσότερους λίγο πίσω στο χρόνο , αφού όλοι θα έχετε ασχοληθεί αρκετο καιρό πριν με αυτό ,

μετά από λίγες μέρες αναμονής ήρθε από Αμερική η βάση της Osir στα 45¤

P1010656-2.jpg

και από Ιαπωνία το μπαρόμετρο Defi στα 115¤ (μαζί με μεταφορικά , ενώ εδώ άκουσα μέχρι και 280¤ !!! αν είναι δυνατόν)

P1010655-1.jpgP1010659-1.jpgP1010660-1.jpgnengun-1753-02-defi-racer_gauge_-_b.jpg

Αν και είναι αναλυτικά στις οδηγίες θα προτιμούσα να μη το κάνω μόνος μου ,

δεδομένου οτι θέλω να αλλάξω και το intercooler (από s3) και σκάστρα forge (ψάχνω internet πάλι γιατί αντιπρόσωπος εδώ την έχει 280¤ και 30¤ τοποθέτηση!)

οπότε να πάω για όλα μαζί .

Μακριά από αντ/πεία , θέλω κάποιον που κάνει καλή δουλειά , ασχολείται με GTI και θα μπορώ να είμαι μπρόστά.

έχετε να μου προτείνετε κάποιον ;

*για την συνέχεια πιστεύω μέχρι το τέλος του χρόνου να έχει μπει εξάτμιση full miltek / εισαγωγή / πρόγραμμα όπου και θα ολοκληρωθεί το tunning με μια ερώτηση ,

αν αργότερα αποφασίσω να πάω σε K04 setup θα υπάρχει κάποιο θέμα με την εξάτμιση ή κάτι άλλο ? ρωτάω για να μην αλλάζω πάλι κατι που μπορώ να το προβλέψω από την αρχή.

ευχαριστώ!

Καλή επιλογή.Τα "παρελκόμενα" όπως καλώδια σύνδεσης και σωληνάκια τα έχεις;;

Το defi τί είχε στο πακέτο;;

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου σ'ευχαριστω πολυ για την αμεση απαντηση σου!αλλα εμενα νομισω ακουγεται και κρυο!και ακουγεται μεχρι το εσωτερικο ο θορυβος.και ναι ποιο πολυ ακουγεται απο πισω..

Κοίταξε, όταν το βάζω μπροστά, επειδή κρατάει 1200 ρελαντί, δεν ακούγεται τίποτα. Μετά, ακούγεται και συνήθως τα βράδια που γυρίζω και έχει ησυχία, ακούγεται περισσότερο. Εμένα εδώ και 18000χλμ δεν μου έχει εμφανίσει το παραμικρό και ακούγεται όπως ακουγόταν από την πρώτη στιγμή. Είναι 08 μοντέλο

Link to comment
Share on other sites

ναι οταν ειναι κρυο δεν ακουγετε...αλλα μετα αν δεν εχεισ μουσικη στο αμαξι..στο σταματημα ακουγετε.......και στο εσωτερικο...

Link to comment
Share on other sites

με το "πρόβλημα" που έχω απο τον χειμώνα ακόμη δεν εχω βρει οριστικη λυση

θυμιζω οτι το αυτοκινητο δεν σηκώνει όση πίεση έπρεπε να σηκώνει κατα 0,1-0,2

αν βγάλω το πόλο της μπαταρίας,τότε μέχρι να κάνει πάλι adaptation σηκωνει κανονικα 1,1 - 1,15 over .

αφου περάσουν τα 300-400χλμ το αυτοκίνητο πάλι δεν σηκώνει πάνω απο 0,9 - 1,0

έχω αλλαξει, σκάστρα (και την εργοστασιακή και με την forge), N75, pcv επειδή έχανε λίγο λάδι) αλλα ενω το πρόβλημα λύνεται για 300-400 χλμ μετα πάλι τα ίδια..

τι μπορει να φταιει??????

Edited by k.pil
Link to comment
Share on other sites

με το "πρόβλημα" που έχω απο τον χειμώνα ακόμη δεν εχω βρε οριστικη λυση

θυμιζω οτι το αυτοκινητο δεν σηκώνει όση πίεση έπρεπε να σηκώνει κατα 0,1-0,2

αν βγάλω το πόλο της μπαταρίας,τότε μέχρι να κάνει πάλι adaptation σηκωνει κανονικα 1,1 - 1,15 over .

αφου περάσουν τα 300-400χλμ το αυτοκίνητο πάλι δεν σηκώνει πάνω απο 0,9 - 1,0

έχω αλλαξει, σκάστρα (και την εργοστασιακή και με την forge), N75, DV επειδή έχανε λίγο λάδι) αλλα ενω το πρόβλημα λύνεται για 300-400 χλμ μετα πάλι τα ίδια..

τι μπορει να φταιει??????

Εφόσον το αμάξι "επανέρχεται" αρχικά σε "κανονικές" ρυθμίσεις όταν μηδενίζεις το Adaptation και μετά πάλι ρίχνει πίεση, αυτό σημαίνει ότι προφανώς στον εγκέφαλο κάτι δέν αρέσει και γι'αυτό σου κόβει.Το τί μορεί να είναι.....god knows...

Link to comment
Share on other sites

Από τον ίδιο βάζεις μόνιμα?

Βγάλε πολο και πήγαινε σε άλλον , αν δεν αλλάξει συμπεριφορά , τοτε φταίει ο βενζινάς σου..

Link to comment
Share on other sites

παιδια το ειδε και ενας γνωστος μου μηχανικος που ασχολητε με αυτα τα μοτερ και μου ειπε οτι κατα 90%ειναι τεντοτηρας τροχαλιας εκκεντροφορων...και οτι τα αχχ το εβγαζαν αυτο το προβλημα...θα το ψαξει ομως λεει στο νετ για να συγουρευτει...εσεις εχετε ακουσει κατι αλλο σαν βλαβη οταν εχει αυτον τον θορυβο?κ.pil να ξερεις οτι η βενζινη παιζει πολυ σημαντικο ρολο στα μοτερ μας..εγω οταν κατεβηκα βολο ειπα να βαλω βενζινη σε εναν στο δρομο και ειδα οτι η αποδοση ειχε πεσει!που σημαινει νοθεια!οταν ξαναεβαλα στα στανταρ βενζιναδικα που βαζω το αυτοκινητο αρχισε να ανοιγει οπως πριν...

Link to comment
Share on other sites

Από τον ίδιο βάζεις μόνιμα?

Βγάλε πολο και πήγαινε σε άλλον , αν δεν αλλάξει συμπεριφορά , τοτε φταίει ο βενζινάς σου..

ναι απο τον ίδιο εδω και χρόνια! λες να μου κάνει αυτος την ζημια??? θα τον σκίσω tongue.gif

αλλιως δεν μπορει να ειναι τιποτα αλλο μηχανικο??

Edited by k.pil
Link to comment
Share on other sites

¶ντε πάλι με τα ΑΧΧ...

Έλε0ς γαμώτο πια...

εγραψα αυτο που μου ειπε αυτος ο ανθρωπος δεν ηθελα να να πω κατι παραπανω για τον κωδικο ουτε για το μοτερ.συγνωμη.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.